Dit stond erbij als reden:quote:Op maandag 3 januari 2011 20:38 schreef CihV het volgende:
[..]
Wij krijgen nooit meer een nieuwsbrief. Stond er ook een reden bij?
Voor de rest alleen maar herhaling van wat boco inhield en dat er vanaf nu alleen via kenteken gemonitord wordt. ( brandstofverbruik, reparatie, onderhoud en bandenkosten.. ) Staat ook iets bij dat een nieuw type boco "in overweging wordt genomen".quote:Op 1 januari 2011 wordt de boordcomputer (BoCo) uitgefaseerd. De apparatuur, die hiervoor wordt gebruikt, is verouderd. De kosten om het systeem in de lucht te houden, wegen niet meer op tegen de baten.
Klopt. Ze worden er ook trager van heb ik het idee.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:32 schreef Viper86 het volgende:
Tsja, vind het wel best, Dat hele boco - gebeuren zorgde ervoor dat veel mensen verkeerd gingen schakelen. Als je altijd rond de 2000 toeren schakelt is dat niet goed voor de motor.
Zou het? Het zijn samples waar ik niet voor heb betaald, ik heb alleen de verzendkosten betaald (USD 35,00).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
Het kan zijn dat je er voor moet betalen. Iets met importheffing.
Is inderdaad TNT Express. Verschilt dat? Kan je bij TNT Express je pakket niet ophalen en dus verplicht een afleverafspraak moet maken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef carboni het volgende:
Klinkt alsof het niet TNT Post is, misschien GLS of TNT (express). Rembourspakketten worden ook gebracht naar servicepunten.
TNT Express heeft geen Post naast het logo staan en is eigenlijk een andere divisie en zelfs ander bedrijf na 1/5, alleen voeren ze beiden het oranje logo met TNT in cirkels
Guess so, weet niks van die express divisie behalve dan dat hoe je ze kan herkennen. Zullen wel geen gebruik mogen maken van onze servicepunten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is inderdaad TNT Express. Verschilt dat? Kan je bij TNT Express je pakket niet ophalen en dus verplicht een afleverafspraak moet maken?
Jammerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef carboni het volgende:
[..]
Guess so, weet niks van die express divisie behalve dan dat hoe je ze kan herkennen. Zullen wel geen gebruik mogen maken van onze servicepunten.
ik rijd mijn boerenwijk zo'n half uur sneller dan mijn collega's met een hoge boco-score. Ik weet niet of het daaraan ligt, maar ik rijd wel snel opzich tussen de boerderijen enzo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:05 schreef sbientje het volgende:
je kan natuurlijk ook wat rustiger optrekken en afremmen![]()
Nee hoor, als ik mijn tijd doorgeef aan het eind van de dag, zet ik er gewoon 45 minuten bij (ik houd geen pauze), die er later weer afgetrokken worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:03 schreef Peterselieman het volgende:
Ga er maar vanuit dat de helft van het verschil daar door komt. Daarnaast ben je dief van je eigen portemonnee als je zo snel doorwerkt. Het wordt wel geregistreerd allemaal. De meeste sjoofs nemen geen pauze en werken door, terwijl er in die diensten meestal 45 minuten onbetaalde pauze zit.
Deze wordt er regelmatig uitgehaald, maar soms ook niet. Het is een puntje om op te letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |