abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90469668
En daar gaan we weer. Hopelijk een topic met minder zieken, minder sneeuw en minder gladheid.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90469701
ik gooide em dicht en had het even niet door. Het voordeel van veel sneeuw is dus dat het minder glad is. Maar ja, dat is dan ook het enige voordeel.
pi_90469742
Nou van mij mag het warm water gaan regenen. Ik ben er wel weer klaar mee.
pi_90469852
Balen Icantrix. Heel erg veel beterschap toegewenst iig :* .

Hier ook beetje verse sneeuw gevallen. Ik vind het echt heerlijk weer dit.
Maar ja ik hou ook meer van wintersport dan zomervakantie :@ .
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zondag 26 december 2010 @ 21:27:53 #5
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90469891
Jah, het mag wel weer weg nu. Ik vind het alleen leuk als ermee te spelen valt en het (nog) niet glad is.

En nu moet ik eigenlijk echt eens mijn oogjes toe doen, maar ik heb honger & durf niet te eten :')

Ow, en Mefke, naar dat jij ook zo erg hoest zeg :*
3!
  zondag 26 december 2010 @ 21:28:17 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_90469906
Lag hier van de week nog 30 cm sneeuw.. nu zijn de daken van de achterburen redelijk schoon.. Het heeft hard gedooid vandaag! :Y

Ik ben wel weer toe aan zomer geloof ik ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 26 december 2010 @ 21:28:21 #7
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90469909
Thnx, FB :*
3!
pi_90470122
Nou ik ga ook maar zo naar bed want morgen dus weer werken }:| -O-

's avonds ga ik bezig met onze boekhouding. Das hoognodig, bleeeh.

:W Truste
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_90470541
beterschap inca :*
tis niks leuk om ziekig te zijn :'(

riep iemand gister iets over drakerige schoonfamilie? ik heb nog wel een sappige over de mijne weer. dan sta je 2 dagen in de keuken om een leuk diner te maken en gaan ze een uur voor het eten op hoge poten weg. ze zouden echt blijven eten, eerlijk waar. maar schoonpa houdt stug vol dat het een communicatiefoutje was (ondanks zn vrouw die aan alle kanten protesteerde)

ah well: de stemming verbeterde aanmerkelijk toen hij eenmaal weg was. sneu maar waar. we hebben lekker gegeten van onze pastoorshaasjes en verder zal het me aan mijn kont roesten ook wat hij al dan niet doet en laat!

pastoorshaasjes zijn lekker :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 26 december 2010 @ 22:14:56 #10
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90471840
quote:
Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef simmu het volgende:
beterschap inca :*
tis niks leuk om ziekig te zijn :'(

riep iemand gister iets over drakerige schoonfamilie? ik heb nog wel een sappige over de mijne weer. dan sta je 2 dagen in de keuken om een leuk diner te maken en gaan ze een uur voor het eten op hoge poten weg. ze zouden echt blijven eten, eerlijk waar. maar schoonpa houdt stug vol dat het een communicatiefoutje was (ondanks zn vrouw die aan alle kanten protesteerde)

ah well: de stemming verbeterde aanmerkelijk toen hij eenmaal weg was. sneu maar waar. we hebben lekker gegeten van onze pastoorshaasjes en verder zal het me aan mijn kont roesten ook wat hij al dan niet doet en laat!

pastoorshaasjes zijn lekker :)
Dat is ook wat.....
Kerst is weer voorbij. Op naar oud en nieuw !
Ik ga ook mijn bed in. Morgen weer een dag !
  zondag 26 december 2010 @ 22:20:33 #11
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90472182
Oh Simmu, jij hebt het echt niet getroffen qua schoonfamilie he...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_90472626
Ik heb geen drakerige schoonfamilie gelukkig, alleen een idioot van een buurman die eerste kerstdag om 17.50 uur belt om te vragen of jodokus kan helpen om zijn IPad in te stellen. Wat denk je van nee? :')
On zeh laptop
pi_90472649
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:20 schreef Ca.ra het volgende:
Oh Simmu, jij hebt het echt niet getroffen qua schoonfamilie he...
nope. het zijn een stel krengen bij elkaar. sorrie voor de mensen die nog hoop hebben, maar ik geloof er niet meer in.

en het ligt echt niet aan mij. eerlijk waar niet. er had iemand gegniffeld om mijn schoonfamilietopc. en toen ontmoettie die schoonpaps in het eggie. mensen vragen me serieus of hij wel echt ziek is ;(
pi_90472830
Simmu :{ Fijn dat soort dingen. Goed dat jullie het diner er niet door hebben laten verpesten.

TF, da's ook een raar tijdstip om dat te komen vragen :D

Hier gelukkig geen vervelende schoonouders, maar wel 'oud' (76 en 81 jaar) dus ze blijven maar kort als ze er zijn en we houden er wel rekening mee qua eten. Dus vandaag waren we om half 7 al klaar, maar Marky had heerlijk (makkelijk) gekookt.

Morgen nog lekker vrij, dus nog even bijkomen dan.
pi_90473081
Oe, Simmu, dan zou ik ook de hoop gaan opgeven ja.

Wij hebben morgen nog een kerstdiner, dus ik heb net 2 kilo gehakt staan verwerken tot kleine balletjes. Gelukkig had ik de bijbehorende 2 liter tomatensaus donderdag al gemaakt.
pi_90473449
fucking kutzeikhel.

die lul heeft gewoon allerlei dingen bij kiro's urnen opzij gezet om foto's te maken van de urnen. het muziekdoosje, het gebidsprentje van oma, het is allemaal aan de kante geschoven en weg :( ik merk het fucking nu pas :(
pi_90473547
en voor iemand het vraagt. ja. ik ben wat emotioneel. doe maar raak, begin een rel. makkelijk nu. ben pisneidig. is het nou godverdomme zo fucking veel gevraagd om dan iig van de spullen af te blijven? tis nou niet zo dat ons gevoel geresp[ecteerd wordt, maar kan je dan iig onze spulletjes laten staan?
  zondag 26 december 2010 @ 22:47:59 #18
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_90473672
Kun je hem dan voortaan niet simpel de toegang ontzeggen? Ik zou zo'n man niet over de vloer willen.
pi_90473759
Simmu, staan die urnen bij jullie thuis? Heeft ie de spulletjes mee ofzo? En wat Spuuglokje zegt. Ik denk dat het een keer ophoudt en dat de grens bereikt is. Heb je nog hulp van maatschappelijk werk (dat had je toch? of vergis ik me nu?)? :*
pi_90474063
sangdrax wil daar niet aan. eerlijk gezegd ik ook niet. de man is stervende. ik wil hem niet de toegang tot zijn kleinkinderen ontzeggen. maar het maakt dingen wel heel moeilijk zo.

maar ik heb wel keurig heel de middag lief gelachen *O* :')
  † In Memoriam † zondag 26 december 2010 @ 22:57:28 #21
43556 miss_dynastie
pi_90474129
Toegang tot de kleinkinderen is wel iets anders dan de toegang tot je huis, he. Gewoon contact bij hem thuis?
pi_90474187
Ik denk dat ik ook niet heel redelijk zou reageren simmu.

Zo ik weet weer waarom ik met kerst altijd weg wil. Kerstgevoel is gelijk aan koppijn. Pffff.
Mijn opa en oma waren bij m'n ouders. Tjongejonge. Mensen als ik toch zo oud moet worden mogen jullie me afschieten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90474302
Schoonouders waren 1e kerstdag al aan de beurt, dan ben ik nog een beetje te pruimen. Maar kerst moet je altijd van alles. Het is bijzonder en je wilt graag niemand te kort doen. Resultaat is dat je 2 dagen helemaal vol zit. Geef mij maar gewoon 2 werkdagen, veel rustgevender.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90474491
nja. een van die urnen was voor hem bedoeld (ter leen/om bij hem te houden zolang het duurt), maar hij wil het niet. nja, dan niet. mijn familie wel. dus vanaf volgende week doet kiro een tour de famillie van mijn kant.

ik vind het lastig. wijzelf zijn meer dankbaar voor de tijd die we dan iig gehad hebben. zij zien dat anders. een voorbeeld. we wilden graag uitdragen dat we ook liefde en plezier gekregeen hebben. dus een liedje van woezel en pip tijdens de uitvaart. nu moeten we ze steeds troosten bij woezel en pip (3x raden waar selene dol op is trouwens)

nja, over een maand of wat dus schoonpa verontwaardigd dattie die urn niet zomaar meekrijgt, die zie ik ook al mijlenver aankomen
pi_90474521
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Toegang tot de kleinkinderen is wel iets anders dan de toegang tot je huis, he. Gewoon contact bij hem thuis?
da's lastig want 3 uur rijden verderop
pi_90474715
Simmu, lief van je dat je nog rekening met em wilt houden, maar denk ook aan jezelf. Je hebt een zwaar jaar achter de rug, tis tijd voor een beetje rust lijkt me zo. Dus zoek een onafhankelijk iemand om mee te praten en misschien kan die dan ook bemiddelen richting schoonvader. Sterkte in iedergeval.
  † In Memoriam † zondag 26 december 2010 @ 23:11:52 #27
43556 miss_dynastie
pi_90474879
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef simmu het volgende:

[..]

da's lastig want 3 uur rijden verderop
Ja, da's wel lastig dan met twee kleintjes. Ik zou zeggen: dan niet meer bij jullie thuis afspreken, maar ergens in een restaurant of zo. Desnoods ergens op de route, dan gooi je het op 'dan is de reis niet zo vermoeiend voor je'. Dat hij stervende is betekent niet dat hij alles maar kan maken, toch?
  zondag 26 december 2010 @ 23:27:05 #28
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90475591
Het klinkt lullig, maar hoe stervende is stervende? Dat zou voor mij ook wel meewegen in mijn beslissing.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_90475636
ca.ra klinkt lullig, maar is wel waar. Als je weet dat nog 'maar' 3 maanden ofzo hebt vol te houden, dan is dat anders dan een jaar ofzo.
pi_90475738
onafhankelijke mensen geven trouwens allemaal enkel hetzelfde advies: contact verbreken. maar dan 2 problemen: sangdrax wil daar niet aan (wat ik snap) en ik eigenlijk ook niet. ik krijg dat niet goedgepraat met mijn geweten. ja. de man is strontvervelend en irritant en haalt het bloed onder je nagels vandaan. maar het is niet aan mij om hem te straffen. zijn ziekte heeft daar eigenlijk zelfs weinig tot niks mee te maken. ik heb zelf gewoon (te) veel "sense of morality"
pi_90475754
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:27 schreef Ca.ra het volgende:
Het klinkt lullig, maar hoe stervende is stervende? Dat zou voor mij ook wel meewegen in mijn beslissing.
max 2 jaar
de kanker zit in de botten.
pi_90475818
Ja maar Simmu, maar dan kan toch ook de optie kiezen dat hij wel de kinderen en Sangdrax ziet, maar jou niet? Ik zie mijn schoonmoeder zo min mogelijk, maar zij ziet wel Driekus en mijn man bijna wekelijks. Werkt prima. En als ik haar dan zie, dan zijn de irritaties ook minder, gewoon omdat je haar minder ziet.
pi_90475845
Pff Simmu twee jaar, dat is nog best lang. Bedenk je eens, nog twee jaar stress. Dat wil je toch ook niet?
  zondag 26 december 2010 @ 23:34:34 #34
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90475914
Oef nee wat Mefke al zegt:je moet ook aan jezelf denken. Twee jaar is echt te lang om op je tenen te lopen hoor.
pi_90476344
nja, ik blijf nu en dan hangen in "oh god hoe moet dat nu" en soms ook in "nou fucking dan niet" gevarieerd met "als jullie dat fijn vinden doen we dat"

ik loop op drijfzand. het ene stukje is goed en het andere niet. such is life.

ik haal een heleboel steun van jullie :* jullie allemaal. of het nou positief of negatief is, dat maakt zelfs niet uit (alhoewel ik alles lees en bedenk en meeneem!)

jullie zien me. jullie luisteren. jullie reageren. jullie bevestigen me altijd in dat ik besta O+ en dat ik er ben O+

:*
  maandag 27 december 2010 @ 00:00:11 #36
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90477130
Zo! Kerst zit erop. Dat was heel gezellig!
Lekker gegeten en familie en vrienden op bezoek gehad.

Op naar Oud en Nieuw!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 27 december 2010 @ 07:57:16 #37
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90483821
Morgen allemaal!
Lekker geslapen?

Hier een dagje aanrommelen met de dames. Heerlijk.
En helaas mijn huis opruimen. Kerst,familie, kadootjes, eten enzo geeft een hoop zooi.
pi_90484101
Ik zit weer op kantoor.

Het is bij ons in de woonwijken nog steeds oorlogsgebied wat sneeuw betreft. Wat een ellende zeg :{
Sneeuw, sneeuw, en nog eens sneeuw. Overal gestrande auto's. Overal sneeuwwallen. De straten zijn 2 keer zo smal geworden en keren op de weg of parkeren is bijna onmogelijk.

Mijn echtgenoot is thuis maar gezien zijn zware rugklachten moest ik Leah toch naar het kdv brengen en daar was het ook onbegaanbaar (in een straal van 200 m eromheen).

Wie had het over warm water regenen? Graag (er zijn hier sneeuwwallen die in juni nog niet weg zijn)
pi_90484210
Wij waren gisteren in Brabant en ik vond het daar nog steeds heel behoorlijk vol liggen met sneeuw. en bij jullie moet het dan nog een graadje erger zijn, lily. Zijn jullie de kerst nog doorgekomen en hadden jullie nog wat te eten?

simmu, ik blijf het heel lastig vinden. Vooral omdat je niet aan de optie "sangdrax en kinderen houden contact" lijkt te willen. Niet dat ik dat niet kan begrijpen, hoor, maar het maakt het wel lastiger.

Wij hebben dadelijk een afspraak met een makelaar. We hadden ons ingeschreven voor een nieuwbouwproject, waren in eerste instantie uitgeloot, en kunnen nu dus toch op gesprek wegens afvallers. En nu vind ik het ineens heel moeilijk. Zo lang het een ver-van-mijn-bed show was, wilde ik het heeeeel graag, en nu het reeel wordt, besef ik hoeveel ik ons buurtje zou missen en wat we dan voor praktische dingen moeten gaan regelen...Nou ja, eerst maar eens horen wat ze te vertellen hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90484315
spannend, miss_sly

En ik kan je gevoel ook goed begrijpen. Ik heb dat ook vaak. Enthousiast zijn tot het moment daar is en dan brrr.

de kerstdagen waren niet zo bijzonder. Geen kersteten, niet weg kunnen...mwah
pi_90484327
Hier is de sneeuw nagenoeg weg, in de achtertuin dan, de parkeerplaats is verandert in een ijsbaan eerste klas (zat al een auto tegen de muur wegens niet kunnen remmen en doorglijden)

Miss_sly lastige keuze, succes.

Lilly balen, ik hoop dat oud en nieuw wel fijn wordt
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_90484350
Oeh spannend miss! Wel leuk O+

En goeiemorgen allemaal *O*
Is Ikea vandaag een beetje te doen? Of is vandaag ook zo'n dag dat je niet moet willen gaan? Ik heb van die gordijnknijpertjes nodig voor de babykamer, das alles :') :D

oh en ik doe even een dikke _O_ O+ *O* voor mijn buren :D
Het was hier spiegelglad maar toen we gister thuis kwamen hebben ze het ijs weggeschept voor mijn deur en de deur van mn buurmeisje (ook hoogzwanger) en een paadje geschept.
Lief!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 december 2010 @ 09:16:53 #43
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_90484361
quote:
Op maandag 27 december 2010 08:47 schreef lily het volgende:
Ik zit weer op kantoor.

Het is bij ons in de woonwijken nog steeds oorlogsgebied wat sneeuw betreft. Wat een ellende zeg :{
Sneeuw, sneeuw, en nog eens sneeuw. Overal gestrande auto's. Overal sneeuwwallen. De straten zijn 2 keer zo smal geworden en keren op de weg of parkeren is bijna onmogelijk.

Mijn echtgenoot is thuis maar gezien zijn zware rugklachten moest ik Leah toch naar het kdv brengen en daar was het ook onbegaanbaar (in een straal van 200 m eromheen).

Wie had het over warm water regenen? Graag (er zijn hier sneeuwwallen die in juni nog niet weg zijn)
vreselijk is t hier he :o
Stoepen zijn ook al zo goed begaanbaar :N

@simmu, ik hoop dat jullie een weg kunnen vinden die voor jullie leefbaar is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 27 december 2010 @ 09:18:39 #44
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90484372
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 09:15 schreef huuphuup het volgende:
Oeh spannend miss! Wel leuk O+

En goeiemorgen allemaal *O*
Is Ikea vandaag een beetje te doen? Of is vandaag ook zo'n dag dat je niet moet willen gaan? Ik heb van die gordijnknijpertjes nodig voor de babykamer, das alles :') :D

oh en ik doe even een dikke _O_ O+ *O* voor mijn buren :D
Het was hier spiegelglad maar toen we gister thuis kwamen hebben ze het ijs weggeschept voor mijn deur en de deur van mn buurmeisje (ook hoogzwanger) en een paadje geschept.
Lief!
Ik zou het niet aandurven, half nederland is vrij tussen kerst en o&n :o
En yay voor de buren *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_90484422
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 09:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ik zou het niet aandurven, half nederland is vrij tussen kerst en o&n :o
En yay voor de buren *O*
ja daarom twijfelde ik ook :P
maar na O&N moet B. weer werken en kom ik ook nie bij Ikea en ik wil dat kamertje aaaaaf *nestelwoede* :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 december 2010 @ 09:28:27 #46
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90484486
Misschien wel proberen maar dan zo vroeg mogelijk gaan? Like *nu* ofzo :P
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 27 december 2010 @ 09:30:18 #47
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90484516
Of morgenochtend gaan en er meteen ontbijten :D
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90484581
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 09:30 schreef Saffier het volgende:
idee! *O*
we hadden alleen iets morgen, maar wat...

als ik nu nu nu wil krijgt B. een hartverzakking :D
hoewel ie wel wat gewend is van me op gebied van het moet nu nu NUHUUU :') :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 december 2010 @ 09:36:30 #49
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90484605
quote:
Op maandag 27 december 2010 09:30 schreef Saffier het volgende:
Of online bestellen bij de HEMA?
pi_90484616
Huup oudjaarsdag gaan, dan is het het minst druk zeiden ze in het ikea topic!
En goedemorgen! Er ligt hier minder dan bij lily, maar ik herken de problemen. Ik durf ook echt niet te rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')