Yay!quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef L-E het volgende:
Ik ben trouwens gestopt met verdrietig zijn om van alles. The world will be mine again.
Sommige mensen leven juist helemaal op van zwelgen in zelfmedelijden. Weet je zeker dat je niet één van hen bent?quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef L-E het volgende:
Ik ben trouwens gestopt met verdrietig zijn om van alles. The world will be mine again.
quote:Op maandag 27 december 2010 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Muhahahahahahaha
En het was niet eens bewust
Je wordt sowieso genaaid. Je moet alleen kiezen hoeveel je er voor wil betalen.quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef Yuki het volgende:
Nou werk ik bij een zorgverzekering, sluit dagelijks meerdere polissen af... Maar als ik voor het eerst mijn eigen zorgverzekering moet regelen loop ik een partij te twijfelen
Dat weet ik zeker. Ik ga weer Leven.quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen leven juist helemaal op van zwelgen in zelfmedelijden. Weet je zeker dat je niet één van hen bent?
Jammer...quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef L-E het volgende:
mag ik meedoen?quote:
Je gaat niet leven, je gaat je gedragen als Q. Willekeurig hoofdletters gebruiken in je zinnen.quote:
Kunnen wij helpen? Ik neem gewoon de goedkoopste. www.independer.nl vond ik wel fijn om te vergelijken.quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef Yuki het volgende:
Nou werk ik bij een zorgverzekering, sluit dagelijks meerdere polissen af... Maar als ik voor het eerst mijn eigen zorgverzekering moet regelen loop ik een partij te twijfelen
quote:Op maandag 27 december 2010 19:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Kunnen wij helpen? Ik neem gewoon de goedkoopste. www.independer.nl vond ik wel fijn om te vergelijken.
Wacht maar tot de eerstvolgende tegenvaller. Gedragsverandering is geen knop die je omdraait. Of het was altijd al een stukje toneelspel.quote:
Nee, ik check net de mail op de pc..quote:
Dat deed ik altijd al, ik word weer mezelf!quote:Op maandag 27 december 2010 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat niet leven, je gaat je gedragen als Q. Willekeurig hoofdletters gebruiken in je zinnen.
Ah shit zegquote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik check net de mail op de pc..
ze hebben om iets voor 3 uur een mail gestuurd..
en ik had om een uur of 2 gecheckt.
Nja, waarschijnlijk ben ik te hoog opgeleid voor die fuckersquote:
Dan gedraagt Q. zich als jou.quote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef L-E het volgende:
Dat deed ik altijd al, ik word weer mezelf!
Ticquote:
Ik heb afgelopen maand alle reden gehad om verdriet te hebben, doe eens niet stom.quote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot de eerstvolgende tegenvaller. Gedragsverandering is geen knop die je omdraait. Of het was altijd al een stukje toneelspel.
Te ver, begrijp ik?quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef JoeBravo het volgende:
owja, ik werd vandaag ook gebeld... voor een functie in Haaksbergen
geen. zin. in.
Bijvoorbeeld het feit dat independer alleen maar zorgverzekeringen aangeeft die geld betalen om op de site te mogen staan. Niks onafhankelijk, ze laten zich gewoon betalenquote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Was daar mis mee? Doe ik ook altijd.
Nee, want ik kreeg toevallig te horen dat hun iemand zochten.quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ah, balen meid.
Heb je meer sollicitaties verstuurd?
Wat lief van je!quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand een hoofdpijn hrbben? Gratis!
Ik anders ook.quote:Op maandag 27 december 2010 19:57 schreef L-E het volgende:
Ik heb afgelopen maand alle reden gehad om verdriet te hebben, doe eens niet stom.
dat, en de verkeerde kant op.quote:
En blijdschap, ik heb je de hele maand niet afgewezenquote:Op maandag 27 december 2010 19:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maand alle reden gehad om verdriet te hebben, doe eens niet stom.
Kan best..voorlopig ben ik niet echt getild ofzo.quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het feit dat independer alleen maar zorgverzekeringen aangeeft die geld betalen om op de site te mogen staan. Niks onafhankelijk, ze laten zich gewoon betalen
En independer heeft een partij lulkoek lopen verkopen laatst bij Radar... Waardoor wij helemaal plat zijn gebeld door mensen die we vervolgens moesten uitleggen dat de informatie die ze was gegeven niet waar was
vandaar dat ik me zo kut voel, ik heb nog niemand afgewezen deze maand!quote:Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En blijdschap, ik heb je de hele maand niet afgewezen
Ik maak gewoon liever geen gebruik van een vergelijkingssite die pretendeert onafhankelijk te zijn, maar dat in praktijk absoluut niet is.quote:Op maandag 27 december 2010 20:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan best..voorlopig ben ik niet echt getild ofzo.
Hoera voor mij.quote:Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En blijdschap, ik heb je de hele maand niet afgewezen
Ik kies ervoor om dat niet te doen. Gewoon, omdat je er geen reet mee opschiet.quote:
Ahaa.... en nu? Wel doorgezocht, of andere plannen?quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, want ik kreeg toevallig te horen dat hun iemand zochten.
Nee sorry, die komt vast zaterdag alquote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand een hoofdpijn hrbben? Gratis!
Ben ik met je eens. Daarom stop ik er nu ook mee.quote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om dat niet te doen. Gewoon, omdat je er geen reet mee opschiet.
Het is soms niet zo makkelijk om maar gewoon niet verdrietig te zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om dat niet te doen. Gewoon, omdat je er geen reet mee opschiet.
Ik wijs je af!quote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vandaar dat ik me zo kut voel, ik heb nog niemand afgewezen deze maand!![]()
nja.. gewoon doorzoeken wel, maar ja, ik denk dat het verstandig is om even een 'zittend beroep' te regelen..quote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa.... en nu? Wel doorgezocht, of andere plannen?
Je werkt nu nog bij het ziekenhuis, niet?
Met een half uurtje kloten op of heb je gauw een goed beeld waar je wat voor hoeveel kan krijgen. Inderdaad geen vergelijkinssite voor nodig.quote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik maak gewoon liever geen gebruik van een vergelijkingssite die pretendeert onafhankelijk te zijn, maar dat in praktijk absoluut niet is.
ik kan m vrijdag wel meenemen hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee sorry, die komt vast zaterdag al
Dat weet ik.quote:Op maandag 27 december 2010 20:02 schreef Yuki het volgende:
Het is soms niet zo makkelijk om maar gewoon niet verdrietig te zijn.
Jamaar heuj! Als je je hamers enzo maar thuis laatquote:Op maandag 27 december 2010 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan m vrijdag wel meenemen hoor.
Dat lijkt me inderdaad verstandig.quote:Op maandag 27 december 2010 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja.. gewoon doorzoeken wel, maar ja, ik denk dat het verstandig is om even een 'zittend beroep' te regelen..
jup
Ach, ik kan via randstad maar bij 1 verzekeraar collectiviteitskorting krijgen. Dus daar ga ik maar van uitquote:Op maandag 27 december 2010 20:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Met een half uurtje kloten op of heb je gauw een goed beeld waar je wat voor hoeveel kan krijgen. Inderdaad geen vergelijkinssite voor nodig.
Fix je busrijbewijsquote:Op maandag 27 december 2010 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja.. gewoon doorzoeken wel, maar ja, ik denk dat het verstandig is om even een 'zittend beroep' te regelen..
jup
Mja. dan moeten ze wel meewerkenquote:Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad verstandig.
schat. ik heb niet eens een gewoon rijbewijsquote:Op maandag 27 december 2010 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fix je busrijbewijsIk heb 1 stropelende collega met een slechte knie, eentje die een slechte schouder heeft, en zelfs eentje met een houten poot
Whut?quote:Op maandag 27 december 2010 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schat. ik heb niet eens een gewoon rijbewijs
*wijst andersom*quote:
die heb ik dus nietquote:
ik moest alweer lachenquote:
Je zou niet zeggen dat ik je collega benquote:
Ik bel niet meer hoor. De paniek is geweken.quote:Op maandag 27 december 2010 20:07 schreef Yuki het volgende:
Ik wil douchen maar volgens mij heb ik nauwelijks warm water meer
En ik wacht op telefoon
quote:Op maandag 27 december 2010 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja. dan moeten ze wel meewerken
quote:Op maandag 27 december 2010 20:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik bel niet meer hoor. De paniek is geweken.
Geen warm water? Hoe is dat mogelijkquote:Op maandag 27 december 2010 20:07 schreef Yuki het volgende:
Ik wil douchen maar volgens mij heb ik nauwelijks warm water meer
En ik wacht op telefoon
Boiler.quote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geen warm water? Hoe is dat mogelijk
Mja.. komt wel goed. ik ga nu gewoon een nieuwe digi d aanvragen en dan misschien maar eens langs de soos voor bijstandquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geen warm water? Hoe is dat mogelijk
Dat dus.quote:
Das handig,,weten wat je wel en niet krijgt.quote:Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ach, ik kan via randstad maar bij 1 verzekeraar collectiviteitskorting krijgen. Dus daar ga ik maar van uitBij andere verzekeraars is het niet (veel) goedkoper, en bij deze verzekeraar weet ik tenminste precies wat ik wel en niet krijg.
Ik twijfel meer over welke aanvullende verzekering ik moet hebben
Ik licht er dagelijks mensen over voorquote:Op maandag 27 december 2010 20:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das handig,,weten wat je wel en niet krijgt.![]()
Zie wel wat ik ga doen.
quote:Op maandag 27 december 2010 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik licht er dagelijks mensen over op
quote:Op maandag 27 december 2010 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik licht er dagelijks mensen over op
Heul welquote:Op maandag 27 december 2010 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niets ervan, die 3 seconden maakt mij geen spuit 11
Ik wijs jou ook af hoorquote:
Ruilen? Ik moet zo nog werkenquote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef Tally het volgende:
Zo! En nu doe ik de rest van de avond niets meer!
ik hoef helemaal niet af te wijzen, ik word al vrolijk als Artic het doetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |