Waar woont hij ergens dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:05 schreef Beach het volgende:
Vanavond weer langs het huis van Harrie gefietst. Er brandde licht
Jochum was de Wietse van seizoen 2. Wat een koning was hij. En Jan die alles op één vrouw zette en toen het deksel op de neus kreeg. Ook een held!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef Succinyl het volgende:
Ik kan het morgen waarschijnlijk niet zien
Overigens was Yvon vorige week gastredactrice van Margriet (of Libelle, één van die vrouwenblaadjes), stond oa een artikeltje in over Het Leven na BzV.
In vogelvlucht: Teus (onze baas uit seizoen 1) woont samen, Jochum (seizoen 2, die eerst iets had met Marieke-die-overal-slingertjes-en-ballonnen-bijtekende-omdat-ze-toch-zó-BLIJ-was) is getrouwd met ene Pauline en in afwachting van kind II, Agnes is nog single, Pros (frontal bossing to the max) wacht op kind III, Jan (waarbij alle vrouwen er zelf al vandoor gingen) woont samen met een van de dames van Gerard destijds, Martijn en Marlies wonen nog samen en Henk (de bollenboer) woont samen en heeft zoontje Olivier.
En met deze gelukkige berichten beginnen we aan een mooi en vruchtbaar 2011!![]()
Vind ik niet. Ze is ouder dan 25 en Frank is nog veel te veel een jochie. Femke is veel volwassener in haar doen en laten.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:25 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Waar woont hij ergens dan?
Ik vind Friese Femke van Gijsbert wel een leuke meid. Maar ik had haar eerder bij Frank gezien. Ze is volgens mij nog niet eens 25.
Die muts vond alles maar HOERA!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja zijNu weet ik het weer
Ik vond haar wel leuk eigenlijk
nog 5 uurtjesquote:Op zondag 2 januari 2011 13:00 schreef JustD1984 het volgende:
Is het al 20.20........................![]()
Dat was mooie televisie, ik zie ze nog zo zitten in de keukenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:27 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Jochum was de Wietse van seizoen 2. Wat een koning was hij. En Jan die alles op één vrouw zette en toen het deksel op de neus kreeg. Ook een held!
Ik hoop ook dat het niet betekent dat we steeds de mensen zien die ook uiteindelijk gekozen worden...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat we nu een beetje een beter beeld kunnen krijgen van iedereen. Sommige zijn echt nog nauwelijks aan bod gekomen. Die Jose van Gijsbert bijvoorbeeld...
En toen liep hij weg..quote:Op zondag 2 januari 2011 15:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat was mooie televisie, ik zie ze nog zo zitten in de keuken
Ja awww, ik zie het ook nog zó voor me.quote:
Je had ook kunnen aanbellen?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef marcodej het volgende:
Ben vanmiddag langs de boerderie van Annemarie gefietst... Geen bijzonderheden waargenomen.
Dat was briljant.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja awww, ik zie het ook nog zó voor me.
Wat ik ook nog voor me zie: Neeltje die met d'r loeizware koffer aan komt zetten en Wietse die doodleuk zegt: "zet hem daar maar neer!
".
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef marcodej het volgende:
Ben vanmiddag langs de boerderie van Annemarie gefietst... Geen bijzonderheden waargenomen.
Had ik eigenlijk wel kunnen doen ja, maar ik was net warm.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef marcodej het volgende:
Zijn moeder woont bij mij in de straat trouwensquote:Op zondag 2 januari 2011 18:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk wel kunnen doen ja, maar ik was net warm.
En dan vragen "Is Harrie ook thuis?"
Ik heb ooit een keer met haar broertje gepraat. Niet dat het heel boeiend is verder.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Zijn moeder woont bij mij in de straat trouwens
Niet dat het heel boeiend is verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |