Yay!quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef L-E het volgende:
Ik ben trouwens gestopt met verdrietig zijn om van alles. The world will be mine again.
Sommige mensen leven juist helemaal op van zwelgen in zelfmedelijden. Weet je zeker dat je niet één van hen bent?quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef L-E het volgende:
Ik ben trouwens gestopt met verdrietig zijn om van alles. The world will be mine again.
quote:Op maandag 27 december 2010 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Muhahahahahahaha
En het was niet eens bewust
Je wordt sowieso genaaid. Je moet alleen kiezen hoeveel je er voor wil betalen.quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef Yuki het volgende:
Nou werk ik bij een zorgverzekering, sluit dagelijks meerdere polissen af... Maar als ik voor het eerst mijn eigen zorgverzekering moet regelen loop ik een partij te twijfelen
Dat weet ik zeker. Ik ga weer Leven.quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen leven juist helemaal op van zwelgen in zelfmedelijden. Weet je zeker dat je niet één van hen bent?
Jammer...quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef L-E het volgende:
mag ik meedoen?quote:
Je gaat niet leven, je gaat je gedragen als Q. Willekeurig hoofdletters gebruiken in je zinnen.quote:
Kunnen wij helpen? Ik neem gewoon de goedkoopste. www.independer.nl vond ik wel fijn om te vergelijken.quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef Yuki het volgende:
Nou werk ik bij een zorgverzekering, sluit dagelijks meerdere polissen af... Maar als ik voor het eerst mijn eigen zorgverzekering moet regelen loop ik een partij te twijfelen
quote:Op maandag 27 december 2010 19:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Kunnen wij helpen? Ik neem gewoon de goedkoopste. www.independer.nl vond ik wel fijn om te vergelijken.
Wacht maar tot de eerstvolgende tegenvaller. Gedragsverandering is geen knop die je omdraait. Of het was altijd al een stukje toneelspel.quote:
Nee, ik check net de mail op de pc..quote:
Dat deed ik altijd al, ik word weer mezelf!quote:Op maandag 27 december 2010 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat niet leven, je gaat je gedragen als Q. Willekeurig hoofdletters gebruiken in je zinnen.
Ah shit zegquote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik check net de mail op de pc..
ze hebben om iets voor 3 uur een mail gestuurd..
en ik had om een uur of 2 gecheckt.
Nja, waarschijnlijk ben ik te hoog opgeleid voor die fuckersquote:
Dan gedraagt Q. zich als jou.quote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef L-E het volgende:
Dat deed ik altijd al, ik word weer mezelf!
Ticquote:
Ik heb afgelopen maand alle reden gehad om verdriet te hebben, doe eens niet stom.quote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot de eerstvolgende tegenvaller. Gedragsverandering is geen knop die je omdraait. Of het was altijd al een stukje toneelspel.
Te ver, begrijp ik?quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef JoeBravo het volgende:
owja, ik werd vandaag ook gebeld... voor een functie in Haaksbergen
geen. zin. in.
Bijvoorbeeld het feit dat independer alleen maar zorgverzekeringen aangeeft die geld betalen om op de site te mogen staan. Niks onafhankelijk, ze laten zich gewoon betalenquote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Was daar mis mee? Doe ik ook altijd.
Nee, want ik kreeg toevallig te horen dat hun iemand zochten.quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ah, balen meid.
Heb je meer sollicitaties verstuurd?
Wat lief van je!quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand een hoofdpijn hrbben? Gratis!
Ik anders ook.quote:Op maandag 27 december 2010 19:57 schreef L-E het volgende:
Ik heb afgelopen maand alle reden gehad om verdriet te hebben, doe eens niet stom.
dat, en de verkeerde kant op.quote:
En blijdschap, ik heb je de hele maand niet afgewezenquote:Op maandag 27 december 2010 19:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maand alle reden gehad om verdriet te hebben, doe eens niet stom.
Kan best..voorlopig ben ik niet echt getild ofzo.quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het feit dat independer alleen maar zorgverzekeringen aangeeft die geld betalen om op de site te mogen staan. Niks onafhankelijk, ze laten zich gewoon betalen
En independer heeft een partij lulkoek lopen verkopen laatst bij Radar... Waardoor wij helemaal plat zijn gebeld door mensen die we vervolgens moesten uitleggen dat de informatie die ze was gegeven niet waar was
vandaar dat ik me zo kut voel, ik heb nog niemand afgewezen deze maand!quote:Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En blijdschap, ik heb je de hele maand niet afgewezen
Ik maak gewoon liever geen gebruik van een vergelijkingssite die pretendeert onafhankelijk te zijn, maar dat in praktijk absoluut niet is.quote:Op maandag 27 december 2010 20:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan best..voorlopig ben ik niet echt getild ofzo.
Hoera voor mij.quote:Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En blijdschap, ik heb je de hele maand niet afgewezen
Ik kies ervoor om dat niet te doen. Gewoon, omdat je er geen reet mee opschiet.quote:
Ahaa.... en nu? Wel doorgezocht, of andere plannen?quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, want ik kreeg toevallig te horen dat hun iemand zochten.
Nee sorry, die komt vast zaterdag alquote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand een hoofdpijn hrbben? Gratis!
Ben ik met je eens. Daarom stop ik er nu ook mee.quote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om dat niet te doen. Gewoon, omdat je er geen reet mee opschiet.
Het is soms niet zo makkelijk om maar gewoon niet verdrietig te zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om dat niet te doen. Gewoon, omdat je er geen reet mee opschiet.
Ik wijs je af!quote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vandaar dat ik me zo kut voel, ik heb nog niemand afgewezen deze maand!![]()
nja.. gewoon doorzoeken wel, maar ja, ik denk dat het verstandig is om even een 'zittend beroep' te regelen..quote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa.... en nu? Wel doorgezocht, of andere plannen?
Je werkt nu nog bij het ziekenhuis, niet?
Met een half uurtje kloten op of heb je gauw een goed beeld waar je wat voor hoeveel kan krijgen. Inderdaad geen vergelijkinssite voor nodig.quote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik maak gewoon liever geen gebruik van een vergelijkingssite die pretendeert onafhankelijk te zijn, maar dat in praktijk absoluut niet is.
ik kan m vrijdag wel meenemen hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee sorry, die komt vast zaterdag al
Dat weet ik.quote:Op maandag 27 december 2010 20:02 schreef Yuki het volgende:
Het is soms niet zo makkelijk om maar gewoon niet verdrietig te zijn.
Jamaar heuj! Als je je hamers enzo maar thuis laatquote:Op maandag 27 december 2010 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan m vrijdag wel meenemen hoor.
Dat lijkt me inderdaad verstandig.quote:Op maandag 27 december 2010 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja.. gewoon doorzoeken wel, maar ja, ik denk dat het verstandig is om even een 'zittend beroep' te regelen..
jup
Ach, ik kan via randstad maar bij 1 verzekeraar collectiviteitskorting krijgen. Dus daar ga ik maar van uitquote:Op maandag 27 december 2010 20:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Met een half uurtje kloten op of heb je gauw een goed beeld waar je wat voor hoeveel kan krijgen. Inderdaad geen vergelijkinssite voor nodig.
Fix je busrijbewijsquote:Op maandag 27 december 2010 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja.. gewoon doorzoeken wel, maar ja, ik denk dat het verstandig is om even een 'zittend beroep' te regelen..
jup
Mja. dan moeten ze wel meewerkenquote:Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad verstandig.
schat. ik heb niet eens een gewoon rijbewijsquote:Op maandag 27 december 2010 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fix je busrijbewijsIk heb 1 stropelende collega met een slechte knie, eentje die een slechte schouder heeft, en zelfs eentje met een houten poot
Whut?quote:Op maandag 27 december 2010 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schat. ik heb niet eens een gewoon rijbewijs
*wijst andersom*quote:
die heb ik dus nietquote:
ik moest alweer lachenquote:
Je zou niet zeggen dat ik je collega benquote:
Ik bel niet meer hoor. De paniek is geweken.quote:Op maandag 27 december 2010 20:07 schreef Yuki het volgende:
Ik wil douchen maar volgens mij heb ik nauwelijks warm water meer
En ik wacht op telefoon
quote:Op maandag 27 december 2010 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja. dan moeten ze wel meewerken
quote:Op maandag 27 december 2010 20:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik bel niet meer hoor. De paniek is geweken.
Geen warm water? Hoe is dat mogelijkquote:Op maandag 27 december 2010 20:07 schreef Yuki het volgende:
Ik wil douchen maar volgens mij heb ik nauwelijks warm water meer
En ik wacht op telefoon
Boiler.quote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geen warm water? Hoe is dat mogelijk
Mja.. komt wel goed. ik ga nu gewoon een nieuwe digi d aanvragen en dan misschien maar eens langs de soos voor bijstandquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geen warm water? Hoe is dat mogelijk
Dat dus.quote:
Das handig,,weten wat je wel en niet krijgt.quote:Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ach, ik kan via randstad maar bij 1 verzekeraar collectiviteitskorting krijgen. Dus daar ga ik maar van uitBij andere verzekeraars is het niet (veel) goedkoper, en bij deze verzekeraar weet ik tenminste precies wat ik wel en niet krijg.
Ik twijfel meer over welke aanvullende verzekering ik moet hebben
Ik licht er dagelijks mensen over voorquote:Op maandag 27 december 2010 20:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das handig,,weten wat je wel en niet krijgt.![]()
Zie wel wat ik ga doen.
quote:Op maandag 27 december 2010 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik licht er dagelijks mensen over op
quote:Op maandag 27 december 2010 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik licht er dagelijks mensen over op
Heul welquote:Op maandag 27 december 2010 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niets ervan, die 3 seconden maakt mij geen spuit 11
Ik wijs jou ook af hoorquote:
Ruilen? Ik moet zo nog werkenquote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef Tally het volgende:
Zo! En nu doe ik de rest van de avond niets meer!
ik hoef helemaal niet af te wijzen, ik word al vrolijk als Artic het doetquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik hoef helemaal niet af te wijzen, ik word al vrolijk als Artic het doet
Blij wijf.quote:
Dan wijs ik jou bij deze ook maar meteen af. Dat je het weet!quote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
De oplossing voor alle problemen van JB is Artic!quote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
JamaarJoequote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan wijs ik jou bij deze ook maar meteen af. Dat je het weet!
Yuki en ik zijn dus 2 van die weinige..quote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat hebben nog maar weinig mensen..
Geef me ff een hartverlamming jaquote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef L-E het volgende:
[..]
De oplossing voor alle problemen van JB is Artic!
Jamaar jij vindt bijna iedereenquote:
Boiler warmt hier alleen 's nachts op ivm nachtstroom. Kan 'm nu ook wel aanzetten maar heeft weinig toegevoegde waarde.quote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat hebben nog maar weinig mensen..
Dat valt ook best wel meequote:Op maandag 27 december 2010 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jamaar jij vindt bijna iedereen![]()
Dus of we nou daar vanuit moeten gaan
quote:
Oh, dat doet de mijne dan weer niet.. Die vult zich 24/7 bij, en warmt op als ik 2 timers zet, geloof ik..quote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Boiler warmt hier alleen 's nachts op ivm nachtstroom. Kan 'm nu ook wel aanzetten maar heeft weinig toegevoegde waarde.
Als ik 's avonds pas douche is het water al wat afgekoeld, en ik heb vanavond ook al afgewassen, dus vrees dat er niet veel meer over is
Zeg dat welquote:
Yuki!quote:
Nee, deed je dat maar eensquote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat valt ook best wel mee
Bij jou zeg ik het bijvoorbeeld nooit
B!quote:
Damn, that's coldquote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat valt ook best wel mee
Bij jou zeg ik het bijvoorbeeld nooit
Jeugdsentiment, net als enkel glas en geen cvquote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Boiler warmt hier alleen 's nachts op ivm nachtstroom. Kan 'm nu ook wel aanzetten maar heeft weinig toegevoegde waarde.
Als ik 's avonds pas douche is het water al wat afgekoeld, en ik heb vanavond ook al afgewassen, dus vrees dat er niet veel meer over is
Enkel glas heb ik ookquote:Op maandag 27 december 2010 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, net als enkel glas en geen cv
JB!quote:
Dat is een optie.quote:Op maandag 27 december 2010 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja.. komt wel goed. ik ga nu gewoon een nieuwe digi d aanvragen en dan misschien maar eens langs de soos voor bijstand
Tofquote:
Ik heb alleen nog maar enkel glas en houten kozijnen in de keuken.. Maar daar aat wel mooi alle warmte door verlorenquote:Op maandag 27 december 2010 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, net als enkel glas en geen cv
Heul vermoeiendquote:
Ik heb geeneens CVquote:Op maandag 27 december 2010 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar enkel glas en houten kozijnen in de keuken.. Maar daar aat wel mooi alle warmte door verloren
Die van mij ookquote:
Ijsbloemen aan de binnenkant van het raam 's ochtendsquote:
Das dan wel weer een leuk woordquote:
Oftewel...morgenochtend chill douchen, of vanavond even op de tandjes bijten..quote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gashaard ding staan, voor 't hele appartementquote:
Okayquote:
zal ik het van hem overnemen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Nou, tis hier maar koud hoor vandaagquote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die heb jij ook heul niet nodig op datwarme Malta
quote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik het van hem overnemen?
Jij had toch al jeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
owja, dat was het.quote:
Is het maar 15 graden vandaag?quote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, tis hier maar koud hoor vandaag
quote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik het van hem overnemen?
Jeuk aan je aars van L-E?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net nog!quote:
Kom op, je zou niet meer zwelgen!quote:
17quote:
neeeheee, van m'n eigen kussiekroel opmerkingquote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kan toch heul geen jeuk krijgen van L-E
Alle soa's zijn behandeld.quote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kan toch heul geen jeuk krijgen van L-E
Okquote:
Zulks een Griekse Tragedietmquote:
Het zit in je genen.quote:
NIETUS!quote:
nee, jeuk op m'n rug en niet van L-E, die jeuk had ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
ja maar el-eeheequote:Op maandag 27 december 2010 20:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
neeeheee, van m'n eigen kussiekroel opmerking
Klopt, ze is een vrouwquote:
Goed planquote:Op maandag 27 december 2010 20:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ok
Als jij mij nou vasthoudtdan straalt mijn rug warmte naar je uit
dat je het maar ff weetquote:
quote:
zucht. maar ik heb 'r nog nooit ontmoet, dus ik zal het maar van je aannemen.quote:
Wanneer komt de Hollywood blockbuster uit met Brad Pitt als JB?quote:
Ik heb nog een goed ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Gelukkig geven niet alle vrouwen er aan toe.quote:
Je weet dat ik altijd gelijk hebquote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zucht. maar ik heb 'r nog nooit ontmoet, dus ik zal het maar van je aannemen.
MI van een jeukfilmquote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer komt de Hollywood blockbuster uit met Brad Pitt als JB?
er heeft zich nog geen uitgever/filmmaker bij me gemeld om m'n verhaal te kopenquote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer komt de Hollywood blockbuster uit met Brad Pitt als JB?
Ik wil best een boek over jou schrijven.quote:Op maandag 27 december 2010 20:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er heeft zich nog geen uitgever/filmmaker bij me gemeld om m'n verhaal te kopen![]()
Zelfs dat is een tragedie
quote:Op maandag 27 december 2010 20:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet dat ik altijd gelijk heb
[..]
MI van een jeukfilm
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op maandag 27 december 2010 20:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ook van jou
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 27 december 2010 20:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, jeuk op m'n rug en niet van L-E, die jeuk had ik alAhaa..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je spoiler ontgaat me.![]()
Wanneer komt daarvan de Mike Leigh verfilming uit?quote:Op maandag 27 december 2010 20:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er heeft zich nog geen uitgever/filmmaker bij me gemeld om m'n verhaal te kopen![]()
Zelfs dat is een tragedie
quote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nog een goed ideeOioiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Sommigen verbergen het maar ze doen het allemaal!quote:Op maandag 27 december 2010 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig geven niet alle vrouwen er aan toe.
zeer droge huid + koude (droge) lucht = jeuk. en veel daarvan.quote:
een welgemeendequote:Op maandag 27 december 2010 20:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil best een boek over jou schrijven.
Gelukkig hebben we borsten. Maakt een hoop goed.quote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sommigen verbergen het maar ze doen het allemaal!
Stelletje wijven dat het zijn, die vrouwen.
Net als je humor dusquote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeer droge huid + koude (droge) lucht = jeuk. en veel daarvan.
Raad eens wat voor een huid ik heb
niet gok ik.quote:Op maandag 27 december 2010 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer komt daarvan de Mike Leigh verfilming uit?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Oh. Maar dan moet ik me schijnbaar wel inhoudenquote:Op maandag 27 december 2010 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we borsten. Maakt een hoop goed.
En daar willen wij dan weer in zwelgen.quote:Op maandag 27 december 2010 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Bijna alles, bijna alles.quote:Op maandag 27 december 2010 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Het maakt alleen wat goed als de borsten net zo vaak te zien zijn als het zwelggedrag.quote:Op maandag 27 december 2010 20:32 schreef L-E het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daar willen wij dan weer in zwelgen.
Jij hebt borsten. Ik weet niet welke maat, maar ze zijn er.quote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh. Maar dan moet ik me schijnbaar wel inhouden
Het is maandag, ik moet nog opwarmenquote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik een onBarbachtige grap, waarom?
Tsja. Daarmee is ook wel gelijk alles gezegd.quote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij hebt borsten. Ik weet niet welke maat, maar ze zijn er.
Zeer droog?quote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeer droge huid + koude (droge) lucht = jeuk. en veel daarvan.
Raad eens wat voor een huid ik heb
Er is evenwicht.quote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het maakt alleen wat goed als de borsten net zo vaak te zien zijn als het zwelggedrag.
Zit jij nu ook al in zwelgmodus?quote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Daarmee is ook wel gelijk alles gezegd.
Daar zijn ze voor.quote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daar willen wij dan weer in zwelgen.
Nee hoor. Zo praat ik altijd over mijn borstenquote:Op maandag 27 december 2010 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zit jij nu ook al in zwelgmodus?
Ik zie je continu zwelgen maar je borsten heb ik nooit gezien. Ik weet niet wat jouw definitie van evenwicht is, maar voor mij is dit het in ieder geval niet.quote:
hoe raad je het zo!!!11???1?quote:
Ehh..ja..quote:Op maandag 27 december 2010 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 december 2010 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo praat ik altijd over mijn borsten
Verder gaat t prima
Vervelend.quote:Op maandag 27 december 2010 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je continu zwelgen maar je borsten heb ik nooit gezien. Ik weet niet wat jouw definitie van evenwicht is, maar voor mij is dit het in ieder geval niet.
Iddquote:Op maandag 27 december 2010 20:37 schreef missbehavin het volgende:
Je zoon van tien die zeurt om een Blackberry:!
Dat is een goed punt, AirwiN.quote:Op maandag 27 december 2010 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je continu zwelgen maar je borsten heb ik nooit gezien. Ik weet niet wat jouw definitie van evenwicht is, maar voor mij is dit het in ieder geval niet.
Dank waarde Barb.quote:
Haha,,,hij chanteert je voor O&N... hij leert snel..quote:Op maandag 27 december 2010 20:37 schreef missbehavin het volgende:
Je zoon van tien die zeurt om een Blackberry:!
quote:Op maandag 27 december 2010 20:39 schreef missbehavin het volgende:
En zijn reactie op mijn nee: matig![]()
quote:Op maandag 27 december 2010 20:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha,,,hij chanteert je voor O&N... hij leert snel..
Kinderen zijn kut.quote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef missbehavin het volgende:
Maar zijn verwende neefjes hebben er wel een, tja, da's zuur..
quote:
Zuur? Vind ik niet. Als zijn neefjes 10 zijn en ze hebben een BB, zijn het niet al te snuggere ouders.quote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef missbehavin het volgende:
Maar zijn verwende neefjes hebben er wel een, tja, da's zuur..
Iddquote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zuur? Vind ik niet. Als zijn neefjes 10 zijn en ze hebben een BB, zijn het niet al te snuggere ouders.
Ja, dat de oudste er een heeft vind ik al enigszins overdreven, maar die van 10quote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zuur? Vind ik niet. Als zijn neefjes 10 zijn en ze hebben een BB, zijn het niet al te snuggere ouders.
Oeh dan mag ik wel opschieten, Minipuber's waarde daalt met de dag natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2010 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk er wel eens over hem te verkopen. Levert best wat op hoor, zo'n wurm.
Heb jij een koter? Hoe oud?quote:Op maandag 27 december 2010 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk er wel eens over hem te verkopen. Levert best wat op hoor, zo'n wurm.
Ik ben bang dat je al te laat bent.quote:Op maandag 27 december 2010 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh dan mag ik wel opschieten, Minipuber's waarde daalt met de dag natuurlijk
quote:Op maandag 27 december 2010 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh dan mag ik wel opschieten, Minipuber's waarde daalt met de dag natuurlijk
quote:
*slik*quote:
Zeg joejoe, heb jij 'm de hele kerst niet gehad eigenlijk?quote:
jup. met O&N is hij weer hier.quote:Op maandag 27 december 2010 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg joejoe, heb jij 'm de hele kerst niet gehad eigenlijk?
Oma is niet meerquote:
Oh da's wel kut ja, waarom niet allebei een kerstdag, als ik vragen mag?quote:
klopt, maar ik vind het desalniettemin een ongepaste uitspraak. En in m'n huidige bui helemaalquote:Op maandag 27 december 2010 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Je weet als geen ander dat ik daar niets van meen..
kutwoord, I know, maar gecondoleerd meisquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klopt, maar ik vind het desalniettemin een ongepaste uitspraak. En in m'n huidige bui helemaal
Precies, uiteindelijk zijn we er allemaal één geweest.quote:Op maandag 27 december 2010 20:51 schreef missbehavin het volgende:
Niet alles zo zwaar op proberen te vatten jong.
quote:
mijn verjaardag is de 20e, opa van moeders kant de 22e, dan kerst en dan O&N. We wilden het hem niet aan doen voor iedere gelegenheid met hem te gaan slepen, dus we doen het om het jaar.quote:Op maandag 27 december 2010 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh da's wel kut ja, waarom niet allebei een kerstdag, als ik vragen mag?
Ik heb het al gedaan vandaagquote:Op maandag 27 december 2010 20:52 schreef Gasol het volgende:
Wie wil er hier voor afwasmachine komen spelen?
quote:Op maandag 27 december 2010 20:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn verjaardag is de 20e, opa van moeders kant de 22e, dan kerst en dan O&N. We wilden het hem niet aan doen voor iedere gelegenheid met hem te gaan slepen, dus we doen het om het jaar.
Met al gevolg dat ik hem dit jaar godsgruwelijk heb gemist.
ik probeer het niet te doen, maar deze viel gewoon verkeerd. En het was al *slik* ipv wat ik in eerste instantie wilde plaatsenquote:Op maandag 27 december 2010 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet alles zo zwaar op proberen te vatten jong.
Gecondoleerd en sterkte beebquote:
quote:
Heb je dat nog nooit zelf gedaan eigenlijk?quote:Op maandag 27 december 2010 20:59 schreef Yuki het volgende:
Yay! Zorgverzekering aangevraagd!
Premie betalen![]()
Neequote:Op maandag 27 december 2010 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je dat nog nooit zelf gedaan eigenlijk?
Ah zo, duidelijk. Just wondering.quote:Op maandag 27 december 2010 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee
Toen ik student was betaalde mijn vader voor me. Kon bij IZZ op zijn polis blijven en hij hoefde alleen mijn basispremie (met flinke korting) voor me te betalen. Aanvullend was gratis omdat ik student was.
Dat is nu over, dus tijd om ook hiermee op eigen benen te staan *trots is*
Beter laat dan nooit.quote:Op maandag 27 december 2010 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee
Toen ik student was betaalde mijn vader voor me. Kon bij IZZ op zijn polis blijven en hij hoefde alleen mijn basispremie (met flinke korting) voor me te betalen. Aanvullend was gratis omdat ik student was.
Dat is nu over, dus tijd om ook hiermee op eigen benen te staan *trots is*
Precies. Wel fijn, dat ik een beetje gefaseerd die kosten zelf ga maken. Vanaf 1 januari krijg ik niks meer van mijn ouders, moet ik het echt zelf zien te rooien.quote:
Ik ben eten aan het klaarmaken nu, kip stoven in sambal, ketjap en knoflook. Groentjes erbijquote:Op maandag 27 december 2010 21:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
...loop je naar de koelkast...en eet je wat.
Klinkt goedquote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben eten aan het klaarmaken nu, kip stoven in sambal, ketjap en knoflook. Groentjes erbijNadeel: duurt lang.
Tsja slowcooking hequote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben eten aan het klaarmaken nu, kip stoven in sambal, ketjap en knoflook. Groentjes erbijNadeel: duurt lang.
Ketjap&knoflook!quote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ben je nog best lang gesponsord. Beter voor jouquote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies. Wel fijn, dat ik een beetje gefaseerd die kosten zelf ga maken. Vanaf 1 januari krijg ik niks meer van mijn ouders, moet ik het echt zelf zien te rooien.
Hiervoor ging er steeds een klein dingetje af..
Ik ben nog steeds verkouden en zo, even de bacillen eruit zwetenquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef -Engel- het volgende:
Wat is gamen toch lekker
nu nog uitvinden hoe ik aan mijn katana kom in het spelletje RED Steel....
quote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben ik ook.quote:Op maandag 27 december 2010 21:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan ben je nog best lang gesponsord. Beter voor jou
Ja, ik weet het. En ik had ook naar de KFC kunnen gaan, maar daar voel ik mij te goed voor, arrogant als ik ben.quote:
Lekker tochquote:Op maandag 27 december 2010 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verkouden en zo, even de bacillen eruit zweten
Klinkt lekker. Jij zorgt wel goed voor jezelf he, ouwe..laatst postte je ook wat over je eten en klonk het ook goed. Eet je altijd zo chill, of is het puur toeval en leef je voor de rest op water en brood?quote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een man die goed kan koken is heeeeeeel aantrekkelijk..quote:Op maandag 27 december 2010 21:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Jij zorgt wel goed voor jezelf he, ouwe..laatst postte je ook wat over je eten en klonk het ook goed. Eet je altijd zo chill, of is het puur toeval en leef je voor de rest op water en brood?
Uhuquote:Op maandag 27 december 2010 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Een man die goed kan koken is heeeeeeel aantrekkelijk..
Het is half om half ongeveerquote:Op maandag 27 december 2010 21:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Jij zorgt wel goed voor jezelf he, ouwe..laatst postte je ook wat over je eten en klonk het ook goed. Eet je altijd zo chill, of is het puur toeval en leef je voor de rest op water en brood?
Hi JB,quote:
Tsja..wat doe je eraan? Schuldgevoel hebben heeft ook weinig zijn..hij is vast nog steeds trots op je.quote:Op maandag 27 december 2010 21:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben ik ook.
Mijn vader noemde het altijd een investering in mijn toekomst.
Hoi schuldgevoel dat ik ben gestopt met m'n studie![]()
Samen koken is ook veel leukerquote:Op maandag 27 december 2010 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is half om half ongeveerIn je eentje lang in de keuken staan voor een goede maaltijd laat me altijd eenzaam voelen...
Hij lijkt er wel minder moeite mee te hebben dan m'n moeder.quote:Op maandag 27 december 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tsja..wat doe je eraan? Schuldgevoel hebben heeft ook weinig zijn..hij is vast nog steeds trots op je.
Dat zoek ik in mijn vrouw juist. Als ze niet kan koken, hoeft het niet.quote:Op maandag 27 december 2010 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Een man die goed kan koken is heeeeeeel aantrekkelijk..
Zeg datquote:Op maandag 27 december 2010 21:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Samen koken is ook veel leuker
Of in je eentje koken en dan samen opeten...
quote:Op maandag 27 december 2010 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. En ik had ook naar de KFC kunnen gaan, maar daar voel ik mij te goed voor, arrogant als ik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |