Dan ben je je baan snel kwijt.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef gelebeer het volgende:
Allemaal een gelukkig nieuwjaar toegewenst. Dat de postvolumes op de zaterdagen minimale hoogtes mogen bereiken
Eerder de reclamehoeveelhedenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef gelebeer het volgende:
Allemaal een gelukkig nieuwjaar toegewenst. Dat de postvolumes op de zaterdagen minimale hoogtes mogen bereiken
Gestopt?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef rub3n het volgende:
Gestopt met de opleiding. Zo maar naar TNT, even babbelen of ik komende maanden paar uurtjes meer kan werken.
Een collega van mij ook. Is net afgestudeerd en is op zoek naar een vaste baan, maar ondertussen werkt ie praktisch fulltime bij tnt.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Gestopt?![]()
Toen ik stopte kon ik in ieder geval elke dag bij TNT terecht voor een half jaar
collega van mij ook. Afgestudeerd voor pilootquote:Op maandag 3 januari 2011 15:20 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Een collega van mij ook. Is net afgestudeerd en is op zoek naar een vaste baan, maar ondertussen werkt ie praktisch fulltime bij tnt.
Wat voor barrel was het?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:26 schreef sbientje het volgende:
ik had vandaag een splinternieuwe auto mee, reed echt prettig, en nog zo mooi schoon
een VW caddyquote:
deze was niet heel vlot op het gas, maar reed toch wel prettigquote:Op maandag 3 januari 2011 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dan kan het mijn goedkeuring verdragen. De caddy die we enkele jaren geleden op kantoor hadden trok zo ongeveer de stenen uit de straat, zo rap was dat ding weg en het aanpassen van de rijstijl vanwege de boco-score hoefde bijna niet
Wel goed de motor inrijden hè!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:13 schreef sbientje het volgende:
[..]
deze was niet heel vlot op het gas, maar reed toch wel prettig
hoe moet ik dat doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
ik wist niet dat de boco afgeschaft werdquote:Op maandag 3 januari 2011 19:30 schreef lbeew het volgende:
[..]
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Wij krijgen nooit meer een nieuwsbrief. Stond er ook een reden bij?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:39 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Dat is al zeker. Stond in onze nieuwsbrief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |