abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90546040
Ik maak t persoonlijk omdat je je zo verschrikkelijk vast klampt op de mast/evo(of hoe dat vissticken gebeuren maar heet), dat t erg erg erg lijkt alsjof je oogkleppen op hebt ;)

en zoals ik al zei, fix t eerst maar ff. Ik gun t echt iedereen, maar grote dingen vertellen moet je pas doen als je alles gehaald hebt.
Ik weet niet hoet het bij de rest hier is, maar ook paraat heb je mondjes die net uit de amo komen en wel ff weten hoe het zit. En dr is niks vervelender dan die figuren.

Dus, relax, laat t over je heen komen, bereid je goed voor(al, nu psychisch voor zover dat gaat) en drink n biertje(niet teveel ;) )
pi_90546139
Eerst maar eens afwachten of er binnenkort weer vacatures voor een functie als marinier vrijkomen. Als je pech hebt moet je daar nog een jaar op wachten.
pi_90546193
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 18:17 schreef Sloggi het volgende:
Eerst maar eens afwachten of er binnenkort weer vacatures voor een functie als marinier vrijkomen. Als je pech hebt moet je daar nog een jaar op wachten.
Zie mijn laatste post. ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90546214
:s)
pi_90546245
Dat zeg ik, fix t eerst allemaal maar eens ff.
pi_90546389
En onthoud: als ze je écht nergens willen hebben kun je altijd terecht bij de Marechaussee.
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:25:06 #257
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90546445
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:14 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Kijk, dat klinkt al heel anders en stukken beter. ^O^

En nu de belangrijkste vraag aangezien je precies weet hoe en wat tijdens de MAST; heb je de uitnodiging voor deelname aan de MAST al binnen?

[/advocaatvandeduivel]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, mijn beste vriend is een Marinier, is ook gelijk mijn trainings buddy/coach.
+ De brief voor de MAST staat zelfs op de site van het Korps Mariniers zodat je jezelf van te voren fysiek kan voorbereiden :P.

http://issuu.com/pvkm/doc(...)ca4cadb7&layout=grey

Heb het even voor je opgezocht. :Y
Zie alleen wel dat die brief alweer veroudert is, ze praten hier nog even "platen die niet meebewegen" tijdens je VFB, dat is al lang vervangen :/
(Werkt wel een heel erg stuk fijner nu dat alles meebeweegt.)

Vind overigens ook dat als je A zegt je ook B moet zeggen.

Maar, gaat goed komen, (Meende het overigens wel serieus over dat biertje, voor iedereen in DEF op mijn kosten ;d)

Prettige avond verder, ik ga weer verder met "Amnesia: The Dark Descent" te spelen :P.

quote:
6s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:23 schreef Sloggi het volgende:
En onthoud: als ze je écht nergens willen hebben kun je altijd terecht bij de Marechaussee.
;(
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_90546562
He! Niet weggaan! Ik had het over een uitnodiging! :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90546565
Uhm nee..... toevallig probeer ik dat al n tijdje. De OC adjudant van de Kmar is een paar keer hier op bezoek geweest en via hem heb ik geprobeerd n functie te krijgen. Nou niet hoor..... geen plek tot ergens in 2012 :X

Om ff terug te komen op bier....
Dit kamp ligt droog, nou was ik dus vandaag elders en in één van de PX'en stonden fusten Heineken, kratten amstel en pallets met Corona. En dan mag je alleen alcoholvrij bier meenemen....

Ik heb nu al zin in 2 dagen kreta, ik ga niet nuchter zijn als ik in eindhoven t vliegtuig uit kom
pi_90546590
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Haha, mijn beste vriend is een Marinier, is ook gelijk mijn trainings buddy/coach.
+ De brief voor de MAST staat zelfs op de site van het Korps Mariniers zodat je jezelf van te voren fysiek kan voorbereiden :P.

http://issuu.com/pvkm/doc(...)ca4cadb7&layout=grey

Heb het even voor je opgezocht. :Y
Zie alleen wel dat die brief alweer veroudert is, ze praten hier nog even "platen die niet meebewegen" tijdens je VFB, dat is al lang vervangen :/
(Werkt wel een heel erg stuk fijner nu dat alles meebeweegt.)

Vind overigens ook dat als je A zegt je ook B moet zeggen.

Maar, gaat goed komen, (Meende het overigens wel serieus over dat biertje, voor iedereen in DEF op mijn kosten ;d)

Prettige avond verder, ik ga weer verder met "Amnesia: The Dark Descent" te spelen :P.

[..]

;(
Beweegt nu alles mee? Mooi, tegen iets duwen dat niet meegeeft is niks.

Daar staat trouwens dat de MAST in Amsterdam is, dat is toch in Rotterdam op een aparte dag? Doen jullie het Van Brienenoord-circuit dan ook niet?

[ Bericht 79% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2010 18:29:04 ]
pi_90546686
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef Bouke-p het volgende:
Uhm nee..... toevallig probeer ik dat al n tijdje. De OC adjudant van de Kmar is een paar keer hier op bezoek geweest en via hem heb ik geprobeerd n functie te krijgen. Nou niet hoor..... geen plek tot ergens in 2012 :X

Om ff terug te komen op bier....
Dit kamp ligt droog, nou was ik dus vandaag elders en in één van de PX'en stonden fusten Heineken, kratten amstel en pallets met Corona. En dan mag je alleen alcoholvrij bier meenemen....

Ik heb nu al zin in 2 dagen kreta, ik ga niet nuchter zijn als ik in eindhoven t vliegtuig uit kom
Voor wie zijn die fusten dan? De Duitsers?
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:32:15 #262
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90546771
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
He! Niet weggaan! Ik had het over een uitnodiging! :D
Hahaha, sorry. _O-
(Dat had ik dus niet gelezen.)

Maar goed: Kan nu nog niet solliciteren :'(, dus nog geen uitnodiging op papier.
Mag ik me er nog wel alvast op voorbereiden.
(Beetje debiel om pas te beginnen als je pas begint als je de uitnodiging krijgt.. heb daar heel erg veel mensen op zien afvallen tijdens de keuring, of van die gasten die al meer dan een jaar niets meer gedaan hadden aan hun conditie. :'), ik bereid me misschien te veel voor.. maar je hebt ook andere extreme uiteinden. )

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Beweegt nu alles mee? Mooi, tegen iets duwen dat niet meegeeft is niks.

Daar staat trouwens dat de MAST in Amsterdam is, dat is toch in Rotterdam op een aparte dag? Doen jullie het Van Brienenoord-circuit dan ook niet?
Naar mijn weten is alles gewoon op Amsterdam voor de MAST.. in Rotterdam met de POST en POOST is het wel een stuk pittiger :P.
pi_90546822
Oké, ik dacht dat alles in Rotterdam was. De eisen voor de MAST zijn inderdaad goed te doen, op de FT na.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2010 18:33:52 ]
pi_90546864
Ok, dan laat ik je even met rust. Let goed op het woordje "even " ;)
pi_90546890
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:30 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Voor wie zijn die fusten dan? De Duitsers?
Onder andere, en de roemeniers, fransen en nog n paar landen. Op het HQ(van ons) waren dr een paar mensen flink pissed dat er tijdens oud en nieuw ook geen biertje gedronken mag worden. Blijft grappig, officieren die hun zin niet krijgen :P net kleine kinderen die geen lolly krijgen ;')
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:35:07 #266
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90546911
_O-

Cobra, laten we afspreken dat je mij hier weer mag over lastig vallen over een maand of 5-6 wanneer er weer vacatures voor 2012 worden geplaatst, ok? :P
pi_90546976
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef Vronsky het volgende:
_O-

Cobra, laten we afspreken dat je mij hier weer mag over lastig vallen over een maand of 5-6 wanneer er weer vacatures voor 2012 worden geplaatst, ok? :P
Dat zeker. :) maar voor die tijd kom ik er heus nog wel even op terug hoor. :P
pi_90546995
Ik meld me uit t net, ik ga pitten.

oant moarn!
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:37:19 #269
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90547010
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dat zeker. :) maar voor die tijd kom ik er heus nog wel even op terug hoor. :P
:*

Volgende keer mag een PM ook wel. :Y
pi_90547283
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef Vronsky het volgende:

[..]

:*

Volgende keer mag een PM ook wel. :Y
Ik zal er rekening mee houden. :)
pi_90547328
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Onder andere, en de roemeniers, fransen en nog n paar landen. Op het HQ(van ons) waren dr een paar mensen flink pissed dat er tijdens oud en nieuw ook geen biertje gedronken mag worden. Blijft grappig, officieren die hun zin niet krijgen :P net kleine kinderen die geen lolly krijgen ;')
_O-

Tot morgen. :W
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:10:23 #272
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:13:15 #273
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_90548573
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:46 schreef Vronsky het volgende:
2963 de laatste keer dat ik het deed, net de 3km niet gehaald. :'(
Coopertesten zijn gewoon niet leuk om te doen.
Zo'n sportbikkel als jij loopt slechts 2963? Op wat voor baan heb je trouwens gelopen? Een waar elke meter een streepje staat?
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:22:26 #274
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90549041
_O-

Dat heet Nike+.

Iets dat in een moderne nike hardloopschoen kan zitten, in combinatie met een leuke app voor een apparaat dat op iOS draait met bluetooth.

(Zat overigens ook te wachten tot de eerste voorbij kwam die gewoon een antwoord neergooit, de discussie is alweer voorbij. :'), )

Edit: sintelbaan overigens
pi_90549207
3000 meter is prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')