Dat is ook wat.....quote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef simmu het volgende:
beterschap inca![]()
tis niks leuk om ziekig te zijn![]()
riep iemand gister iets over drakerige schoonfamilie? ik heb nog wel een sappige over de mijne weer. dan sta je 2 dagen in de keuken om een leuk diner te maken en gaan ze een uur voor het eten op hoge poten weg. ze zouden echt blijven eten, eerlijk waar. maar schoonpa houdt stug vol dat het een communicatiefoutje was (ondanks zn vrouw die aan alle kanten protesteerde)
ah well: de stemming verbeterde aanmerkelijk toen hij eenmaal weg was. sneu maar waar. we hebben lekker gegeten van onze pastoorshaasjes en verder zal het me aan mijn kont roesten ook wat hij al dan niet doet en laat!
pastoorshaasjes zijn lekker
nope. het zijn een stel krengen bij elkaar. sorrie voor de mensen die nog hoop hebben, maar ik geloof er niet meer in.quote:Op zondag 26 december 2010 22:20 schreef Ca.ra het volgende:
Oh Simmu, jij hebt het echt niet getroffen qua schoonfamilie he...
da's lastig want 3 uur rijden verderopquote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Toegang tot de kleinkinderen is wel iets anders dan de toegang tot je huis, he. Gewoon contact bij hem thuis?
Ja, da's wel lastig dan met twee kleintjes. Ik zou zeggen: dan niet meer bij jullie thuis afspreken, maar ergens in een restaurant of zo. Desnoods ergens op de route, dan gooi je het op 'dan is de reis niet zo vermoeiend voor je'. Dat hij stervende is betekent niet dat hij alles maar kan maken, toch?quote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef simmu het volgende:
[..]
da's lastig want 3 uur rijden verderop
max 2 jaarquote:Op zondag 26 december 2010 23:27 schreef Ca.ra het volgende:
Het klinkt lullig, maar hoe stervende is stervende? Dat zou voor mij ook wel meewegen in mijn beslissing.
vreselijk is t hier hequote:Op maandag 27 december 2010 08:47 schreef lily het volgende:
Ik zit weer op kantoor.
Het is bij ons in de woonwijken nog steeds oorlogsgebied wat sneeuw betreft. Wat een ellende zeg![]()
Sneeuw, sneeuw, en nog eens sneeuw. Overal gestrande auto's. Overal sneeuwwallen. De straten zijn 2 keer zo smal geworden en keren op de weg of parkeren is bijna onmogelijk.
Mijn echtgenoot is thuis maar gezien zijn zware rugklachten moest ik Leah toch naar het kdv brengen en daar was het ook onbegaanbaar (in een straal van 200 m eromheen).
Wie had het over warm water regenen? Graag (er zijn hier sneeuwwallen die in juni nog niet weg zijn)
Ik zou het niet aandurven, half nederland is vrij tussen kerst en o&nquote:Op maandag 27 december 2010 09:15 schreef huuphuup het volgende:
Oeh spannend miss! Wel leuk
En goeiemorgen allemaal![]()
Is Ikea vandaag een beetje te doen? Of is vandaag ook zo'n dag dat je niet moet willen gaan? Ik heb van die gordijnknijpertjes nodig voor de babykamer, das alles![]()
oh en ik doe even een dikke![]()
![]()
voor mijn buren
Het was hier spiegelglad maar toen we gister thuis kwamen hebben ze het ijs weggeschept voor mijn deur en de deur van mn buurmeisje (ook hoogzwanger) en een paadje geschept.
Lief!
ja daarom twijfelde ik ookquote:Op maandag 27 december 2010 09:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zou het niet aandurven, half nederland is vrij tussen kerst en o&n
En yay voor de buren
idee!quote:Op maandag 27 december 2010 09:30 schreef Saffier het volgende:
Of morgenochtend gaan en er meteen ontbijten
Of online bestellen bij de HEMA?quote:Op maandag 27 december 2010 09:30 schreef Saffier het volgende:
Of morgenochtend gaan en er meteen ontbijten
kun je online ontbijt bestellen bij Hema?quote:Op maandag 27 december 2010 09:36 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Of online bestellen bij de HEMA?
ik geloof dat ik die nog heb liggen. zal ik eens kijken of wil je persee naar ikea?quote:Op maandag 27 december 2010 09:15 schreef huuphuup het volgende:
Oeh spannend miss! Wel leuk
En goeiemorgen allemaal![]()
Is Ikea vandaag een beetje te doen? Of is vandaag ook zo'n dag dat je niet moet willen gaan? Ik heb van die gordijnknijpertjes nodig voor de babykamer, das alles![]()
oh en ik doe even een dikke![]()
![]()
voor mijn buren
Het was hier spiegelglad maar toen we gister thuis kwamen hebben ze het ijs weggeschept voor mijn deur en de deur van mn buurmeisje (ook hoogzwanger) en een paadje geschept.
Lief!
oeh!quote:Op maandag 27 december 2010 09:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik geloof dat ik die nog heb liggen. zal ik eens kijken of wil je persee naar ikea?
goed ben ik he? het is een enorme bende in mijn werkkot, maar ik weet wel alles vlekkeloos te liggenquote:Op maandag 27 december 2010 10:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet ze ook nog ergens hebben. Maar ja...*ergens* is een ruim begrip he?
hahaha zoiets had mijn vriend ook van de week.quote:Op maandag 27 december 2010 10:10 schreef huuphuup het volgende:
ik heb je gepmd lady!
Muks hier is het ook donker ja, het helpt vast als ik de gordijnen open doe
Ik heb niksquote:Op maandag 27 december 2010 10:12 schreef lady-wrb het volgende:
o dat hoeven we hier niet te proberen, vergeefse moeite.
maar misschien heb jij achterwielaandrijving? schijnt beter te zijn.
so what? hij doet het toch?quote:Op maandag 27 december 2010 10:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik heb niks. Het allergoedkoopste en kleinste autootje, maar het lukte wel.
hier een acer. Asus is ook een goed merk.quote:Op maandag 27 december 2010 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik word knotsknettergek van de laptop waar ik nu op werk.
het scherm van het ding knippert, hij gaat geregeld spontaan uit en hij wordt loeiheet.
volgens mijn vriend maakt het geen bal uit welke laptop je koopt alles is hetzelfde.
maar ik hoor jullie nooit over bovenstaande.
dit is een fujitsu siemens amilo.
als ik dit mormel zou willen vervangen, wat raden jullie aan?
of is dit een vraag voor dig?
ik heb liever iets gebruiksvriendelijks, ik ben niet zo handig met computers
en klopt het dat batterijen van laptops na een maand of 3 nog maar een uur meegaan?
Ik zeg: iPadquote:Op maandag 27 december 2010 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik word knotsknettergek van de laptop waar ik nu op werk.
het scherm van het ding knippert, hij gaat geregeld spontaan uit en hij wordt loeiheet.
volgens mijn vriend maakt het geen bal uit welke laptop je koopt alles is hetzelfde.
maar ik hoor jullie nooit over bovenstaande.
dit is een fujitsu siemens amilo.
als ik dit mormel zou willen vervangen, wat raden jullie aan?
of is dit een vraag voor dig?
ik heb liever iets gebruiksvriendelijks, ik ben niet zo handig met computers
Nou ingewikkeld?! Het is intuïtief, daar moet een vrouw op rode laarzen wel wat mee kunnen.quote:Op maandag 27 december 2010 11:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die voelde ik aankomen
ik zeg: dat is veeeeeeeel te ingewikkeld voor mij
quote:Op maandag 27 december 2010 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ipad is zoooooooooo simpel! Kan niks aan fout gaan, echt niet
kan je dr ook mee bellen? (mijn telefoon loopt ook op zijn laatste benen, nou ja de batterij dan)quote:Op maandag 27 december 2010 11:31 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nou ingewikkeld?! Het is intuïtief, daar moet een vrouw op rode laarzen wel wat mee kunnen.![]()
Nee, het is heel makkelijk
Plaatjes opslaan kan nu wel! En welke blogsoftware/ site gebruik je dan?! Er is wordpress app enz.quote:Op maandag 27 december 2010 11:42 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil geen ipad meer, je kunt er geen plaatjes mee opslaan en mijn blog kan ik niet updaten vanaf de iphone/ipad. Ik vind het echt heel jammer, want verder is het echt zo'n superfijn ding, maar als je twee van de vier dingen waarvoor je 'm koopt niet kunt houdt het op.
Wij hebben een kleine laptop van asus en die bevalt prima, als ik rijk zou zijn zou ik er een macbook bijkopen.
nee joh, dat hoeft niet. dan koop ik gewoon een nieuwe batterij voor mijn geliefde telefoon. die is echt oud, maar ik ben dr zo aan gehecht. ik vind m zo fijn.quote:Op maandag 27 december 2010 11:45 schreef Oxymoron het volgende:
Nee, bellen kan je er niet mee. Al zijn er we geruchten van een iPad2 waarmee je wel kunt bellen.
Dan is een Samsung Galaxy Tab meer wat voor jou. Daar kun je wel mee bellen.
Kwalitatief beter dan de consumentenlijn.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 11:49 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie dat ook, dat je vakantie hebt en dat je dan helemaal uit je ritme bent?
quote:Op maandag 27 december 2010 11:50 schreef lady-wrb het volgende:
dan zaag ik wel een leguaan voor je (als je een geschikt plaatje voor me hebt)
quote:Op maandag 27 december 2010 11:50 schreef lady-wrb het volgende:
[
ah wat lief
dan zaag ik wel een leguaan voor je (als je een geschikt plaatje voor me hebt)
krijg nou tietenwaarom staat k_i_m bij oxy's icoon?
ik reageerde op oxy en bij de quote staat de post van k_i_m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |