Nou, ik draai niet na elke boerderij mijn raam dicht. En de collega's van mij doen het ook niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:06 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Heb geen elektrische ramen, maar dat dichtdraaien is zo gebeurd en heb geen zin om onder de rotzooi te zitten. ( rijd normaliter in een kangoo )
Voor sommige boerderijen moet je hier minstens 2 - 3 km. rijden.
Volgens mij heeft het kabinet het er nog over, heb iets gehoord van tot april dit jaar de tijd geven en ergens anders staat weer dat ze in 2014 minstens 80% in loondienst moeten hebben, maar volgens mij is er nog niets definitief.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef Miepiekiekuut het volgende:
In het nieuws: Sandd gaat Selektmail overnemen!![]()
Zouden ze zich dan ook aan de regels houden en betalen volgens CAO?
Ik heb hier nog niets over gezien bj Sandd/Selektmail, weet iemand wat?
Het voorstel van die Vreeman is an sich niet slecht, maar het is wel belachelijk dat hij de deadline nog 3 jaar uitstelt. Terwijl het toch al lang duidelijk is dat de "nieuwe" postbedrijven totaal niet de intentie hebben om contracten aan te bieden. Nu niet, en over 3 jaar ook niet. Zogenaamd omdat ze daar geen geld voor hebben. Vreemd dat ze dan wel zo'n overname kunnen bekostigen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef lbeew het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het kabinet het er nog over, heb iets gehoord van tot april dit jaar de tijd geven en ergens anders staat weer dat ze in 2014 minstens 80% in loondienst moeten hebben, maar volgens mij is er nog niets definitief.
En de oorzaak dervan is(optivo invoering etc etc) ? just curious..quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:17 schreef sk888er het volgende:
Damn tis al begonnen hiero met minder uren. Normaal kan ik altijd wel extra lopen doordeweeks nu moeten ze volgende week nog maar kijken of ze iets voor mij hebben.... had gehoopt tot het eind van mn studie nog vollop te kunnen werken bij tnt
bij optivo willen ze meer wijken op 1 kast hebben zitten. Werkt mijns inziens alleen maar als er de hele dag dezelfde voorbereider voor de kast zit. Anders kun je krijgen dat je op elkaar moet wachten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:32 schreef sk888er het volgende:
Kasten zijn zondag veranderd dus ik denk het haast wel. Normaal wordt ik met open armen ontvangen als ik zeg dat ik de hele week kan werken en wordt ik voor 8 uur ingepland. Morgen maar even langsgaan.
Optivo wave zoveel blablabla, invoering aparte autounit/emotion oftewel alles op wielen word van het vbg afgepakt. Geen brengritten, depotritten, haalritten, autowijken meer. Ook wel "het einde" genoemdquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:25 schreef loonytik het volgende:
[..]
En de oorzaak dervan is(optivo invoering etc etc) ? just curious..
Is dat niet normaal dan? Bij ons kun je in elke kast wel 3 of 4 verschillende wijken voorbereiden (er zijn vaak wel 2 of 3 kasten met dezelfde wijk zodat je een wijk evt. ergens anders kunt voorbereiden als er al iemand zit), ik ken het niet anders dan datquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bij optivo willen ze meer wijken op 1 kast hebben zitten. Werkt mijns inziens alleen maar als er de hele dag dezelfde voorbereider voor de kast zit. Anders kun je krijgen dat je op elkaar moet wachten.
Das raar, bij ons is het in principe zo dat 1 dienst 1 kast is met wat uitzonderingen. Die uitzonderingen waren meestal ook zo procesverstorend dat ze daar alsnog een aparte hoogscenario kast voor hebben opgetuigd. Als je moet gaan staan wachten op je kast, ben je nooit voor het donker klaar, zeker niet met sommige THK en hiero.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
Ik kom nog uit de tijd en van een kantoor waar per kast 1 wijk was. Nu hebben alle kasten daar ook meerdere wijken, maar het is niet zo dat de hele tijd dezelfde er achter zit.
Das niet echt handig van ze dan. Hier zijn de zaterdagdiensten bijna altijd een kopie van doordeweeks minus brengritten/emballagequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Bij ons hebben we ook vier wijken per kast, wat doordeweeks prima werkt omdat het meestal 1 kast per dienst is.
Op zaterdag is het echter een grote puinhoop omdat de diensten dan compleet anders zijn en mensen vaak meerdere kasten moeten gebruiken. Zelf heb ik dan vier kasten nodig voor vijf wijken voorbereiding. Moet vaak wachten.
Welke dwaas heeft dan die diensten in elkaar gezet daar?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Bij ons hebben we ook vier wijken per kast, wat doordeweeks prima werkt omdat het meestal 1 kast per dienst is.
Op zaterdag is het echter een grote puinhoop omdat de diensten dan compleet anders zijn en mensen vaak meerdere kasten moeten gebruiken. Zelf heb ik dan vier kasten nodig voor vijf wijken voorbereiding. Moet vaak wachten.
TC ofzo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:09 schreef TokenW het volgende:
[..]
Welke dwaas heeft dan die diensten in elkaar gezet daar?
Op het moment ook nog zo hier. doordeweeks gaat het prima. zaterdag moet eens wel iemand wachten op ze wijkkast voordat hij kan beginnen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef xxiessiexx het volgende:
dat was al zo iets wat ik verwachtte. fijn leuk vooruitzichtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:26 schreef Troeta het volgende:
Met Optivo kan je juist veel meer werken,geen zorgen mensen! Alleen zijn alle diensten heel kut geworden,dus of je er nog zin in hebt is een tweede...
Als het op het moment bij jullie net zo is als bij ons dan zal Optivo niet veel uitmaken want wij hebben al Optivoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef loonytik het volgende:
[..]
Op het moment ook nog zo hier. doordeweeks gaat het prima. zaterdag moet eens wel iemand wachten op ze wijkkast voordat hij kan beginnen.
[..]
dat was al zo iets wat ik verwachtte. fijn leuk vooruitzicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |