Was op de ESF-meetquote:
Heuj, ik heb ook seks hoor!quote:
Zwaaide jij nu naar mijn tetten?quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Uitgebadderd![]()
Tombo, ik heb heule lekkere zoete witte wijn voor je![]()
En voor Cat liggen de ijsblokjes al in de friepsert.
En Greys helpt zichzelf
Volgens mij is er nog heul geen toet geregeld.quote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wat ik nou ook al weer mee zou nemen
Ik maak iig snicker doodlesquote:Op maandag 27 december 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog heul geen toet geregeld.
Maar als ik eerlijk ben, denk ik dat we het eerst zo maar moeten laten.
De C1000 is hier tot 20 uur open (), dus mocht er al iets te kort zijn dan kunnen we dat terplekke nog halen.
Het zou zo zonde zijn als we met de helft aan troep blijven zitten
C1000 is hier elke dag van 7 tot 22 openquote:Op maandag 27 december 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De C1000 is hier tot 20 uur open (), dus mocht er al iets te kort zijn dan kunnen we dat terplekke nog halen.
Wat zorg je goed voor ons.quote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Uitgebadderd![]()
Tombo, ik heb heule lekkere zoete witte wijn voor je![]()
En voor Cat liggen de ijsblokjes al in de friepsert.
En Greys helpt zichzelf
Eej! Ik had een LIJST!quote:Op maandag 27 december 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 december 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
C1000 is hier elke dag van 7 tot 22 openEn soms op zondag ook!
Sjokolaaaa is altijd goedquote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
Laf oh laf bij dating in the dark
[..]
Ik maak iig snicker doodles
En er zit hier een heul lekkere bonbonmaker
Voor bij de koffie?
Bonbons.quote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
Laf oh laf bij dating in the dark
[..]
Ik maak iig snicker doodles
En er zit hier een heul lekkere bonbonmaker
Voor bij de koffie?
Geef me niet teveel dan van dat overdonderende spul, anders kunnen we 's middags de auto gaan soppenquote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bonbons.![]()
Bij welke koffie? Ik heb dubbs op de eerste bak. Met vlaai. Speesjaal met de bakker overlegd, voor extra overdonderend effect.
avondkoffiequote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bonbons.![]()
Bij welke koffie? Ik heb dibbs op de eerste bak. Met vlaai. Speesjaal met de bakker overlegd, voor extra overdonderend effect.
Niet in m'n vaders auto kotsen svpquote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef me niet teveel dan van dat overdonderende spul, anders kunnen we 's middags de auto gaan soppen
quote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef me niet teveel dan van dat overdonderende spul, anders kunnen we 's middags de auto gaan soppen
Ik heb geen flauw idee, wat was het plan ook alweer?quote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet in m'n vaders auto kotsen svp![]()
Hoe laaaaaaat zijn jullie er ook alweer?
Zijn dat hondenkoekjes.quote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Kijk trouwens wat ik bij de oppashondjes kado kreeg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geweldig toch ?
![]()
Ik vind het gewoon zonde om te voeren![]()
Zij hadden het gekregen voor de hondjes van de aannemer die hun huis opgeknapt heeft
Neem maar mee....al word ik altijd misselijk van teveel chocolaquote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
avondkoffie
Dan neem ik van elke bonbon 4 (5?) stuks mee
Hoeveel soorten zal ik er nemen? 5?
Is daar geen lijstje voor?quote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, wat was het plan ook alweer?
Ja, geweldig he , posh pet's pattiserie.quote:
Mijn plan is om rond elven bij Ing te zijn. Wat jullie doen moeten jullie zelf maar uitzoeken.quote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, wat was het plan ook alweer?
So? Ik vertrek om kwart voor acht.quote:
Wat ga je doen als ik zeg... morgen!quote:Op maandag 27 december 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid...
óvermorgen toch he?
Wat mooi het ziet er erg smakelijk uitquote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geweldig toch ?
![]()
Zij hadden het gekregen voor de hondjes van de aannemer die hun huis opgeknapt heeft
Jaquote:Op maandag 27 december 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid...
óvermorgen toch he?
Schrikken!quote:Op maandag 27 december 2010 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ga je doen als ik zeg... morgen!
Afdankertje. Er zijn al 2 snacks uit.quote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geweldig toch ?
![]()
Ik ga die doos dus mooi bewaren voor als ik zelf weer es hondenkoekjes of hondentaarten bakquote:Op maandag 27 december 2010 22:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat mooi het ziet er erg smakelijk uit
Guppen naquote:Op maandag 27 december 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Meneer I. vroeg het net ook al, want die moet morgen de gourmetschotel meenemen vanuit z'n werk.
"Woensdag kwamen die guppen toch he?"
Is het ook, die vette bitches mogen dat heul niet hebbenquote:Op maandag 27 december 2010 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afdankertje. Er zijn al 2 snacks uit.
quote:
Uhuh. Ene kant van het land naar de andere.quote:Op maandag 27 december 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
?? Rij jij er haast drie uur over dan?
Succes!quote:Op maandag 27 december 2010 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
ik ga slapen, veel voorpretplezier
Cat heb je tekst opgeslagen samen met de lijstjesmorgen de man van het uitzendbureau de deur uitwerken en 11 uur bellen.
Truste!
Guppen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Meneer I. vroeg het net ook al, want die moet morgen de gourmetschotel meenemen vanuit z'n werk.
Die guppen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Zo lang nog? Hoe lang reed je dan naar 't Loo?quote:Op maandag 27 december 2010 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhuh. Ene kant van het land naar de andere.![]()
En dan moet ik ook nog een tussenstop maken dus daar reken ik royaal tijd voor. En wie weet heb ik nog ergens file, al hoop ik daar niet op ivm de kerstvakantie.
Ah, incl. tussenstop dus.quote:Op maandag 27 december 2010 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhuh. Ene kant van het land naar de andere.![]()
En dan moet ik ook nog een tussenstop maken dus daar reken ik royaal tijd voor. En wie weet heb ik nog ergens file, al hoop ik daar niet op ivm de kerstvakantie.
Mwahhhhhhhquote:Op maandag 27 december 2010 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik kan m maar niet weggooien![]()
![]()
[ afbeelding ]
Uurtje of 2. Ik vlieg niet laag over de weg.quote:Op maandag 27 december 2010 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo lang nog? Hoe lang reed je dan naar 't Loo?
Laatste keer dat ik Eindhoven - Zwolle gedaan heb was dat 1u en 20 minuten.
We krijgen hier toch wel een volledig verslag van al jullie avonturen, want ik heb zo'n vermoeden dat het wel eens een heel mooi verhaal kan wordenquote:Op maandag 27 december 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zorg je goed voor ons.Behalve voor Greys dan.
![]()
[..]
Eej! Ik had een LIJST!![]()
Jij vleesch en opbak snijvoer, ik de rest en snacks voor 's avonds en Greys fruitigheidjes en ontbijt. En drank voor haarzelf.![]()
En Tombo nam haar stralende persoonlijkheid mee.
Dat is natuurlijk ook wel weer zo. Al valt de drukte op A50 tegenwoordig alles mee hoor. Én het is kerstvakantie.quote:Op maandag 27 december 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uurtje of 2. Ik vlieg niet laag over de weg.![]()
De reistijd (als alles meezit) is 2,5 uur. Maar met het weer en de tussenstop en wie weet ander oponthoud denk ik dat een planning van 3 uur mij een iets meer relaxte rit geeft.
Ik ga ervan uit dat Ing wel thuis is, mocht ik eerder arriveren.
Het is ook zonde om hem weg te doen,kun je hem niet opnieuw opblazenquote:Op maandag 27 december 2010 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik kan m maar niet weggooien![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij moet gewoon werken, al denk ik dat Singstar wel enigzins traumatisch gaat worden voor hemquote:Op maandag 27 december 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Guppen.![]()
Denk je dat hij het aankan, 2 dagen,..... ons?
Nee dies dichtgesealed, dat was een heliumblonquote:Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is ook zonde om hem weg te doen,kun je hem niet opnieuw opblazen
Arme jongen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon werken, al denk ik dat Singstar wel enigzins traumatisch gaat worden voor hem
Hoe is het met de boerenkool?quote:Op maandag 27 december 2010 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij moet gewoon werken, al denk ik dat Singstar wel enigzins traumatisch gaat worden voor hem
Die zit er nog inquote:
Voor die tijd ben ik er zeker niet. Of ik moet rijden zoals JJH.quote:Op maandag 27 december 2010 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ing moet 's ochtends nog wel ff stokbrood en kruidenboter halen...
Maar vanaf 10 uur ben ik gewoon thuis
Met een beetje knutselen krijg je er wel een ventiel in hoor (Helium wordt eenander verhaalquote:Op maandag 27 december 2010 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dies dichtgesealed, dat was een heliumblon
HELIUM! Dát moeten we hebben voor Singstar!quote:Op maandag 27 december 2010 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dies dichtgesealed, dat was een heliumblon
Mooiquote:Op maandag 27 december 2010 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Die zit er nog in![]()
Net ff lekker in bad geweest en nu is de maag weer rustig.
quote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HELIUM! Dát moeten we hebben voor Singstar!![]()
Wie kan nog wat balonnen roggelen?
Boh! Meestal rijd ik best netjes!quote:Op maandag 27 december 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor die tijd ben ik er zeker niet. Of ik moet rijden zoals JJH.![]()
Ik zal je sowieso vooraf een smsje sturen. Kun je je mentaal voorbereiden.
Pur.quote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon volpurren door een gaatje aan de achterkant, dan loopt hij nooit meer leeg!
of een stuk schuimrubber d'r in, maak je d'r een kussentje van
Echte mannenpraat Zwab.quote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon volpurren door een gaatje aan de achterkant, dan loopt hij nooit meer leeg!
En dan blijft hij ook zo mooi zweven.quote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
dan lijm je em aan het plafondquote:Op maandag 27 december 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan blijft hij ook zo mooi zweven.
Nee als je helemaal volgepurd bent door een gaatje in je achterkant dan stort je wel neer gok ik zoquote:Op maandag 27 december 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan blijft hij ook zo mooi zweven.
Kruidenbadje.quote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi
Tweedehands boerenkool in bad lijkt me ook niet fris
als je het door de voorkant er in spuit druipt het er weer uit en heb je een permanent kwijlende ballonquote:Op maandag 27 december 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Door een gaatje aan de achterkant vooral
Ik denk het ook.quote:Op maandag 27 december 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee als je helemaal volgepurd bent door een gaatje in je achterkant dan stort je wel neer gok ik zo
Zie je wel hij heeft voor elk probleem een oplossingquote:
Ik hou ook echt niet van die druipgrotten dus dat moeten we niet hebben iddquote:Op maandag 27 december 2010 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je het door de voorkant er in spuit druipt het er weer uit en heb je een permanent kwijlende ballon
ballonnen slikken niet!
Toch denkt hij als een vrouw. In plaats van een eenstaps simpele oplossing te verzinnen moet het via minimaal 3 stappen en wellicht nog een aantal tussenfases ook.quote:Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Zie je wel hij heeft voor elk probleem een oplossing
Bubbelbad, maar dan andersquote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi
Tweedehands boerenkool in bad lijkt me ook niet fris
Spreek jij ff lekker voor jezelfquote:Op maandag 27 december 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch denkt hij als een vrouw. In plaats van een eenstaps simpele oplossing te verzinnen moet het via minimaal 3 stappen en wellicht nog een aantal tussenfases ook.
dat is meer vanwege mijn liefde voor buurman & buurman dan iets andersquote:Op maandag 27 december 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch denkt hij als een vrouw. In plaats van een eenstaps simpele oplossing te verzinnen moet het via minimaal 3 stappen en wellicht nog een aantal tussenfases ook.
Jezus fuck, met groene bonkjesquote:
Sow hee! Ben jij de beschermvrouwe van Heer ZwabberT?quote:Op maandag 27 december 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Spreek jij ff lekker voor jezelf![]()
Die fotolijst waar ie nu achter zit werkt ook top![]()
Sliertjes, gok ik.quote:
Uhm, ik kwam op voor de vrouwen, dom wiefquote:Op maandag 27 december 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sow hee! Ben jij de beschermvrouwe van Heer ZwabberT?
quote:Op maandag 27 december 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, ik kwam op voor de vrouwen, dom wief
Volgens mij vond ze dat je vrouwen verkeerd neerzettequote:Op maandag 27 december 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sow hee! Ben jij de beschermvrouwe van Heer ZwabberT?
ah, dat dusquote:Op maandag 27 december 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, ik kwam op voor de vrouwen, dom wief
quote:Op maandag 27 december 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij vond ze dat je vrouwen verkeerd neerzette
HEUJquote:Op maandag 27 december 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfs Tombo snapte me Catjepatatje
quote:Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, je bent de onderkant van de standaard
Ik keek het ookquote:Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Buurman en Buurman![]()
Die waren er zelfs in mijn tijd al![]()
Of ik keek het met mijn broertje, dan was het in jullie tijd
Jamaar jij bent meer van mn broertjes leeftijd toch?quote:
Ingetjebouwjaar79quote:Op maandag 27 december 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar jij bent meer van mn broertjes leeftijd toch?
Nou das ook niet bijna dat van mijquote:
quote:Start 27 januari 1985 (VPRO)
Einde 8 april 2006 (VPRO)
ze zijn tjechisch!quote:Buurman en buurman (oorspronkelijk Pat a Mat) is een Tsjechische poppen-animatieserie van Lubomír Bene¨ over twee buurmannen.
Eerst werd de serie door de NCRV zonder begeleidende stemmen op de buis gebracht onder de titel De twee stuntels. Later werd Pat & Mat onder de Nederlandse titel Buurman en buurman door de VPRO uitgezonden in diverse kinderprogramma's waaronder Bij Nieuwegein rechtsaf en Villa Achterwerk.
Jupquote:Op maandag 27 december 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Hoe heetten die twee wichten bij X-factor/Popstars/Idols dan ook alweer?
Buurman en Buurman toch ook?
Jaquote:Op maandag 27 december 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Hoe heetten die twee wichten bij X-factor/Popstars/Idols dan ook alweer?
Buurman en Buurman toch ook?
quote:Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij zaten ze in Achterwerk in de Kast of Villl Achterwerk oid
wat doe jij met je achterwerk in die kast!?quote:Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij zaten ze in Achterwerk in de Kast of Villa Achterwerk oid
Daar! Zie! Point prooven! Teveel twists en turns in plaats van rechtuit duidelijk naar het doel.quote:Op maandag 27 december 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfs Tombo snapte me Catjepatatje
Yups, net als Rembo en Rembo en Theo en Thea en de drie dikke damesquote:Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij zaten ze in Achterwerk in de Kast of Villa Achterwerk oid
vaker murakami lezenquote:Op maandag 27 december 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar! Zie! Point prooven! Teveel twists en turns in plaats van rechtuit duidelijk naar het doel.
Boerenkool lossenquote:Op maandag 27 december 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat doe jij met je achterwerk in die kast!?
De Familie MagDatquote:Op maandag 27 december 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, net als Rembo en Rembo en Theo en Thea en de drie dikke dames![]()
Dat liedje van de Dikke Dames zongen wij altijd voor broertjelief![]()
Rembo en Rembo.,quote:Op maandag 27 december 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, net als Rembo en Rembo en Theo en Thea en de drie dikke dames![]()
Dat liedje van de Dikke Dames zongen wij altijd voor broertjelief![]()
Nee, gelukkig niet, want ik haaaaaat leverworstquote:Op maandag 27 december 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Sjongejongejonge heb je allus een leverworst gewoooooonnuhhhhhhhh
Hoezo? Deurtje dicht en klaarquote:Op maandag 27 december 2010 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan zou ik het bestemmingsplan van je interieur eens drastisch wijzigen als ik jou was!
Ik ken hem wel, maar niet uit mijn hoofd.quote:Op maandag 27 december 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Theo en Thea en de Ontmaskering van het Tenenkaas Imperium![]()
Ik ken hem uit mn hoofd
In de logeerkamert zitten er geen deurtjes voor de kastquote:
Arm kind.quote:Op maandag 27 december 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken hem wel, maar niet uit mijn hoofd.
Gordijntjes dan?quote:Op maandag 27 december 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In de logeerkamert zitten er geen deurtjes voor de kast
Dat klinkt dan wel weer bekend.quote:Op maandag 27 december 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Arm kind.
Wat ben JIJ lelijk![]()
Mijn kop staat niet naar kaas.
Mijn wereld is ingestort![]()
Dat zijn echt zinnetjes die we te pas en onpas gebruiken![]()
Ik heb de filmposter, ik zoek dr nog zo een grote gouden kitsch lijst voor
Ze zitten in een kinderbadje.quote:Op maandag 27 december 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Greys, kijk je ook dating in the dark?
Die John is vreselijkquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Vorige week was ik zo trots op Billy trouwens![]()
Die laat ik in de stad vaak loslopen, zodat ie ook wat persoonlijke aandacht van me krijgt en niet alleen maar op Sjon gelet wordt door me. Lopen we naar de bus, echt een knaller, recht naast ons.
