wat dan?quote:Op maandag 27 december 2010 16:15 schreef Samzz het volgende:
Ik lees een stuk over die brand in Volendam.
Interview met een pastoor, geen heel lang stuk. Het is alweer tien jaar geleden... Ik weet het nog als de dag van gisteren.quote:
ja was heftig ..... is al weer 10 jaar geleden ..quote:Op maandag 27 december 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Interview met een pastoor, geen heel lang stuk. Het is alweer tien jaar geleden... Ik weet het nog als de dag van gisteren.
ik heb de docu daarover gezien.... heel erg...quote:Op maandag 27 december 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Interview met een pastoor, geen heel lang stuk. Het is alweer tien jaar geleden... Ik weet het nog als de dag van gisteren.
Ja, ik ook.quote:Op maandag 27 december 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
"ik heb niks gedaan" zullen toch allemaal antwoordenquote:Op maandag 27 december 2010 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Dat MSN-virus slaat om zich heen, raar genoeg krijg ik alleen mailtjes van vrouwen.
moet ik mn wachtwoord weer gaan wijzigen? of is het weer zo'n virus dat je alleen krijgt als je linkjes aanklikt?quote:Op maandag 27 december 2010 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Dat MSN-virus slaat om zich heen, raar genoeg krijg ik alleen mailtjes van vrouwen.
Oh, heeft socute306@live.nl jou ook proberen toe te voegen?quote:Op maandag 27 december 2010 16:28 schreef HeatWave het volgende:
oh kut doen ze dat zo? goffer dan denk ik dat ik ook weer de lul benquote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oh, heeft socute306@live.nl jou ook proberen toe te voegen?
Balen.quote:Op maandag 27 december 2010 16:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh kut doen ze dat zo? goffer dan denk ik dat ik ook weer de lul ben
me so stupid
nee, van jou niet geloof ik.quote:
keequote:
gewoon niet altijd overal op klikken etcquote:Op maandag 27 december 2010 16:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kee
laat je ff weten als je wat van me hebt gehad? dan kan ik maatregelen nemen.
welke maatregelen trouwens?
quote:
Ik krijg 'm ook van mannen. Mannen waarvan ik weet dat ze niet bijster slim zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |