abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90883624
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:21 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik ben vanochtend aangenomen bij een filiaal hier in het dorp als zaterdagbezorger (of hoe je het ook noemt). Ik mag 05-02 beginnen :D
Of hoe je dat ook noemt :P Is wel handig om te weten wat je bent bij de TNT, want bij de ene functie verdien je veel meer dan bij de andere.

In ieder geval, welkom!!
Noot noot.
pi_90884686
Ikzelf zou het postbode noemen, maar de functie heette in de vacature postbezorger. Ik zie zelf het verschil niet, maar klaarblijkelijk is dat er wel.
pi_90885100
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:57 schreef SwiffMeister het volgende:
Ikzelf zou het postbode noemen, maar de functie heette in de vacature postbezorger. Ik zie zelf het verschil niet, maar klaarblijkelijk is dat er wel.
Een postbode verdient goed.
Een postbezorger verdient weinig.

Jij moet alleen wijken wegbrengen neem ik aan? Of moet je ook post sorteren?
Noot noot.
pi_90885369
Ik moet zowel sorteren als wegbrengen, maar echt riant kan ik het salaris toch niet noemen :P Gewoon minimumloon (of misschien zelfs nog wel iets minder dan dat). Ik geloof dat ik een "tijdelijke hulpkracht" ben. Nou ja, ik verdien er in ieder geval geld mee en ik heb iets te doen, dat vind ik eigenlijk nog belangrijker dan een paar euro meer of minder. Het alternatief is thuis zitten en dat is saai en levert 0 euro per uur op :+
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_90885531
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef pussywillow het volgende:
Ik moet zowel sorteren als wegbrengen, maar echt riant kan ik het salaris toch niet noemen :P Gewoon minimumloon (of misschien zelfs nog wel iets minder dan dat). Ik geloof dat ik een "tijdelijke hulpkracht" ben. Nou ja, ik verdien er in ieder geval geld mee en ik heb iets te doen, dat vind ik eigenlijk nog belangrijker dan een paar euro meer of minder.
Een tijdelijke hulpkracht verdient ook niet zoveel geloof ik.

Mij gaat het wel om het geld, ik loop echt niet de post omdat ik dan wat te doen heb :')
Noot noot.
pi_90885832
Ik heb het even nagekeken, ik verdien als THK ¤8,60 per uur. Tenminste, toen ik nog via het uitzendbureau werkte, tegenwoordig werk ik direct voor TNT maar ik denk niet dat dat verschil maakt.

Nou ja, het gaat mij natuurlijk ook wel om het geld, het is niet alleen maar bezigheidstherapie, maar ik ben allang blij dat ik werk heb :P Als het je echt alleen om het geld te doen is dan zijn er vast betere baantjes, maar die zullen ook weer zo hun nadelen hebben (minder flexibiliteit en/of stommer werk).
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_90885938
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef pussywillow het volgende:
Ik heb het even nagekeken, ik verdien als THK ¤8,60 per uur. Tenminste, toen ik nog via het uitzendbureau werkte, tegenwoordig werk ik direct voor TNT maar ik denk niet dat dat verschil maakt.

Nou ja, het gaat mij natuurlijk ook wel om het geld, het is niet alleen maar bezigheidstherapie, maar ik ben allang blij dat ik werk heb :P Als het je echt alleen om het geld te doen is dan zijn er vast betere baantjes, maar die zullen ook weer zo hun nadelen hebben (minder flexibiliteit en/of stommer werk).
hoe oud ben je dan? Ik verdien als zaterdagpostbode 9,25 per uur, en dat vind ik toch best prima voor een bijbaantje... later als ik groot ben wil ik natuurlijk wel wat meer verdienen, maar goed
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90885983
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef pussywillow het volgende:

Dat is helemaal waar :) Ik vond de TNT alleen het laatste jaar vervelend, maar dat kwam omdat ik elke maand achter mijn geld moest vangen en omdat ik naar een ander team moest vanwege een reorganisatie en omdat ik elke week een andere wijken had, waarvan ik nooit de op hoogte werd gesteld wat ik nu daadwerkelijk moest doen.
Noot noot.
pi_90886514
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef sbientje het volgende:

[..]

hoe oud ben je dan? Ik verdien als zaterdagpostbode 9,25 per uur, en dat vind ik toch best prima voor een bijbaantje... later als ik groot ben wil ik natuurlijk wel wat meer verdienen, maar goed
Ik ben 25, dus ik ben al groot. :+ Afgestudeerd maar het wil niet echt vlotten met het vinden van een "passende baan", dus nu doe ik voorlopig dit.

quote:
19s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar :) Ik vond de TNT alleen het laatste jaar vervelend, maar dat kwam omdat ik elke maand achter mijn geld moest vangen en omdat ik naar een ander team moest vanwege een reorganisatie en omdat ik elke week een andere wijken had, waarvan ik nooit de op hoogte werd gesteld wat ik nu daadwerkelijk moest doen.
Hehe, herkenbaar :P De organisatie bij "mijn" vestiging is echt ruk. Word je op vrijdag gebeld door iemand of je maandag wil komen werken, kom je daar op maandag, word je door diezelfde persoon glazig aangekeken en zijn alle wijken al weg. :') Er is wel een rooster maar dat is één grote bende en je hebt er eigenlijk niets aan (ik sta er deze week volgens mij niet eens op), ook omdat het stikt van de parttimers die op de ene dag wel werken en op de andere dag weer niet en dan weer wijk A doen en dan weer wijk B... Het is voor mij als ik daar 's ochtends kom ook vaak een verrassing wat ik nu weer moet gaan doen, gisteren werd ik nog met 3 wijken de straat op gestuurd die ik alledrie niet kende en waar ik zelfs nog nooit geweest was :D Ik kreeg nog net wat uitleg over hoe ik er moest komen. Beetje treurig eigenlijk, maar goed. Het is momenteel dit of niks :P
pi_90886515
Niemand die mij gaat vertellen over TNT Express?
pi_90888218
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef xaban06 het volgende:
Niemand die mij gaat vertellen over TNT Express?
Niet in het TNT POST topic. Ze hebben een gratis nummer 08001234.
pi_90888652
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef pussywillow het volgende:

[..]

Ik ben 25, dus ik ben al groot. :+ Afgestudeerd maar het wil niet echt vlotten met het vinden van een "passende baan", dus nu doe ik voorlopig dit.

[..]

Hehe, herkenbaar :P De organisatie bij "mijn" vestiging is echt ruk. Word je op vrijdag gebeld door iemand of je maandag wil komen werken, kom je daar op maandag, word je door diezelfde persoon glazig aangekeken en zijn alle wijken al weg. :') Er is wel een rooster maar dat is één grote bende en je hebt er eigenlijk niets aan (ik sta er deze week volgens mij niet eens op), ook omdat het stikt van de parttimers die op de ene dag wel werken en op de andere dag weer niet en dan weer wijk A doen en dan weer wijk B... Het is voor mij als ik daar 's ochtends kom ook vaak een verrassing wat ik nu weer moet gaan doen, gisteren werd ik nog met 3 wijken de straat op gestuurd die ik alledrie niet kende en waar ik zelfs nog nooit geweest was :D Ik kreeg nog net wat uitleg over hoe ik er moest komen. Beetje treurig eigenlijk, maar goed. Het is momenteel dit of niks :P
ik ben ook al groot (nog groter dan jij zelfs, maar nog niet afgestudeerd) maar er zijn niet zoveel bijbaantjes die redelijk verdienen en ook nog langer dan 3 maanden leuk zijn :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90888945
Dit bijbaantje is zo leuk omdat je eigenlijk, zeker als invaller, nooit elke dag hetzelfde doet.
pi_90918383
Sinds optivo had ik een nieuwe dienst gekregen op zaterdag, maar ik heb de wijk in die dienst maar enkele keren gedaan, heb elke week iets anders. Mensen vragen mij vaak 's ochtends wat ik moet doen, terwijl ik dat vaak dan nog niet precies weet.

En nu op de fiets stappen en naar het werk.
lama
pi_90921400
Dan ben ik wel blij dat ik een vaste wijk heb die ik loop, en heel soms (met dagen zoals Kerst, Oud & Nieuw) loop ik wel eens een ander klein wijkje.

Iedere keer wat anders zou ik echt niet fijn vinden, dan kun je je de wijk ook niet echt 'eigen' maken.
pi_90923828
Heb nog nooit een vaste wijk gehad:p met het voordeel dat er altijd wel werk voor me is. Daarbij is het redelijk makkelijk een wijk eigen te maken als je eenmaal weet hoe die in elkaar zit, en daar heb je echt niet weken voor nodig.
pi_90924625
ik heb maar 1 keer nodig om een wijk te leren kennen hoor, idd.. de tweede keer weet je het toch wel? :D
pi_90924784
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:57 schreef sbientje het volgende:
ik heb maar 1 keer nodig om een wijk te leren kennen hoor, idd.. de tweede keer weet je het toch wel? :D
Ook dat je elk huis precies weet en je de post op nummer aan het leggen bent zodat het voor jou gevoel precies loopt zoals je het wil hebben? :) Dat noem ik leren kennen namelijk haha.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 6 januari 2011 @ 12:04:33 #169
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_90924862
Bij de wijken die ik ken kan ik zelfs oplepelen wie waar woont
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_90925000
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:02 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ook dat je elk huis precies weet en je de post op nummer aan het leggen bent zodat het voor jou gevoel precies loopt zoals je het wil hebben? :) Dat noem ik leren kennen namelijk haha.
nou met een gewone normale woonwijk heb je dat al vrij snel toch..

een buitenwijk of industriewijk vind ik wat anders
pi_90925069
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:08 schreef sbientje het volgende:

[..]

nou met een gewone normale woonwijk heb je dat al vrij snel toch..

een buitenwijk of industriewijk vind ik wat anders
Klopt, ik werk pas sinds kort bij TNT en ik weet elk huis wel op te noemen qua huisnummer. Tevens weet ik al wie/wel niet huis aan huis wil etc :P

Daarom vind ik het wel lekker dat nu alles lekker soepel loopt en dat ik niet loop te kloten ( zoals in het begin ) van, "waar is da verrekte huis nummer 68 gebleven" :P
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 6 januari 2011 @ 12:12:53 #172
Maffe Fries
pi_90925178
Soms kun je als je een wijk loopt zelfs benoemen wie het gesorteerd heeft. Zit m in de hele kleine dingen :P
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:11:58 #173
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_90935979
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
Soms kun je als je een wijk loopt zelfs benoemen wie het gesorteerd heeft. Zit m in de hele kleine dingen :P
Inderdaad. :D
Vandaag alweer een rustige dag, stond HAH op de agenda maar niet in de posttassen. O+
pi_90935989
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:10 schreef Drassss het volgende:

[..]

Klopt, ik werk pas sinds kort bij TNT en ik weet elk huis wel op te noemen qua huisnummer. Tevens weet ik al wie/wel niet huis aan huis wil etc :P

Daarom vind ik het wel lekker dat nu alles lekker soepel loopt en dat ik niet loop te kloten ( zoals in het begin ) van, "waar is da verrekte huis nummer 68 gebleven" :P
Handig hé die sticker?
pi_90936505
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:11 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Inderdaad. :D
Vandaag alweer een rustige dag, stond HAH op de agenda maar niet in de posttassen. O+
Hier gelukkig geen hah, maar wel 'n hoop post! En de Donald Duck zat er ook al bij, met een gratis pocketboekje erbij.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_90939066
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef rub3n het volgende:

[..]

Handig hé die sticker?
Jep, alleen plakken sommige mensen dat ding zo dat je bijna gaat denken dat ze stiekem toch folders willen...
pi_90939154
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef Drassss het volgende:

[..]

Jep, alleen plakken sommige mensen dat ding zo dat je bijna gaat denken dat ze stiekem toch folders willen...
idd.. heb hier een huis waar de sticker op de kliko zit :') of van die huizen waar je dan de bus niet meteen in zicht hebt.. loop je die tuin helemaal in en dan alsnog zo'n sticker.. aaargh! :D
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 6 januari 2011 @ 17:14:15 #178
Maffe Fries
pi_90939194
Of een buitenbus waar de sticker onder de klep zit :')
pi_90941004
Of mensen die elke twee weker die sticker opplakken/weghalen, altijd een verrassing.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_90952638
Hier hadden alleen sommige wijken HAH. De wijken die ik liep niet O+

Morgen de ANWB Kampioen ;(
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:46:12 #181
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_90956457
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef pussywillow het volgende:
Hier hadden alleen sommige wijken HAH. De wijken die ik liep niet O+

Morgen de ANWB Kampioen ;(
Hopelijk blijft die HAH tot zaterdag liggen. :9 O-)
pi_90961186
Je kent de stickers toch wel uit je hoofd?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 01:06:01 #183
24341 JMT
Hrmz...
pi_90962030
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:32 schreef rub3n het volgende:
Yeah zeker wel, zit hier ook ergens een groene buitenbus met die sticker aan de binnenzijde, die er al een hele tijd op zit ook (half versleten enzo), maar dat soort dingen weet je onderhand idd heus wel ;)
Pomtiedomtiedom...
pi_90979336
Afmetingen brievenbuspost

Misschien dat jullie het weten?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:06:58 #185
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_90981114
Hebben julle het druk deze maand? Ik heb bij een webshop besteld, webshop had vertraging met magazijn, maar nu het pakket gisteren om 6 uur op de bus is gegooid, gescand en wel zou ik hem vandaag toch moeten ontvangen?

Maar al sinds de hele morgen blijft het pakketje op in voorsortering aangemeld :r
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_90981282
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Hebben julle het druk deze maand? Ik heb bij een webshop besteld, webshop had vertraging met magazijn, maar nu het pakket gisteren om 6 uur op de bus is gegooid, gescand en wel zou ik hem vandaag toch moeten ontvangen?

Maar al sinds de hele morgen blijft het pakketje op in voorsortering aangemeld :r
Als ze onderweg zijn wordt de status gewijzigd in chauffeur is onderweg. Als dat niet gebeurd is zal die nog wel ergens liggen.
lama
pi_90981358
Ligt ook aan de webshop natuurlijk. Bol heeft het zo met TNT geregeld dat alles dat ze voor 22:00 afgeven de volgende dag bezorgd wordt.
Je pakketje zal wel te laat zijn afgegeven om afgelopen nacht nog gesorteerd te worden.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:14:19 #188
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_90981464
Bah. Bol.com product heeft ook al twee weken vertraging. Wat normaal 2 à 3 dagen moest duren wacht ik al twee weken op.

Iedergeval bedankt :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_90981479
zo, dat was een rustig dagje :) Heel weinig post (meeste wijken 1 blauwe bak en 1 rode bak, sommige wijken ietsje meer). Geen HAH en alle gidsen ed waren gisteren al meegegaan. Vandag alleen nog een aantal tijdschriften..

Twee kleine wijkjes met flats gelopen, en nu al 1,5 uur klaar *O*
pi_90981640
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Bah. Bol.com product heeft ook al twee weken vertraging. Wat normaal 2 à 3 dagen moest duren wacht ik al twee weken op.

Iedergeval bedankt :).
Bol.com heeft de laatste tijd vrijwel alleen maar vertraging. "Voor 21:30 uur besteld, de volgende dag in huis" gaat volgens mij al een poosje niet meer op :')
pi_90981712
Ik kreeg trouwens het mailtje met het nieuwe wachtwoord voor intranet ook al ben ik niet meer werkzaam bij TNT per 1 januari :') Morgen even bellen.
pi_90981978
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Bol.com heeft de laatste tijd vrijwel alleen maar vertraging. "Voor 21:30 uur besteld, de volgende dag in huis" gaat volgens mij al een poosje niet meer op :')
mijn zusje had het idd ook.. stond dat het op voorraad was en nu na 2 weken is het nog niet eens verstuurd. Geloof dat ze het geannuleerd heeft nu..
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:26:49 #193
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_90982026
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Vreselijk vind ik dat.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_90987101
Netstroom ofzoiets kwam met het briljante idee om een klein doosje ( chocoladeletter formaat ) aan elk huisadres te geven met daarin een klein kaartje erin?! 11 containers door elkaar stonden voor onze kasten.. zoek het maar uit en binnen 2 dagen moet het weg zijn :P Samen met de Kampioen & Rabobank kreeg je leuke stapels wat resulteerde in 8 tassen.
pi_90996590
Leve de pakketdienst :')

07.01.2011:
1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
pi_90999310
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:46 schreef Ataraxy het volgende:

[..]

Hopelijk blijft die HAH tot zaterdag liggen. :9 O-)
Schoonenberg is een gehoorinstelling, in een wijk/loop moet een bepaald percentage mensen wonen die ouder is dan een bepaalde leeftijd, anders is er geen HAH voor die wijk.
pi_91001539
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:22 schreef Cerbie het volgende:
Leve de pakketdienst :')

07.01.2011:
1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
Waarom was je niet thuis dan? :P
pi_91002179
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:00 schreef TokenW het volgende:

[..]

Schoonenberg is een gehoorinstelling, in een wijk/loop moet een bepaald percentage mensen wonen die ouder is dan een bepaalde leeftijd, anders is er geen HAH voor die wijk.
Dat zouden meer bedrijven moeten doen. Laatst was er HAH van Fit For Free (een sportschool), sta je dat bij een serviceflat in de bussen te proppen terwijl er allemaal oude dametjes met rollators voorbij schuifelen :D :')
pi_91002547
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Waarom was je niet thuis dan? :P
Zal morgen eens vragen of zijn briefjes op waren o|O

* Cerbie heeft nu geen boek om te lezen vanavond ;(
pi_91021241
Heerlijk dagje vandaag! Geen regen en ontzettend weinig post :D
Out for my own, to live my own way...
pi_91023554
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:45 schreef gelebeer het volgende:
Hier precies het tegenovergestelde _O-
pi_91023705
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:45 schreef gelebeer het volgende:
Hier veel regen, windkracht 8 of 9, redelijk wat post en heel erg veel pakjes (van de Postcodeloterij, met chocolaatjes).
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_91024441
Hier wel een redelijke dag
10:40 begonnen 14:45 klaar :)

Had alleen 's ochtends toen ik begon wat geouwehoer met een postzak, op het depot stonden 3 tassen met het label voor mijn wijk erop. Normaal heb ik 2 van die zakken dus ik was al wat verbaasd. Alle 3 de zakken meegenomen, en toen kwam ik er in de wijk zelf achter dat die ene zak van een andere wijk was, en er een verkeerd label op zat |:(

Geprobeerd te bellen met m'n TC, maar die nam niet op, zal wel vrij zijn ofzo. Toen maar m'n Postbode Plus gebeld en die zou erachter gaan. Ik heb de zak toen teruggebracht naar het depot (10min fietsen). Daarna m'n wijk gelopen (5 zakken had ik in totaal) en dat ging wel lekker. Het was prima weer, alleen de harde wind was een beetje vervelend, moest een paar keer achter een kaartje aanrennen die door de straat heenwaaide :D

Net toen ik in het depot was begon het keihard te regenen, dus ik kon helaas niet droog naar huis fietsen.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:02:06 #204
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_91026456
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hier veel regen, windkracht 8 of 9, redelijk wat post en heel erg veel pakjes (van de Postcodeloterij, met chocolaatjes).
Die postcodeloterij dingen een paar weken geleden gehad, vreselijk. :r
7 tassen met die zooi, en dan voor zo iets nutteloos.
pi_91034494
Bij ons was het weer knudde met een rietje. We hadden ineens 4 nieuwe mensen, die allemaal ingewerkt moesten worden. Ingooien en zetten ging dus superlangzaam, begrijpelijk maar toch wel enigszins irritant. Ik kwam om hafl 10 aan, toen zat een knakker voor 'mijn' kast... Om 11 uur was ie nog niet weg, en het was maar 1 rode bak :'( Er was ook weer een storing bij de machines dus er kwam maar mondjesmaat wat HSMpost door.. Uiteindelijk om 12 uur had ik mijn 1e wijk af (industriewijk) en ben ik maar de straat op gegaan. Waaide de deur uit mijn handen en klapt zo helemaal open. Hij sloeg echt keihard tegen zijn rem aan zeg maar, en nu gaat ie moeilijk dicht. Ik heb er een briefje op gedaan, ga er maandag nog even achteraan.. Vond het wel genant maar ja, ik heb het niet expres gedaan dus ik maak me er verder maar niet druk om. Industriewijk ging trouwens soepel, zeker omdat het pas mijn 3e keer was *)

En toen was ik terug om half 2, toen heb ik nog een wijkje gezet en nog 2 wijken bezorgd samen met een van de nieuwelingen :) Ging wel soepel! Uiteindelijk om kwart over 4 terug op de vestiging, stond er nog een tas met pakketjes die niet in de bundels pasten in de auto.. Die heb ik toen maar in mijn eigen auto gemikt en op de terugweg nog even snel bezorgd hahaha..

Al met al toch weer een redelijk lange dag
pi_91049947
Op zich wel een rustig dagje ... op die verschrikkelijke wind na :{w
  zondag 9 januari 2011 @ 08:23:51 #207
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_91057168
Best lekker dagje eingelijk. Weinig post behalve die verrekte doosjes die eergister ook had.. Toch was ik binnen 3u klaar en om 14.00 kon ik naar huis :)
pi_91088935
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:32 schreef rub3n het volgende:
Geh, of iemand een HAH-sticker heeft weet ik over het algemeen wel, maar ik zou het zeker niet van alle huisnummers zo kunnen oplepelen, laat staan dat ik weet hoe degenen heten die er wonen als je er één keer per week komt. Nou ben ik sowieso geen ster in dingen onthouden, maar goed. :P Vind het knap als je het wel kan.
pi_91090488
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:44 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Geh, of iemand een HAH-sticker heeft weet ik over het algemeen wel, maar ik zou het zeker niet van alle huisnummers zo kunnen oplepelen, laat staan dat ik weet hoe degenen heten die er wonen als je er één keer per week komt. Nou ben ik sowieso geen ster in dingen onthouden, maar goed. :P Vind het knap als je het wel kan.
ik kan ook geen huisnummers opnoemen met een sticker maar als ik er dan loop weet ik het wel :D
pi_91090739
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik kan ook geen huisnummers opnoemen met een sticker maar als ik er dan loop weet ik het wel :D
Voor een wijk die ik goed ken zet ik altijd HAH ertussen als het slecht weer is, zodat ik geen aparte bundel vast hoef te houden. Makkelijker post droog te houden en als het koud is kan ik dan echte handschoenen aan ipv handschoenen zonder vingertoppen.
lama
pi_91091050
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:08 schreef lbeew het volgende:

[..]

Voor een wijk die ik goed ken zet ik altijd HAH ertussen als het slecht weer is, zodat ik geen aparte bundel vast hoef te houden. Makkelijker post droog te houden en als het koud is kan ik dan echte handschoenen aan ipv handschoenen zonder vingertoppen.
als ze dat hier zien krijg je gigantisch op je donder :D
  zondag 9 januari 2011 @ 22:17:19 #212
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_91091356
Ik steek altijd de HAH naast de post tas, zodat ik ze makkelijk en snel erbij kan pakken. Werkt vooral goed wanneer je er 1 hebt vind ik :)
pi_91092377
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef sbientje het volgende:

[..]

als ze dat hier zien krijg je gigantisch op je donder :D
Misschien dat ze het niet leuk vinden maar het is toch echt niet heel veel langzamer dan een aparte bundel achter de hand houden. En dan nog, er staan toch vaste tijden voor wijken dus als je HAH er tussen zet heb je alleen jezelf ermee als je er langer over doet daardoor.
lama
pi_91092967
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:17 schreef Drassss het volgende:
Ik steek altijd de HAH naast de post tas, zodat ik ze makkelijk en snel erbij kan pakken. Werkt vooral goed wanneer je er 1 hebt vind ik :)
leg uit, ik snap er niks van :D

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef lbeew het volgende:

[..]

Misschien dat ze het niet leuk vinden maar het is toch echt niet heel veel langzamer dan een aparte bundel achter de hand houden. En dan nog, er staan toch vaste tijden voor wijken dus als je HAH er tussen zet heb je alleen jezelf ermee als je er langer over doet daardoor.
nou laatst kreeg een collega nog de volle laag van een TC hierover. Het mag niet, voor argumenten zijn ze niet heel gevoelig haha
pi_91093088
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef sbientje het volgende:

[..]

[..]

nou laatst kreeg een collega nog de volle laag van een TC hierover. Het mag niet, voor argumenten zijn ze niet heel gevoelig haha
Maar wat is dan de reden dat het niet mag, omdat het meer tijd kost?
lama
  zondag 9 januari 2011 @ 22:51:29 #216
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_91093799
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef sbientje het volgende:

[..]

[..]

Ik steek de HAH tussen mijn fietstas en de posttas. Uiteraard de posttas niet extreem volgooien, maar je kan dan heel gemakkelijk de HAH er tussen uit pakken ( per pakje van 30 ofzo ).

Ik vond het eigenlijk wel een slimme uitvinding van me :P
  FOK!fotograaf zondag 9 januari 2011 @ 23:23:58 #217
73911 ultra_ivo
pi_91095730
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:40 schreef lbeew het volgende:

[..]

Maar wat is dan de reden dat het niet mag, omdat het meer tijd kost?
Je kunt dit alleen doen als je speciale kennis hebt. En dergelijke mensen zijn schaars. Je moet overal inzetbaar zijn dus specialekennis mag je niet hebben. Zo redeneert men.
pi_91095885
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:23 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Je kunt dit alleen doen als je speciale kennis hebt. En dergelijke mensen zijn schaars. Je moet overal inzetbaar zijn dus specialekennis mag je niet hebben. Zo redeneert men.
Speciale kennis vervangt andere kennis volgens hen dus?
lama
pi_91096573
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik steek de HAH tussen mijn fietstas en de posttas. Uiteraard de posttas niet extreem volgooien, maar je kan dan heel gemakkelijk de HAH er tussen uit pakken ( per pakje van 30 ofzo ).

Ik vond het eigenlijk wel een slimme uitvinding van me :P
je posttas? je bedoelt de grijze binnentas? ik steek het gewoon in een andere tas :D kan je het ook snel pakken :')
  FOK!fotograaf zondag 9 januari 2011 @ 23:51:31 #220
73911 ultra_ivo
pi_91097046
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:27 schreef lbeew het volgende:

[..]

Speciale kennis vervangt andere kennis volgens hen dus?
Nee, speciale kennis is niet gewenst. Dan is een ander niet meer op jouw plek inzetbaar.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:53:40 #221
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_91097140
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:23 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Maar als je een bepaalde wijk heel goed kent, betekent dat toch niet dat je daardoor automatisch minder kennis hebt van andere wijken? Of denken ze soms dat je alleen nieuwe dingen kunt leren als je eerst wat oude dingen vergeet? :?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 9 januari 2011 @ 23:54:14 #222
Maffe Fries
pi_91097158
Bovendien gaat met de speciale kennis het uurloon ook weer omhoog, je meer ervaring hebt en waarschijnlijk ook meer taken uit mag voeren.

Door in te zetten op kwantiteit ipv kwaliteit kan er dus geld bespaard worden.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:56:35 #223
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_91097273
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:51 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Nee, speciale kennis is niet gewenst. Dan is een ander niet meer op jouw plek inzetbaar.
Maar als ik hah er tussen wil zetten, betekent dat toch niet dat ieder ander die mijn wijk doet dat ook moet doen? Bovendien zul je altijd specialistenwijken blijven houden, zoals industriewijken en buitengebieden. Uiteraard is dat TNT een doorn in het oog, maar of ze het nou leuk vinden of niet, niet alles is te standaardiseren.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 10 januari 2011 @ 00:00:04 #224
Maffe Fries
pi_91097437
Hoe ver is de invoering van Georoute trouwens bij iedereen?

Bij ons zijn de voorstellen keer op keer afgewezen omdat er niet bestaande straten en adressen tussen zitten ...
pi_91097457
quote:
2s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
Bovendien gaat met de speciale kennis het uurloon ook weer omhoog, je meer ervaring hebt en waarschijnlijk ook meer taken uit mag voeren.

Door in te zetten op kwantiteit ipv kwaliteit kan er dus geld bespaard worden.
Het uurloon gaat helemaal niet omhoog als je specialistische kennis hebt. Je hebt postbodes met simpele wijken, met moeilijke wijken, die 100 wijken kennen, of maar 1. Dat maakt geen verschil voor het uurloon. Het enige wat invloed heeft op je uurloon is je functie (meestal schaal 2, of, bij oudere bestellers, schaal 3) en je leeftijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')