Billy stond stil, ik dacht die gaat echt mega de hort op![]()
Knip in mn vingers, hop, keurig naast, zonder commando![]()
En Sjon en Chico gaven ook geen sjoege, ik kreeg zomaar complimentjes van mensen op straat
quote:Op maandag 27 december 2010 22:58 schreef indaha het volgende:
Nou ik haal de katten op tijd binnen,ze houden allemaal niet van vuurwerk behalve 1 die gaat voor het raam zitten kijken
quote:Op maandag 27 december 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat Gouden Kompas zitten kijken met een half oog.
En toen vergat ik DITD
Het komt nog wel een keer helemaal goed met Sjon, hij doet er alleen wat langer overquote:Op maandag 27 december 2010 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik verwachtte van Sjon wel heel wat reactie, maar die andere twee bleven zo chill, dat ie het gewoon vergat denk ik
Ik heb het nog geroepenquote:Op maandag 27 december 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat Gouden Kompas zitten kijken met een half oog.
En toen vergat ik DITD
Dat wordt een uurtje eerder vertrekkenquote:
Ow crap.quote:
Dooien.quote:Op maandag 27 december 2010 23:02 schreef JJH het volgende:
En voor de rest richting het weekend? Dooi of vorst?
Ja kijk ff lekker zelf, ik ben Piet nietquote:Op maandag 27 december 2010 23:02 schreef JJH het volgende:
En voor de rest richting het weekend? Dooi of vorst?
Snelwegen blijven vaak wel goed hoor, en hoe noordelijker je komt, hoe minder sneeuw er ligt.quote:Op maandag 27 december 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow crap.![]()
Gelukkig niet in het noorden en de kans op sneeuw lijkt woensdag al kleiner.
Snelwegen waren zaterdag goed te doen dus die zouden ze nu bij moeten kunnen houden. [/optimist]
Maar, maar maar.quote:Op maandag 27 december 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja kijk ff lekker zelf, ik ben Piet niet
Morgen kan er een beetje sneeuw vallen idd.quote:Op maandag 27 december 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow crap.![]()
Gelukkig niet in het noorden en de kans op sneeuw lijkt woensdag al kleiner.
Snelwegen waren zaterdag goed te doen dus die zouden ze nu bij moeten kunnen houden. [/optimist]
Met genoeg drank hebben we daar geen last vanquote:
Hier is het al 2 dagen aan het dooien, ik zie geen verschil in het sneeuwdek.quote:Op maandag 27 december 2010 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen kan er een beetje sneeuw vallen idd.
Maar hier ligt erg weinig.
Alleen in de woonwijken ist een spiegel, want daar doen ze niets qua strooien.
En wij ons maar scheel betalen aan gemeentelijke belastingen
Zolang je niet in de kliko gaat staanquote:Op maandag 27 december 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
Met genoeg drank hebben we daar geen last van
Ik maak me meer zorgen over ijzel op de heen- of terugweg.quote:Op maandag 27 december 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met genoeg drank hebben we daar geen last van
Dat is hier net zo.quote:Op maandag 27 december 2010 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen kan er een beetje sneeuw vallen idd.
Maar hier ligt erg weinig.
Alleen in de woonwijken ist een spiegel, want daar doen ze niets qua strooien.
En wij ons maar scheel betalen aan gemeentelijke belastingen
quote:Op maandag 27 december 2010 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zolang je niet in de kliko gaat staan
Dan zal ik mijn catsitters maar even bellen dat ik hun diensten nog langer nodig heb.quote:Op maandag 27 december 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
En anders wordt het O&N vieren in Friesland
Vorig jaar heeft de hele buurt de gemeente platgebeld; we moest hier zelf de straat schoonschuiven tot aan de hoofdweg, anders kon er geen mens naar het werk.quote:Op maandag 27 december 2010 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is hier net zo.
Want ondanks het debacle van vorig jaar, hebben ze het ook dit jaar gepresteerd om te weinig zout in te kopen.
Taxi bellen en de rekening naar de gemeente. Ik vind het asociaal.quote:Op maandag 27 december 2010 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft de hele buurt de gemeente platgebeld; we moest hier zelf de straat schoonschuiven tot aan de hoofdweg, anders kon er geen mens naar het werk.
Meneer I. kwam hier in de bocht vast te zitten en is toen opgehaald door z'n baas
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 27 december 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laat me ook geen wijn drinken dan
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Is het ook...quote:Op maandag 27 december 2010 23:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Taxi bellen en de rekening naar de gemeente. Ik vind het asociaal.
Mensen kunnen hier al een week of drie niet door de straat heenfietsen, en het is een doorgaande fietsroute (!) naar het industrieterrein hier achter.
Ze komen soms verdulle met de fiets aan de hand over de stoep heen!
Ik had geen idee dat je zo zou beïnvloeden.quote:Op maandag 27 december 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]laat me ook geen wijn drinken dan
Trots op je! (met 2 T's)quote:Op maandag 27 december 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ze vindt hem leuk (zie cat, met T!!!!!)
Das de bardquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het ook...
Maar onze wijk zat ik de zgn "Fase 2".
Uiteindelijk regelde iemand in de straat een tractor met zo'n schuifding er op, maar toen had ik een probeem, aangezien mijn auto altijd op de oprit staat en alle sneeuw dus op de stoep werd geschoven.
Kon ik alsnog die hele sneeuwbult de voortuin in scheppen.
Volgens mij hebben we tot mei sneeuw in de tuin gehad
Hier kwam er gisteravond laat voor het eerst een echte sneeuwschuiver door de straat, en die schoof al dat ijs hoppa, de oprit van de parkeerplaats voor de flat op.quote:Op maandag 27 december 2010 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het ook...
Maar onze wijk zat ik de zgn "Fase 2".
Uiteindelijk regelde iemand in de straat een tractor met zo'n schuifding er op, maar toen had ik een probeem, aangezien mijn auto altijd op de oprit staat en alle sneeuw dus op de stoep werd geschoven.
Kon ik alsnog die hele sneeuwbult de voortuin in scheppen.
Volgens mij hebben we tot mei sneeuw in de tuin gehad
Hier net zo....quote:Op maandag 27 december 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik kan hier niet normaal op de weg lopen zonder op mijn giechel te gaan.
Het is één grote ijsbaan. Zelfs S met grote auto met winterbanden gleed zo voorbij onze oprit
Heel de wijk is een drama. Schandalig, ze zijn in al die tijd niet één keer komen strooien.
Ja, dat zal ze leren!quote:Op maandag 27 december 2010 23:14 schreef JJH het volgende:
Ik zou zowat bewust op m'n plaat willen gaan en 2 benen en een arm breken, letselschadeadvocaat inhuren en de gemeente een lesje leren.
Nou, als er een leuke schadeclaim komt, en ik via Hart van Nederland en de hele Rambam laat weten hoe slecht de gemeente Zwolle is op dat gebied zullen ze niet blij met me zijn.quote:
Maar we moeten allemaal ons eigen stoepje schoonhoudenquote:Op maandag 27 december 2010 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, als er een leuke schadeclaim komt, en ik via Hart van Nederland en de hele Rambam laat weten hoe slecht de gemeente Zwolle is op dat gebied zullen ze niet blij met me zijn.
En dat helpt bij de revalidatie.quote:Op maandag 27 december 2010 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, als er een leuke schadeclaim komt, en ik via Hart van Nederland en de hele Rambam laat weten hoe slecht de gemeente Zwolle is op dat gebied zullen ze niet blij met me zijn.
Alleen al daarvoor zou ik het NIET doen.quote:Op maandag 27 december 2010 23:17 schreef JJH het volgende:
En dan komt Piet Paulusma bij mij op de stoep het weer prestenteren.
Bah, het lijkt me echt geen doen.quote:Op maandag 27 december 2010 23:15 schreef oh-oh het volgende:
Hier valt ook niet te lopen.
Kun je nagaan, met 7 hondjes in het donker
Ow, de stoep is hier wel te doen. Die houden we redelijk sneeuwvrij, maar ik kan niet normaal de straat oversteken naar mijn auto, ik moet over elke stap nadenken om niet onderuit te gaan.quote:Op maandag 27 december 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar we moeten allemaal ons eigen stoepje schoonhouden![]()
Ik heb niet eens een stoep
Ik heb twee jaar geleden een paar hele kekke St.Oliver sneeuwlaarzen gekocht, daar ben ik zooooooo blij meequote:Op maandag 27 december 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Bah, het lijkt me echt geen doen.
En dan heb ik ook nog eens geen normale schoenen, ik moet eens van die sneeuwlaarzen kopen ofzo, heb alleen bergen schoenen met hakken of van die gladde zooi
Ik loop hier echt als een debiel als ik de hond uitlaat, het ziet er niet uit*schuifel schuifel slip slide*
Ik heb ook alleen maar nette schoenen met gladde zool, alleen mijn gympies en wandelschoenen hebben profiel, maar die staan voor geen meter onder een pak.quote:Op maandag 27 december 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Bah, het lijkt me echt geen doen.
En dan heb ik ook nog eens geen normale schoenen, ik moet eens van die sneeuwlaarzen kopen ofzo, heb alleen bergen schoenen met hakken of van die gladde zooi
Ik loop hier echt als een debiel als ik de hond uitlaat, het ziet er niet uit*schuifel schuifel slip slide*
Ik zei bijna, hè. Bijna.quote:Op maandag 27 december 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat helpt bij de revalidatie.
[..]
Alleen al daarvoor zou ik het NIET doen.
Hoever is die fles inmiddels? En wat zat erin?quote:Op maandag 27 december 2010 23:19 schreef tombolafan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
En ik heb snowboots
fuck yeah, kisten!quote:Op maandag 27 december 2010 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar nette schoenen met gladde zool, alleen mijn gympies en wandelschoenen hebben profiel, maar die staan voor geen meter onder een pak.
Ik zit nu elke dag in de bus met mensen met snowboots aan en een tas met nette schoenen in de handquote:Op maandag 27 december 2010 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar nette schoenen met gladde zool, alleen mijn gympies en wandelschoenen hebben profiel, maar die staan voor geen meter onder een pak.
Het is een pakquote:Op maandag 27 december 2010 23:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoever is die fles inmiddels? En wat zat erin?
Hihihi, je zei 'komt'.quote:Op maandag 27 december 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is een paken er zat wijn in
En ik wilde gaan slapen, maar damn, die seksverslaving komt
Ik heb maar anderhalf glas op heurquote:
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 23:19 schreef JJH het volgende:
maar die staan voor geen meter onder een pak.
En bevalt het?quote:Op maandag 27 december 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb maar anderhalf glas op heur
Ennnnn, dit was goedkope, voor als ik het niet lust
Wat? Woar?quote:Op maandag 27 december 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is een paken er zat wijn in
En ik wilde gaan slapen, maar damn, die seksverslaving komt
Zwabber.quote:Op maandag 27 december 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet je hele lange pijpen dragen
Succes.quote:Op maandag 27 december 2010 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dr geloof ik maar weer es voor, met al die honden![]()
En dan hopen dat ik tot later mag slapen dan 4 uur vannacht
drink je geen wijn?quote:Op maandag 27 december 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb maar anderhalf glas op heur
Ennnnn, dit was goedkope, voor als ik het niet lust
Ik drink normaal geen alcohol eigenlijkquote:
ahaquote:Op maandag 27 december 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik drink normaal geen alcohol eigenlijk
Kut, je was te snel.quote:Op maandag 27 december 2010 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe moet ik dat op een non-gaye wijze interpreteren?
Ow ja, daar heb ik een kennis van me ook mee gezien. Fijne dingen schijnen dat te zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 23:25 schreef indaha het volgende:
Ik heb van die spikes zooltjes van de ANWB, die kun je onder je schoenen doen die zijn wel fijn.
Ik heb mijn lesje wel geleerd sinds ik laatst letterlijk op mijn achterhoofd gevallen ben
quote:
je gaat me toch niet vertellen dat je dat gemist hebt hequote:Op maandag 27 december 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je honden uggs hebben hè?
quote:Op maandag 27 december 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je honden uggs hebben hè?
En toen was de SC deaud.quote:Op maandag 27 december 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je dat gemist hebt he
Je gaat me toch niet vertellen dat jij gemist heb dat ik een poost weggeweest ben hè?quote:Op maandag 27 december 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je dat gemist hebt he
Ze vliegt eruit.quote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, het personeelslid wordt aangepakt!
je gaat me toch niet vertellen dat in de periode dat je bent weggeweest bent vergeten dat ik een sarcastische zak ben hequote:Op maandag 27 december 2010 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij gemist heb dat ik een poost weggeweest ben hè?
Poost?quote:Op maandag 27 december 2010 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij gemist heb dat ik een poost weggeweest ben hè?
Op zich wel goed voor kari ann misschien...quote:
Zet er een R bij en het klopt weer.quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat jullie elkaar in de periode dat JJH weg is geweest elkaar niet hebben gezien in TAL hequote:Op maandag 27 december 2010 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat in de periode dat je bent weggeweest bent vergeten dat ik een sarcastische zak ben he
Poost?R ?quote:Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zet er een R bij en het klopt weer.
je gaat me toch niet vertellen dat je wijn uit een melkpak drinkt hequote:Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jullie elkaar in de periode dat JJH weg is geweest elkaar niet hebben gezien in TAL he
Ik vond de reactie van Selma ook echt overdreven. Ze viel die cliënt zowat aan.quote:Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op zich wel goed voor kari ann misschien...
Ow ja, dat is ook zo.quote:Op maandag 27 december 2010 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat in de periode dat je bent weggeweest bent vergeten dat ik een sarcastische zak ben he
quote:
Dit heb ik niet gelezen.quote:Op maandag 27 december 2010 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet dat je vanuit een pak ook gewoon in een glas kan schenken hequote:Op maandag 27 december 2010 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je wijn uit een melkpak drinkt he
quote:Op maandag 27 december 2010 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je wijn uit een melkpak drinkt he
Ik was aan het kijken of er nou nog een verkeerd nummer tussen zat, ander was het 34 seconden geweestquote:Op maandag 27 december 2010 23:43 schreef Pagan het volgende:
1 minuut 19 seconden voor Tombolafan om een topic te openen, zo sloom ben ik toch niet met m'n 1:23.
je gaat me toch niet vertellen da...quote:Op maandag 27 december 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet dat je vanuit een pak ook gewoon in een glas kan schenken he
Je gaat me toch niet vertellen dat het dus het helemaal geen 1,5 glas maar was, 1,5 pak is!quote:Op maandag 27 december 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet dat je vanuit een pak ook gewoon in een glas kan schenken he
quote:Op maandag 27 december 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was aan het kijken of er nou nog een verkeerd nummer tussen zat, ander was het 34 seconden geweest
je gaat me toch niet vertellen dat je dat nog moet vragen?quote:Op maandag 27 december 2010 23:46 schreef Pagan het volgende:
Heeft het nog zin om bij te lezen/lukt het überhaupt nog om bij te lezen?
Je gaat me toch niet vertellen dat TOmbo geen samenvattingen meer doet?quote:Op maandag 27 december 2010 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je dat nog moet vragen?
is overigens meteen een samenvatting van de afgelopen paar pagina's
nee, want tombo is tipsyquote:Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat TOmbo geen samenvattingen meer doet?
JJH verbaasde zich over de uggs van tombo, en sinds die een hoop "je gaat me toch niet vertellen dat..."quote:Op maandag 27 december 2010 23:49 schreef Pagan het volgende:
Was retorisch, idd. Hoopte op samenvatting.
Nanny McPee II gezien Moet mijn codecs enzo updaten, Daybrakers gezien.
Je vergeet te zeggen dat het lekt, omdat ballonnen niet slikken.quote:Op maandag 27 december 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JJH verbaasde zich over de uggs van tombo, en sinds die een hoop "je gaat me toch niet vertellen dat..."
oh-oh heeft em nog nooit van achter volgepurd gekregen, en d'r ballon is leeg maar ze durft em niet weg te gooien
ziet er tof uitquote:Op maandag 27 december 2010 23:52 schreef Pagan het volgende:
9 is een absolute aanrader trouwens.![]()
[ afbeelding ]
Geen raviolli met champignons voor oh-ohquote:Op maandag 27 december 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JJH verbaasde zich over de uggs van tombo, en sinds die een hoop "je gaat me toch niet vertellen dat..."
oh-oh heeft em nog nooit van achter volgepurd gekregen, en d'r ballon is leeg maar ze durft em niet weg te gooien
Ik heb geen uggs, das chico!quote:Op maandag 27 december 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer niet de woorden die ik zou gebruiken. Maar goed dat smaken verschillen.quote:Op maandag 27 december 2010 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ziet er tof uit![]()
*internet aanslingert
Hoe fok! je dan?quote:Op maandag 27 december 2010 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ziet er tof uit![]()
*internet aanslingert
't Is maar een tekenfilm/animatiefilm, heul niet eng.quote:Op maandag 27 december 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer niet de woorden die ik zou gebruiken. Maar goed dat smaken verschillen.
Met rooksignalen.quote:
O ja?quote:Op maandag 27 december 2010 23:56 schreef Pagan het volgende:
* Pagan gaat LOGgen, is toch maar traag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |