Dat is ook wat.....quote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef simmu het volgende:
beterschap inca![]()
tis niks leuk om ziekig te zijn![]()
riep iemand gister iets over drakerige schoonfamilie? ik heb nog wel een sappige over de mijne weer. dan sta je 2 dagen in de keuken om een leuk diner te maken en gaan ze een uur voor het eten op hoge poten weg. ze zouden echt blijven eten, eerlijk waar. maar schoonpa houdt stug vol dat het een communicatiefoutje was (ondanks zn vrouw die aan alle kanten protesteerde)
ah well: de stemming verbeterde aanmerkelijk toen hij eenmaal weg was. sneu maar waar. we hebben lekker gegeten van onze pastoorshaasjes en verder zal het me aan mijn kont roesten ook wat hij al dan niet doet en laat!
pastoorshaasjes zijn lekker
nope. het zijn een stel krengen bij elkaar. sorrie voor de mensen die nog hoop hebben, maar ik geloof er niet meer in.quote:Op zondag 26 december 2010 22:20 schreef Ca.ra het volgende:
Oh Simmu, jij hebt het echt niet getroffen qua schoonfamilie he...
da's lastig want 3 uur rijden verderopquote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Toegang tot de kleinkinderen is wel iets anders dan de toegang tot je huis, he. Gewoon contact bij hem thuis?
Ja, da's wel lastig dan met twee kleintjes. Ik zou zeggen: dan niet meer bij jullie thuis afspreken, maar ergens in een restaurant of zo. Desnoods ergens op de route, dan gooi je het op 'dan is de reis niet zo vermoeiend voor je'. Dat hij stervende is betekent niet dat hij alles maar kan maken, toch?quote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef simmu het volgende:
[..]
da's lastig want 3 uur rijden verderop
max 2 jaarquote:Op zondag 26 december 2010 23:27 schreef Ca.ra het volgende:
Het klinkt lullig, maar hoe stervende is stervende? Dat zou voor mij ook wel meewegen in mijn beslissing.
vreselijk is t hier hequote:Op maandag 27 december 2010 08:47 schreef lily het volgende:
Ik zit weer op kantoor.
Het is bij ons in de woonwijken nog steeds oorlogsgebied wat sneeuw betreft. Wat een ellende zeg![]()
Sneeuw, sneeuw, en nog eens sneeuw. Overal gestrande auto's. Overal sneeuwwallen. De straten zijn 2 keer zo smal geworden en keren op de weg of parkeren is bijna onmogelijk.
Mijn echtgenoot is thuis maar gezien zijn zware rugklachten moest ik Leah toch naar het kdv brengen en daar was het ook onbegaanbaar (in een straal van 200 m eromheen).
Wie had het over warm water regenen? Graag (er zijn hier sneeuwwallen die in juni nog niet weg zijn)
Ik zou het niet aandurven, half nederland is vrij tussen kerst en o&nquote:Op maandag 27 december 2010 09:15 schreef huuphuup het volgende:
Oeh spannend miss! Wel leuk
En goeiemorgen allemaal![]()
Is Ikea vandaag een beetje te doen? Of is vandaag ook zo'n dag dat je niet moet willen gaan? Ik heb van die gordijnknijpertjes nodig voor de babykamer, das alles![]()
oh en ik doe even een dikke![]()
![]()
voor mijn buren
Het was hier spiegelglad maar toen we gister thuis kwamen hebben ze het ijs weggeschept voor mijn deur en de deur van mn buurmeisje (ook hoogzwanger) en een paadje geschept.
Lief!
ja daarom twijfelde ik ookquote:Op maandag 27 december 2010 09:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zou het niet aandurven, half nederland is vrij tussen kerst en o&n
En yay voor de buren
idee!quote:Op maandag 27 december 2010 09:30 schreef Saffier het volgende:
Of morgenochtend gaan en er meteen ontbijten
Of online bestellen bij de HEMA?quote:Op maandag 27 december 2010 09:30 schreef Saffier het volgende:
Of morgenochtend gaan en er meteen ontbijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |