Jeff Dunham is flauw aan het woorden.quote:Op maandag 27 december 2010 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteravond was Jeff dunham op tv, ik ging veels te laat slapen daardoor
gofferquote:Op maandag 27 december 2010 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Behalve dat het slecht gaat en dat de arts maar niet komt om haar te laten slapen niet.
Ik heb er op dit moment een beetje de schurft in dat mijn ouders voor mij gaan bepalen dat ik er maar niet bij moet zijn.
Ik zie anders alleen maar voordelen aan dichter bij de zon zijnquote:Op maandag 27 december 2010 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien als je je tieten vol laat lopen met helium![]()
Ik ben alleen bang dat dan de hele aarde opstijgt.
"quote:Op maandag 27 december 2010 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat dus geen reet aan, en was blij dat daarna that 70's show erop kwam.
Ja, ik lag te laat in bed.
Volgende keer zal ik het beter uitleggen.quote:Op maandag 27 december 2010 15:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ooh, 'er op zit'='is op televisie'..? Aahaaa!
Nee, hij is zo niet grappigquote:Op maandag 27 december 2010 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
"
toen ie begon had ik ook zoiets van.. is dit het nou? maar ik heb af en toe wel hard moeten lachen
Helium is licht ontvlambaar. Als je tieten ontploffen is het hele westelijk halfrond weg.quote:Op maandag 27 december 2010 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie anders alleen maar voordelen aan dichter bij de zon zijn
wie zegt dat dat lastig is?quote:Op maandag 27 december 2010 15:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja het is lastig rukken op een kerel. Neem dan ook volgende keer spice platinum.
Ik ben te knap om snel van begrip te zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 15:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik het beter uitleggen.
Ik kijk sowieso weinig humor eigenlijk. Ik vind bijv Theo Maassen wel hilarisch, soms Hans Teeuwen, maar dat vind ik ook niet meer zo. Comedy's vind ik vaak niet leuk, amerikaanse humor is echt van die lach of ik schiet humor.quote:Op maandag 27 december 2010 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
"
toen ie begon had ik ook zoiets van.. is dit het nou? maar ik heb af en toe wel hard moeten lachen
idd.quote:Op maandag 27 december 2010 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
soms kan het zelfs averechts werken denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Het was allemaal wel erg amerikaans jaquote:Op maandag 27 december 2010 15:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jeff Dunham is flauw aan het woorden.
Kijk liever Jimmy Carr of Michael McIntyre, Britse humor is het mooist.
Ik kan natuurlijk ook vanaf het midden oosten opstijgen. Klassieke win-win situatiequote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Helium is licht ontvlambaar. Als je tieten ontploffen is het hele westelijk halfrond weg.
De moslims will takeover.![]()
You go girl!quote:Op maandag 27 december 2010 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook vanaf het midden oosten opstijgen. Klassieke win-win situatie
Maar als je jezelf opblaast ben je eigenlijk ook een vrijheidsstrijder en zelfmoordterrorist.quote:Op maandag 27 december 2010 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook vanaf het midden oosten opstijgen. Klassieke win-win situatie
Gek, met een Amerikaan in de hoofdrolquote:Op maandag 27 december 2010 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Het was allemaal wel erg amerikaans ja
quote:Op maandag 27 december 2010 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idd.dat helpt ook niet om zo te denken. verdriet en ellende is persoonlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Alles voor het goede doel, Klutsquote:Op maandag 27 december 2010 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar als je jezelf opblaast ben je eigenlijk ook een vrijheidsstrijder en zelfmoordterrorist.
catt williams vind ik geweldig, maar je moet wel van die humor houden dan....quote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso weinig humor eigenlijk. Ik vind bijv Theo Maassen wel hilarisch, soms Hans Teeuwen, maar dat vind ik ook niet meer zo. Comedy's vind ik vaak niet leuk, amerikaanse humor is echt van die lach of ik schiet humor.
Engelse humor vind ik wel leuk, maar lang niet alles.
Dat zou best kunnen, kan ik geen oordeel over vellen.quote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben te knap om snel van begrip te zijn.
Desalnietemin kan het soms helemaal geen kwaad om een beetje te relativeren.quote:Op maandag 27 december 2010 15:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat helpt ook niet om zo te denken. verdriet en ellende is persoonlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |