Nee, best lekker hoor, af en toe.quote:Op maandag 27 december 2010 15:24 schreef L-E het volgende:
Rival: ik hou van KFC. Voel me daar niet te goed voor.
quote:Op maandag 27 december 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme
BOUDIBOUUUUUUUUUU![]()
![]()
![]()
Lekkere knuffelmarokkaan
Dat waren nog eens tijdenquote:
Hoe is het met jou dan?quote:
errrrr ja da's een lastige zeg.quote:
*zucht*quote:Op maandag 27 december 2010 15:23 schreef missbehavin het volgende:
Het gaat weer over seks, tieten en KFC
Ik denk dat hij hattrickheld bedoelt.quote:Op maandag 27 december 2010 15:25 schreef HeatWave het volgende:
inclusief een hattrick, held
Ik snap hem niet.
Naja, heb ik toch 1 uit 3quote:
Doe er iets aan Joequote:
Dan moeten wij daar binnenkort eens uitgebreid dinerenquote:Op maandag 27 december 2010 15:24 schreef L-E het volgende:
Rival: ik hou van KFC. Voel me daar niet te goed voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KFC?quote:
quote:
Bedoel ik ook, maar heb een toetsbordfunctie met auto correctspelling en soms krijg ik de raarste woorden of haalt hij woorden uitelkaar. Heel irritant, maargoed.quote:Op maandag 27 december 2010 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hattrickheld bedoelt.
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moeten wij daar binnenkort eens uitgebreid dinerenIk kijk er naar uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit nu in het iets warmer dan Emmen Purmerendquote:Op maandag 27 december 2010 15:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Prima, heb vakantie voor een schamele week dus wel goed.![]()
En met jou dan, in het barre Emmen?
Ik ben hier al sinds gisteren jaquote:
Ach, ik weet wie het zei hequote:
Purmerend,,ahaaa. Toevallig bij een mede-Fok!ker?quote:Op maandag 27 december 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu in het iets warmer dan Emmen Purmerend![]()
Ga morgen weer terug naar het koude noorden *bibber*
wel welk plein,niet bedrijf. ik dan.quote:Op maandag 27 december 2010 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen weet nu toch wel waar HW werkt?
Ik niet. Ik ben clueless, zoals altijdquote:Op maandag 27 december 2010 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen weet nu toch wel waar HW werkt?
Ja die mis ik ook regelmatig! Q, regel dat eensquote:
Ik ook.quote:Op maandag 27 december 2010 15:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Purmerend,,ahaaa. Toevallig bij een mede-Fok!ker?
Die schijnen daar allemaal te wonen, namelijk.
Ja idd bij een mede-FOK!kerquote:Op maandag 27 december 2010 15:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Purmerend,,ahaaa. Toevallig bij een mede-Fok!ker?
Die schijnen daar allemaal te wonen, namelijk.
Part of your charm.quote:Op maandag 27 december 2010 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben clueless, zoals altijd
Okay.quote:Op maandag 27 december 2010 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die mis ik ook regelmatig! Q, regel dat eens
Ahw, mooi!quote:Op maandag 27 december 2010 15:31 schreef Kluts het volgende:
Ik heb net Belle en het Beest gekeken, mijn favo film als kind die ik echt wel 100 keer gezien heb, maar wel 15 jaar geleden voor het laatst ofzo.
Alle liedjes en teksten in de film, ik kende ze gewoon nog steeds uit mijn hoofd.
quote:
Die kan zich ook niet zo goed concentreren.quote:Op maandag 27 december 2010 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan als je vanmorgen iets tegen een collega vertelt en als je dan nu zegt; "Ik kan me niet zo goed concentreren" dat er dan gevraagd wordt; "Aah wat is er aan de hand dan". En als je dan zegt; 'Ja dat met mijn oma' dat je het nóg een keer moet gaan uitleggen....
quote:Op maandag 27 december 2010 15:31 schreef Kluts het volgende:
Ik heb net Belle en het Beest gekeken, mijn favo film als kind die ik echt wel 100 keer gezien heb, maar wel 15 jaar geleden voor het laatst ofzo.
Alle liedjes en teksten in de film, ik kende ze gewoon nog steeds uit mijn hoofd.
dan had ik wel een berichtje verwacht gisterenquote:Op maandag 27 december 2010 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben hier al sinds gisteren ja
quote:Op maandag 27 december 2010 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan als je vanmorgen iets tegen een collega vertelt en als je dan nu zegt; "Ik kan me niet zo goed concentreren" dat er dan gevraagd wordt; "Aah wat is er aan de hand dan". En als je dan zegt; 'Ja dat met mijn oma' dat je het nóg een keer moet gaan uitleggen....
Bij dit soort verhalen is dat wel heeel erg jaquote:Op maandag 27 december 2010 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
Dat heb ik met de Kleine Zeemeerminquote:Op maandag 27 december 2010 15:31 schreef Kluts het volgende:
Ik begrijp dat je het al gepost hebt, dus vragen wat er aan de hand is, is na deze post een beetje eh.. apart. Maar sterkte iig.quote:Op maandag 27 december 2010 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
ja, jij wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ja. Wat zij zegt.quote:Op maandag 27 december 2010 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het al gepost hebt, dus vragen wat er aan de hand is, is na deze post een beetje eh.. apart. Maar sterkte iig.
Dat is mijn op 1 na favoriete film van Disney.quote:Op maandag 27 december 2010 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met de Kleine Zeemeermin
Beetje kuthumeur, veel films gekeken (feast is een rare trilogie btw) en vroeg naar bed.quote:Op maandag 27 december 2010 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
dan had ik wel een berichtje verwacht gisteren
Ik heb jaren terug Bambi zitten kijken met mn zoon. Ik huilen want Bambi zn mama ging dood en mn zoon (toen een jaar of 5) kijkt me aan en zegt: mama stel je niet zo aan, het is maar een film hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is mijn op 1 na favoriete film van Disney.![]()
moet kunnenquote:Op maandag 27 december 2010 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje kuthumeur, veel films gekeken (feast is een rare trilogie btw) en vroeg naar bed.
Iedereen weet toch dat hij bij Talpa werkt.quote:Op maandag 27 december 2010 15:35 schreef Kreator het volgende:
Heatwave werkt niet bij RTL, weet ik uit betruowbare bron,.
Jawel he. En om met jou te chillen moet ik toch echt wel een goed humeur hebbenquote:
Ik was ook wel toe aan een feelgood-disneyfilm die zo zoet is dat de vullingen je uit de mond springen.quote:Op maandag 27 december 2010 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug Bambi zitten kijken met mn zoon. Ik huilen want Bambi zn mama ging dood en mn zoon (toen een jaar of 5) kijkt me aan en zegt: mama stel je niet zo aan, het is maar een film hoor.
Harteloos kreng
quote:Op maandag 27 december 2010 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
Lion Kingquote:Op maandag 27 december 2010 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met de Kleine Zeemeermin
Hij is toch onderzoeksjournalist van Hart van Nederland?quote:Op maandag 27 december 2010 15:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat hij bij Talpa werkt.
Nee, hij werkt voor de CIA.quote:Op maandag 27 december 2010 15:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat hij bij Talpa werkt.
Ik heb gisteren Bambi gekeken.quote:Op maandag 27 december 2010 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was ook wel toe aan een feelgood-disneyfilm die zo zoet is dat de vullingen je uit de mond springen.
Heb jij eigenlijk kinderen?quote:Op maandag 27 december 2010 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was ook wel toe aan een feelgood-disneyfilm die zo zoet is dat de vullingen je uit de mond springen.
dit klinkt niet leukquote:Op maandag 27 december 2010 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel he. En om met jou te chillen moet ik toch echt wel een goed humeur hebben
Ik dacht dat hij ontvanger was in gay pr0n flicks.quote:Op maandag 27 december 2010 15:37 schreef Q. het volgende:
Hij is toch onderzoeksjournalist van Hart van Nederland?
Zijn laatste werk was iets over MILF's geloof ik.quote:Op maandag 27 december 2010 15:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien is HW wel gewoon Alberto Stegeman?quote:Op maandag 27 december 2010 15:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op maandag 27 december 2010 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug Bambi zitten kijken met mn zoon. Ik huilen want Bambi zn mama ging dood en mn zoon (toen een jaar of 5) kijkt me aan en zegt: mama stel je niet zo aan, het is maar een film hoor.
Harteloos kreng
Ik ga vanavond UP kijkenquote:Op maandag 27 december 2010 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boebedoebie, ik begrijp je niet.quote:Op maandag 27 december 2010 15:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Die na gisteravond net of nu nog er weer op zit.
Ik was al bang dat ik overkwam als een moeder.quote:Op maandag 27 december 2010 15:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje. Je hebt een partner en dacht, misschien ook koters.
Jawel.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik overkwam als een moeder.
Lach eens naar het duimpje!quote:Op maandag 27 december 2010 15:40 schreef JoeBravo het volgende:
kan iemand me een schop onder m'n hol geven? mij lukt het niet, maar ik wil wel van dit kuthumeur af.
Home Alone 2, die na gisteravond, er nu weer op zit, dus op tv te bekijken. Bekijken als in aanschouwen, waarnemen, het zien van iets.quote:
Geloof dat we weken terug al ontdekten dat Rival niks van Hamlet weetquote:Op maandag 27 december 2010 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwam er laatst pas achter dat het een bewerking is van Hamlet
i knowquote:Op maandag 27 december 2010 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Mhuahahaha'
En toen kwamen de hyena's
quote:Op maandag 27 december 2010 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik overkwam als een moeder.
Ik word altijd wel blij van de onzin die hier voorbij komt, jij niet?quote:Op maandag 27 december 2010 15:40 schreef JoeBravo het volgende:
kan iemand me een schop onder m'n hol geven? mij lukt het niet, maar ik wil wel van dit kuthumeur af.
Ja, er zijn uitzonderingen, maar je weets, missb.quote:
Zo weggerukt van haar kleintje!quote:Op maandag 27 december 2010 15:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Nog nooit hert gegeten. Wel rendier, in Zweden. Was echt heerlijk.
Ja precies, ik leefde met je mee!quote:Op maandag 27 december 2010 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, er zijn uitzonderingen, maar je weets, missb.
Behalve dat het slecht gaat en dat de arts maar niet komt om haar te laten slapen niet.quote:Op maandag 27 december 2010 15:37 schreef Murmeli het volgende:
da's nu wel een beetje erg lomp ja....
Heb je nog iets gehoord erover van je familie?
korte termijnoplossing, maar desalniettemin een geslaagde pogingquote:
Héquote:Op maandag 27 december 2010 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo weggerukt van haar kleintje!Die stond er naast terwijl mama een kogel door haar kop kreeg.
ik snap wat je bedoeldequote:Op maandag 27 december 2010 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel.
Dat ik jou niet wil vervelen met mijn kuthumeur.
En dude als jij in een lachstuip schiet kan je niet anders dan meedoen
How to train your dragon beste animatie 2010 vind ik maar die is inderdaad ook leukquote:Op maandag 27 december 2010 15:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Oeh, die is leuk.
Despicable Me is ook een leuke.
Ook niet met nog meer ballonnen?quote:Op maandag 27 december 2010 15:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met jouw borsten was je nooit de lucht in gegaan.
momenteel niet, jammer genoeg.quote:Op maandag 27 december 2010 15:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik word altijd wel blij van de onzin die hier voorbij komt, jij niet?
Dat is al een stuk minder luguberquote:Op maandag 27 december 2010 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik lieg hoor CL![]()
Je schiet ze niet in hun hoofd maar op hun schouderblad.
Ooh, 'er op zit'='is op televisie'..? Aahaaa!quote:Op maandag 27 december 2010 15:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Home Alone 2, die ja gisteravond, er nu weer op zit, dus op tv te bekijken. Bekijken als in aanschouwen, waarnemen, het zien van iets.
Misschien als je je tieten vol laat lopen met heliumquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
How to train your dragon beste animatie 2010 vind ik maar die is inderdaad ook leuk
* Murmeli neemt een aanloop en geeft JB zo'n harde schop onder zn ass dat ie naar de eerste hulp moetquote:Op maandag 27 december 2010 15:40 schreef JoeBravo het volgende:
Gisteravond was Jeff dunham op tv, ik ging veels te laat slapen daardoorquote:Op maandag 27 december 2010 15:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Home Alone 2, die ja gisteravond, er nu weer op zit, dus op tv te bekijken.
Geweldigquote:
auquote:Op maandag 27 december 2010 15:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli neemt een aanloop en geeft JB zo'n harde schop onder zn ass dat ie naar de eerste hulp moet
Ik vind dat dus geen reet aan, en was blij dat daarna that 70's show erop kwam.quote:Op maandag 27 december 2010 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteravond was Jeff dunham op tv, ik ging veels te laat slapen daardoor
Tja het is lastig rukken op een kerel. Neem dan ook volgende keer spice platinum.quote:Op maandag 27 december 2010 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Die had ik vorige week gezien. Inderdaad de beste van het afgelopen jaar.quote:Op maandag 27 december 2010 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
How to train your dragon beste animatie 2010 vind ik maar die is inderdaad ook leuk
Jeff Dunham is flauw aan het woorden.quote:Op maandag 27 december 2010 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
gofferquote:Op maandag 27 december 2010 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Behalve dat het slecht gaat en dat de arts maar niet komt om haar te laten slapen niet.
Ik heb er op dit moment een beetje de schurft in dat mijn ouders voor mij gaan bepalen dat ik er maar niet bij moet zijn.
Ik zie anders alleen maar voordelen aan dichter bij de zon zijnquote:Op maandag 27 december 2010 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien als je je tieten vol laat lopen met helium![]()
Ik ben alleen bang dat dan de hele aarde opstijgt.
"quote:Op maandag 27 december 2010 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat dus geen reet aan, en was blij dat daarna that 70's show erop kwam.
Ja, ik lag te laat in bed.
Volgende keer zal ik het beter uitleggen.quote:Op maandag 27 december 2010 15:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ooh, 'er op zit'='is op televisie'..? Aahaaa!
Nee, hij is zo niet grappigquote:Op maandag 27 december 2010 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
"
toen ie begon had ik ook zoiets van.. is dit het nou? maar ik heb af en toe wel hard moeten lachen
Helium is licht ontvlambaar. Als je tieten ontploffen is het hele westelijk halfrond weg.quote:Op maandag 27 december 2010 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie anders alleen maar voordelen aan dichter bij de zon zijn
wie zegt dat dat lastig is?quote:Op maandag 27 december 2010 15:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja het is lastig rukken op een kerel. Neem dan ook volgende keer spice platinum.
Ik ben te knap om snel van begrip te zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 15:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik het beter uitleggen.
Ik kijk sowieso weinig humor eigenlijk. Ik vind bijv Theo Maassen wel hilarisch, soms Hans Teeuwen, maar dat vind ik ook niet meer zo. Comedy's vind ik vaak niet leuk, amerikaanse humor is echt van die lach of ik schiet humor.quote:Op maandag 27 december 2010 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
"
toen ie begon had ik ook zoiets van.. is dit het nou? maar ik heb af en toe wel hard moeten lachen
idd.quote:Op maandag 27 december 2010 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
soms kan het zelfs averechts werken denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Het was allemaal wel erg amerikaans jaquote:Op maandag 27 december 2010 15:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jeff Dunham is flauw aan het woorden.
Kijk liever Jimmy Carr of Michael McIntyre, Britse humor is het mooist.
Ik kan natuurlijk ook vanaf het midden oosten opstijgen. Klassieke win-win situatiequote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Helium is licht ontvlambaar. Als je tieten ontploffen is het hele westelijk halfrond weg.
De moslims will takeover.![]()
You go girl!quote:Op maandag 27 december 2010 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook vanaf het midden oosten opstijgen. Klassieke win-win situatie
Maar als je jezelf opblaast ben je eigenlijk ook een vrijheidsstrijder en zelfmoordterrorist.quote:Op maandag 27 december 2010 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook vanaf het midden oosten opstijgen. Klassieke win-win situatie
Gek, met een Amerikaan in de hoofdrolquote:Op maandag 27 december 2010 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Het was allemaal wel erg amerikaans ja
quote:Op maandag 27 december 2010 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idd.dat helpt ook niet om zo te denken. verdriet en ellende is persoonlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Alles voor het goede doel, Klutsquote:Op maandag 27 december 2010 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar als je jezelf opblaast ben je eigenlijk ook een vrijheidsstrijder en zelfmoordterrorist.
catt williams vind ik geweldig, maar je moet wel van die humor houden dan....quote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso weinig humor eigenlijk. Ik vind bijv Theo Maassen wel hilarisch, soms Hans Teeuwen, maar dat vind ik ook niet meer zo. Comedy's vind ik vaak niet leuk, amerikaanse humor is echt van die lach of ik schiet humor.
Engelse humor vind ik wel leuk, maar lang niet alles.
Dat zou best kunnen, kan ik geen oordeel over vellen.quote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben te knap om snel van begrip te zijn.
Desalnietemin kan het soms helemaal geen kwaad om een beetje te relativeren.quote:Op maandag 27 december 2010 15:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat helpt ook niet om zo te denken. verdriet en ellende is persoonlijk
Zoals het hoort!quote:
Dat is meestal zo. Dat je er wel van moet houden voor je het leuk kan vinden.quote:Op maandag 27 december 2010 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
catt williams vind ik geweldig, maar je moet wel van die humor houden dan....
trek in een biertje Godtje?quote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Angel geeft rival zijn account terug!
sorryquote:Op maandag 27 december 2010 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is meestal zo. Dat je er wel van moet houden voor je het leuk kan vinden.
Theo Maassen en HT zijn idd geweldig. Guzman vind ik ook wel lachen.quote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso weinig humor eigenlijk. Ik vind bijv Theo Maassen wel hilarisch, soms Hans Teeuwen, maar dat vind ik ook niet meer zo. Comedy's vind ik vaak niet leuk, amerikaanse humor is echt van die lach of ik schiet humor.
Engelse humor vind ik wel leuk, maar lang niet alles.
Sorryquote:Op maandag 27 december 2010 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gek, met een Amerikaan in de hoofdrol
I agree. JB kwam mij niet over als relativerend maar als zichzelf naar beneden halen door zichzelf kwalijk te nemen dat hij zich kut voelt terwijl nouks verhaal erger is.dus vandaar dat ik het zo zeiquote:Op maandag 27 december 2010 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Desalnietemin kan het soms helemaal geen kwaad om een beetje te relativeren.
Zal ik eens downloaden dan, ken het ook niet, omdat ik me er zelden in verdiep. Overigens vond ik Rowan Atkinson als standup wel leuk.quote:Op maandag 27 december 2010 15:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Theo Maassen en HT zijn idd geweldig. Guzman vind ik ook wel lachen.
Britse humor? Voel je vrij naar McIntyre of Carr te kijken, die hebben goedr shows.
quote:De gemiddelde Hyves-gebruiker is een pizza-etende, Bjorn Borg-dragende, Partysquad-luisterende vriend van Gerard Joling. Althans, dat blijkt uit statistieken van het sociale netwerk over het afgelopen jaar.
Everyday Im hustlin..quote:Op maandag 27 december 2010 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
catt williams vind ik geweldig, maar je moet wel van die humor houden dan....
Ik denk dat het niet beter samengevat kan worden.quote:Op maandag 27 december 2010 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)rienden__.html?p=2,2
[..]
Je weet wel... Zo Amerikaans, Amerikaanse show..quote:
Van Binsbergen,,luulllquote:Op maandag 27 december 2010 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)rienden__.html?p=2,2
[..]
Zo las ik het ook Murm, ik snap dan ook wat je wilde zeggen. Er is altijd wel een reden om je slecht te voelen over jezelf, uitkijken dat je jezelf niet op een hellend vlak bevindt en steeds maar meer redenen vindt om je ongelukkig te voelen.quote:Op maandag 27 december 2010 15:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
I agree. JB kwam mij niet over als relativerend maar als zichzelf naar beneden halen door zichzelf kwalijk te nemen dat hij zich kut voelt terwijl nouks verhaal erger is.dus vandaar dat ik het zo zei
ik zal voor jou en Godt wat duidelijker/beter communiceren in de toekomstquote:Op maandag 27 december 2010 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet wel... Zo Amerikaans, Amerikaanse show..
Ik faal
Hehe, goed. Je zal het wel kunnen waarderen.quote:Op maandag 27 december 2010 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zal ik eens downloaden dan, ken het ook niet, omdat ik me er zelden in verdiep. Overigens vond ik Rowan Atkinson als standup wel leuk.
Is ook lang geleden, maar eerlijk gezegd best grappig.quote:Op maandag 27 december 2010 15:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, goed. Je zal het wel kunnen waarderen.
Die hebben ik overigens weinig standup zien doen..hmm..ook maar wat kijken dan.
en steeds heerlijk met stereotypes gooien, daar hou ik wel vanquote:Op maandag 27 december 2010 15:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Everyday Im hustlin..Geweldig stuk..of 98% nigger
Dat zou fijn zijnquote:Op maandag 27 december 2010 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik zal voor jou en Godt wat duidelijker/beter communiceren in de toekomst
ik heb niks met artwork of releases te maken en nog klinkt dit zo herkenbaarquote:Op maandag 27 december 2010 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Altijd leuk, een klant vraagt om een leverdatum van een nieuwe release.
''Erm, gast, lever eerst eens het artwork aan ofzo, wat je 2 weken geleden al zou doen''
De twee mensen waar je het meeste van houdtquote:Op maandag 27 december 2010 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik zal voor jou en Godt wat duidelijker/beter communiceren in de toekomst
wat heb jij geslikt net?quote:Op maandag 27 december 2010 16:00 schreef Boudibou het volgende:
Nog voor het hele HIV-schandaal in Groningen, werden homofeesten georganiseerd met..de bedoeling HIV op te lopen...
Nja, ik ga het nog een keer zeggen..HOMOFEESTEN MET DE BEDOELING HIV OP TE LOPEN..dan weet je toch dat je tien bruggen te ver bent gaan, dat je zwaar de decadentie voorbij bent..
Mag ik dat dan niet VERGELIJKEN MET EEN CONTINENT DAT LIGT TE STERVEN AAN HET ZELFDE GESCHENK!...
waar ze helemaal geen geld hebben feestjes te houden...
Nee daar moet het gewooon doordeweeks..
Das de enige show die ik gezien heb van hem..de andere..pimp cronicles pt. 1 e.d. niet.quote:Op maandag 27 december 2010 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
en steeds heerlijk met stereotypes gooien, daar hou ik wel van
Hebben we wat te doen tijdens het etenquote:Op maandag 27 december 2010 15:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb communicatietrainingen gehad, ik kan je wel het eea leren.
dag qtjequote:Op maandag 27 december 2010 16:00 schreef Q. het volgende:
De zin is op, tijd om naar huis te gaan.
#twexit
op cronicles issie misschien nog wel beter (later in de show)quote:Op maandag 27 december 2010 16:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das de enige show die ik gezien heb van hem..de andere..pimp cronicles pt. 1 e.d. niet.
Wild n Out uiteraard ook wel eens ja.
Iemand moet hem maken. En nu ga ik echt naar huis.quote:Op maandag 27 december 2010 16:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik was al bang voor zo'n opmerking ja
Doe nog eens een pogingquote:Op maandag 27 december 2010 16:01 schreef Godtje het volgende:
De twee mensen waar je het meeste van houdt
ah, okquote:Op maandag 27 december 2010 16:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Staat net op. Mooi stukje..en ik deel het graag mede.
wat jij wilt jonge, voortaan denken we bij HIV direct aan jouquote:Op maandag 27 december 2010 16:04 schreef HeatWave het volgende:
H=H
I V is bijna een W te noemen
HWzaad.
Er verandert niets dusquote:Op maandag 27 december 2010 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
wat jij wilt jonge, voortaan denken we bij HIV direct aan jou
*meldt*quote:Op maandag 27 december 2010 16:07 schreef Kreator het volgende:
Ik zat aan AIDS te denken. Is Heatwave er al?
Kijk liever naar Staphorst.quote:Op maandag 27 december 2010 16:08 schreef tralalalars het volgende:
ook zo'n zin om philadelphia te kijken iemand?
eets?quote:Op maandag 27 december 2010 16:07 schreef Kreator het volgende:
Ik zat aan AIDS te denken. Is Heatwave er al?
wat dan?quote:Op maandag 27 december 2010 16:15 schreef Samzz het volgende:
Ik lees een stuk over die brand in Volendam.
Interview met een pastoor, geen heel lang stuk. Het is alweer tien jaar geleden... Ik weet het nog als de dag van gisteren.quote:
ja was heftig ..... is al weer 10 jaar geleden ..quote:Op maandag 27 december 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Interview met een pastoor, geen heel lang stuk. Het is alweer tien jaar geleden... Ik weet het nog als de dag van gisteren.
ik heb de docu daarover gezien.... heel erg...quote:Op maandag 27 december 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Interview met een pastoor, geen heel lang stuk. Het is alweer tien jaar geleden... Ik weet het nog als de dag van gisteren.
Ja, ik ook.quote:Op maandag 27 december 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
"ik heb niks gedaan" zullen toch allemaal antwoordenquote:Op maandag 27 december 2010 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Dat MSN-virus slaat om zich heen, raar genoeg krijg ik alleen mailtjes van vrouwen.
moet ik mn wachtwoord weer gaan wijzigen? of is het weer zo'n virus dat je alleen krijgt als je linkjes aanklikt?quote:Op maandag 27 december 2010 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Dat MSN-virus slaat om zich heen, raar genoeg krijg ik alleen mailtjes van vrouwen.
Oh, heeft socute306@live.nl jou ook proberen toe te voegen?quote:Op maandag 27 december 2010 16:28 schreef HeatWave het volgende:
oh kut doen ze dat zo? goffer dan denk ik dat ik ook weer de lul benquote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oh, heeft socute306@live.nl jou ook proberen toe te voegen?
Balen.quote:Op maandag 27 december 2010 16:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh kut doen ze dat zo? goffer dan denk ik dat ik ook weer de lul ben
me so stupid
nee, van jou niet geloof ik.quote:
keequote:
gewoon niet altijd overal op klikken etcquote:Op maandag 27 december 2010 16:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kee
laat je ff weten als je wat van me hebt gehad? dan kan ik maatregelen nemen.
welke maatregelen trouwens?
quote:
Ik krijg 'm ook van mannen. Mannen waarvan ik weet dat ze niet bijster slim zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 16:28 schreef HeatWave het volgende:
ik bedoel meer wat te doen als je het virus eenmaal hebt.quote:Op maandag 27 december 2010 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon niet altijd overal op klikken etc.
Zou mooi zijn. Als je dat vervolgens in een colafles doet en schudt, schieten er allemaal pepermuntkussentjes uit.quote:
Ja, dat snapte ik wel, maar ik heb geen idee, ben nog geen PC ermee tegengekomenquote:Op maandag 27 december 2010 16:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik bedoel meer wat te doen als je het virus eenmaal hebt.
ik klik nooit zomaar op dingenheb alleen wel 1 vriendschapsverzoek een keer zonder nadenken geaccepteerd
dus vandaar dat ik het ergste vrees
ah okquote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik wel, maar ik heb geen idee, ben nog geen PC ermee tegengekomen.
verliefde puberquote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Echt, bij elk ander meisje had ik er iets achtergezocht, maar als iPadmeisje zich niet zo lekker voelt, dan geloof ik dr.
Morgen maar weer proberen dan.
quote:
Pussywhipped.quote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Echt, bij elk ander meisje had ik er iets achtergezocht, maar als iPadmeisje zich niet zo lekker voelt, dan geloof ik dr.
She's in control and she knows itquote:
Ooooeh. Te harde muziek?quote:Op maandag 27 december 2010 16:56 schreef dawg het volgende:
[..]
gister kwam de politie mij persoonlijk nog fijne feestdagen wensen.
en de jouwe?
Nou, enormquote:
zo hard stond ie niet.quote:Op maandag 27 december 2010 16:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooooeh. Te harde muziek?
Mijne was leuk, lekker, gezellig en cadeautjes.
quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
zo hard stond ie niet.maar dan nog, kom dan verdomme zelf ff aan de deur in plaats van meteen de politie te bellen, mietjes.
mooi. met vriendje gevierd?
Ja, beetje flauw. Kunt het toch vragen he, je bijt niet.quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
zo hard stond ie niet.maar dan nog, kom dan verdomme zelf ff aan de deur in plaats van meteen de politie te bellen, mietjes.
mooi. met vriendje gevierd?
als ik weet wie er gebeld heeft ga ik wel ff vragen waarom ze niet even zelf aan de deur kwamen.quote:Op maandag 27 december 2010 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, beetje flauw. Kunt het toch vragen he, je bijt niet.
Yup, vriend is hier thuis geweest, waren in totaal met 7.
Zulke mensen moeten dood!quote:Op maandag 27 december 2010 16:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is wel erg ja, niet eens zelf eerst klagen!
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, oma slaapt..
'Hopen' dat ze nu geen pijn meer heeft..
Doe nou gewoon leuk meequote:Op maandag 27 december 2010 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, enorm.
Weinig sprake van verliefdheid meer na 7 jaar hoor.
Ja indd. Voor een volgende keer.quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik weet wie er gebeld heeft ga ik wel ff vragen waarom ze niet even zelf aan de deur kwamen.
relax.
wat heb je gekregen?
Sterkte, meis...quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, oma slaapt..
quote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja indd. Voor een volgende keer.
Euhm horloge (vorige maand al, hoorde bij kerst), parfum 2 keer, bos rozen, douchegel, scrubgel, cd Lady Gaga, cadeaubon en....dat was het geloof ik.
en toen heb je je vriendje uitgebreid bedankt?quote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja indd. Voor een volgende keer.
Euhm horloge (vorige maand al, hoorde bij kerst), parfum 2 keer, bos rozen, douchegel, scrubgel, cd Lady Gaga, cadeaubon en....dat was het geloof ik.
Nah ja, de meeste cadeautjes kreeg ik van mijn zus, hadden lootjes getrokken. Maar het duurste van vriend en de rozen ook.quote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgend jaar wil ik ook een vriendje en cadeautjes!
quote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef dawg het volgende:
[..]
en toen heb je je vriendje uitgebreid bedankt?
nice
Ehm ja, van mijn zus moet ik het niet hebben.. dus toch maar vriendje fixen dusquote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, de meeste cadeautjes kreeg ik van mijn zus, hadden lootjes getrokken. Maar het duurste van vriend en de rozen ook.
[..]
![]()
Hij mocht om 3 uur 's nachts pas weg.
1 out of 2 ook goed?quote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgend jaar wil ik ook een vriendje en cadeautjes!
quote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij bent het er duidelijk mee eens.
sterkte.....quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, oma slaapt..
Ligt aan welke van de tweequote:
Ja, regel het maar.quote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm ja, van mijn zus moet ik het niet hebben.. dus toch maar vriendje fixen dus
whehe, goed zo. laat hem maar weten wie de baas is.quote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef vencodark het volgende:
![]()
Hij mocht om 3 uur 's nachts pas weg.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik? Ik ben veel te lief om mensen dood te wensen!
quote:Op maandag 27 december 2010 17:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Er is maar een haalbaar.. stuur je wel wat chocola tegen die tijd.
Dat valt tegen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:06 schreef dawg het volgende:
[..]
whehe, goed zo. laat hem maar weten wie de baas is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat valt tegen.
awwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt goed uit dat het koud is dan.![]()
Zuigzoenen zijn redelijk 14-16quote:
Mja, draag wel vaker een sjaal in huis of kantoor, dus het valt niet op dat ik hm nu ook draag.quote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
awww
komt goed uit dat het koud is dan.
Ohja, dat interesseert me ook echt.quote:Op maandag 27 december 2010 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zuigzoenen zijn redelijk 14-16.
hoeft ook niet, maar dan kan je wel reacties verwachtenquote:Op maandag 27 december 2010 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, dat interesseert me ook echt.
Die interesseren me ook niet hoor. Dan kan ik beter niets meer posten, zoals zovelen hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoeft ook niet, maar dan kan je wel reacties verwachten.
Weet ik wel, maar ik legde het dus even uitquote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die interesseren me ook niet hoor. Dan kan ik beter niets meer posten, zoals zovelen hoor.
HINT: WODKA!quote:Op maandag 27 december 2010 17:16 schreef Boudibou het volgende:
Ehmmm...WC-papier?
Kan je nooit teveel van hebben..te weinig gebeurt jammerlijk wel af en toe.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ehmmm...WC-papier?
Kan je nooit teveel van hebben..te weinig gebeurt jammerlijk wel af en toe.
Zag er laatst eentje in het OV..21+ en dikke zuigzoen..had ie met lippenstiftafdruk erop..had ie besloten niet eraf te halen..quote:Op maandag 27 december 2010 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zuigzoenen zijn redelijk 14-16.
Oh, maar daar ging het ook niet over. Weinig bijzonders van gemerkt.quote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
Buiten dat, kan ik me ook niet voorstellen dat mensen dat serieus lekker vinden.
Kijk boudie, zo kan het dus ookquote:
geef maar toe, je bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 27 december 2010 17:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zag er laatst eentje in het OV..21+ en dikke zuigzoen..had ie met lippenstiftafdruk erop..had ie besloten niet eraf te halen..
sorry, schoonzusje heeft de fles weer meegenomen voor ik 'm achterover kon drukkenquote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk boudie, zo kan het dus ook
je sliep?quote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, maar daar ging het ook niet over. Weinig bijzonders van gemerkt.
Ja..quote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geef maar toe, je bent gewoon jaloers.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
Buiten dat, kan ik me ook niet voorstellen dat mensen dat serieus lekker vinden.
Drank is te kostbaar en te lekker om weg te geven. Iets anders.quote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk boudie, zo kan het dus ook
*fluit wat in het rond*quote:Op maandag 27 december 2010 17:20 schreef missbehavin het volgende:
Jeetje, ik zat even te peilen bij kleine man, of ie het erg zou vinden als ik ms met O&N, na twaalven, evt. nog weg zou gaan, meteen hele driftbui.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, schoonzusje heeft de fles weer meegenomen voor ik 'm achterover kon drukken![]()
Volgooien met slaappillen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:20 schreef missbehavin het volgende:Jeetje, ik zat even te peilen bij kleine man, of ie het erg zou vinden als ik ms met O&N, na twaalven, evt. nog weg zou gaan, meteen hele driftbui.
Lekker roti roti eten.quote:Op maandag 27 december 2010 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja hoi![]()
Weer even thuis, althans bij ouders, tussen m'n diensten door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |