Dat is ook wat.....quote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef simmu het volgende:
beterschap inca![]()
tis niks leuk om ziekig te zijn![]()
riep iemand gister iets over drakerige schoonfamilie? ik heb nog wel een sappige over de mijne weer. dan sta je 2 dagen in de keuken om een leuk diner te maken en gaan ze een uur voor het eten op hoge poten weg. ze zouden echt blijven eten, eerlijk waar. maar schoonpa houdt stug vol dat het een communicatiefoutje was (ondanks zn vrouw die aan alle kanten protesteerde)
ah well: de stemming verbeterde aanmerkelijk toen hij eenmaal weg was. sneu maar waar. we hebben lekker gegeten van onze pastoorshaasjes en verder zal het me aan mijn kont roesten ook wat hij al dan niet doet en laat!
pastoorshaasjes zijn lekker
nope. het zijn een stel krengen bij elkaar. sorrie voor de mensen die nog hoop hebben, maar ik geloof er niet meer in.quote:Op zondag 26 december 2010 22:20 schreef Ca.ra het volgende:
Oh Simmu, jij hebt het echt niet getroffen qua schoonfamilie he...
da's lastig want 3 uur rijden verderopquote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Toegang tot de kleinkinderen is wel iets anders dan de toegang tot je huis, he. Gewoon contact bij hem thuis?
Ja, da's wel lastig dan met twee kleintjes. Ik zou zeggen: dan niet meer bij jullie thuis afspreken, maar ergens in een restaurant of zo. Desnoods ergens op de route, dan gooi je het op 'dan is de reis niet zo vermoeiend voor je'. Dat hij stervende is betekent niet dat hij alles maar kan maken, toch?quote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef simmu het volgende:
[..]
da's lastig want 3 uur rijden verderop
max 2 jaarquote:Op zondag 26 december 2010 23:27 schreef Ca.ra het volgende:
Het klinkt lullig, maar hoe stervende is stervende? Dat zou voor mij ook wel meewegen in mijn beslissing.
vreselijk is t hier hequote:Op maandag 27 december 2010 08:47 schreef lily het volgende:
Ik zit weer op kantoor.
Het is bij ons in de woonwijken nog steeds oorlogsgebied wat sneeuw betreft. Wat een ellende zeg![]()
Sneeuw, sneeuw, en nog eens sneeuw. Overal gestrande auto's. Overal sneeuwwallen. De straten zijn 2 keer zo smal geworden en keren op de weg of parkeren is bijna onmogelijk.
Mijn echtgenoot is thuis maar gezien zijn zware rugklachten moest ik Leah toch naar het kdv brengen en daar was het ook onbegaanbaar (in een straal van 200 m eromheen).
Wie had het over warm water regenen? Graag (er zijn hier sneeuwwallen die in juni nog niet weg zijn)
Ik zou het niet aandurven, half nederland is vrij tussen kerst en o&nquote:Op maandag 27 december 2010 09:15 schreef huuphuup het volgende:
Oeh spannend miss! Wel leuk
En goeiemorgen allemaal![]()
Is Ikea vandaag een beetje te doen? Of is vandaag ook zo'n dag dat je niet moet willen gaan? Ik heb van die gordijnknijpertjes nodig voor de babykamer, das alles![]()
oh en ik doe even een dikke![]()
![]()
voor mijn buren
Het was hier spiegelglad maar toen we gister thuis kwamen hebben ze het ijs weggeschept voor mijn deur en de deur van mn buurmeisje (ook hoogzwanger) en een paadje geschept.
Lief!
ja daarom twijfelde ik ookquote:Op maandag 27 december 2010 09:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zou het niet aandurven, half nederland is vrij tussen kerst en o&n
En yay voor de buren
idee!quote:Op maandag 27 december 2010 09:30 schreef Saffier het volgende:
Of morgenochtend gaan en er meteen ontbijten
Of online bestellen bij de HEMA?quote:Op maandag 27 december 2010 09:30 schreef Saffier het volgende:
Of morgenochtend gaan en er meteen ontbijten
kun je online ontbijt bestellen bij Hema?quote:Op maandag 27 december 2010 09:36 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Of online bestellen bij de HEMA?
ik geloof dat ik die nog heb liggen. zal ik eens kijken of wil je persee naar ikea?quote:Op maandag 27 december 2010 09:15 schreef huuphuup het volgende:
Oeh spannend miss! Wel leuk
En goeiemorgen allemaal![]()
Is Ikea vandaag een beetje te doen? Of is vandaag ook zo'n dag dat je niet moet willen gaan? Ik heb van die gordijnknijpertjes nodig voor de babykamer, das alles![]()
oh en ik doe even een dikke![]()
![]()
voor mijn buren
Het was hier spiegelglad maar toen we gister thuis kwamen hebben ze het ijs weggeschept voor mijn deur en de deur van mn buurmeisje (ook hoogzwanger) en een paadje geschept.
Lief!
oeh!quote:Op maandag 27 december 2010 09:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik geloof dat ik die nog heb liggen. zal ik eens kijken of wil je persee naar ikea?
goed ben ik he? het is een enorme bende in mijn werkkot, maar ik weet wel alles vlekkeloos te liggenquote:Op maandag 27 december 2010 10:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet ze ook nog ergens hebben. Maar ja...*ergens* is een ruim begrip he?
hahaha zoiets had mijn vriend ook van de week.quote:Op maandag 27 december 2010 10:10 schreef huuphuup het volgende:
ik heb je gepmd lady!
Muks hier is het ook donker ja, het helpt vast als ik de gordijnen open doe
Ik heb niksquote:Op maandag 27 december 2010 10:12 schreef lady-wrb het volgende:
o dat hoeven we hier niet te proberen, vergeefse moeite.
maar misschien heb jij achterwielaandrijving? schijnt beter te zijn.
so what? hij doet het toch?quote:Op maandag 27 december 2010 10:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik heb niks. Het allergoedkoopste en kleinste autootje, maar het lukte wel.
hier een acer. Asus is ook een goed merk.quote:Op maandag 27 december 2010 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik word knotsknettergek van de laptop waar ik nu op werk.
het scherm van het ding knippert, hij gaat geregeld spontaan uit en hij wordt loeiheet.
volgens mijn vriend maakt het geen bal uit welke laptop je koopt alles is hetzelfde.
maar ik hoor jullie nooit over bovenstaande.
dit is een fujitsu siemens amilo.
als ik dit mormel zou willen vervangen, wat raden jullie aan?
of is dit een vraag voor dig?
ik heb liever iets gebruiksvriendelijks, ik ben niet zo handig met computers
en klopt het dat batterijen van laptops na een maand of 3 nog maar een uur meegaan?
Ik zeg: iPadquote:Op maandag 27 december 2010 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik word knotsknettergek van de laptop waar ik nu op werk.
het scherm van het ding knippert, hij gaat geregeld spontaan uit en hij wordt loeiheet.
volgens mijn vriend maakt het geen bal uit welke laptop je koopt alles is hetzelfde.
maar ik hoor jullie nooit over bovenstaande.
dit is een fujitsu siemens amilo.
als ik dit mormel zou willen vervangen, wat raden jullie aan?
of is dit een vraag voor dig?
ik heb liever iets gebruiksvriendelijks, ik ben niet zo handig met computers
Nou ingewikkeld?! Het is intuďtief, daar moet een vrouw op rode laarzen wel wat mee kunnen.quote:Op maandag 27 december 2010 11:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die voelde ik aankomen
ik zeg: dat is veeeeeeeel te ingewikkeld voor mij
quote:Op maandag 27 december 2010 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ipad is zoooooooooo simpel! Kan niks aan fout gaan, echt niet
kan je dr ook mee bellen? (mijn telefoon loopt ook op zijn laatste benen, nou ja de batterij dan)quote:Op maandag 27 december 2010 11:31 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nou ingewikkeld?! Het is intuďtief, daar moet een vrouw op rode laarzen wel wat mee kunnen.![]()
Nee, het is heel makkelijk
Plaatjes opslaan kan nu wel! En welke blogsoftware/ site gebruik je dan?! Er is wordpress app enz.quote:Op maandag 27 december 2010 11:42 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil geen ipad meer, je kunt er geen plaatjes mee opslaan en mijn blog kan ik niet updaten vanaf de iphone/ipad. Ik vind het echt heel jammer, want verder is het echt zo'n superfijn ding, maar als je twee van de vier dingen waarvoor je 'm koopt niet kunt houdt het op.
Wij hebben een kleine laptop van asus en die bevalt prima, als ik rijk zou zijn zou ik er een macbook bijkopen.
nee joh, dat hoeft niet. dan koop ik gewoon een nieuwe batterij voor mijn geliefde telefoon. die is echt oud, maar ik ben dr zo aan gehecht. ik vind m zo fijn.quote:Op maandag 27 december 2010 11:45 schreef Oxymoron het volgende:
Nee, bellen kan je er niet mee. Al zijn er we geruchten van een iPad2 waarmee je wel kunt bellen.
Dan is een Samsung Galaxy Tab meer wat voor jou. Daar kun je wel mee bellen.
Kwalitatief beter dan de consumentenlijn.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 11:49 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie dat ook, dat je vakantie hebt en dat je dan helemaal uit je ritme bent?
quote:Op maandag 27 december 2010 11:50 schreef lady-wrb het volgende:
dan zaag ik wel een leguaan voor je (als je een geschikt plaatje voor me hebt)
quote:Op maandag 27 december 2010 11:50 schreef lady-wrb het volgende:
[
ah wat lief
dan zaag ik wel een leguaan voor je (als je een geschikt plaatje voor me hebt)
krijg nou tietenwaarom staat k_i_m bij oxy's icoon?
ik reageerde op oxy en bij de quote staat de post van k_i_m
Oh, dat is goed nieuws! En ik gebruik inderdaad wordpress, maar via Safari werkt dat dus niet. Dan staat 'ie nu weer bovenaan mijn lijstje! Thnx, Oxyquote:Op maandag 27 december 2010 11:46 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Plaatjes opslaan kan nu wel! En welke blogsoftware/ site gebruik je dan?! Er is wordpress app enz.
Via de wordpress app kun je zelfs meerdere blogs tegelijk beheren! Echt makkelijk.quote:Op maandag 27 december 2010 11:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dat is goed nieuws! En ik gebruik inderdaad wordpress, maar via Safari werkt dat dus niet. Dan staat 'ie nu weer bovenaan mijn lijstje! Thnx, Oxy
Via de apple site, of via een Apple Premium Reseller. Daar krijg je heel goed advies enz. Voor als je niet zo goed 'durft' online te kopen, of twijfelt over welk model je wilt kopen.quote:Op maandag 27 december 2010 12:00 schreef lady-wrb het volgende:
wat kost een ipad tegenwoordig? en waar kan je m het beste kopen?
Ook voor mij? Wij gaan er straks eentje kopen, denk ik.quote:Op maandag 27 december 2010 11:48 schreef Oxymoron het volgende:
Als je dr 1 (ipad) besluit te kopen, dan wil ik wel online helpdesk voor je zijnyw.
Ziet er best goed uit volgens mij.quote:Op maandag 27 december 2010 15:18 schreef lady-wrb het volgende:
zonet valt het intertoys krantje in de bus en voorop staat een laptop hp625
is dat wat?
moet nu 389 euro kosten
of is het speelgoedkwaliteit
Het valt niet mee hč? Het is ook lastig.quote:
Volgens mij zijn ze nóg de achterstand aan het inhalen of zoquote:
Ja! Wel wiebelig nog hoor, maar we zijn ff lekker naar de stad gegaan, onder de noemer frisse neus halenquote:hoe is het met de dochter? weer op de been?
Ja, maar er zijn ook gratis apps. Maar waar ik vroeger geld uitgaf aan tja, waaraan? (aan dure cd's en computerspelletjes a 42,95 gulden, want dat kostte een CD toen!) geef ik het nu uit aan apps. En i koop er best veel. Ik denk zo'n 10 per week. Maar de duurste apps van mij zijn 30 euro (spraaksoftwarequote:Op maandag 27 december 2010 13:59 schreef mikoxx het volgende:
Kosten al die apps ook weer geld Oxy??
Ja hoor, ook voor jou ben ik helpdesk!quote:Op maandag 27 december 2010 13:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook voor mij? Wij gaan er straks eentje kopen, denk ik.
Hoe zit het met wordbestanden enz. Kun je die wel openen op een iPad of heb je daar een aparte apps voor nodig? En welke apps zijn interessant?
Shazam!quote:Op maandag 27 december 2010 18:09 schreef happyme28 het volgende:
Die app die de nummers op de radio herkent vind ik cool![]()
Oh ja, die app die streepjescodes kan lezen is ook handig. Waar te koop, wat 't kost enzo
Ik heb een ePad van Ebay geplukt. 7 inch scherm, slechts Android 1.6 en verre van snelheidsmonster. Met custom firmware nog wat opgeknapt. .Geen Angry Birds. Wel surfen, mailen, Fokken, twitteren en ereaden bij een kop thee. En omdat ik hierdoor heb gemerkt dat een Android tablet voor mij echt een fijn werkende uitvinding is heb ik vanmiddag een betere besteldquote:Op maandag 27 december 2010 16:29 schreef Incantrix het volgende:
Macka, wat voor 1 heb jij er? Is die dan wel een beetje gebruiksvriendelijk? Hoe groot is het scherm?
Nouja, voorlopig nog geen ipad hier, de wasmachine is net stukgegaan
Nice!quote:Op maandag 27 december 2010 18:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb vanmiddag languit op de bank BZV teruggekeken op kristalhelder beeld. Hij kijkt fijner dan m`n monitor en tv
onze vaste pc is een Dell, en die is echt prima. Geen centje pijn, nooit stuk eigenlijk geen klagen. en dat ding is een jaar of 4 oud nu? (zo oud alweer? ik dacht bijna nieuw nog.quote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef Incantrix het volgende:
Lady, dat is inderdaad altijd zo wonderlijk.. Is toch ook wel gebonden aan persoonlijke voorkeur, mijn broertje is bijv. helemaal niet negatief over dell, terwijl ik daar altijd alleen maar bagger over hoor. Zijn ervaring met dell is juist weer dat het bijna niet stuk gaar, tov bijv. hp.
Ja die had jen ook voor me gemaakt. OP m'n iPad.quote:Op maandag 27 december 2010 21:40 schreef YPPY het volgende:
Anna is fan van de iPad, regelmatig krijg ik een mailtje dat ze weer een tekening voor me heeft gemaakt.
Iquote:Op maandag 27 december 2010 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onze vaste pc is een Dell, en die is echt prima. Geen centje pijn, nooit stuk eigenlijk geen klagen. en dat ding is een jaar of 4 oud nu? (zo oud alweer? ik dacht bijna nieuw nog.)
Er is ook niks mis met Dell. En ook niet met Toshiba en HP. Alhoewel ik er wel bij moet zeggen dat ik dan voornamelijk even uit mijn werkervaring put, en dat eigenlijk alleen de zakelijke lijnen betreft. Maar verder qua service of onderdelen vervangen, of uberhaupt de levensduur is er niks mis mee.quote:Op maandag 27 december 2010 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onze vaste pc is een Dell, en die is echt prima. Geen centje pijn, nooit stuk eigenlijk geen klagen. en dat ding is een jaar of 4 oud nu? (zo oud alweer? ik dacht bijna nieuw nog.)
quote:Op maandag 27 december 2010 23:33 schreef debuurvrouw het volgende:
wij hebben gewoon een saaie zwarte Acer.Buum neemt m mee voor z'n werk en die wilde dus geen roze.
(
ik zie m gaan
hij werkt in de bouw.
)
quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:43 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een Dell Inspiron met een roodroze deksel.
I love rood roze
Zo Diaan, boter bij de vis zeg maarquote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
Nu ook vanaf iPad. Nog wel even wennen maar
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:40 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Zo Diaan, boter bij de vis zeg maar.
verdorie die wil ik ook, maar die action is zo ver weg dat voor ik er ben ik al 100 keer op mijn gezicht ben gegaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:50 schreef moussy het volgende:
Ik heb ze vanmiddag maar meteen gekocht
oh mij niet gezien zeg, ik vind reptielen doodengquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ooooh, daar ben ik geweest toen ik zwanger was van mijn dochter Oxy. Nu ik jou daarover hoor, heb ik er ook weer zin om daarheen te gaan.
Ik heb ook niks vastgehouden of geaaid hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oh mij niet gezien zeg, ik vind reptielen doodeng
o hou op over spinnen. ze hadden bij artis een keer zo'n dierenknuffeldag oid, loop ik om een open kast heen, zit er een kind met zo'n walgelijk grote spin in zijn handen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik heb ook niks vastgehouden of geaaid hoor(een slang zou ik wel sneller durven dan een spin denk ik
). Maar achter glas vind ik het best leuk en het is gewoon een heel knus ding daar. Ik vond het gewoon heel gezellig weet ik nog.
dan welke?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:22 schreef k_i_m het volgende:
Is dit nou nog steeds hetzelfde topic?.
Ja en dit is pas post 182 dus het gaat nog wel even duren denk ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:22 schreef k_i_m het volgende:
Is dit nou nog steeds hetzelfde topic?.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o hou op over spinnen. ze hadden bij artis een keer zo'n dierenknuffeldag oid, loop ik om een open kast heen, zit er een kind met zo'n walgelijk grote spin in zijn handen.
ik heb de hele dierentuin bij elkaar gegild geloof ik
Wel makkelijk met kiezen waar je naar moet kijken!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Godver, ik ontvang een hele hoop zenders op televisie niet. Ik snap er niks van.
Bij Ziggo moet je dan soms ff bellen, dat ze de boel even resetten ofzo. Maar daar moet je voor in de stemming zijn, om afgebekt te worden enzo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Godver, ik ontvang een hele hoop zenders op televisie niet. Ik snap er niks van.
Heb je wels een leverworst gewónnen hiep hiep hoeráquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:29 schreef YPPY het volgende:
Wat een lief gedichtje oxy!![]()
Ik vond het erg gezellig.
We hebben ook nog een sprinkhaan gegeten!
En een kakkerlak geaaid.![]()
Wat een geweldige reactie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:42 schreef lady-wrb het volgende:
omg waarom zou je een kakkerlak willen aaien als je niet pluk van de petteflet bent
In de tvquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:30 schreef k_i_m het volgende:
Gaat je stekker uit de muur in je tv, of in een kastje?
Flamingo's ook. En die staan bijna altijd bij het begin van de dierentuin ook, bohhhhquote:
geen blaas hebben?quote:
Ik ga zo nog eens kijken. Effe pauzequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:12 schreef debuurvrouw het volgende:
heb je geen automagisch zoeken op je tv? dat is echt fijn.
Doen ze dat allemaal in van die statiegeldkratjes?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:58 schreef Memmel het volgende:
De man van Albert liep hier vorige week te klagen. Hoezo? Ik had maar tien pakken katten grit, vijf kratten bier, grootverpakkingen cola etc , pampers etc etc. Niet klagen, maar dragen!
Ik doe het ook niet meer sinds jouw verhaalquote:Op woensdag 29 december 2010 12:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh kim
Ik had altijd de nare gewoonte de luiers van Beppie de gang in te gooien alwaar de vuilnisbak staat. Nadat ik dat eens deed met een ochtendluier die tegen de wcdeur openscheurde en de héle gang onder de volgezogen pisgel zat, ben ik daar maar mee gestopt
Oh dus ik had het al eens gemeld?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer sinds jouw verhaal
Gadverdammequote:Op woensdag 29 december 2010 12:40 schreef RockabeIIa het volgende:
ieuwwww!
Ik ben ook eens een luier vergeten gelijk op te ruimen en terwijl ik naar boven was om B toen in bed te leggen heeft den teckel zich er aan tegoed gedaan... incl. overal de stukjes... met stukjes...
Kim, hopelijk is het met 2x wassen afdoende
jaquote:Op woensdag 29 december 2010 12:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh dus ik had het al eens gemeld?
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:01 schreef lady-wrb het volgende:
mous, zit je nog wel eens op playtopia?
vanmarieke.nlquote:Op woensdag 29 december 2010 15:13 schreef Nijna het volgende:
Gaaf! Waar komt dat vandaan... ?Ik ben ook nog op zoek naar een leuk stofje voor een kraamcadeautje...
ooooooh!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn bestelling dankzij de tip van Huuphuup is binnen.![]()
[ afbeelding ]
Uiteindelijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:08 schreef E.T. het volgende:
O wat een leuke stofjes, spuug!(Ze hebben daar zulke leuke spullen
*kwijl*)
Ga je ook laten zien wat je er van gemaakt hebt uiteindelijk?
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Uiteindelijk.Dat kan best even duren, ik heb een beetje naaimachinevrees.
Maar met zoveel leuke stofjes moét ik er echt achter gaan zitten!
neuh, herkenbaar juistquote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb zo ontzettend veel stof op voorraad dat ik dat in een jaar niet meer opkrijgEn maar bij kopen
Ik heb verknipangstEn ben altijd bang dat ik een nóg leuke project tegenkom als ik er eenmaal iets mee gemaakt heb
Sneu
hahaha herkenbaarquote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb zo ontzettend veel stof op voorraad dat ik dat in een jaar niet meer opkrijgEn maar bij kopen
Ik heb verknipangstEn ben altijd bang dat ik een nóg leuke project tegenkom als ik er eenmaal iets mee gemaakt heb
Sneu
pluik?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:39 schreef lady-wrb het volgende:
ober, dr zit een pruik in mijn soep
Dit herken ik helemaal nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sneu
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geen blaas hebben?ik heb wel eens het idee sinds you-know-what (kijk Flowerbox, ik kan het wel
)
heb je de haakjes al binnen dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
pluik?
het zegt me nietsff youtuben
maar lief dat je aan me denkt![]()
het gordijntje hangt btw!![]()
ja k had em gevondenquote:
Het is Cantonees, ik spreek Mandarijn Chinees dus dit versta ik niet zo, maar voor zover mijn Cantonees strekt klopt het wel wat er gezegd wordt. De woorden voor pruik en 'die man daar' enzo in elk geval welquote:Op woensdag 29 december 2010 20:30 schreef lady-wrb het volgende:
maar jij verstaat het, klopt het, wat die chinezen zeggen?
Tuurlijk kan ik daar ook wel rotzooien, maar het was zijn tegenprestatie op mijn gezeur over dat niemand iets in huis doet, behalve op z'n/d'r onderrug liggen en tv kijken, terwijl ik de enige ben die geen vakantie heeft en dan thuis kom in huize puinhoopquote:Op woensdag 29 december 2010 20:27 schreef flowerbox het volgende:
Dat klinkt wel creatief van je man, moussy. Graveert ie alleen glas of ook andere materialen?
Kun je de berging/ bureau's niet eerlijk door de helft delen wb jullie hobbies?
Oh ja da's idd wel vervelend zoals je de situatie schetst (understatement?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik daar ook wel rotzooien, maar het was zijn tegenprestatie op mijn gezeur over dat niemand iets in huis doet, behalve op z'n/d'r onderrug liggen en tv kijken, terwijl ik de enige ben die geen vakantie heeft en dan thuis kom in huize puinhoop![]()
Alles waar hij zn boor op kan zetten graveert ie, nog net niet onze tanden en kiezen
In het kader van de tamponisering van de samenleving!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef Incantrix het volgende:
Ik mocht overigens de volledige voorrijkosten aftikken
Oh, dámn, weet je dat ik nu pas zie wat je avatar eigenlijk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |