Jep, alleen plakken sommige mensen dat ding zo dat je bijna gaat denken dat ze stiekem toch folders willen...quote:
idd.. heb hier een huis waar de sticker op de kliko zitquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, alleen plakken sommige mensen dat ding zo dat je bijna gaat denken dat ze stiekem toch folders willen...
Hopelijk blijft die HAH tot zaterdag liggen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef pussywillow het volgende:
Hier hadden alleen sommige wijken HAH. De wijken die ik liep niet
Morgen de ANWB Kampioen
Yeah zeker wel, zit hier ook ergens een groene buitenbus met die sticker aan de binnenzijde, die er al een hele tijd op zit ook (half versleten enzo), maar dat soort dingen weet je onderhand idd heus welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:32 schreef rub3n het volgende:
Je kent de stickers toch wel uit je hoofd?
Als ze onderweg zijn wordt de status gewijzigd in chauffeur is onderweg. Als dat niet gebeurd is zal die nog wel ergens liggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Hebben julle het druk deze maand? Ik heb bij een webshop besteld, webshop had vertraging met magazijn, maar nu het pakket gisteren om 6 uur op de bus is gegooid, gescand en wel zou ik hem vandaag toch moeten ontvangen?
Maar al sinds de hele morgen blijft het pakketje op in voorsortering aangemeld
Bol.com heeft de laatste tijd vrijwel alleen maar vertraging. "Voor 21:30 uur besteld, de volgende dag in huis" gaat volgens mij al een poosje niet meer opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Bah. Bol.com product heeft ook al twee weken vertraging. Wat normaal 2 à 3 dagen moest duren wacht ik al twee weken op.
Iedergeval bedankt.
mijn zusje had het idd ook.. stond dat het op voorraad was en nu na 2 weken is het nog niet eens verstuurd. Geloof dat ze het geannuleerd heeft nu..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Bol.com heeft de laatste tijd vrijwel alleen maar vertraging. "Voor 21:30 uur besteld, de volgende dag in huis" gaat volgens mij al een poosje niet meer op
Vreselijk vind ik dat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Bol.com heeft de laatste tijd vrijwel alleen maar vertraging. "Voor 21:30 uur besteld, de volgende dag in huis" gaat volgens mij al een poosje niet meer op
Schoonenberg is een gehoorinstelling, in een wijk/loop moet een bepaald percentage mensen wonen die ouder is dan een bepaalde leeftijd, anders is er geen HAH voor die wijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:46 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Hopelijk blijft die HAH tot zaterdag liggen.![]()
Waarom was je niet thuis dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:22 schreef Cerbie het volgende:
Leve de pakketdienst
07.01.2011:
1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
Dat zouden meer bedrijven moeten doen. Laatst was er HAH van Fit For Free (een sportschool), sta je dat bij een serviceflat in de bussen te proppen terwijl er allemaal oude dametjes met rollators voorbij schuifelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:00 schreef TokenW het volgende:
[..]
Schoonenberg is een gehoorinstelling, in een wijk/loop moet een bepaald percentage mensen wonen die ouder is dan een bepaalde leeftijd, anders is er geen HAH voor die wijk.
Zal morgen eens vragen of zijn briefjes op warenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |