Yay!quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef L-E het volgende:
Ik ben trouwens gestopt met verdrietig zijn om van alles. The world will be mine again.
Sommige mensen leven juist helemaal op van zwelgen in zelfmedelijden. Weet je zeker dat je niet één van hen bent?quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef L-E het volgende:
Ik ben trouwens gestopt met verdrietig zijn om van alles. The world will be mine again.
quote:Op maandag 27 december 2010 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Muhahahahahahaha
En het was niet eens bewust
Je wordt sowieso genaaid. Je moet alleen kiezen hoeveel je er voor wil betalen.quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef Yuki het volgende:
Nou werk ik bij een zorgverzekering, sluit dagelijks meerdere polissen af... Maar als ik voor het eerst mijn eigen zorgverzekering moet regelen loop ik een partij te twijfelen
Dat weet ik zeker. Ik ga weer Leven.quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen leven juist helemaal op van zwelgen in zelfmedelijden. Weet je zeker dat je niet één van hen bent?
Jammer...quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef L-E het volgende:
mag ik meedoen?quote:
Je gaat niet leven, je gaat je gedragen als Q. Willekeurig hoofdletters gebruiken in je zinnen.quote:
Kunnen wij helpen? Ik neem gewoon de goedkoopste. www.independer.nl vond ik wel fijn om te vergelijken.quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef Yuki het volgende:
Nou werk ik bij een zorgverzekering, sluit dagelijks meerdere polissen af... Maar als ik voor het eerst mijn eigen zorgverzekering moet regelen loop ik een partij te twijfelen
quote:Op maandag 27 december 2010 19:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Kunnen wij helpen? Ik neem gewoon de goedkoopste. www.independer.nl vond ik wel fijn om te vergelijken.
Wacht maar tot de eerstvolgende tegenvaller. Gedragsverandering is geen knop die je omdraait. Of het was altijd al een stukje toneelspel.quote:
Nee, ik check net de mail op de pc..quote:
Dat deed ik altijd al, ik word weer mezelf!quote:Op maandag 27 december 2010 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat niet leven, je gaat je gedragen als Q. Willekeurig hoofdletters gebruiken in je zinnen.
Ah shit zegquote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik check net de mail op de pc..
ze hebben om iets voor 3 uur een mail gestuurd..
en ik had om een uur of 2 gecheckt.
Nja, waarschijnlijk ben ik te hoog opgeleid voor die fuckersquote:
Dan gedraagt Q. zich als jou.quote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef L-E het volgende:
Dat deed ik altijd al, ik word weer mezelf!
Ticquote:
Ik heb afgelopen maand alle reden gehad om verdriet te hebben, doe eens niet stom.quote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot de eerstvolgende tegenvaller. Gedragsverandering is geen knop die je omdraait. Of het was altijd al een stukje toneelspel.
Te ver, begrijp ik?quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef JoeBravo het volgende:
owja, ik werd vandaag ook gebeld... voor een functie in Haaksbergen
geen. zin. in.
Bijvoorbeeld het feit dat independer alleen maar zorgverzekeringen aangeeft die geld betalen om op de site te mogen staan. Niks onafhankelijk, ze laten zich gewoon betalenquote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Was daar mis mee? Doe ik ook altijd.
Nee, want ik kreeg toevallig te horen dat hun iemand zochten.quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ah, balen meid.
Heb je meer sollicitaties verstuurd?
Wat lief van je!quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand een hoofdpijn hrbben? Gratis!
Ik anders ook.quote:Op maandag 27 december 2010 19:57 schreef L-E het volgende:
Ik heb afgelopen maand alle reden gehad om verdriet te hebben, doe eens niet stom.
dat, en de verkeerde kant op.quote:
En blijdschap, ik heb je de hele maand niet afgewezenquote:Op maandag 27 december 2010 19:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maand alle reden gehad om verdriet te hebben, doe eens niet stom.
Kan best..voorlopig ben ik niet echt getild ofzo.quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het feit dat independer alleen maar zorgverzekeringen aangeeft die geld betalen om op de site te mogen staan. Niks onafhankelijk, ze laten zich gewoon betalen
En independer heeft een partij lulkoek lopen verkopen laatst bij Radar... Waardoor wij helemaal plat zijn gebeld door mensen die we vervolgens moesten uitleggen dat de informatie die ze was gegeven niet waar was
vandaar dat ik me zo kut voel, ik heb nog niemand afgewezen deze maand!quote:Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En blijdschap, ik heb je de hele maand niet afgewezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |