Was op de ESF-meetquote:
Heuj, ik heb ook seks hoor!quote:
Zwaaide jij nu naar mijn tetten?quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Uitgebadderd![]()
Tombo, ik heb heule lekkere zoete witte wijn voor je![]()
En voor Cat liggen de ijsblokjes al in de friepsert.
En Greys helpt zichzelf
Volgens mij is er nog heul geen toet geregeld.quote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wat ik nou ook al weer mee zou nemen
Ik maak iig snicker doodlesquote:Op maandag 27 december 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog heul geen toet geregeld.
Maar als ik eerlijk ben, denk ik dat we het eerst zo maar moeten laten.
De C1000 is hier tot 20 uur open (), dus mocht er al iets te kort zijn dan kunnen we dat terplekke nog halen.
Het zou zo zonde zijn als we met de helft aan troep blijven zitten
C1000 is hier elke dag van 7 tot 22 openquote:Op maandag 27 december 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De C1000 is hier tot 20 uur open (), dus mocht er al iets te kort zijn dan kunnen we dat terplekke nog halen.
Wat zorg je goed voor ons.quote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Uitgebadderd![]()
Tombo, ik heb heule lekkere zoete witte wijn voor je![]()
En voor Cat liggen de ijsblokjes al in de friepsert.
En Greys helpt zichzelf
Eej! Ik had een LIJST!quote:Op maandag 27 december 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 december 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
C1000 is hier elke dag van 7 tot 22 openEn soms op zondag ook!
Sjokolaaaa is altijd goedquote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
Laf oh laf bij dating in the dark
[..]
Ik maak iig snicker doodles
En er zit hier een heul lekkere bonbonmaker
Voor bij de koffie?
Bonbons.quote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
Laf oh laf bij dating in the dark
[..]
Ik maak iig snicker doodles
En er zit hier een heul lekkere bonbonmaker
Voor bij de koffie?
Geef me niet teveel dan van dat overdonderende spul, anders kunnen we 's middags de auto gaan soppenquote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bonbons.![]()
Bij welke koffie? Ik heb dubbs op de eerste bak. Met vlaai. Speesjaal met de bakker overlegd, voor extra overdonderend effect.
avondkoffiequote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bonbons.![]()
Bij welke koffie? Ik heb dibbs op de eerste bak. Met vlaai. Speesjaal met de bakker overlegd, voor extra overdonderend effect.
Niet in m'n vaders auto kotsen svpquote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef me niet teveel dan van dat overdonderende spul, anders kunnen we 's middags de auto gaan soppen
quote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef me niet teveel dan van dat overdonderende spul, anders kunnen we 's middags de auto gaan soppen
Ik heb geen flauw idee, wat was het plan ook alweer?quote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet in m'n vaders auto kotsen svp![]()
Hoe laaaaaaat zijn jullie er ook alweer?
Zijn dat hondenkoekjes.quote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Kijk trouwens wat ik bij de oppashondjes kado kreeg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geweldig toch ?
![]()
Ik vind het gewoon zonde om te voeren![]()
Zij hadden het gekregen voor de hondjes van de aannemer die hun huis opgeknapt heeft
Neem maar mee....al word ik altijd misselijk van teveel chocolaquote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
avondkoffie
Dan neem ik van elke bonbon 4 (5?) stuks mee
Hoeveel soorten zal ik er nemen? 5?
Is daar geen lijstje voor?quote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, wat was het plan ook alweer?
Ja, geweldig he , posh pet's pattiserie.quote:
Mijn plan is om rond elven bij Ing te zijn. Wat jullie doen moeten jullie zelf maar uitzoeken.quote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, wat was het plan ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |