Als je maar raak schiet.quote:Op maandag 27 december 2010 19:43 schreef Thaboel het volgende:
Yey, 7jan op gesprek komen bij de klu voor ogrvzit hopelijk weer wat schot in de zaak
de kwaliteit is wel goed, alleen de film zelf niet.. kut geacteerd, kutbelicht. alles van de hak op de tak om maar zoveel mogelijk 'vallen' te laten zien..quote:Op maandag 27 december 2010 19:38 schreef Vronsky het volgende:
Ik heb gisteren 6 nog gezien, blijven wazige films.
Is er al iets beters uit dan die R5 rip die een beetje erg uit sync was?
Eh, de KLU neemt mensen aan voor OGRV? o.0quote:Op maandag 27 december 2010 19:43 schreef Thaboel het volgende:
Yey, 7jan op gesprek komen bij de klu voor ogrvzit hopelijk weer wat schot in de zaak
Nee!!! Je gaat niet weer je plannen veranderen!quote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Eh, de KLU neemt mensen aan voor OGRV? o.0
Het Leger des Heils!?quote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef Vronsky het volgende:
Nee, ik ga voor de donkerblauwe pet met rode vlek.
OGRV reorganiseert van 3 naar 5 pelotons en hopelijk daarvan een plekje naar moi!quote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Eh, de KLU neemt mensen aan voor OGRV? o.0
Zouden die buiten schot blijven met de bezuinigingsplannen?quote:Op maandag 27 december 2010 20:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
OGRV reorganiseert van 3 naar 5 pelotons en hopelijk daarvan een plekje naar moi!
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 27 december 2010 20:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zouden die buiten schot blijven met de bezuinigingsplannen?
Geen puntquote:Op maandag 27 december 2010 20:38 schreef Thaboel het volgende:
En ja dit staat al vast en ik ga iet draaikonten als Vronksy (no offence trouwens)
Niet echt. Een paar jaar geleden is nog elke (ex)Luchmachter aangeschreven of ze alsjeblieft loadmaster wilden worden.quote:Op maandag 27 december 2010 20:39 schreef Vronsky het volgende:
Ja loadmaster is ook erg mooi werk, wel moeilijk om binnen te komen blijkbaar!
quote:Op maandag 27 december 2010 20:43 schreef Vronsky het volgende:
Oh :S, ik ken iemand die bij de luchtdoelart zit van de luchtmobiele brigade waarvan z'n cijfers te laag waren, terwijl het gewoon een Sgt1 was.
Dacht dat je gewoon minimaal een 5 moest staan?
Is dat goed of slecht?quote:Op maandag 27 december 2010 20:51 schreef Rave_NL het volgende:
Bij mij beginnen de eerste flarden van gisteravond weer terug te komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |