Was op de ESF-meetquote:
Heuj, ik heb ook seks hoor!quote:
Zwaaide jij nu naar mijn tetten?quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Uitgebadderd![]()
Tombo, ik heb heule lekkere zoete witte wijn voor je![]()
En voor Cat liggen de ijsblokjes al in de friepsert.
En Greys helpt zichzelf
Volgens mij is er nog heul geen toet geregeld.quote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wat ik nou ook al weer mee zou nemen
Ik maak iig snicker doodlesquote:Op maandag 27 december 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog heul geen toet geregeld.
Maar als ik eerlijk ben, denk ik dat we het eerst zo maar moeten laten.
De C1000 is hier tot 20 uur open (), dus mocht er al iets te kort zijn dan kunnen we dat terplekke nog halen.
Het zou zo zonde zijn als we met de helft aan troep blijven zitten
C1000 is hier elke dag van 7 tot 22 openquote:Op maandag 27 december 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De C1000 is hier tot 20 uur open (), dus mocht er al iets te kort zijn dan kunnen we dat terplekke nog halen.
Wat zorg je goed voor ons.quote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Uitgebadderd![]()
Tombo, ik heb heule lekkere zoete witte wijn voor je![]()
En voor Cat liggen de ijsblokjes al in de friepsert.
En Greys helpt zichzelf
Eej! Ik had een LIJST!quote:Op maandag 27 december 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 december 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
C1000 is hier elke dag van 7 tot 22 openEn soms op zondag ook!
Sjokolaaaa is altijd goedquote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
Laf oh laf bij dating in the dark
[..]
Ik maak iig snicker doodles
En er zit hier een heul lekkere bonbonmaker
Voor bij de koffie?
Bonbons.quote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
Laf oh laf bij dating in the dark
[..]
Ik maak iig snicker doodles
En er zit hier een heul lekkere bonbonmaker
Voor bij de koffie?
Geef me niet teveel dan van dat overdonderende spul, anders kunnen we 's middags de auto gaan soppenquote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bonbons.![]()
Bij welke koffie? Ik heb dubbs op de eerste bak. Met vlaai. Speesjaal met de bakker overlegd, voor extra overdonderend effect.
avondkoffiequote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bonbons.![]()
Bij welke koffie? Ik heb dibbs op de eerste bak. Met vlaai. Speesjaal met de bakker overlegd, voor extra overdonderend effect.
Niet in m'n vaders auto kotsen svpquote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef me niet teveel dan van dat overdonderende spul, anders kunnen we 's middags de auto gaan soppen
quote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef me niet teveel dan van dat overdonderende spul, anders kunnen we 's middags de auto gaan soppen
Ik heb geen flauw idee, wat was het plan ook alweer?quote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet in m'n vaders auto kotsen svp![]()
Hoe laaaaaaat zijn jullie er ook alweer?
Zijn dat hondenkoekjes.quote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Kijk trouwens wat ik bij de oppashondjes kado kreeg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geweldig toch ?
![]()
Ik vind het gewoon zonde om te voeren![]()
Zij hadden het gekregen voor de hondjes van de aannemer die hun huis opgeknapt heeft
Neem maar mee....al word ik altijd misselijk van teveel chocolaquote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
avondkoffie
Dan neem ik van elke bonbon 4 (5?) stuks mee
Hoeveel soorten zal ik er nemen? 5?
Is daar geen lijstje voor?quote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, wat was het plan ook alweer?
Ja, geweldig he , posh pet's pattiserie.quote:
Mijn plan is om rond elven bij Ing te zijn. Wat jullie doen moeten jullie zelf maar uitzoeken.quote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, wat was het plan ook alweer?
So? Ik vertrek om kwart voor acht.quote:
Wat ga je doen als ik zeg... morgen!quote:Op maandag 27 december 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid...
óvermorgen toch he?
Wat mooi het ziet er erg smakelijk uitquote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geweldig toch ?
![]()
Zij hadden het gekregen voor de hondjes van de aannemer die hun huis opgeknapt heeft
Jaquote:Op maandag 27 december 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid...
óvermorgen toch he?
Schrikken!quote:Op maandag 27 december 2010 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ga je doen als ik zeg... morgen!
Afdankertje. Er zijn al 2 snacks uit.quote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geweldig toch ?
![]()
Ik ga die doos dus mooi bewaren voor als ik zelf weer es hondenkoekjes of hondentaarten bakquote:Op maandag 27 december 2010 22:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat mooi het ziet er erg smakelijk uit
Guppen naquote:Op maandag 27 december 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Meneer I. vroeg het net ook al, want die moet morgen de gourmetschotel meenemen vanuit z'n werk.
"Woensdag kwamen die guppen toch he?"
Is het ook, die vette bitches mogen dat heul niet hebbenquote:Op maandag 27 december 2010 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afdankertje. Er zijn al 2 snacks uit.
quote:
Uhuh. Ene kant van het land naar de andere.quote:Op maandag 27 december 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
?? Rij jij er haast drie uur over dan?
Succes!quote:Op maandag 27 december 2010 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
ik ga slapen, veel voorpretplezier
Cat heb je tekst opgeslagen samen met de lijstjesmorgen de man van het uitzendbureau de deur uitwerken en 11 uur bellen.
Truste!
Guppen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Meneer I. vroeg het net ook al, want die moet morgen de gourmetschotel meenemen vanuit z'n werk.
Die guppen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Zo lang nog? Hoe lang reed je dan naar 't Loo?quote:Op maandag 27 december 2010 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhuh. Ene kant van het land naar de andere.![]()
En dan moet ik ook nog een tussenstop maken dus daar reken ik royaal tijd voor. En wie weet heb ik nog ergens file, al hoop ik daar niet op ivm de kerstvakantie.
Ah, incl. tussenstop dus.quote:Op maandag 27 december 2010 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhuh. Ene kant van het land naar de andere.![]()
En dan moet ik ook nog een tussenstop maken dus daar reken ik royaal tijd voor. En wie weet heb ik nog ergens file, al hoop ik daar niet op ivm de kerstvakantie.
Mwahhhhhhhquote:Op maandag 27 december 2010 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik kan m maar niet weggooien![]()
![]()
[ afbeelding ]
Uurtje of 2. Ik vlieg niet laag over de weg.quote:Op maandag 27 december 2010 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo lang nog? Hoe lang reed je dan naar 't Loo?
Laatste keer dat ik Eindhoven - Zwolle gedaan heb was dat 1u en 20 minuten.
We krijgen hier toch wel een volledig verslag van al jullie avonturen, want ik heb zo'n vermoeden dat het wel eens een heel mooi verhaal kan wordenquote:Op maandag 27 december 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zorg je goed voor ons.Behalve voor Greys dan.
![]()
[..]
Eej! Ik had een LIJST!![]()
Jij vleesch en opbak snijvoer, ik de rest en snacks voor 's avonds en Greys fruitigheidjes en ontbijt. En drank voor haarzelf.![]()
En Tombo nam haar stralende persoonlijkheid mee.
Dat is natuurlijk ook wel weer zo. Al valt de drukte op A50 tegenwoordig alles mee hoor. Én het is kerstvakantie.quote:Op maandag 27 december 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uurtje of 2. Ik vlieg niet laag over de weg.![]()
De reistijd (als alles meezit) is 2,5 uur. Maar met het weer en de tussenstop en wie weet ander oponthoud denk ik dat een planning van 3 uur mij een iets meer relaxte rit geeft.
Ik ga ervan uit dat Ing wel thuis is, mocht ik eerder arriveren.
Het is ook zonde om hem weg te doen,kun je hem niet opnieuw opblazenquote:Op maandag 27 december 2010 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik kan m maar niet weggooien![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij moet gewoon werken, al denk ik dat Singstar wel enigzins traumatisch gaat worden voor hemquote:Op maandag 27 december 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Guppen.![]()
Denk je dat hij het aankan, 2 dagen,..... ons?
Nee dies dichtgesealed, dat was een heliumblonquote:Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is ook zonde om hem weg te doen,kun je hem niet opnieuw opblazen
Arme jongen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon werken, al denk ik dat Singstar wel enigzins traumatisch gaat worden voor hem
Hoe is het met de boerenkool?quote:Op maandag 27 december 2010 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij moet gewoon werken, al denk ik dat Singstar wel enigzins traumatisch gaat worden voor hem
Die zit er nog inquote:
Voor die tijd ben ik er zeker niet. Of ik moet rijden zoals JJH.quote:Op maandag 27 december 2010 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ing moet 's ochtends nog wel ff stokbrood en kruidenboter halen...
Maar vanaf 10 uur ben ik gewoon thuis
Met een beetje knutselen krijg je er wel een ventiel in hoor (Helium wordt eenander verhaalquote:Op maandag 27 december 2010 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dies dichtgesealed, dat was een heliumblon
HELIUM! Dát moeten we hebben voor Singstar!quote:Op maandag 27 december 2010 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dies dichtgesealed, dat was een heliumblon
Mooiquote:Op maandag 27 december 2010 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Die zit er nog in![]()
Net ff lekker in bad geweest en nu is de maag weer rustig.
quote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HELIUM! Dát moeten we hebben voor Singstar!![]()
Wie kan nog wat balonnen roggelen?
Boh! Meestal rijd ik best netjes!quote:Op maandag 27 december 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor die tijd ben ik er zeker niet. Of ik moet rijden zoals JJH.![]()
Ik zal je sowieso vooraf een smsje sturen. Kun je je mentaal voorbereiden.
Pur.quote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon volpurren door een gaatje aan de achterkant, dan loopt hij nooit meer leeg!
of een stuk schuimrubber d'r in, maak je d'r een kussentje van
Echte mannenpraat Zwab.quote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon volpurren door een gaatje aan de achterkant, dan loopt hij nooit meer leeg!
En dan blijft hij ook zo mooi zweven.quote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
dan lijm je em aan het plafondquote:Op maandag 27 december 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan blijft hij ook zo mooi zweven.
Nee als je helemaal volgepurd bent door een gaatje in je achterkant dan stort je wel neer gok ik zoquote:Op maandag 27 december 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan blijft hij ook zo mooi zweven.
Kruidenbadje.quote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi
Tweedehands boerenkool in bad lijkt me ook niet fris
als je het door de voorkant er in spuit druipt het er weer uit en heb je een permanent kwijlende ballonquote:Op maandag 27 december 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Door een gaatje aan de achterkant vooral
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |