quote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik hoef helemaal niet af te wijzen, ik word al vrolijk als Artic het doet
Blij wijf.quote:
Dan wijs ik jou bij deze ook maar meteen af. Dat je het weet!quote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
De oplossing voor alle problemen van JB is Artic!quote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
JamaarJoequote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan wijs ik jou bij deze ook maar meteen af. Dat je het weet!
Yuki en ik zijn dus 2 van die weinige..quote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat hebben nog maar weinig mensen..
Geef me ff een hartverlamming jaquote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef L-E het volgende:
[..]
De oplossing voor alle problemen van JB is Artic!
Jamaar jij vindt bijna iedereenquote:
Boiler warmt hier alleen 's nachts op ivm nachtstroom. Kan 'm nu ook wel aanzetten maar heeft weinig toegevoegde waarde.quote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat hebben nog maar weinig mensen..
Dat valt ook best wel meequote:Op maandag 27 december 2010 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jamaar jij vindt bijna iedereen![]()
Dus of we nou daar vanuit moeten gaan
quote:
Oh, dat doet de mijne dan weer niet.. Die vult zich 24/7 bij, en warmt op als ik 2 timers zet, geloof ik..quote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Boiler warmt hier alleen 's nachts op ivm nachtstroom. Kan 'm nu ook wel aanzetten maar heeft weinig toegevoegde waarde.
Als ik 's avonds pas douche is het water al wat afgekoeld, en ik heb vanavond ook al afgewassen, dus vrees dat er niet veel meer over is
Zeg dat welquote:
Yuki!quote:
Nee, deed je dat maar eensquote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat valt ook best wel mee
Bij jou zeg ik het bijvoorbeeld nooit
B!quote:
Damn, that's coldquote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat valt ook best wel mee
Bij jou zeg ik het bijvoorbeeld nooit
Jeugdsentiment, net als enkel glas en geen cvquote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Boiler warmt hier alleen 's nachts op ivm nachtstroom. Kan 'm nu ook wel aanzetten maar heeft weinig toegevoegde waarde.
Als ik 's avonds pas douche is het water al wat afgekoeld, en ik heb vanavond ook al afgewassen, dus vrees dat er niet veel meer over is
Enkel glas heb ik ookquote:Op maandag 27 december 2010 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, net als enkel glas en geen cv
JB!quote:
Dat is een optie.quote:Op maandag 27 december 2010 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja.. komt wel goed. ik ga nu gewoon een nieuwe digi d aanvragen en dan misschien maar eens langs de soos voor bijstand
Tofquote:
Ik heb alleen nog maar enkel glas en houten kozijnen in de keuken.. Maar daar aat wel mooi alle warmte door verlorenquote:Op maandag 27 december 2010 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, net als enkel glas en geen cv
Heul vermoeiendquote:
Ik heb geeneens CVquote:Op maandag 27 december 2010 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar enkel glas en houten kozijnen in de keuken.. Maar daar aat wel mooi alle warmte door verloren
Die van mij ookquote:
Ijsbloemen aan de binnenkant van het raam 's ochtendsquote:
Das dan wel weer een leuk woordquote:
Oftewel...morgenochtend chill douchen, of vanavond even op de tandjes bijten..quote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gashaard ding staan, voor 't hele appartementquote:
Okayquote:
zal ik het van hem overnemen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Nou, tis hier maar koud hoor vandaagquote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die heb jij ook heul niet nodig op datwarme Malta
quote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik het van hem overnemen?
Jij had toch al jeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
owja, dat was het.quote:
Is het maar 15 graden vandaag?quote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, tis hier maar koud hoor vandaag
quote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik het van hem overnemen?
Jeuk aan je aars van L-E?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net nog!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |