abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90469668
En daar gaan we weer. Hopelijk een topic met minder zieken, minder sneeuw en minder gladheid.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90469701
ik gooide em dicht en had het even niet door. Het voordeel van veel sneeuw is dus dat het minder glad is. Maar ja, dat is dan ook het enige voordeel.
pi_90469742
Nou van mij mag het warm water gaan regenen. Ik ben er wel weer klaar mee.
pi_90469852
Balen Icantrix. Heel erg veel beterschap toegewenst iig :* .

Hier ook beetje verse sneeuw gevallen. Ik vind het echt heerlijk weer dit.
Maar ja ik hou ook meer van wintersport dan zomervakantie :@ .
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zondag 26 december 2010 @ 21:27:53 #5
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90469891
Jah, het mag wel weer weg nu. Ik vind het alleen leuk als ermee te spelen valt en het (nog) niet glad is.

En nu moet ik eigenlijk echt eens mijn oogjes toe doen, maar ik heb honger & durf niet te eten :')

Ow, en Mefke, naar dat jij ook zo erg hoest zeg :*
3!
  zondag 26 december 2010 @ 21:28:17 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_90469906
Lag hier van de week nog 30 cm sneeuw.. nu zijn de daken van de achterburen redelijk schoon.. Het heeft hard gedooid vandaag! :Y

Ik ben wel weer toe aan zomer geloof ik ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 26 december 2010 @ 21:28:21 #7
95408 Incantrix
pi_90469909
Thnx, FB :*
3!
pi_90470122
Nou ik ga ook maar zo naar bed want morgen dus weer werken }:| -O-

's avonds ga ik bezig met onze boekhouding. Das hoognodig, bleeeh.

:W Truste
pi_90470541
beterschap inca :*
tis niks leuk om ziekig te zijn :'(

riep iemand gister iets over drakerige schoonfamilie? ik heb nog wel een sappige over de mijne weer. dan sta je 2 dagen in de keuken om een leuk diner te maken en gaan ze een uur voor het eten op hoge poten weg. ze zouden echt blijven eten, eerlijk waar. maar schoonpa houdt stug vol dat het een communicatiefoutje was (ondanks zn vrouw die aan alle kanten protesteerde)

ah well: de stemming verbeterde aanmerkelijk toen hij eenmaal weg was. sneu maar waar. we hebben lekker gegeten van onze pastoorshaasjes en verder zal het me aan mijn kont roesten ook wat hij al dan niet doet en laat!

pastoorshaasjes zijn lekker :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 26 december 2010 @ 22:14:56 #10
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90471840
quote:
Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef simmu het volgende:
beterschap inca :*
tis niks leuk om ziekig te zijn :'(

riep iemand gister iets over drakerige schoonfamilie? ik heb nog wel een sappige over de mijne weer. dan sta je 2 dagen in de keuken om een leuk diner te maken en gaan ze een uur voor het eten op hoge poten weg. ze zouden echt blijven eten, eerlijk waar. maar schoonpa houdt stug vol dat het een communicatiefoutje was (ondanks zn vrouw die aan alle kanten protesteerde)

ah well: de stemming verbeterde aanmerkelijk toen hij eenmaal weg was. sneu maar waar. we hebben lekker gegeten van onze pastoorshaasjes en verder zal het me aan mijn kont roesten ook wat hij al dan niet doet en laat!

pastoorshaasjes zijn lekker :)
Dat is ook wat.....
Kerst is weer voorbij. Op naar oud en nieuw !
Ik ga ook mijn bed in. Morgen weer een dag !
  zondag 26 december 2010 @ 22:20:33 #11
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90472182
Oh Simmu, jij hebt het echt niet getroffen qua schoonfamilie he...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_90472626
Ik heb geen drakerige schoonfamilie gelukkig, alleen een idioot van een buurman die eerste kerstdag om 17.50 uur belt om te vragen of jodokus kan helpen om zijn IPad in te stellen. Wat denk je van nee? :')
On zeh laptop
pi_90472649
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:20 schreef Ca.ra het volgende:
Oh Simmu, jij hebt het echt niet getroffen qua schoonfamilie he...
nope. het zijn een stel krengen bij elkaar. sorrie voor de mensen die nog hoop hebben, maar ik geloof er niet meer in.

en het ligt echt niet aan mij. eerlijk waar niet. er had iemand gegniffeld om mijn schoonfamilietopc. en toen ontmoettie die schoonpaps in het eggie. mensen vragen me serieus of hij wel echt ziek is ;(
pi_90472830
Simmu :{ Fijn dat soort dingen. Goed dat jullie het diner er niet door hebben laten verpesten.

TF, da's ook een raar tijdstip om dat te komen vragen :D

Hier gelukkig geen vervelende schoonouders, maar wel 'oud' (76 en 81 jaar) dus ze blijven maar kort als ze er zijn en we houden er wel rekening mee qua eten. Dus vandaag waren we om half 7 al klaar, maar Marky had heerlijk (makkelijk) gekookt.

Morgen nog lekker vrij, dus nog even bijkomen dan.
pi_90473081
Oe, Simmu, dan zou ik ook de hoop gaan opgeven ja.

Wij hebben morgen nog een kerstdiner, dus ik heb net 2 kilo gehakt staan verwerken tot kleine balletjes. Gelukkig had ik de bijbehorende 2 liter tomatensaus donderdag al gemaakt.
pi_90473449
fucking kutzeikhel.

die lul heeft gewoon allerlei dingen bij kiro's urnen opzij gezet om foto's te maken van de urnen. het muziekdoosje, het gebidsprentje van oma, het is allemaal aan de kante geschoven en weg :( ik merk het fucking nu pas :(
pi_90473547
en voor iemand het vraagt. ja. ik ben wat emotioneel. doe maar raak, begin een rel. makkelijk nu. ben pisneidig. is het nou godverdomme zo fucking veel gevraagd om dan iig van de spullen af te blijven? tis nou niet zo dat ons gevoel geresp[ecteerd wordt, maar kan je dan iig onze spulletjes laten staan?
  zondag 26 december 2010 @ 22:47:59 #18
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_90473672
Kun je hem dan voortaan niet simpel de toegang ontzeggen? Ik zou zo'n man niet over de vloer willen.
pi_90473759
Simmu, staan die urnen bij jullie thuis? Heeft ie de spulletjes mee ofzo? En wat Spuuglokje zegt. Ik denk dat het een keer ophoudt en dat de grens bereikt is. Heb je nog hulp van maatschappelijk werk (dat had je toch? of vergis ik me nu?)? :*
pi_90474063
sangdrax wil daar niet aan. eerlijk gezegd ik ook niet. de man is stervende. ik wil hem niet de toegang tot zijn kleinkinderen ontzeggen. maar het maakt dingen wel heel moeilijk zo.

maar ik heb wel keurig heel de middag lief gelachen *O* :')
  † In Memoriam † zondag 26 december 2010 @ 22:57:28 #21
43556 miss_dynastie
pi_90474129
Toegang tot de kleinkinderen is wel iets anders dan de toegang tot je huis, he. Gewoon contact bij hem thuis?
pi_90474187
Ik denk dat ik ook niet heel redelijk zou reageren simmu.

Zo ik weet weer waarom ik met kerst altijd weg wil. Kerstgevoel is gelijk aan koppijn. Pffff.
Mijn opa en oma waren bij m'n ouders. Tjongejonge. Mensen als ik toch zo oud moet worden mogen jullie me afschieten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90474302
Schoonouders waren 1e kerstdag al aan de beurt, dan ben ik nog een beetje te pruimen. Maar kerst moet je altijd van alles. Het is bijzonder en je wilt graag niemand te kort doen. Resultaat is dat je 2 dagen helemaal vol zit. Geef mij maar gewoon 2 werkdagen, veel rustgevender.
pi_90474491
nja. een van die urnen was voor hem bedoeld (ter leen/om bij hem te houden zolang het duurt), maar hij wil het niet. nja, dan niet. mijn familie wel. dus vanaf volgende week doet kiro een tour de famillie van mijn kant.

ik vind het lastig. wijzelf zijn meer dankbaar voor de tijd die we dan iig gehad hebben. zij zien dat anders. een voorbeeld. we wilden graag uitdragen dat we ook liefde en plezier gekregeen hebben. dus een liedje van woezel en pip tijdens de uitvaart. nu moeten we ze steeds troosten bij woezel en pip (3x raden waar selene dol op is trouwens)

nja, over een maand of wat dus schoonpa verontwaardigd dattie die urn niet zomaar meekrijgt, die zie ik ook al mijlenver aankomen
pi_90474521
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Toegang tot de kleinkinderen is wel iets anders dan de toegang tot je huis, he. Gewoon contact bij hem thuis?
da's lastig want 3 uur rijden verderop
pi_90474715
Simmu, lief van je dat je nog rekening met em wilt houden, maar denk ook aan jezelf. Je hebt een zwaar jaar achter de rug, tis tijd voor een beetje rust lijkt me zo. Dus zoek een onafhankelijk iemand om mee te praten en misschien kan die dan ook bemiddelen richting schoonvader. Sterkte in iedergeval.
  † In Memoriam † zondag 26 december 2010 @ 23:11:52 #27
43556 miss_dynastie
pi_90474879
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef simmu het volgende:

[..]

da's lastig want 3 uur rijden verderop
Ja, da's wel lastig dan met twee kleintjes. Ik zou zeggen: dan niet meer bij jullie thuis afspreken, maar ergens in een restaurant of zo. Desnoods ergens op de route, dan gooi je het op 'dan is de reis niet zo vermoeiend voor je'. Dat hij stervende is betekent niet dat hij alles maar kan maken, toch?
  zondag 26 december 2010 @ 23:27:05 #28
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90475591
Het klinkt lullig, maar hoe stervende is stervende? Dat zou voor mij ook wel meewegen in mijn beslissing.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_90475636
ca.ra klinkt lullig, maar is wel waar. Als je weet dat nog 'maar' 3 maanden ofzo hebt vol te houden, dan is dat anders dan een jaar ofzo.
pi_90475738
onafhankelijke mensen geven trouwens allemaal enkel hetzelfde advies: contact verbreken. maar dan 2 problemen: sangdrax wil daar niet aan (wat ik snap) en ik eigenlijk ook niet. ik krijg dat niet goedgepraat met mijn geweten. ja. de man is strontvervelend en irritant en haalt het bloed onder je nagels vandaan. maar het is niet aan mij om hem te straffen. zijn ziekte heeft daar eigenlijk zelfs weinig tot niks mee te maken. ik heb zelf gewoon (te) veel "sense of morality"
pi_90475754
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:27 schreef Ca.ra het volgende:
Het klinkt lullig, maar hoe stervende is stervende? Dat zou voor mij ook wel meewegen in mijn beslissing.
max 2 jaar
de kanker zit in de botten.
pi_90475818
Ja maar Simmu, maar dan kan toch ook de optie kiezen dat hij wel de kinderen en Sangdrax ziet, maar jou niet? Ik zie mijn schoonmoeder zo min mogelijk, maar zij ziet wel Driekus en mijn man bijna wekelijks. Werkt prima. En als ik haar dan zie, dan zijn de irritaties ook minder, gewoon omdat je haar minder ziet.
pi_90475845
Pff Simmu twee jaar, dat is nog best lang. Bedenk je eens, nog twee jaar stress. Dat wil je toch ook niet?
  zondag 26 december 2010 @ 23:34:34 #34
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90475914
Oef nee wat Mefke al zegt:je moet ook aan jezelf denken. Twee jaar is echt te lang om op je tenen te lopen hoor.
pi_90476344
nja, ik blijf nu en dan hangen in "oh god hoe moet dat nu" en soms ook in "nou fucking dan niet" gevarieerd met "als jullie dat fijn vinden doen we dat"

ik loop op drijfzand. het ene stukje is goed en het andere niet. such is life.

ik haal een heleboel steun van jullie :* jullie allemaal. of het nou positief of negatief is, dat maakt zelfs niet uit (alhoewel ik alles lees en bedenk en meeneem!)

jullie zien me. jullie luisteren. jullie reageren. jullie bevestigen me altijd in dat ik besta O+ en dat ik er ben O+

:*
  maandag 27 december 2010 @ 00:00:11 #36
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90477130
Zo! Kerst zit erop. Dat was heel gezellig!
Lekker gegeten en familie en vrienden op bezoek gehad.

Op naar Oud en Nieuw!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 27 december 2010 @ 07:57:16 #37
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90483821
Morgen allemaal!
Lekker geslapen?

Hier een dagje aanrommelen met de dames. Heerlijk.
En helaas mijn huis opruimen. Kerst,familie, kadootjes, eten enzo geeft een hoop zooi.
pi_90484101
Ik zit weer op kantoor.

Het is bij ons in de woonwijken nog steeds oorlogsgebied wat sneeuw betreft. Wat een ellende zeg :{
Sneeuw, sneeuw, en nog eens sneeuw. Overal gestrande auto's. Overal sneeuwwallen. De straten zijn 2 keer zo smal geworden en keren op de weg of parkeren is bijna onmogelijk.

Mijn echtgenoot is thuis maar gezien zijn zware rugklachten moest ik Leah toch naar het kdv brengen en daar was het ook onbegaanbaar (in een straal van 200 m eromheen).

Wie had het over warm water regenen? Graag (er zijn hier sneeuwwallen die in juni nog niet weg zijn)
pi_90484210
Wij waren gisteren in Brabant en ik vond het daar nog steeds heel behoorlijk vol liggen met sneeuw. en bij jullie moet het dan nog een graadje erger zijn, lily. Zijn jullie de kerst nog doorgekomen en hadden jullie nog wat te eten?

simmu, ik blijf het heel lastig vinden. Vooral omdat je niet aan de optie "sangdrax en kinderen houden contact" lijkt te willen. Niet dat ik dat niet kan begrijpen, hoor, maar het maakt het wel lastiger.

Wij hebben dadelijk een afspraak met een makelaar. We hadden ons ingeschreven voor een nieuwbouwproject, waren in eerste instantie uitgeloot, en kunnen nu dus toch op gesprek wegens afvallers. En nu vind ik het ineens heel moeilijk. Zo lang het een ver-van-mijn-bed show was, wilde ik het heeeeel graag, en nu het reeel wordt, besef ik hoeveel ik ons buurtje zou missen en wat we dan voor praktische dingen moeten gaan regelen...Nou ja, eerst maar eens horen wat ze te vertellen hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90484315
spannend, miss_sly

En ik kan je gevoel ook goed begrijpen. Ik heb dat ook vaak. Enthousiast zijn tot het moment daar is en dan brrr.

de kerstdagen waren niet zo bijzonder. Geen kersteten, niet weg kunnen...mwah
pi_90484327
Hier is de sneeuw nagenoeg weg, in de achtertuin dan, de parkeerplaats is verandert in een ijsbaan eerste klas (zat al een auto tegen de muur wegens niet kunnen remmen en doorglijden)

Miss_sly lastige keuze, succes.

Lilly balen, ik hoop dat oud en nieuw wel fijn wordt
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_90484350
Oeh spannend miss! Wel leuk O+

En goeiemorgen allemaal *O*
Is Ikea vandaag een beetje te doen? Of is vandaag ook zo'n dag dat je niet moet willen gaan? Ik heb van die gordijnknijpertjes nodig voor de babykamer, das alles :') :D

oh en ik doe even een dikke _O_ O+ *O* voor mijn buren :D
Het was hier spiegelglad maar toen we gister thuis kwamen hebben ze het ijs weggeschept voor mijn deur en de deur van mn buurmeisje (ook hoogzwanger) en een paadje geschept.
Lief!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 december 2010 @ 09:16:53 #43
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_90484361
quote:
Op maandag 27 december 2010 08:47 schreef lily het volgende:
Ik zit weer op kantoor.

Het is bij ons in de woonwijken nog steeds oorlogsgebied wat sneeuw betreft. Wat een ellende zeg :{
Sneeuw, sneeuw, en nog eens sneeuw. Overal gestrande auto's. Overal sneeuwwallen. De straten zijn 2 keer zo smal geworden en keren op de weg of parkeren is bijna onmogelijk.

Mijn echtgenoot is thuis maar gezien zijn zware rugklachten moest ik Leah toch naar het kdv brengen en daar was het ook onbegaanbaar (in een straal van 200 m eromheen).

Wie had het over warm water regenen? Graag (er zijn hier sneeuwwallen die in juni nog niet weg zijn)
vreselijk is t hier he :o
Stoepen zijn ook al zo goed begaanbaar :N

@simmu, ik hoop dat jullie een weg kunnen vinden die voor jullie leefbaar is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 27 december 2010 @ 09:18:39 #44
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90484372
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 09:15 schreef huuphuup het volgende:

Is Ikea vandaag een beetje te doen? Of is vandaag ook zo'n dag dat je niet moet willen gaan? Ik heb van die gordijnknijpertjes nodig voor de babykamer, das alles :') :D

Het was hier spiegelglad maar toen we gister thuis kwamen hebben ze het ijs weggeschept voor mijn deur en de deur van mn buurmeisje (ook hoogzwanger) en een paadje geschept.
Lief!
Ik zou het niet aandurven, half nederland is vrij tussen kerst en o&n :o
En yay voor de buren *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_90484422
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 09:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ik zou het niet aandurven, half nederland is vrij tussen kerst en o&n :o
En yay voor de buren *O*
ja daarom twijfelde ik ook :P
maar na O&N moet B. weer werken en kom ik ook nie bij Ikea en ik wil dat kamertje aaaaaf *nestelwoede* :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 december 2010 @ 09:28:27 #46
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90484486
Misschien wel proberen maar dan zo vroeg mogelijk gaan? Like *nu* ofzo :P
  maandag 27 december 2010 @ 09:30:18 #47
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90484516
Of morgenochtend gaan en er meteen ontbijten :D
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90484581
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 09:30 schreef Saffier het volgende:
idee! *O*
we hadden alleen iets morgen, maar wat...

als ik nu nu nu wil krijgt B. een hartverzakking :D
hoewel ie wel wat gewend is van me op gebied van het moet nu nu NUHUUU :') :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 december 2010 @ 09:36:30 #49
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90484605
quote:
Op maandag 27 december 2010 09:30 schreef Saffier het volgende:
Of online bestellen bij de HEMA?
pi_90484616
Huup oudjaarsdag gaan, dan is het het minst druk zeiden ze in het ikea topic!
En goedemorgen! Er ligt hier minder dan bij lily, maar ik herken de problemen. Ik durf ook echt niet te rijden.
pi_90484973
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 09:36 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Of online bestellen bij de HEMA?
kun je online ontbijt bestellen bij Hema? :o :+

nee seriously hebben ze die dingen daar? Ik heb me vorig jaar de breuk gezocht bij gamma, hornbach en ook bij hema en toen heb ik ze niet gezien.

Deze moet k hebben:

aan de ene kant een haakje om door het runnertje te gaan en aan de andere kant een knijpertje voor t gordijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 09:58:52 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90485008
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 09:15 schreef huuphuup het volgende:

Lief!
ik geloof dat ik die nog heb liggen. zal ik eens kijken of wil je persee naar ikea?
pi_90485043
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 09:58 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik geloof dat ik die nog heb liggen. zal ik eens kijken of wil je persee naar ikea?
oeh!

ik hoef niet per se naar ikea hoor. T kost me altijd een stuk meer dan anticipated :')
Het zijn die van t bovenstaande plaatje, ik heb er denk ik een stuk of 6 nodig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 10:00:48 #54
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90485055
oei ik weet niet of het haakjes zijn. maar ik ga even kijken.
  maandag 27 december 2010 @ 10:02:04 #55
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90485079
Ik moet ze ook nog ergens hebben. Maar ja...*ergens* is een ruim begrip he? :')
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 10:02:59 #56
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90485093
biw. het zijn idd haakjes, maar ze zitten wel aan de knijpertjes vast.
hebben? ik doe dr niks mee. ik heb ze gewoon bewaard voor je-weet-maar-nooit.
en idd. het werd nooit :+
pi_90485103
ik riep ook al tegen manlief : he die liggen op zolder.... maar ja dat is nu echt het rommelhok hier.
Ga nog wel naar de ikea deze week (alleen weet manlief dat nog niet :+ )
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 10:03:37 #58
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90485110
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet ze ook nog ergens hebben. Maar ja...*ergens* is een ruim begrip he? :')
goed ben ik he? het is een enorme bende in mijn werkkot, maar ik weet wel alles vlekkeloos te liggen :+
pi_90485145
hahaha TF :D
ja ik heb ook heul veel, ergens :P

Lady geen haast hoor :) superlief dat je wil kijken!
Laat maar weten als je iets hebt en zo niet dan haal ik gewoon zo'n doosje van die dingen.

jaaaa! die zijn het O+ ik heb ze hier ook alleen aan elkaar vast :? maar met zo'n haakje en knijpertje.

Ik pm je even!

Ze zijn zo handig, luie wijven gordijnen :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 10:07:24 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90485184
het is hier trouwens asociaal glad in de straat. ik liep vanochtend met de fiets aan de hand en de fiets gleed zo onderuit :o
en vannacht zat ik twee keer rechtop in mijn bed van een enorme klap: de enorme ijspegels aan de regenpijp zijn naar beneden gekomen.
het ding had een diameter van meer dan 10 cm. ik was zo bang dat iemand hem in zijn nek zou krijgen, ik durfde er al haast niet onderdoor.
nu hangt op de andere regenpijp een iets minder grote pegel op neerstorten.
ik denk dat ik die maar een handje ga helpen, voordat er echt slachtoffers gaan vallen :o
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 10:08:42 #61
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90485206
nou kom maar op met die pm.
ik denk wel dat het vandaag niet meer wordt.
ik hoop dat het morgen beter begaanbaar is in de straat.
en morgen moet ik toch naar mijn vrijwilligerswerk
pi_90485211
HIer net ook een enorme klap : sneeuw van het dak op de grond.. iedereen is gelijk klaar wakker.
Is het bij jullie ook zo donker ? Kan t licht nog wel op doen zo grauw en donker buiten
pi_90485234
ik heb je gepmd lady! *O*

Muks hier is het ook donker ja, het helpt vast als ik de gordijnen open doe :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 10:10:35 #64
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90485244
hier tegenover is een enorme loods waar ook zoveel sneeuw op lag.
dat is allemaal naar beneden gekomen en nu is bij de mensen die bij ons aan de overkant wonen de hele brandgang vol met sneeuw gestort :D _O-
echt he- le- maal vol massief sneeuw
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 10:11:26 #65
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90485261
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:10 schreef huuphuup het volgende:
ik heb je gepmd lady! *O*

Muks hier is het ook donker ja, het helpt vast als ik de gordijnen open doe :+
hahaha zoiets had mijn vriend ook van de week.
die zei ook al: het is nog donker.
waarop ik zei: sukkel, dan moet je die verduisterende rolgordijnen eens open doen :D
pi_90485262
Ik kreeg de auto vanochtend eindelijk weer van zijn plek. *O*
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 10:12:07 #67
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90485275
o dat hoeven we hier niet te proberen, vergeefse moeite.
maar misschien heb jij achterwielaandrijving? schijnt beter te zijn.
pi_90485297
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:12 schreef lady-wrb het volgende:
o dat hoeven we hier niet te proberen, vergeefse moeite.
maar misschien heb jij achterwielaandrijving? schijnt beter te zijn.
Ik heb niks :N . Het allergoedkoopste en kleinste autootje, maar het lukte wel. :Y
pi_90485368
gordijnen zijn open (en ramen smerig door het gourmetten, maar nog even geen energie helaas, morgen maar fff ramen lappen) en toch donker.

Oh Lady, die zullen werk hebben om dat weer leeg te krijgen zeg, ti snu helemaal van die zooi geworden.
pi_90485422
Hier lekker een relaxte ochtend maar we moeten zo nog wel boodschappen doen, want niets in huis. Verder gewoon joggingpak dag en een beetje opruimen in huis.

Dooit hier trouwens wel flink.
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 10:20:36 #71
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90485443
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik heb niks :N . Het allergoedkoopste en kleinste autootje, maar het lukte wel. :Y
so what? hij doet het toch?

wij hebben een maserati voor de deur staan, maar dat kutding krijg je met gladheid niet eens van zijn plaats en als het nat is valt het dasboard dood o en je kunt een aquarium beginnen in de kofferbak.
doe mij maar een gewoon simpel autootje dat gewoon doet waar die voor gemaakt is.
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 10:47:54 #72
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90486084
simmu, een dikke :* voor jou.
wat maken ze het je moeilijk.
pas je goed op jezelf?
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 11:14:06 #73
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90486700
ik word knotsknettergek van de laptop waar ik nu op werk.
het scherm van het ding knippert, hij gaat geregeld spontaan uit en hij wordt loeiheet.
volgens mijn vriend maakt het geen bal uit welke laptop je koopt alles is hetzelfde.
maar ik hoor jullie nooit over bovenstaande.
dit is een fujitsu siemens amilo.
als ik dit mormel zou willen vervangen, wat raden jullie aan?

of is dit een vraag voor dig?

ik heb liever iets gebruiksvriendelijks, ik ben niet zo handig met computers :@
en klopt het dat batterijen van laptops na een maand of 3 nog maar een uur meegaan?
pi_90486929
Lady-wrb, wij hebben een HP Pavilion en die bevalt erg goed. Van mijn werk heb ik een Dell, maar da's echt zo'n zakelijk ding zonder poespas. Die HP is echt plug-and-play. Aansluiten en klaar. Niet te duur in aanschaf ook.

Dat van die batterij klopt niet als je 'm goed gebruikt. Altijd helemaal leeg laten lopen voor je 'm op de netstroom aansluit. Dan gaat ie het langste mee.

Valt mee op de weg trouwens, de doorgaande wegen zijn hier goed schoon en niet glad. In de wijk is het nog wel even aankijken, maar het ging goed. Boodschappen zijn binnen, dus verder geen verplichtingen meer vandaag.
  maandag 27 december 2010 @ 11:22:05 #75
95408 Incantrix
pi_90486952
Hullo :)
3!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 december 2010 @ 11:23:30 #76
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_90486984
quote:
Op maandag 27 december 2010 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
het scherm van het ding knippert, hij gaat geregeld spontaan uit en hij wordt loeiheet.
volgens mijn vriend maakt het geen bal uit welke laptop je koopt alles is hetzelfde.

ik heb liever iets gebruiksvriendelijks, ik ben niet zo handig met computers :@
en klopt het dat batterijen van laptops na een maand of 3 nog maar een uur meegaan?
hier een acer. Asus is ook een goed merk.
K zou zelf bij dell wegblijven

Ow van die accu, nu na 4 jaar doe die van mij t nog maar 1 uur, maar dat moet niet eerder beginnen. je moet wel als je continue stroom eraan hebt hangen de accu los halen.
Opladen en dan loskoppelen, of accu eruit
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 27 december 2010 @ 11:28:40 #77
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90487161
quote:
Op maandag 27 december 2010 11:14 schreef lady-wrb het volgende:

ik heb liever iets gebruiksvriendelijks, ik ben niet zo handig met computers
Ik zeg: iPad :9
:P O-) O~)

O+
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 11:29:21 #78
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90487175
die hp klinkt wel goed. plug & play is ech iets voor mij als dumbo :D

mous is je post al eens aangekomen?
en hoe is het met je zieke dochter? alweer wat opgeknapt?
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 11:29:53 #79
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90487200
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 11:28 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Ik zeg: iPad :9
:P O-) O~)

O+
die voelde ik aankomen :D

ik zeg: dat is veeeeeeeel te ingewikkeld voor mij
  maandag 27 december 2010 @ 11:30:55 #80
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90487239
Ipad is zoooooooooo simpel! Kan niks aan fout gaan, echt niet
  maandag 27 december 2010 @ 11:31:15 #81
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90487250
quote:
Op maandag 27 december 2010 11:29 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

die voelde ik aankomen :D

ik zeg: dat is veeeeeeeel te ingewikkeld voor mij
Nou ingewikkeld?! Het is intuďtief, daar moet een vrouw op rode laarzen wel wat mee kunnen. :Y)
Nee, het is heel makkelijk :)
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  maandag 27 december 2010 @ 11:32:17 #82
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90487286
quote:
Op maandag 27 december 2010 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ipad is zoooooooooo simpel! Kan niks aan fout gaan, echt niet
O+ *; _O_
Amen op derde kerstdag.
  maandag 27 december 2010 @ 11:34:35 #83
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_90487364
Ik zou voor de zakelijke HP lijn gaan.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_90487387
HIer een klapjap (toshiba) accu doet het prima (uurtje of 2 denk ik) maar hij hangt hier altijd aan netstroom. Pas als de accu leeg is gooi ik m inderdaad wer aan de lader

ding wordt wel warm, maar t helpt als ik regelmatig de ventilator schoonmaak :+
pi_90487485
Hier een acer, die is al wat jaartjes oud en de accu is nog net in staat om op te starten en dan houdt het wel op. Maar aan de stroom doet 'ie het prima.
Lief heeft een dell, bevalt ook goed en doet t nog een stuk langer zonder stroom, maar die is denk ik amper een jaar oud...

Oprit sneeuwvrij gemaakt, dan smelt het ijs wat er nog onder lag ook wel weg... Boodschappen gedaan, moest ochtend-vulling hebben, die kinders hier breken de tent en elkaar af.
Blegh. Maar goed, we hebben voor 3 dagen genoeg in huis, zometeen broodje erin schuiven en dan gooi ik er 1 in bed en stiekum hoop ik dat nummer 2 ook wil slapen, maar ik reken er maar niet te hard op...
Fake it till you make it...
  maandag 27 december 2010 @ 11:42:46 #86
95408 Incantrix
pi_90487626
Ik wil geen ipad meer, je kunt er geen plaatjes mee opslaan en mijn blog kan ik niet updaten vanaf de iphone/ipad. Ik vind het echt heel jammer, want verder is het echt zo'n superfijn ding, maar als je twee van de vier dingen waarvoor je 'm koopt niet kunt houdt het op.

Wij hebben een kleine laptop van asus en die bevalt prima, als ik rijk zou zijn zou ik er een macbook bijkopen.
3!
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 11:44:00 #87
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90487659
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 11:31 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Nou ingewikkeld?! Het is intuďtief, daar moet een vrouw op rode laarzen wel wat mee kunnen. :Y)
Nee, het is heel makkelijk :)
kan je dr ook mee bellen? (mijn telefoon loopt ook op zijn laatste benen, nou ja de batterij dan)
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 11:45:06 #88
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90487679
quote:
14s.gif Op maandag 27 december 2010 11:34 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou voor de zakelijke HP lijn gaan.
wat is het voordeel daarvan?
  maandag 27 december 2010 @ 11:45:45 #89
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90487697
Nee, bellen kan je er niet mee. Al zijn er we geruchten van een iPad2 waarmee je wel kunt bellen.
Dan is een Samsung Galaxy Tab meer wat voor jou. Daar kun je wel mee bellen. :)
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 11:45:55 #90
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90487701
ik krijg volgende maand een spaarplan uitbetaald en daar wil o.a. ik iets fijns voor mezelf van kopen
  maandag 27 december 2010 @ 11:46:42 #91
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90487722
quote:
Op maandag 27 december 2010 11:42 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil geen ipad meer, je kunt er geen plaatjes mee opslaan en mijn blog kan ik niet updaten vanaf de iphone/ipad. Ik vind het echt heel jammer, want verder is het echt zo'n superfijn ding, maar als je twee van de vier dingen waarvoor je 'm koopt niet kunt houdt het op.

Wij hebben een kleine laptop van asus en die bevalt prima, als ik rijk zou zijn zou ik er een macbook bijkopen.
Plaatjes opslaan kan nu wel! En welke blogsoftware/ site gebruik je dan?! Er is wordpress app enz.
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 11:47:12 #92
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90487739
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 11:45 schreef Oxymoron het volgende:
Nee, bellen kan je er niet mee. Al zijn er we geruchten van een iPad2 waarmee je wel kunt bellen.
Dan is een Samsung Galaxy Tab meer wat voor jou. Daar kun je wel mee bellen. :)
nee joh, dat hoeft niet. dan koop ik gewoon een nieuwe batterij voor mijn geliefde telefoon. die is echt oud, maar ik ben dr zo aan gehecht. ik vind m zo fijn.
  maandag 27 december 2010 @ 11:48:00 #93
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90487771
Www.apple.com dus voor jou, ;)
  maandag 27 december 2010 @ 11:48:46 #94
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90487793
Als je dr 1 (ipad) besluit te kopen, dan wil ik wel online helpdesk voor je zijn :) yw.
  maandag 27 december 2010 @ 11:49:02 #95
14746 k_i_m
pi_90487804
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 11:45 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wat is het voordeel daarvan?
Kwalitatief beter dan de consumentenlijn.
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 11:49:40 #96
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90487824
hebben jullie dat ook, dat je vakantie hebt en dat je dan helemaal uit je ritme bent?
als ik niet oplet eet ik niet meer, omdat ik nu geen vaste pauze heb en mijn hongergevoel door medicatie verdwenen is.
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 11:50:29 #97
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90487849
[

ah wat lief O+

dan zaag ik wel een leguaan voor je (als je een geschikt plaatje voor me hebt :Y )

krijg nou tieten :o waarom staat k_i_m bij oxy's icoon?

ik reageerde op oxy en bij de quote staat de post van k_i_m :?
  maandag 27 december 2010 @ 11:51:54 #98
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90487903
quote:
Op maandag 27 december 2010 11:49 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie dat ook, dat je vakantie hebt en dat je dan helemaal uit je ritme bent?
:+

Ik zeg ipad . :P En dan een wekker app. T werkt, bij mij! _O-

Ik ben net een evangelist *)
  maandag 27 december 2010 @ 11:52:43 #99
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90487939
quote:
Op maandag 27 december 2010 11:50 schreef lady-wrb het volgende:
dan zaag ik wel een leguaan voor je (als je een geschikt plaatje voor me hebt :Y )
:o _O_
  maandag 27 december 2010 @ 11:53:36 #100
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90487976
quote:
Op maandag 27 december 2010 11:50 schreef lady-wrb het volgende:
[

ah wat lief O+

krijg nou tieten :o waarom staat k_i_m bij oxy's icoon?

ik reageerde op oxy en bij de quote staat de post van k_i_m :?
:?
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 11:55:42 #101
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90488028
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 11:52 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

:o _O_
nou hup, vort, zoeken jij ~O>
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 11:56:54 #102
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90488082
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 11:53 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

:?
het stond er echt, maar nu is het weer weg :?
  maandag 27 december 2010 @ 11:57:33 #103
95408 Incantrix
pi_90488111
quote:
Op maandag 27 december 2010 11:46 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Plaatjes opslaan kan nu wel! En welke blogsoftware/ site gebruik je dan?! Er is wordpress app enz.
Oh, dat is goed nieuws! En ik gebruik inderdaad wordpress, maar via Safari werkt dat dus niet. Dan staat 'ie nu weer bovenaan mijn lijstje! Thnx, Oxy :)
3!
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 11:59:38 #104
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90488169
krijgen jullie ook steeds van die rare meldingen?

melding van pms in alle hoeken van het scherm had ik al voorbij zien komen, maar ik krijg ook iedere keer melding dat er geen updates zijn (lekker nuttig ook :') ) in alle hoeken.
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 12:00:18 #105
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90488189
wat kost een ipad tegenwoordig? en waar kan je m het beste kopen?
  maandag 27 december 2010 @ 12:05:22 #106
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90488325
quote:
Op maandag 27 december 2010 11:57 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Oh, dat is goed nieuws! En ik gebruik inderdaad wordpress, maar via Safari werkt dat dus niet. Dan staat 'ie nu weer bovenaan mijn lijstje! Thnx, Oxy :)
Via de wordpress app kun je zelfs meerdere blogs tegelijk beheren! Echt makkelijk.

En een ipad is er vanaf 499 euro. Dat is 16gb geheugen, met wifi, zonder mobiel internet, daar heb je een abonnement voor nodig, + een ipad met 3G.
  maandag 27 december 2010 @ 12:06:36 #107
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90488356
quote:
Op maandag 27 december 2010 12:00 schreef lady-wrb het volgende:
wat kost een ipad tegenwoordig? en waar kan je m het beste kopen?
Via de apple site, of via een Apple Premium Reseller. Daar krijg je heel goed advies enz. Voor als je niet zo goed 'durft' online te kopen, of twijfelt over welk model je wilt kopen.
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 12:20:10 #108
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90488759
poe, wat een geld :o ik geef nooit zoveel geld uit aan mezelf. maar misschien moet het er een keer van komen.
  maandag 27 december 2010 @ 12:31:59 #109
95408 Incantrix
pi_90489159
Lady, ik vind appels in principe redelijk overpriced, maar ze zijn hun geld wél waard :) En als je de prijs van een iphone neemt is de ipad relatief goedkoop. Maar werkelijk: ik heb nog nooit zo'n gebruiksvriendelijke interface meegemaakt. Het enige nadeel van apple is dat je niet zelf kunt gaan rommelen met progjes en hacks, maar als je dat toch al niet van plan was zeg ik: apple FTW!
3!
  maandag 27 december 2010 @ 13:05:46 #110
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_90490394
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 11:48 schreef Oxymoron het volgende:
Als je dr 1 (ipad) besluit te kopen, dan wil ik wel online helpdesk voor je zijn :) yw.
Ook voor mij? Wij gaan er straks eentje kopen, denk ik.

Hoe zit het met wordbestanden enz. Kun je die wel openen op een iPad of heb je daar een aparte apps voor nodig? En welke apps zijn interessant?
Make love, not war ☮
  maandag 27 december 2010 @ 13:07:45 #111
3011 E.T.
pi_90490456
Ik heb al jaren een Apple-laptop en ik wil echt nooitnooitnooit meer terug naar windows..

Er zwerft hier in huis een klein windows-netbookje rond, daar heb ik software op voor de borduurmachine.. daar heb ik nog geen mac-alternatief voor gevonden.. en daar loop ik altijd al weer snel op te vloeken :')

Een (dure) mac dus. De gebruiksvriendelijkheid van zo'n ding is (in mijn ogen) ongeevenaard :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 27 december 2010 @ 13:59:11 #112
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90492673
Oxy, daar ga je weer met je i-pad (aandelen ;)). Haha! Manlief wil ook, ik ben (nog) niet te overtuigen (geloof ik :') )
  maandag 27 december 2010 @ 13:59:46 #113
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90492696
Kosten al die apps ook weer geld Oxy??
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 14:02:32 #114
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_90492800
Voor de armoedzaaiers met zonder geld voor een iPad kan een goedkoop Android tablet misschien een alternatief zijn. Ik doe van alles (ook WordPress blog onderhouden,en de kinders stilhouden met Kids connect the Dots ;) ) met een tablet van ¤83,- :-)
Android tablet discussie topic #4
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 27 december 2010 @ 14:11:00 #115
14746 k_i_m
pi_90493133
Middag :z. Hoe heb ik toch ooit zonder seche vite gekund? O+.
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 14:23:22 #116
7074 moussy
kuttekop
pi_90493644
Lady wrb de post is er *O* dank!

Is jouw post er al? Hier is het nog steeds drama met de post die wij verzonden hebben, ik weet iig dat er kaarten (nog) niet aangekomen zijn die ik dezelfde dag weg heb gedaan. En Cas' kaart is ook al een week onderweg }:|
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 15:06:49 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90495462
ik heb nog niks gezien :N
hoe is het met de dochter? weer op de been?
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 15:18:24 #118
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90496000
zonet valt het intertoys krantje in de bus en voorop staat een laptop hp625
is dat wat?
moet nu 389 euro kosten

of is het speelgoedkwaliteit :')
  maandag 27 december 2010 @ 15:27:27 #119
114177 Diaan73
pi_90496363
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:18 schreef lady-wrb het volgende:
zonet valt het intertoys krantje in de bus en voorop staat een laptop hp625
is dat wat?
moet nu 389 euro kosten

of is het speelgoedkwaliteit :')
Ziet er best goed uit volgens mij. :Y Voor zover ik er verstand van heb. Maar Peaceman zegt dat HP niet echt geweldig is...
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 15:50:09 #120
37843 lady-wrb
kortaf
  maandag 27 december 2010 @ 15:52:22 #121
114177 Diaan73
pi_90497341
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:50 schreef lady-wrb het volgende:
boehoe iedereen zegt wat anders :'(
Het valt niet mee hč? Het is ook lastig. :Y En je kunt je geld maar één keer uitgeven.
Make love, not war ☮
  maandag 27 december 2010 @ 16:29:42 #122
95408 Incantrix
pi_90498652
Macka, wat voor 1 heb jij er? Is die dan wel een beetje gebruiksvriendelijk? Hoe groot is het scherm?

Nouja, voorlopig nog geen ipad hier, de wasmachine is net stukgegaan :{
3!
  maandag 27 december 2010 @ 16:33:33 #123
95408 Incantrix
pi_90498799
Lady, dat is inderdaad altijd zo wonderlijk.. Is toch ook wel gebonden aan persoonlijke voorkeur, mijn broertje is bijv. helemaal niet negatief over dell, terwijl ik daar altijd alleen maar bagger over hoor. Zijn ervaring met dell is juist weer dat het bijna niet stuk gaar, tov bijv. hp.
3!
pi_90500692
Mijn ervaring met hp is ook bagger..
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 17:53:04 #125
7074 moussy
kuttekop
pi_90502089
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:06 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nog niks gezien :N
Volgens mij zijn ze nóg de achterstand aan het inhalen of zo -O- ik ga morgen gewoon eens navragen
quote:
hoe is het met de dochter? weer op de been?
Ja! Wel wiebelig nog hoor, maar we zijn ff lekker naar de stad gegaan, onder de noemer frisse neus halen :P

[ Bericht 9% gewijzigd door moussy op 27-12-2010 19:02:31 ]
  maandag 27 december 2010 @ 17:59:34 #126
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90502314
quote:
Op maandag 27 december 2010 13:59 schreef mikoxx het volgende:
Kosten al die apps ook weer geld Oxy??
Ja, maar er zijn ook gratis apps. Maar waar ik vroeger geld uitgaf aan tja, waaraan? (aan dure cd's en computerspelletjes a 42,95 gulden, want dat kostte een CD toen!) geef ik het nu uit aan apps. En i koop er best veel. Ik denk zo'n 10 per week. Maar de duurste apps van mij zijn 30 euro (spraaksoftware ^O^ ) en alles daaronder tot de goedkoopste 0,79 cent. En veel gratis dus. Hoewel de echt goede programma's beat duur zijn.

En word kun je erop openen, hoewel de opmaak dan wel weg is. Het Apple programma voor tekstverwerken heet Pages. En die kun je op de iPad maken, die bestanden, en dan mailen naar bijv je werk als word doc. Of PDF bijv.
Microsoft en Apple kunnen natuurlijk niet té goed samengaan. :O

En nee, ik heb geen Apple aandelen. Maar ben alleen heel blij met mijn Apple dingen! _O_
  maandag 27 december 2010 @ 18:02:18 #127
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90502397
quote:
Op maandag 27 december 2010 13:05 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ook voor mij? Wij gaan er straks eentje kopen, denk ik.

Hoe zit het met wordbestanden enz. Kun je die wel openen op een iPad of heb je daar een aparte apps voor nodig? En welke apps zijn interessant?
Ja hoor, ook voor jou ben ik helpdesk!

Interessante apps hangt af van je interesse :6 overal is wel een app voor. Van pottenbakken tot striptekenen en van Uno tot... Nouja alles.
pi_90502674
Die app die de nummers op de radio herkent vind ik cool :D

Oh ja, die app die streepjescodes kan lezen is ook handig. Waar te koop, wat 't kost enzo :7
pi_90502911
quote:
Op maandag 27 december 2010 18:09 schreef happyme28 het volgende:
Die app die de nummers op de radio herkent vind ik cool :D

Oh ja, die app die streepjescodes kan lezen is ook handig. Waar te koop, wat 't kost enzo :7
Shazam!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 18:43:12 #130
141844 Macka66
pi_90503717
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:29 schreef Incantrix het volgende:
Macka, wat voor 1 heb jij er? Is die dan wel een beetje gebruiksvriendelijk? Hoe groot is het scherm?

Nouja, voorlopig nog geen ipad hier, de wasmachine is net stukgegaan :{
Ik heb een ePad van Ebay geplukt. 7 inch scherm, slechts Android 1.6 en verre van snelheidsmonster. Met custom firmware nog wat opgeknapt. .Geen Angry Birds. Wel surfen, mailen, Fokken, twitteren en ereaden bij een kop thee. En omdat ik hierdoor heb gemerkt dat een Android tablet voor mij echt een fijn werkende uitvinding is heb ik vanmiddag een betere besteld :) Kunnen de kinderen ook wat vaker op de tablet spelen (kleuren,domino,memory,dat soort dingen).
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_90503781
Ik ben echt heel blij met m'n iPad. Goed ding!
pi_90503817
Oh en jen had vanmiddag m'n iPad onder gekalkt met stift. Die mag dus vandaag niet meer op m'n iPad.
  maandag 27 december 2010 @ 18:48:42 #133
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90503893
Ik heb vanmiddag languit op de bank BZV teruggekeken op kristalhelder beeld. Hij kijkt fijner dan m`n monitor en tv _O-
pi_90504037
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb vanmiddag languit op de bank BZV teruggekeken op kristalhelder beeld. Hij kijkt fijner dan m`n monitor en tv _O-
Nice! :D
ik moest lachen om ePad :D deed me denken aan iPhoney
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 18:59:32 #135
141844 Macka66
pi_90504277
Het ding is meer een iCloney :+ Het wordt aangeprezen onder zowel de naam ePad als aPad en is een generieke kloon van een Gome FlyTouch. Ze zijn zo creatief in China :D
  maandag 27 december 2010 @ 21:14:45 #136
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90509967
Ik las een iClooney.... waar het hart van vol is :P
  maandag 27 december 2010 @ 21:17:03 #137
114177 Diaan73
pi_90510084
Nu ook vanaf iPad. Nog wel even wennen maar O+
Make love, not war ☮
pi_90511164
Anna is fan van de iPad, regelmatig krijg ik een mailtje dat ze weer een tekening voor me heeft gemaakt. O+
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 27 december 2010 @ 21:46:34 #139
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90511497
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef Incantrix het volgende:
Lady, dat is inderdaad altijd zo wonderlijk.. Is toch ook wel gebonden aan persoonlijke voorkeur, mijn broertje is bijv. helemaal niet negatief over dell, terwijl ik daar altijd alleen maar bagger over hoor. Zijn ervaring met dell is juist weer dat het bijna niet stuk gaar, tov bijv. hp.
onze vaste pc is een Dell, en die is echt prima. Geen centje pijn, nooit stuk eigenlijk geen klagen. en dat ding is een jaar of 4 oud nu? (zo oud alweer? ik dacht bijna nieuw nog. :') )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_90512294
quote:
Op maandag 27 december 2010 21:40 schreef YPPY het volgende:
Anna is fan van de iPad, regelmatig krijg ik een mailtje dat ze weer een tekening voor me heeft gemaakt. O+
Ja die had jen ook voor me gemaakt. OP m'n iPad.
pi_90513871
Hier een Acer laptop. En ik merk dat ik dit ding veel vaker gebruik dan mijn oude trouwe desktop. Die staat eigenlijk een beetje op instorten en daar kan ik nog wel wat aan doen, maar dat wordt, vrees ik, een verlofklusje. En iPad lijkt me best leuk, maar naast een laptop een beetje zonde. Wel een goede investering vind ik mijn telefoon met toetsenbord waarop ik ook heel goed kan internetten.
  maandag 27 december 2010 @ 23:16:01 #142
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_90516302
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

onze vaste pc is een Dell, en die is echt prima. Geen centje pijn, nooit stuk eigenlijk geen klagen. en dat ding is een jaar of 4 oud nu? (zo oud alweer? ik dacht bijna nieuw nog. :') )
I O+ mijn roze Dell laptop.
  maandag 27 december 2010 @ 23:33:37 #143
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90517069
wij hebben gewoon een saaie zwarte Acer. ;( Buum neemt m mee voor z'n werk en die wilde dus geen roze. :'( ( :+ ik zie m gaan _O- hij werkt in de bouw. :P )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 27 december 2010 @ 23:34:43 #144
14746 k_i_m
pi_90517108
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Er is ook niks mis met Dell. En ook niet met Toshiba en HP. Alhoewel ik er wel bij moet zeggen dat ik dan voornamelijk even uit mijn werkervaring put, en dat eigenlijk alleen de zakelijke lijnen betreft. Maar verder qua service of onderdelen vervangen, of uberhaupt de levensduur is er niks mis mee.
In my life
Why do I smile
  maandag 27 december 2010 @ 23:35:18 #145
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90517130
Ik ben echt de enige die ipad (op t propjes-gooien-spelletje) 10x niets vind?
Vriend vind het helemaal de bom.

Ik ben veelste blij met de laptop, anders mis ik de sims zo.
Dag niet gespeeld is een dag niet geleefd ;(
  dinsdag 28 december 2010 @ 06:52:54 #146
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90525671
Hier ook een Acer. Geen idee waarom, daar gaat mijn vechtgenoot over ;)

Goedemorgen trouwens :O
Ylana
pi_90525675
ook goedemorgen! Dagje werken hier en dan lekker een nachtje + dagje maastricht.
pi_90525771
Goedemorgen, was hier al om 03.00 maar toen was er niemand :+
Geen plannen hier, eerst maar eens beter worden.

Lady ben je er al uit wat het gaat worden ?
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:09:25 #149
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_90526554
quote:
10s.gif Op maandag 27 december 2010 23:33 schreef debuurvrouw het volgende:
wij hebben gewoon een saaie zwarte Acer. ;( Buum neemt m mee voor z'n werk en die wilde dus geen roze. :'( ( :+ ik zie m gaan _O- hij werkt in de bouw. :P )
:D Zou wel een stoere actie zijn! Ik ben trouwens wel aan het kijken voor een nieuwe (een O+ Dell O+ natuurlijk), en dan krijgt Sterre mijn oude. Maar ik heb nog niet besloten welk design ik erop wil, dat hert met die bloesemtakken als gewei, of die paarse strepen, of die kroonluchter, of... nou ja, ik denk dus nog even na. :')
pi_90527074
goedemorgen :)

Hier ook een Dell laptop.

Hij is van mijn werk en daar is Dell het verkozen merk. Dus 4000 mensen werken er op een Dell desktop of Dell laptop.
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:43:45 #151
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90527097
Ik heb een Dell Inspiron met een rood deksel.
I love rood
pi_90527991
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:43 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een Dell Inspiron met een roodroze deksel.
I love rood roze
;)
En ik heb ook nog een Asus staan, mijn man zweert bij Asus
En alleen met compaq heb ik slechte ervaringen en met ontploffende HP systeemkasten :D
pi_90528098
compaq hebben wij ook slechte ervaringen mee. is irritante prutzooi waar je niks mee kan.
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:37:19 #154
95408 Incantrix
pi_90528385
De compaq Evo-serie daarentegen was/is niet stuk te krijgen, de mijne draait nog steeds :) En als wij een laptop zouden kopen wordt het ook een Dell, ik wil de paarse O+
3!
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:40:50 #155
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90528476
quote:
4s.gif Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
Nu ook vanaf iPad. Nog wel even wennen maar O+
Zo Diaan, boter bij de vis zeg maar ^O^ .
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:50:04 #156
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90528722
Mijn man wilde mij een Ipad voor mijn verjaardag geven (eigenbelang uiteraard) maar ik zei dat ik liever had dat hij het geld spaarde voor straks het nieuwe huis.
Die Ipad komt er toch wel. Haha
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:53:24 #157
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90528812
Mijn kind is spelen bij een klasgenootje :o Wat een luxe rust :P
Ylana
pi_90529048
I survived! *O* Redelijk rustig de kerstdagen doorgekomen. Tweede kerstdag wel een drukke verjaardag. Seb ging 's middags vrij laat naar bed omdat er andere kindjes waren. Sliep hij eindelijk, gaat mijn schoonvader de visite een rondleiding geven door het huis. Inclusief de zolder, die bestaat uit twee kamers waarvan eentje Seb slaapt. Nou zijn die ruimtes met elkaar verbonden en is dat nog open. Gaat die eikel de LAMP aandoen. :( Kind wakker. Niet te genieten natuurlijk, toen had ik het wel echt gehad met alles. Bah. En dan dit k** weer waardoor de bouw weer vertraging oploopt. Ik ben er klaar mee.

Seb gaat vanavond lekker logeren bij oma en wij gaan naar de sauna O+
ti amo piů di ieri ma meno di domani
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:05:44 #159
114177 Diaan73
pi_90529149
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:40 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Zo Diaan, boter bij de vis zeg maar ^O^ .
:Y vanaf het begin vinden we het al een tof ding. In januari krijgen we wat extraatje, dus het is alvast een voorschot daarop. *) En het was tijd om een keer wat leuks en niet alleen maar nuttige dingen te kopen.

Ik heb een hele coole case erbij besteld:

Make love, not war ☮
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 14:31:02 #160
7074 moussy
kuttekop
pi_90536956
Voor de mensen die niet op hun waffel willen gaan met sneeuw/ijs, ze hebben nu ook van die spikes gevallen bij de Action.

Ik moet ook maar een setje gaan halen :')
pi_90538224
Ooooh goeie tip! Morgen maar even richting action!
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 16:50:52 #162
7074 moussy
kuttekop
pi_90542532
Ik heb ze vanmiddag maar meteen gekocht :')
pi_90542671
Oh das ook iets voor mij, ik ben echt geen held met gladheid
pi_90542676
Hč bah. Was net bij de lidl en zag een chocoladekerstman voor 45 cent. En nu ben ik misselijk :r En hij is nog niet eens op :')
*weggooit*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 16:56:30 #165
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90542785
hahahaha die vlindur, hoe herkenbaar.
ik: kijk eens kerstrumkogels, ze zijn nu voor de helft dus ik heb twee zakken meegenomen.
vriend: prop prop prop
even later: ze zijn best lekker, maar nu ben ik misselijk :X :r
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 16:57:29 #166
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90542822
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:50 schreef moussy het volgende:
Ik heb ze vanmiddag maar meteen gekocht :')
verdorie die wil ik ook, maar die action is zo ver weg dat voor ik er ben ik al 100 keer op mijn gezicht ben gegaan
en 10 tegen 1 dat ze (als ik er al kom) op zijn.
dat is nl altijd zo.
maar ik heb van die gewone, alleen moet ik even het elastiek fixen. dan kunnen ze weer.
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:55:56 #167
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90545268

Vandaag ben ik met YPPY naar Tilburg geweest naar de reptielen!
Op de foto heb ik een Russische rattenslang om mijn nek. *)
En Kathie mijn knuffel leguaan raakt hem met de staart aan. O+ het was geweldig leuk de middag daar.

Geen mens zo
Koelbloedig
Als YPPY, bij mij
Gerust ben ik
Dan, samen
En alles gaat op opgerolde slangetjes
De kameleonogen van YPPY
Raken overal
En terwijl ik stilsta in mijn nageprikkeldheid
Denk ik:

Geen mens is koudbloedig
Als YPPY er is!
O+
Ben je dan
Dierlijk gelukkig.

:Y
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:05:01 #168
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90545620
Dat klinkt als een leuke dag Oxy!

Morgen vertrekt mijn 17 jarige loge weer naar Tunesië. Het was een mooie week waarin ik weer iets meer heb geleerd over hoe een tienerbrein werkt. Ik hoop dat het nog effe duurt voordat Anna die fase binnen dendert.
Pfff ik ben kapot, jonguh!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:05:49 #169
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90545650
Ah Oxy, je hebt zelfs reptieloorbellen in.
En truitje doet een beetje slangerig aan.
Helemaal in stijl dus!
pi_90546143
gave foto, Oxymoron :)

Het is hier nog steeds geen doen met al die sneeuw. Autorijden kan wel maar blijft ellendig.
De wegen zijn veel smaller door alle sneeuwwallen/ophopingen waardoor je voortdurend met tegenliggers in de clinch ligt.
Parkeren kan nauwelijks door de grote ophopingen op de parkeerplaatsen/havens/terreinen.
Overal staan auto's op de weg stil omdat ze iets af moeten leveren (ergens anders kan ook niet) waardoor er steeds files ontstaan.
Gisteren een kwartier liggen hengsten met Leah in de auto om van het parkeerterrein van het kdv te komen. Uiteindelijk gelukt doordat een leidster een automatje onder een wiel had gelegd. Na wat proberen kwam ik weg.

echt gatver
pi_90549866
Oxy en Yppy, dat klinkt als een geslaagde dag! ^O^
pi_90550071
Ooooh, daar ben ik geweest toen ik zwanger was van mijn dochter Oxy. Nu ik jou daarover hoor, heb ik er ook weer zin om daarheen te gaan. ^O^
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 19:58:57 #173
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90550839
die slang en jij lijken op elkaar (je shirt lijkt op de schubben van die slang) je had m zo mee kunnen nemen joh!
pi_90550860
KLinkt als een hele fijne dag Oxy en Yppy ! Dat je het durft om die slang vast te houden... brr
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 20:00:12 #175
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90550894
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ooooh, daar ben ik geweest toen ik zwanger was van mijn dochter Oxy. Nu ik jou daarover hoor, heb ik er ook weer zin om daarheen te gaan. ^O^
oh mij niet gezien zeg, ik vind reptielen doodeng :o
pi_90550982
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:00 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

oh mij niet gezien zeg, ik vind reptielen doodeng :o
Ik heb ook niks vastgehouden of geaaid hoor :D (een slang zou ik wel sneller durven dan een spin denk ik :P ). Maar achter glas vind ik het best leuk en het is gewoon een heel knus ding daar. Ik vond het gewoon heel gezellig weet ik nog.
pi_90551374
Ik heb jaren zelf slangen gehouden, mooi spul :-)
On zeh laptop
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 20:20:23 #178
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90551847
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik heb ook niks vastgehouden of geaaid hoor :D (een slang zou ik wel sneller durven dan een spin denk ik :P ). Maar achter glas vind ik het best leuk en het is gewoon een heel knus ding daar. Ik vond het gewoon heel gezellig weet ik nog.
o hou op over spinnen. ze hadden bij artis een keer zo'n dierenknuffeldag oid, loop ik om een open kast heen, zit er een kind met zo'n walgelijk grote spin in zijn handen.
ik heb de hele dierentuin bij elkaar gegild geloof ik :@
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:22:49 #179
14746 k_i_m
pi_90551983
Is dit nou nog steeds hetzelfde topic? :o.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:23:07 #180
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90552002
het nadeel van slangen vind ik dat je ze van die vieze dingen moet voeren. *ril* maar duizend keer liever een spin of een slang dan een muis of ander knaagdier (konijn is wel de grens denk ik :+ )
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:23:39 #181
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90552023
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:22 schreef k_i_m het volgende:
dan welke?
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:23:53 #182
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90552036
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:22 schreef k_i_m het volgende:
Ja en dit is pas post 182 dus het gaat nog wel even duren denk ik :D
Ylana
pi_90552093
Godver, ik ontvang een hele hoop zenders op televisie niet. Ik snap er niks van.
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:25:18 #184
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90552096
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:20 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

o hou op over spinnen. ze hadden bij artis een keer zo'n dierenknuffeldag oid, loop ik om een open kast heen, zit er een kind met zo'n walgelijk grote spin in zijn handen.
ik heb de hele dierentuin bij elkaar gegild geloof ik :@
_O- Sorry :@ maar ik zie het helemaal voor me. Mijn moeder is als de dóód voor spinnen en die zou ook de hele dierentuin bij elkaar gillen.
Ylana
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:25:40 #185
14746 k_i_m
pi_90552119
In my life
Why do I smile
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:26:16 #186
14746 k_i_m
pi_90552149
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Godver, ik ontvang een hele hoop zenders op televisie niet. Ik snap er niks van.
Wel makkelijk met kiezen waar je naar moet kijken!
In my life
Why do I smile
pi_90552156
Naar jullie O+ .
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:26:41 #188
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90552159
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Bij Ziggo moet je dan soms ff bellen, dat ze de boel even resetten ofzo. Maar daar moet je voor in de stemming zijn, om afgebekt te worden enzo. :') of beter, ik moet daarvoor in de stemming zijn. :P
pi_90552192
Ik ga inderdaad maar even bellen, want ik wil morgenvroeg toch op zijn minst sesamstraat kunnen kijken met de kinders :') .
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:28:01 #190
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90552220
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je wels een leverworst gewónnen hiep hiep hoerá
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:28:21 #191
14746 k_i_m
pi_90552241
En anders hebben we youtube nog *O*.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:29:06 #192
14746 k_i_m
pi_90552274
Je kan trouwens ook even je decoder (als je die hebt) opnieuw de zenders laten zoeken.
In my life
Why do I smile
pi_90552282
Wat een lief gedichtje oxy! O+ :) Ik vond het erg gezellig.

We hebben ook nog een sprinkhaan gegeten! :Y)

En een kakkerlak geaaid. >:O
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:29:30 #194
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90552291
Gezellig dat je naar ons wil kijken ;) Het wordt er zo wel een minder, ik ga vroegggg naar bed, Tobias vond 5.30 een mooi tijdstip om op te staan }:| ik duidelijk niet, maar dan ben ik wel wakker natuurlijk. En morgenochtend moet ik werken dus een paar uur slaap zijn welkom :W
Ylana
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:29:57 #195
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90552319
die met die vogeltjes op de electriciteitsdraad O+ of Bert en Ernie die aan het vissen zijn. _O- die kijken mijn jongens nog best vaak eigenlijk :D
pi_90552331
Oh k_i_m, ik ben zo slecht in die dingen hč. Geen idee of ik dat heb en waar ik dat moet zoeken.

Yppy :o :Y) .
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:30:50 #197
14746 k_i_m
pi_90552365
Gaat je stekker uit de muur in je tv, of in een kastje?
In my life
Why do I smile
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:31:15 #198
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90552379
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:31:59 #199
14746 k_i_m
pi_90552426
Buuf _O-.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:41:21 #200
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_90552972
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 20:29 schreef YPPY het volgende:
Wat een lief gedichtje oxy! O+ :) Ik vond het erg gezellig.

We hebben ook nog een sprinkhaan gegeten! :Y)

En een kakkerlak geaaid. >:O
:Y :9
O+
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 20:42:56 #201
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90553072
omg waarom zou je een kakkerlak willen aaien als je niet pluk van de petteflet bent :X
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:44:41 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90553148
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef lady-wrb het volgende:
omg waarom zou je een kakkerlak willen aaien als je niet pluk van de petteflet bent :X
Wat een geweldige reactie.

Sorry Ox, moet me even helemaal bij Ladywrb aansluiten.

Deed pluk dat ja? Was het een kakkerlak in het luciferdoosje?? k weet het niet meer
pi_90553200
Gewoon, om het eens mee te maken hoe het voelt. *) De slang om mijn nek heb ik ook geaaid. O+
*OUD heilige*
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:56:41 #204
14746 k_i_m
pi_90553644
Ik heb gisteren ook een slang geaaid :+.
In my life
Why do I smile
pi_90553699
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:30 schreef k_i_m het volgende:
Gaat je stekker uit de muur in je tv, of in een kastje?
In de tv
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 20:58:54 #206
7074 moussy
kuttekop
pi_90553730
kakkerlakken stinken :r
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:59:37 #207
14746 k_i_m
pi_90553759
Dan zou ik even op de site van de provider kijken of er een storing is. Daar kan bijna niks mee fout gaan thuis, behalve de stekker niet goed in je tv hebben, maar dan krijg je ook storing.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:00:35 #208
14746 k_i_m
pi_90553811
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:58 schreef moussy het volgende:
kakkerlakken stinken :r
Flamingo's ook. En die staan bijna altijd bij het begin van de dierentuin ook, bohhhh :%.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:05:45 #209
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90554062
stinken kakkerlakken ja? Zaza is gewoon lief hoor. 'ik zou best een appelschilletje lusten'

ratten en muizen, die stinken pas! :r ik heb het vast nog nooit gezegd 8-) maar muizen hebben geen blaas. Die piesen dus waar ze lopen. :'( :r
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 21:06:58 #210
7074 moussy
kuttekop
pi_90554116
Ja heul veul kakkerlakken meuren echt, maar muizen winnen idd!
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:07:01 #211
14746 k_i_m
pi_90554118
Wat een feest moet dat zijn :o.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:09:34 #212
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90554243
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef k_i_m het volgende:
Wat een feest moet dat zijn :o.
geen blaas hebben? :o ik heb wel eens het idee sinds you-know-what (kijk Flowerbox, ik kan het wel :+ )
pi_90554362
Ah, het blijkt dat de zenders van frequentie veranderd zijn. Daar moet ik blijkbaar een brief over hebben gekregen. :')

Ik heb nu een paar zenders opnieuw gevonden. Blčh.
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:12:16 #214
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90554394
heb je geen automagisch zoeken op je tv? dat is echt fijn.
pi_90554446
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:12 schreef debuurvrouw het volgende:
heb je geen automagisch zoeken op je tv? dat is echt fijn.
Ik ga zo nog eens kijken. Effe pauze :P .
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:22:53 #216
14746 k_i_m
pi_90554853
Fijn dat ze er toch nog zijn!
In my life
Why do I smile
pi_90555228
Ik heb voor het eerst de boodschappen van Albert Hein laten bezorgen: tien pakken appelsap, drie pakken wasmiddel, drie pakken wasverzachter, grote zak billendoekjes,... Echt geweldig! Allemaal groot en zwaar sjouwspul, zomaar thuisgebracht. Dit ga ik echt zeker vaker doen. :D
pi_90555299
lijkt me heerlijk

zou ik zeker ook gebruik van maken als dat kon :Y
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:53:56 #219
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_90556511
Ik wou dat dat hier was, zo'n bezorgdienst. Niet dat ik het altijd zou gebruiken, maar ik hou van keuze. Maar ja, Veendam he... daar is het al een wonder dat we sinds kort op zondag naar de supermarkt kunnen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:58:45 #220
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90556772
De man van Albert liep hier vorige week te klagen. Hoezo? Ik had maar tien pakken katten grit, vijf kratten bier, grootverpakkingen cola etc , pampers etc etc. Niet klagen, maar dragen!

Ik ga stoppen, ik ga ook een slang aaien :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:59:19 #221
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90556798
wat een luxe! ik kan alleen zo nu en dan op zondag naar Ikea. En dat doe je echt niet vrijwillig. Bezorgen zou gewoon fijn zijn, maar ja. ook dat kan niet.

heb dan wel een XL Appie. Die koester ik dan maar.
pi_90562732
bij ons helaasch ook geen bezorgappie, als ie er was zou ik fan zijn!
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:52:17 #223
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90563423
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gisteren ook een slang geaaid :+.
Ik moest lachen.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 23:54:56 #224
43556 miss_dynastie
pi_90563581
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:58 schreef Memmel het volgende:
De man van Albert liep hier vorige week te klagen. Hoezo? Ik had maar tien pakken katten grit, vijf kratten bier, grootverpakkingen cola etc , pampers etc etc. Niet klagen, maar dragen!
Doen ze dat allemaal in van die statiegeldkratjes?
Ik zou best een keer 50 pakken cola willen bestellen als het weer in de aanbieding is. Gewoon, omdat het kan :P Maar als ze dat in van die statiegeldkratjes doen, is het een aardige investering, vandaar....
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 23:59:07 #225
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90563822
50 pakken cola :o
dat is toch 6 flessen per pak?
kom je dan niet in het gedrang met de houdbaarheid?

en ik heb best een redelijke schuur maar waar laat je in godsnaam 300 flessen cola :?
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 00:01:09 #226
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90563961
mous, zit je nog wel eens op playtopia?
pi_90570035
Echt slapen doe je volgens mij ook niet helemaal.
Werden beiden vanmorgen alweer vroeg wakker.
Gisteravond nog even gebeld naar het ziekenhuis, waar Roy in elk geval al iets meer reageerde op prikkels, wel sliep hij nog.

Hopelijk is hij straks in elk geval wakker...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_90570070
Tjee bar,sterkte !
  woensdag 29 december 2010 @ 07:31:03 #229
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90570288
Wat een verdrietig nieuws,bar. Heel erg veel sterkte.
pi_90570932
bar sterkte vandaag weer! Ik hoop dat je al voortuitgang ziet bij hem.

Nou ja, kan je lekker uitslapen in een groot bed zonder kind, ben je gewoon kei wakker... En manlief slaapt nog....
pi_90571094
Bar, sterkte met de situatie. Hopelijk trekt het vandaag snel bij..
  woensdag 29 december 2010 @ 10:29:49 #232
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90572667
Miss D, die doen ze idd in kratjes. Maar terwijl hij uitlaadt, haal ik die kratten leeg en die gaan dan weer mee terug. Maar idd 1 sixpack per krat! Ik had vorige week 14 kratten en er is er 1 achtergebleven.

Bar, sterkte!
pi_90572749
hmm, de wasmachine is nou al 3 uur bezig met een standaard was, en is nu net aan het centrifugeren.. Dat was altijd 2 uurtjes.. Dat is geen goed teken :N
  woensdag 29 december 2010 @ 11:31:52 #234
14746 k_i_m
pi_90574745
Toen ik gisteren de wasmachine opentrok zat alles onder de luiervulling :X. Was er een schone luier met de was meegegaan, alles onder de gel-smurrie, ik kon wel janken!
In my life
Why do I smile
  woensdag 29 december 2010 @ 11:33:32 #235
14746 k_i_m
pi_90574805
Die luier was echt zwaar :o. Waar wij dachten dat ze 's ochtends vol zaten, bleek het nog niet 1/3 van de capaciteit te zijn. Alhoewel ik dat expiriment liever in een bak met water had gedaan dan mijn wasmachine.... :X.
In my life
Why do I smile
pi_90575047
Zakdoekjes is al irri met al die pluisjes. Die gel plakt vast lekker?
Als het er maar uitgaat bij de volgende ronde..
Hier is de wasmachine bijna klaar :X
  woensdag 29 december 2010 @ 11:48:53 #237
14746 k_i_m
pi_90575412
Het plakt wel, maar niet zo erg als zakdoeken. Als het droog is kan je het zo van je was afkloppen. Maar die prut zat ook in alle gaten van de wasmachine. Ik hoop dat ie niet verstopt straks :'(.
In my life
Why do I smile
  woensdag 29 december 2010 @ 11:49:48 #238
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90575448
Da's echt klote k_i_m! :o uitkijken dat je filter niet verstopt zit. Wil al di gelzooi er wel uit?
  woensdag 29 december 2010 @ 11:52:42 #239
14746 k_i_m
pi_90575547
Ik heb de was overnieuw gedaan en nog niet durven kijken :').
In my life
Why do I smile
  woensdag 29 december 2010 @ 12:25:38 #240
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90576620
Oh kim :o

Ik had altijd de nare gewoonte de luiers van Beppie de gang in te gooien alwaar de vuilnisbak staat. Nadat ik dat eens deed met een ochtendluier die tegen de wcdeur openscheurde en de héle gang onder de volgezogen pisgel zat, ben ik daar maar mee gestopt :')
  woensdag 29 december 2010 @ 12:28:08 #241
14746 k_i_m
pi_90576711
Wij gooien hier de boven verschoonde luiers de trap af, om ze weer beneden aangekomen weg te gooien :X. Living on the edge! 8-).
In my life
Why do I smile
pi_90577043
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh kim :o

Ik had altijd de nare gewoonte de luiers van Beppie de gang in te gooien alwaar de vuilnisbak staat. Nadat ik dat eens deed met een ochtendluier die tegen de wcdeur openscheurde en de héle gang onder de volgezogen pisgel zat, ben ik daar maar mee gestopt :')
Ik doe het ook niet meer sinds jouw verhaal :D
pi_90577157
Ik had zo'n nappy wrapper op de overloop, ideaal vond ik die dingen
  woensdag 29 december 2010 @ 12:40:35 #244
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_90577202
ieuwwww!

Ik ben ook eens een luier vergeten gelijk op te ruimen en terwijl ik naar boven was om B toen in bed te leggen heeft den teckel zich er aan tegoed gedaan... incl. overal de stukjes... met stukjes...

Kim, hopelijk is het met 2x wassen afdoende
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 29 december 2010 @ 12:42:30 #245
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90577290
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:36 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik doe het ook niet meer sinds jouw verhaal :D
Oh dus ik had het al eens gemeld? _O-
  woensdag 29 december 2010 @ 12:53:56 #246
14746 k_i_m
pi_90577759
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:40 schreef RockabeIIa het volgende:
ieuwwww!

Ik ben ook eens een luier vergeten gelijk op te ruimen en terwijl ik naar boven was om B toen in bed te leggen heeft den teckel zich er aan tegoed gedaan... incl. overal de stukjes... met stukjes...

Kim, hopelijk is het met 2x wassen afdoende
Gadverdamme :r. Mijn wederhelft vergeet soms wel eens een luier weg te gooien en dan ruikt de hele kamer naar poep als je binnenkomt. Ook zo goor :r.
In my life
Why do I smile
pi_90577919
Oh getsie. Luiergooien :o Hier gaan ze gewoon braaf in den emmer. En als die vol is gaat het in de vuilnisbak.
Ik had er laatst een (in een luierzakje) in de luiertas laten zitten. Na een dag of wat moest ik iets uit de tas hebben en vond ik hem zo stinken. Dus ik besnuffel die tas eens goed en vond ik die zak terug in een vakje :X :') :@

Leuker nieuws; Er is een circus op Zapp. "Magic Circus Show"
pi_90579628
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Oh dus ik had het al eens gemeld? _O-
ja :D
pi_90580410
IceAge is op RTL 4 nu. Het is alleen Nederlands -O-
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 15:00:13 #250
7074 moussy
kuttekop
pi_90583698
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:01 schreef lady-wrb het volgende:
mous, zit je nog wel eens op playtopia?
:Y
  woensdag 29 december 2010 @ 15:04:02 #251
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_90583881
Mijn bestelling dankzij de tip van Huuphuup is binnen. O+

pi_90583938
Wat een gave stofjes, vooral rehts onder blauw /groen vind ik gaaf !
  woensdag 29 december 2010 @ 15:08:33 #253
3011 E.T.
pi_90584078
O wat een leuke stofjes, spuug! :Y (Ze hebben daar zulke leuke spullen :Y *kwijl*)

Ga je ook laten zien wat je er van gemaakt hebt uiteindelijk? ;)
pi_90584367
Gaaf! Waar komt dat vandaan... ? ;) Ik ben ook nog op zoek naar een leuk stofje voor een kraamcadeautje...
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 15:33:32 #255
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90585232
leuk!
wat ga je dr van maken, spuug?
  woensdag 29 december 2010 @ 15:39:06 #256
3011 E.T.
pi_90585477
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:13 schreef Nijna het volgende:
Gaaf! Waar komt dat vandaan... ? ;) Ik ben ook nog op zoek naar een leuk stofje voor een kraamcadeautje...
vanmarieke.nl :)
pi_90587028
Oh ga ik ook ff kwijlen ;)
  woensdag 29 december 2010 @ 16:56:31 #258
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90589339
Leuk Spuug O+
Kinderbijslag komt er weer aan h? O+ :9~
pi_90590763
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn bestelling dankzij de tip van Huuphuup is binnen. O+

[ afbeelding ]
ooooooh!!! O+ O+ O+ *O* *O*
súperleuk O+ :9

ik zag dat ze ook cadeaubonnen hebben, heb k mooi een kadootje voor mn verjaardag van broer en zuslief *O* <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 29 december 2010 @ 17:30:19 #260
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_90590952
quote:
6s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:08 schreef E.T. het volgende:
O wat een leuke stofjes, spuug! :Y (Ze hebben daar zulke leuke spullen :Y *kwijl*)

Ga je ook laten zien wat je er van gemaakt hebt uiteindelijk? ;)
Uiteindelijk. :Y Dat kan best even duren, ik heb een beetje naaimachinevrees. :@ Maar met zoveel leuke stofjes moét ik er echt achter gaan zitten!
  woensdag 29 december 2010 @ 17:30:41 #261
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90590972
Ik heb er een buurmeisje bij *O* Een vriendinnetje voor Beppie ohh *O*
pi_90591792
Gefeliciteerd TF! *O*

Wil iemand mijn (8> hebben }:| ?
Hij is ziek. En volgens hem zelf 'doodziek'. Ik loop de hele dag te vliegen en rennen.
Volgens mij zou ik bij zo'n griepje gewoon doorstomen maar ja mannen he...?

[ Bericht 0% gewijzigd door flowerbox op 29-12-2010 20:24:22 ]
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 17:57:38 #263
7074 moussy
kuttekop
pi_90592217
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Uiteindelijk. :Y Dat kan best even duren, ik heb een beetje naaimachinevrees. :@ Maar met zoveel leuke stofjes moét ik er echt achter gaan zitten!
:D dan heb ik het juist! Bang dat ik het mooie stofje verpruts -O-
  woensdag 29 december 2010 @ 18:03:51 #264
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90592421
Ik heb zo ontzettend veel stof op voorraad dat ik dat in een jaar niet meer opkrijg :X En maar bij kopen :')
Ik heb verknipangst ;( En ben altijd bang dat ik een nóg leuke project tegenkom als ik er eenmaal iets mee gemaakt heb :')
Sneu :P
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 18:08:58 #265
7074 moussy
kuttekop
pi_90592642
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb zo ontzettend veel stof op voorraad dat ik dat in een jaar niet meer opkrijg :X En maar bij kopen :')
Ik heb verknipangst ;( En ben altijd bang dat ik een nóg leuke project tegenkom als ik er eenmaal iets mee gemaakt heb :')
neuh, herkenbaar juist :P
pi_90593377
quote:
hahaha herkenbaar :D

of ik heb een té leuk stofje maar wil er geen jurkje in 68 van maken want dan kan ze het maar zo kort aan enzo :')

Ik ben nu hoesjes aan het maken voor de groeiboekjes van het CB met de stofjes van marieke, daar kan ik in elk geval tegenaan kijken tot ze 4 zijn :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90593396
oh en gefeliciteerd met t verse buurmeisje! *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90593867
Verknipangst heb ik nog niet... leuke stofjes trouwens op die site! Dank voor de link!
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 18:39:26 #269
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90593967
huup, altijd als ik die spot van ditzo voorbij zie komen met die chinezen, moet ik altijd aan jou denken :@ _O-
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 18:39:50 #270
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90593982
ober, dr zit een pruik in mijn soep :D
pi_90595508
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:39 schreef lady-wrb het volgende:
ober, dr zit een pruik in mijn soep :D
pluik? :o

het zegt me niets :D ff youtuben :9
maar lief dat je aan me denkt :+

het gordijntje hangt btw! *O* O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 29 december 2010 @ 19:34:18 #272
3011 E.T.
pi_90596192
quote:
Dit herken ik helemaal niet O-)

Heb ook wel al een tijdje dat ik het gezeik vind om alles steeds weer tevoorschijn te halen en weer op te moeten ruimen. Ik heb geen ruimte voor apart plekje voor naaimachines, dus moet steeds alles op de eettafel.. Maar die hebben we ook in z'n geheel nodig als we gaan eten en kan dus ook niet ff stukje opschuiven ofzo :{ Nog even doorbijten, dan gaat er steeds meer speelgoed naar kinderslaapkamers en dan kan er een buro in de huiskamer; ook meteen voor pc's enzo :)
  woensdag 29 december 2010 @ 19:45:41 #273
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90596541
Ik ben zo blij met m`n extragrote knutseltafel in de woonkamer! Zo blijft de eettafel altijd vrij en kan ik alles lekker daar op de tafel laten staan :)
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 19:51:42 #274
7074 moussy
kuttekop
pi_90596782
Oh man! Ik heb gister nog ff knetterende ruzie over gehad over knutselburo's :r We hebben de schuur (inpandige berging) leeggetrokken zodat P. daar kan graveren (lees, janken met een boor op glas, klinkt als: tandarts) gaat ie emmeren omdat er 1, één, EEN naaimachine van mij staat!! Ik ben dus maar niet begonnen over dat ik dáár ook wil emmeren met mijn naaimachine, dat ziet ie vanzelf wel, als het hele buro vol gebouwd is met MIJN tyfusbende :6
pi_90596800
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

geen blaas hebben? :o ik heb wel eens het idee sinds you-know-what (kijk Flowerbox, ik kan het wel :+ )
_O-
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 20:16:25 #276
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90597806
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

pluik? :o

het zegt me niets :D ff youtuben :9
maar lief dat je aan me denkt :+

het gordijntje hangt btw! *O* O+
heb je de haakjes al binnen dan? :o
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 20:25:18 #277
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90598263
Dat klinkt wel creatief van je man, moussy. Graveert ie alleen glas of ook andere materialen?
Kun je de berging/ bureau's niet eerlijk door de helft delen wb jullie hobbies? :)
pi_90598330
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:25 schreef lady-wrb het volgende:
deze bedoel ik, huup

ja k had em gevonden :D hahaha te droog :D

En ja de haakjes zijn binnen :Y zaten vanmorgen bij de post. B. vroeg al wat ik nú weer besteld had :') heb het gordijn gelijk vanmiddag opgehangen <3 foto staat in t inspiratietopic.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 20:29:49 #280
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90598381
wow dat is snel zeg,
de kaart naar mijn schoonmoeder ( die woont 2 kilometer verderop hier) deed er een week over :D
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 20:30:25 #281
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90598400
maar jij verstaat het, klopt het, wat die chinezen zeggen?
pi_90598558
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:30 schreef lady-wrb het volgende:
maar jij verstaat het, klopt het, wat die chinezen zeggen?
Het is Cantonees, ik spreek Mandarijn Chinees dus dit versta ik niet zo, maar voor zover mijn Cantonees strekt klopt het wel wat er gezegd wordt. De woorden voor pruik en 'die man daar' enzo in elk geval wel :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 20:52:00 #283
7074 moussy
kuttekop
pi_90599394
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:27 schreef flowerbox het volgende:
Dat klinkt wel creatief van je man, moussy. Graveert ie alleen glas of ook andere materialen?
Kun je de berging/ bureau's niet eerlijk door de helft delen wb jullie hobbies? :)
Tuurlijk kan ik daar ook wel rotzooien, maar het was zijn tegenprestatie op mijn gezeur over dat niemand iets in huis doet, behalve op z'n/d'r onderrug liggen en tv kijken, terwijl ik de enige ben die geen vakantie heeft en dan thuis kom in huize puinhoop }:|

Alles waar hij zn boor op kan zetten graveert ie, nog net niet onze tanden en kiezen :')
pi_90600229
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef moussy het volgende:

[..]

Tuurlijk kan ik daar ook wel rotzooien, maar het was zijn tegenprestatie op mijn gezeur over dat niemand iets in huis doet, behalve op z'n/d'r onderrug liggen en tv kijken, terwijl ik de enige ben die geen vakantie heeft en dan thuis kom in huize puinhoop }:|

Alles waar hij zn boor op kan zetten graveert ie, nog net niet onze tanden en kiezen :')
Oh ja da's idd wel vervelend zoals je de situatie schetst (understatement? 8-) ).

Als je nou zorgt dat hij wel jullie kiezen en tanden boort kun je tandarts iig schrappen uit je zorgverz. :+

Hier trouwens ook huize puinhoop maar geen zin om daar wat aan te veranderen. Alleen de was weg werken en morgen dagje werken en dan dan .....weekje weg :s) !
pi_90601768
Hier is het ook knutselen tussen de maaltijden door. Maar mijn geduld is ook niet veel langer dan dat, dus geen probleem hier ;)

Zat ik hier vanochtend niet te piepen over een kapotte wasmachine.. Hij is weer heel: een sok in je filter helpt niet bij de waterafvoer :@
pi_90601851
Pfff deepfreeze, gelukkig was het alleen een sok dat is nog goed op te lossen, toch?!
  woensdag 29 december 2010 @ 21:52:11 #287
95408 Incantrix
pi_90602496
Oh, dat scheelt, Deepfreeze! De onze was echt heel stuk, zó stuk dat de meneren die vandaag de nieuwe kwamen brengen de oude niet af konden voeren: er stond nog 'wat' water in :') Stínken! Als de hel zeg! :X Mag mijn liefje lekker leeg laten lopen.. :P
3!
  woensdag 29 december 2010 @ 22:02:14 #288
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90603041
Mijn wasmachine was ook stukkend. Miel
e gebeld dat ze zsm móésten komen ivm kinderen en loges en veel was. Monteur nog net niet met piepende banden voor de deur: "eh, mevrouw, heeft u dat knopje 'inweek' altijd ingedrukt staan?" ik nog: whut? Hij weer: "..."
Dus hij schreef een briefje dat hij mij niet thuis trof voor de reparatie... Verschil tussen 90 euro en een tientje van mij voor de moeite. :@ :')
  woensdag 29 december 2010 @ 22:25:18 #289
95408 Incantrix
pi_90604163
Ooohh, Memmel, hahaha! :D Wel chill dat hij het zo heeft opgelost voor je. Zoiets heb ik met de vorige wasmachine ook gehad trouwens.. Na een jaar of twee kwam de was er steeds natter uit, dus er ging iets niet goed bij het centrifigeren. Ik de monteur gebeld, die kwam kijken.. Haalde het filter eruit en schoof dat zo onder mijn neus met de mededeling dat ik wél het filter schoon behoorde te maken. Er zat echt een ENORME baal kattenhaar in dat ding :X Ik kon me nog net inhouden om niet "Fluffy! Dáár ben je!" te roepen (de monteur was echt heel grumpy) :X Wist ik veel dat er ook een filter in je wasmachine zit..
3!
  woensdag 29 december 2010 @ 22:27:18 #290
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90604261
Fluffy daar ben je .... _O-
  woensdag 29 december 2010 @ 22:34:55 #291
95408 Incantrix
pi_90604675
Ik mocht overigens de volledige voorrijkosten aftikken :')

Oh, dámn, weet je dat ik nu pas zie wat je avatar eigenlijk is? _O-
3!
  woensdag 29 december 2010 @ 22:45:33 #292
14746 k_i_m
pi_90605262
Memmel _O-.

Ik heb ook wel eens een sok half uit de afvoer moeten trekken. Bastard :(.
In my life
Why do I smile
  woensdag 29 december 2010 @ 22:58:07 #293
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90605934
quote:
Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef Incantrix het volgende:
Ik mocht overigens de volledige voorrijkosten aftikken :')

Oh, dámn, weet je dat ik nu pas zie wat je avatar eigenlijk is? _O-
In het kader van de tamponisering van de samenleving!
  woensdag 29 december 2010 @ 23:00:32 #294
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90606064
Bukt u maar :9
  woensdag 29 december 2010 @ 23:02:35 #295
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90606169
Lekker taart! Alleen iets zachter dan de vorige keer aub!
  woensdag 29 december 2010 @ 23:05:43 #296
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90606357
Ik kan niks garanderen Memmel })
  woensdag 29 december 2010 @ 23:06:24 #297
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90606413
Ow ok dan *bukt*
  woensdag 29 december 2010 @ 23:12:02 #298
14746 k_i_m
pi_90606739
:').
In my life
Why do I smile
  woensdag 29 december 2010 @ 23:14:04 #299
14746 k_i_m
pi_90606860
-

[ Bericht 100% gewijzigd door k_i_m op 29-12-2010 23:14:43 (hoer!) ]
In my life
Why do I smile
  woensdag 29 december 2010 @ 23:14:26 #300
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90606881
_O-
  woensdag 29 december 2010 @ 23:14:48 #301
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90606902
vol