quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, oma slaapt..
'Hopen' dat ze nu geen pijn meer heeft..
Doe nou gewoon leuk meequote:Op maandag 27 december 2010 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, enorm.
Weinig sprake van verliefdheid meer na 7 jaar hoor.
Ja indd. Voor een volgende keer.quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik weet wie er gebeld heeft ga ik wel ff vragen waarom ze niet even zelf aan de deur kwamen.
relax.
wat heb je gekregen?
Sterkte, meis...quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, oma slaapt..
quote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja indd. Voor een volgende keer.
Euhm horloge (vorige maand al, hoorde bij kerst), parfum 2 keer, bos rozen, douchegel, scrubgel, cd Lady Gaga, cadeaubon en....dat was het geloof ik.
en toen heb je je vriendje uitgebreid bedankt?quote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja indd. Voor een volgende keer.
Euhm horloge (vorige maand al, hoorde bij kerst), parfum 2 keer, bos rozen, douchegel, scrubgel, cd Lady Gaga, cadeaubon en....dat was het geloof ik.
Nah ja, de meeste cadeautjes kreeg ik van mijn zus, hadden lootjes getrokken. Maar het duurste van vriend en de rozen ook.quote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgend jaar wil ik ook een vriendje en cadeautjes!
quote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef dawg het volgende:
[..]
en toen heb je je vriendje uitgebreid bedankt?
nice
Ehm ja, van mijn zus moet ik het niet hebben.. dus toch maar vriendje fixen dusquote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, de meeste cadeautjes kreeg ik van mijn zus, hadden lootjes getrokken. Maar het duurste van vriend en de rozen ook.
[..]
![]()
Hij mocht om 3 uur 's nachts pas weg.
1 out of 2 ook goed?quote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgend jaar wil ik ook een vriendje en cadeautjes!
quote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij bent het er duidelijk mee eens.
sterkte.....quote:Op maandag 27 december 2010 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, oma slaapt..
Ligt aan welke van de tweequote:
Ja, regel het maar.quote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm ja, van mijn zus moet ik het niet hebben.. dus toch maar vriendje fixen dus
whehe, goed zo. laat hem maar weten wie de baas is.quote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef vencodark het volgende:
![]()
Hij mocht om 3 uur 's nachts pas weg.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik? Ik ben veel te lief om mensen dood te wensen!
quote:Op maandag 27 december 2010 17:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Er is maar een haalbaar.. stuur je wel wat chocola tegen die tijd.
Dat valt tegen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:06 schreef dawg het volgende:
[..]
whehe, goed zo. laat hem maar weten wie de baas is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat valt tegen.
awwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt goed uit dat het koud is dan.![]()
Zuigzoenen zijn redelijk 14-16quote:
Mja, draag wel vaker een sjaal in huis of kantoor, dus het valt niet op dat ik hm nu ook draag.quote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
awww
komt goed uit dat het koud is dan.
Ohja, dat interesseert me ook echt.quote:Op maandag 27 december 2010 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zuigzoenen zijn redelijk 14-16.
hoeft ook niet, maar dan kan je wel reacties verwachtenquote:Op maandag 27 december 2010 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, dat interesseert me ook echt.
Die interesseren me ook niet hoor. Dan kan ik beter niets meer posten, zoals zovelen hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoeft ook niet, maar dan kan je wel reacties verwachten.
Weet ik wel, maar ik legde het dus even uitquote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die interesseren me ook niet hoor. Dan kan ik beter niets meer posten, zoals zovelen hoor.
HINT: WODKA!quote:Op maandag 27 december 2010 17:16 schreef Boudibou het volgende:
Ehmmm...WC-papier?
Kan je nooit teveel van hebben..te weinig gebeurt jammerlijk wel af en toe.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ehmmm...WC-papier?
Kan je nooit teveel van hebben..te weinig gebeurt jammerlijk wel af en toe.
Zag er laatst eentje in het OV..21+ en dikke zuigzoen..had ie met lippenstiftafdruk erop..had ie besloten niet eraf te halen..quote:Op maandag 27 december 2010 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zuigzoenen zijn redelijk 14-16.
Oh, maar daar ging het ook niet over. Weinig bijzonders van gemerkt.quote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
Buiten dat, kan ik me ook niet voorstellen dat mensen dat serieus lekker vinden.
Kijk boudie, zo kan het dus ookquote:
geef maar toe, je bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 27 december 2010 17:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zag er laatst eentje in het OV..21+ en dikke zuigzoen..had ie met lippenstiftafdruk erop..had ie besloten niet eraf te halen..
sorry, schoonzusje heeft de fles weer meegenomen voor ik 'm achterover kon drukkenquote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk boudie, zo kan het dus ook
je sliep?quote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, maar daar ging het ook niet over. Weinig bijzonders van gemerkt.
Ja..quote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geef maar toe, je bent gewoon jaloers.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
Buiten dat, kan ik me ook niet voorstellen dat mensen dat serieus lekker vinden.
Drank is te kostbaar en te lekker om weg te geven. Iets anders.quote:Op maandag 27 december 2010 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk boudie, zo kan het dus ook
*fluit wat in het rond*quote:Op maandag 27 december 2010 17:20 schreef missbehavin het volgende:
Jeetje, ik zat even te peilen bij kleine man, of ie het erg zou vinden als ik ms met O&N, na twaalven, evt. nog weg zou gaan, meteen hele driftbui.
quote:Op maandag 27 december 2010 17:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, schoonzusje heeft de fles weer meegenomen voor ik 'm achterover kon drukken![]()
Volgooien met slaappillen.quote:Op maandag 27 december 2010 17:20 schreef missbehavin het volgende:Jeetje, ik zat even te peilen bij kleine man, of ie het erg zou vinden als ik ms met O&N, na twaalven, evt. nog weg zou gaan, meteen hele driftbui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |