abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90543555
@Vronsky En de rest?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90543623
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:09 schreef Vronsky het volgende:
Dat bedoel ik, ik WEET dat ik aan de fysieke eisen voldoe, enigste waar je dus niet voorbereid voor kan worden is dat stukje pret met een instructeur. O+
Zorg nou eerst maar eens dat je het haalt, aangenomen word en het ook allemaal haalt. Dan mag je eens gaan zeggen of iets zwaar is of niet.

Na een paar dagen zonder/met minder vreten is kracht een stuk minder.... en kom je weer op t mentale uit.
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:21:02 #228
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90543820
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:13 schreef Cobra4 het volgende:
@Vronsky En de rest?
En 25 minuten hardlopen, 30 minuten pret met een instructeur.

Heb het vorige week in de sportschool even achter elkaar gedaan, valt erg goed te doen.
Dus het sport gedeelte van de MAST maak ik mij gewoon geen zorgen om, misschien klinkt dat overmoedig maar het is wel zo.

Maar je gaat mij NIET zien zeggen dat de EVO niet zwaar is, het is dom om met zo'n mentaliteit erin te gaan, dat je het wel even met twee vingers in je neus gaat doen.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_90544002
Waren het geen 40 sit-ups (niet dat het veel uitmaakt)?

En reken maar dat de MAST zwaar is; als ze daar zien dat jij het niet zo zwaar hebt zorgen ze er wel voor dat je het zwaar gaat krijgen. Fit zijn is leuk, maar trainbaar. Doorgaan terwijl je niet meer kan, daar hechten ze een stuk meer waarde aan verwacht ik zo. En dat laatste klinkt een stuk gemakkelijker dan het is.
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:27:11 #230
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90544078
40/50 zoiets :P

Het is ook maar een minimum dat je moet halen: Je moet ook gewoon verplicht doorgaan tot je niet meer kan.
pi_90544090
ik krijg anders door je posts wel de indruk dat je denkt dat je t ff haalt, en voor de vorm hier ff neerzet dat t mischien wel ff lastig is.

Als ik zo links rechts lees bij welke (elite)eenheden je wil.... Op papier lijkt alles makkelijk, maar in de praktijk.... Ik ken genoeg jongens die wel ff dachten infanterist te worden, door de amo(die is niet moeilijk) fietsen en dr tijdens de VTO/TFO achter komen het toch wel ff pittiger is dan ze dachten en of dienst uit gingen of een andere functie gingen doen.
pi_90544094
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 17:21 schreef Vronsky het volgende:

En 25 minuten hardlopen, 30 minuten pret met een instructeur.

Heb het vorige week in de sportschool even achter elkaar gedaan, valt erg goed te doen.
Dus het sport gedeelte van de MAST maak ik mij gewoon geen zorgen om, misschien klinkt dat overmoedig maar het is wel zo.
Dat klinkt inderdaad erg overmoedig. Roep dat maar niet tijdens het gesprek wat je krijgt.

En zijn het fietsen en de coordinatie testen dan verdwenen?

quote:
Maar je gaat mij NIET zien zeggen dat de EVO niet zwaar is, het is dom om met zo'n mentaliteit erin te gaan, dat je het wel even met twee vingers in je neus gaat doen.
Terwijl je dat wel over de MAST roept. Hier gaat dus op wat Bouke schrijft.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:31:02 #233
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90544230
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:27 schreef Bouke-p het volgende:
ik krijg anders door je posts wel de indruk dat je denkt dat je t ff haalt, en voor de vorm hier ff neerzet dat t mischien wel ff lastig is.

Als ik zo links rechts lees bij welke (elite)eenheden je wil.... Op papier lijkt alles makkelijk, maar in de praktijk.... Ik ken genoeg jongens die wel ff dachten infanterist te worden, door de amo(die is niet moeilijk) fietsen en dr tijdens de VTO/TFO achter komen het toch wel ff pittiger is dan ze dachten en of dienst uit gingen of een andere functie gingen doen.
Ah sorry, is misschien een beetje de post-stijl.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:27 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad erg overmoedig. Roep dat maar niet tijdens het gesprek wat je krijgt.

En zijn het fietsen en de coordinatie testen dan verdwenen?

[..]

Terwijl je dat wel over de MAST roept. Hier gaat dus op wat Bouke schrijft.
En de normale defensie conditie test zit er ook nog in, daar begin je dus 's morgens mee maar de MAST zit er niet gelijk aan vast geplakt.
Ben al eerder goedgekeurd voor cluster 4 en ik kan me niet echt voorstellen dat dit gedeelte INEENS achteruit is gegaan terwijl ik toch vooruit ga met trainen.

Klinkt misschien naïef, maar als je er al met de gedachte heengaat van "Oh wat word dit zwaar, ik ga het moeilijk krijgen!" ga je het helemaal niet redden.
pi_90544334
quote:
Klinkt misschien naïef, maar als je er al met de gedachte heengaat van "Oh wat word dit zwaar, ik ga het moeilijk krijgen!" ga je het helemaal niet redden.
Sommige mensen presteren juist beter onder druk.
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:34:16 #235
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90544385
Dat heet accepteren dat het kut is en gewoon doorgaan :P.
Maar er van te voren over gaan piekeren kan je ondergang worden.
pi_90544452
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 17:31 schreef Vronsky het volgende:

En de normale defensie conditie test zit er ook nog in, daar begin je dus 's morgens mee maar de MAST zit er niet gelijk aan vast geplakt.
Ben al eerder goedgekeurd voor cluster 4 en ik kan me niet echt voorstellen dat dit gedeelte INEENS achteruit is gegaan terwijl ik toch vooruit ga met trainen.
Ga je de MAST nu vergelijken met een keuring voor cluster 4!? :D

Maar hoe zit dat nou met dat fietsen en de coordinatie testen?

quote:
En met een mentaliteit van " dat doe ik wel even" komt alles goed?
pi_90544495
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
En met een mentaliteit van " dat doe ik wel even" komt alles goed?
De mentaliteit van "ik ga dat doen!" lijkt me beter. :Y
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:39:53 #238
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90544606
Nee dat doe ik niet :')

Ik zeg dat ik mij over het FIETSEN en COÖRDINATIE TESTEN geen ZORGEN maak omdat ik die AL EENS EERDER heb gehaald.

Coördinatie testen zitten er ook nog in, nu heb je een soort van bank met een stang erboven waarmee je kan "squaten" bankdrukken, soort van mislukte deadlift-powerclean-overheadpress oefening.

En nog gewoon minimaal 12 minuten fietsen wat ook weer gekoppeld gaat met tot hoever je gaat en hoelang het duurt voor je weer tot rust komt.

Misschien is het wel gewoon een andere mentaliteit, je hebt mensen die er heen gaan met een gedachte dat ze niet weten of ze het gaan halen, of wat dan ook.

Nee:

Ik -WIL- en -MOET- het halen. Punt.
pi_90544668
Wat ik wel vind (ik weet niet of Vronsky dat ook deels bedoelt): je kunt niet meer doen dan je goed voorbereiden. Verder piekeren of je het gaat halen heeft daarna weinig zin; dan had je je maar nóg beter moeten voorbereiden.

Over het fysieke gedeelte van de POST maak ik me ook niet heel veel zorgen; ik bereid me goed voor en meer kan ik niet doen. Ik maak me meer zorgen over het gedeelte waar de leiderschapskwaliteiten worden beoordeeld.

Volgens mij zijn coördinatietesten geen onderdeel van de VFB? Je hebt het gewoon over het krachtgedeelte?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2010 17:41:43 ]
pi_90544722
In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst. :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:44:04 #241
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90544793
Uhu, gewoon over-voorbereiden.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:42 schreef Cobra4 het volgende:
In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst. :)
Wel als je daarna alleen maar vooruit bent gegaan, als jij NU de keuring overnieuw zou gaan doen zou je het ook wel halen.
Zo niet.. dan ben je gewoon erg slecht bezig.
pi_90544825
Wat loop je op een coopertest?
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:46:47 #243
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90544880
2963 de laatste keer dat ik het deed, net de 3km niet gehaald. :'(
Coopertesten zijn gewoon niet leuk om te doen.
pi_90544951
Ga je trouwens ook tijdens het gesprek met de officieren zeggen dat het een eitje is?
pi_90545016
quote:
Dat heet accepteren dat het kut is en gewoon doorgaan .
Maar er van te voren over gaan piekeren kan je ondergang worden.
ooit gedaan, dat doorgaan? In een militaire setting, zonder slaap, zielig, geen eten, geen slaap, een zut zooi om je nek en schreeuwend kader? Niet? ook niet zo luchtig over praten, doe dat maar als je alles gehaald hebt.

en piekeren kan je ondergang worden? Dan ben je goed op weg om te falen, je piekert je suf volgens mij
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:57:13 #246
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90545325
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ga je trouwens ook tijdens het gesprek met de officieren zeggen dat het een eitje is?
Nee, dat lijkt me dus niet echt een slim idee. :P
Ik heb overigens nog geen 1 keer gezegd dat ik het mijzelf ook makkelijk ga maken op de MAST, alleen dat ik nu al met gemak aan de minimum eisen voldoe (Waar ik vorige week ook al ruim overheen ben gegaan.) en ik het gewoon WIL halen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:49 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

ooit gedaan, dat doorgaan? In een militaire setting, zonder slaap, zielig, geen eten, geen slaap, een zut zooi om je nek en schreeuwend kader? Niet? ook niet zo luchtig over praten, doe dat maar als je alles gehaald hebt.

en piekeren kan je ondergang worden? Dan ben je goed op weg om te falen, je piekert je suf volgens mij
Ok, ik ken jou niet, jij kent mij niet: naar mijn weten ben je gewoon een of andere vent met een spuuglelijke motor helm met squid-mohawk in z'n avatar. (Naar mijn smaak, ben meer een van fan rood/wit en zwart/wit MX helmen :P)
Er zijn redelijk wat dingen hier waar ik me wel druk over kan maken, ik heb dat ook achter mij gelaten.

Dus maat, ik snap ook niet helemaal waar je nu mee bezig bent.
Ik heb je nog geen een keer ongelijk gegeven dus stap nu maar even van je verhoging af hebben we dat ook weer gehad.

Volgens mij zien jullie dingen die er soms niet helemaal zijn als ik post, zoals toen ik een thread linkte dat iemand verdrietig werd omdat z'n vader in Afghanistan zit, ik was niet positief nog negatief, alleen er werd iets negatiefs in gezien.

Vind het wel amusant opzich. :)

Edit:

Hoe weten jullie of ik niet gewoon expres nu een reactie zit uit te lokken? :')
Want daar komt het nu ongeveer wel op neer.

Gefeliciteerd, ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door Vronsky op 28-12-2010 18:02:30 ]
pi_90545520
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:57 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Ik heb overigens nog geen 1 keer gezegd dat ik het mijzelf ook makkelijk ga maken op de MAST, alleen dat ik nu al met gemak aan de minimum eisen voldoe (Waar ik vorige week ook al ruim overheen ben gegaan.) en ik het gewoon WIL halen.

[..]

Ok, ik ken jou niet, jij kent mij niet: naar mijn weten ben je gewoon een of andere vent met een spuuglelijke motor helm met squid-mohawk in z'n avatar. (Naar mijn smaak, ben meer een van fan rood/wit en zwart/wit MX helmen :P)
Er zijn redelijk wat dingen hier waar ik me wel druk over kan maken, ik heb dat ook achter mij gelaten.

Dus maat, ik snap ook niet helemaal waar je nu mee bezig bent.
Ik heb je nog geen een keer ongelijk gegeven dus stap nu maar even van je verhoging af hebben we dat ook weer gehad.

Volgens mij zien jullie dingen die er soms niet helemaal zijn als ik post, zoals toen ik een thread linkte dat iemand verdrietig werd omdat z'n vader in Afghanistan zit, ik was niet positief nog negatief, alleen er werd iets negatiefs in gezien.

Vind het wel amusant opzich. :)
Ach, dat je mn helm lelijk vind moet je zelf weten. Ik ken jou inderdaad niet, ik ken alleen je posts. En die zijn altijd tzelfde, twijfel twijfel twijfel twijfel en t ene spannende idee na t andere. En van mn troon afstappen? in tegenstelling tot jij met al je sterke verhalen zit ik al wel in dienst. T enige dat jij doet is hoog van de toren blazen over hoe geweldig je conditie is.

prachtig allemaal, maar zie t eerst maar eens te fixen mondje. ik heb al genoeg figuren voorbij zien komen die t allemaal wel ff zouden fixen.

maar ach, ik ben maar n laffe verbindelaar/cls'er, geen stoere KCT'er, marinier of infanterist :O
pi_90545528
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 17:57 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Dus je gaat je anders voordoen dan je bent tijdens dat gesprek? :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:09:38 #249
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90545807
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:02 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dus je gaat je anders voordoen dan je bent tijdens dat gesprek? :)
...... :')

Sorry, maar je doet nu dus precies wat ik daarnet zei: Negatieve dingen zien terwijl ze er NIET zijn.
Ik ga daar ook gewoon eerlijk zeggen dat ik bereid ben alles te doen om het te halen.
Meer kan je er ook niet van maken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:02 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Ach, dat je mn helm lelijk vind moet je zelf weten. Ik ken jou inderdaad niet, ik ken alleen je posts. En die zijn altijd tzelfde, twijfel twijfel twijfel twijfel en t ene spannende idee na t andere. En van mn troon afstappen? in tegenstelling tot jij met al je sterke verhalen zit ik al wel in dienst. T enige dat jij doet is hoog van de toren blazen over hoe geweldig je conditie is.

prachtig allemaal, maar zie t eerst maar eens te fixen mondje. ik heb al genoeg figuren voorbij zien komen die t allemaal wel ff zouden fixen.

maar ach, ik ben maar n laffe verbindelaar/cls'er, geen stoere KCT'er, marinier of infanterist :O
Wat lief, je legt mij woorden in de mond. ^O^
Boeit mij geen ene flikker waar je precies bij zit, dat maak JIJ er weer van.
Ik zal je ook nooit afkraken op dat gebied.
Dus snap niet helemaal waarom je het zo persoonlijk moet gaan maken.. beetje teleurstellend eerlijk gezegd. ;(

Maar, ik begin me een beetje te vervelen want de discussie is toch niet vooruit te branden.
Wanneer ik het straks WEL haal gaan we dan maar gezellig een biertje drinken op mijn kosten. ^O^
pi_90546023
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 18:09 schreef Vronsky het volgende:

[..]

...... :')

Sorry, maar je doet nu dus precies wat ik daarnet zei: Negatieve dingen zien terwijl ze er NIET zijn.
Ik ga daar ook gewoon eerlijk zeggen dat ik bereid ben alles te doen om het te halen.
Meer kan je er ook niet van maken.
Kijk, dat klinkt al heel anders en stukken beter. ^O^

En nu de belangrijkste vraag aangezien je precies weet hoe en wat tijdens de MAST; heb je de uitnodiging voor deelname aan de MAST al binnen?

[/advocaatvandeduivel]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')