Dean was ook wel maatjes geworden met Bertha volgens mij.quote:Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Zagen jullie ook die verbaasde koppies van Dean en de rest op de bank dat Bertha exit is en Karlijn door?
mis ik ietsquote:Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef just me het volgende:
Dean zag er inderdaad teleurgesteld uit!
Ik denk het ook, hij heeft minder met de jongere grietjes ook...quote:Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dean was ook wel maatjes geworden met Bertha volgens mij.
Tot zaterdagquote:Op maandag 27 december 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Welterusten allemaal, het was weer gezellig
Tot in het nieuwe jaarTot Zaterdag
quote:Op maandag 27 december 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tot zaterdag
Zie je nog wel in de SC toch?
Thanksquote:
Eerst vanmiddag nieuwjaarsreceptiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond de eerste uitzending op Zaterdag
Gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:33 schreef just me het volgende:
[..]
Eerst vanmiddag nieuwjaarsreceptie
Gelukkig nieuwjaar mensen
Ik zit me nu wel af te vragen waarom ik heb aangeboden verse appelbeignets te bakken voor de selectiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar![]()
Veel plezier vanmiddag![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit me nu wel af te vragen waarom ik heb aangeboden verse appelbeignets te bakken voor de selectie
Ohquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:28 schreef Karina het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal hier en let op! Het begint vanavond al om 8 uur en niet om half 9.
Ja een beetje jammer dat het te gelijk komt met "op zoek naar zorro"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond de eerste uitzending op Zaterdag
Dank je.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:02 schreef Karina het volgende:
Hi Pisces en Cee (zo lief dat hamstertje)
Die stevige donkere dame is Darien, die is goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Dank je.
Ik ken trouwens al die mensen niet behalve Dean. Oh en Sharon.
Simone eindigt (als ik denk wat het publiek + jury doet) bij de top 2quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Carlijn weg inderdaad of misschien Simone, als die haar dag niet heeft.
Ik vind Tooske er ook leuk uitzien, wel erg 'borreloutfit+kapsel+oorbellen', maar dat maakt niet uit op de 1equote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
Nance ziet er leuk uit, leuk haar, leuke jurk.
Oh dat miste ik, vertelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef Cee het volgende:
Zo zo, het publiek heeft zich weer in de beste outfits gehesen voor dit evenement.
Jurkje is net even te strak.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Tooske er ook leuk uitzien, wel erg 'borreloutfit+kapsel+oorbellen', maar dat maakt niet uit op de 1e
We begonnen met U2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |