Zie mijn laatste post.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef Sloggi het volgende:
Eerst maar eens afwachten of er binnenkort weer vacatures voor een functie als marinier vrijkomen. Als je pech hebt moet je daar nog een jaar op wachten.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt al heel anders en stukken beter.![]()
En nu de belangrijkste vraag aangezien je precies weet hoe en wat tijdens de MAST; heb je de uitnodiging voor deelname aan de MAST al binnen?
[/advocaatvandeduivel]Haha, mijn beste vriend is een Marinier, is ook gelijk mijn trainings buddy/coach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ De brief voor de MAST staat zelfs op de site van het Korps Mariniers zodat je jezelf van te voren fysiek kan voorbereiden.
http://issuu.com/pvkm/doc(...)ca4cadb7&layout=grey
Heb het even voor je opgezocht.
Zie alleen wel dat die brief alweer veroudert is, ze praten hier nog even "platen die niet meebewegen" tijdens je VFB, dat is al lang vervangen :/
(Werkt wel een heel erg stuk fijner nu dat alles meebeweegt.)
Vind overigens ook dat als je A zegt je ook B moet zeggen.
Maar, gaat goed komen, (Meende het overigens wel serieus over dat biertje, voor iedereen in DEF op mijn kosten ;d)
Prettige avond verder, ik ga weer verder met "Amnesia: The Dark Descent" te spelen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:23 schreef Sloggi het volgende:
En onthoud: als ze je écht nergens willen hebben kun je altijd terecht bij de Marechaussee.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
Beweegt nu alles mee? Mooi, tegen iets duwen dat niet meegeeft is niks.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Haha, mijn beste vriend is een Marinier, is ook gelijk mijn trainings buddy/coach.
+ De brief voor de MAST staat zelfs op de site van het Korps Mariniers zodat je jezelf van te voren fysiek kan voorbereiden.
http://issuu.com/pvkm/doc(...)ca4cadb7&layout=grey
Heb het even voor je opgezocht.
Zie alleen wel dat die brief alweer veroudert is, ze praten hier nog even "platen die niet meebewegen" tijdens je VFB, dat is al lang vervangen :/
(Werkt wel een heel erg stuk fijner nu dat alles meebeweegt.)
Vind overigens ook dat als je A zegt je ook B moet zeggen.
Maar, gaat goed komen, (Meende het overigens wel serieus over dat biertje, voor iedereen in DEF op mijn kosten ;d)
Prettige avond verder, ik ga weer verder met "Amnesia: The Dark Descent" te spelen.
[..]
Voor wie zijn die fusten dan? De Duitsers?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef Bouke-p het volgende:
Uhm nee..... toevallig probeer ik dat al n tijdje. De OC adjudant van de Kmar is een paar keer hier op bezoek geweest en via hem heb ik geprobeerd n functie te krijgen. Nou niet hoor..... geen plek tot ergens in 2012
Om ff terug te komen op bier....
Dit kamp ligt droog, nou was ik dus vandaag elders en in één van de PX'en stonden fusten Heineken, kratten amstel en pallets met Corona. En dan mag je alleen alcoholvrij bier meenemen....
Ik heb nu al zin in 2 dagen kreta, ik ga niet nuchter zijn als ik in eindhoven t vliegtuig uit kom
Hahaha, sorry.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
He! Niet weggaan! Ik had het over een uitnodiging!
Naar mijn weten is alles gewoon op Amsterdam voor de MAST.. in Rotterdam met de POST en POOST is het wel een stuk pittigerquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Beweegt nu alles mee? Mooi, tegen iets duwen dat niet meegeeft is niks.
Daar staat trouwens dat de MAST in Amsterdam is, dat is toch in Rotterdam op een aparte dag? Doen jullie het Van Brienenoord-circuit dan ook niet?
Onder andere, en de roemeniers, fransen en nog n paar landen. Op het HQ(van ons) waren dr een paar mensen flink pissed dat er tijdens oud en nieuw ook geen biertje gedronken mag worden. Blijft grappig, officieren die hun zin niet krijgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor wie zijn die fusten dan? De Duitsers?
Dat zeker.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef Vronsky het volgende:![]()
Cobra, laten we afspreken dat je mij hier weer mag over lastig vallen over een maand of 5-6 wanneer er weer vacatures voor 2012 worden geplaatst, ok?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zeker.maar voor die tijd kom ik er heus nog wel even op terug hoor.
Ik zal er rekening mee houden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Volgende keer mag een PM ook wel.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Onder andere, en de roemeniers, fransen en nog n paar landen. Op het HQ(van ons) waren dr een paar mensen flink pissed dat er tijdens oud en nieuw ook geen biertje gedronken mag worden. Blijft grappig, officieren die hun zin niet krijgennet kleine kinderen die geen lolly krijgen ;')
Ja, dan wordt het wel wat lastiger om daar doorheen te slapen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:13 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
dr staat zo'n sirene op ons slaapgebouw. ter hoogte van mn kamer
Zo'n sportbikkel als jij loopt slechts 2963? Op wat voor baan heb je trouwens gelopen? Een waar elke meter een streepje staat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:46 schreef Vronsky het volgende:
2963 de laatste keer dat ik het deed, net de 3km niet gehaald.
Coopertesten zijn gewoon niet leuk om te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |