Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Duurde niet te lang hoorquote:Op zondag 26 december 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry, had niet door dat ik de lapo had
Ik had er geen last vanquote:Op zondag 26 december 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry, had niet door dat ik de lapo had
Ben jij daar wel oud genoeg voorquote:
Bestellen wel, ophalen nietquote:
Fair enough. Wel voorzichtig doen hoorquote:
Hihihi, dankjequote:
Das echt lief van jequote:Op zondag 26 december 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, dankjeEspecially for you
Welke winkel moet je naartoe dan johquote:
Ja hoor, altijdquote:Op zondag 26 december 2010 15:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Wel voorzichtig doen hoor
Ik ben geen jongenquote:
De bierwinkel natuurlijkquote:Op zondag 26 december 2010 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welke winkel moet je naartoe dan joh
Hallo Marijke!quote:
Hallo vergeten?quote:
Oooh, nou, dat is natuurlijk een goede reden om de deur uit te gaanquote:
Daar mag ik ook al niet heenquote:
broekkie.quote:Op zondag 26 december 2010 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar mag ik ook al niet heenWat me eigenlijk ook niets uitmaakt...
Gewoon een paar jaartjes wachtenquote:Op zondag 26 december 2010 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan dat niet online?quote:Op zondag 26 december 2010 15:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nou, dat is natuurlijk een goede reden om de deur uit te gaan![]()
Komt vanzelf wel joh. Je kunt in ieder geval niet terugquote:Op zondag 26 december 2010 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk niet dat het dan vandaag ook nog wordt bezorgd. Je moet maar dorst hebbenquote:
Dus...quote:
Wat engquote:Op zondag 26 december 2010 16:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel joh. Je kunt in ieder geval niet terug
Meestal ben ik de jongste..quote:
Kloptquote:
1 jaar en 4 maanden nogquote:
AAAAAHquote:Op zondag 26 december 2010 16:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt
Zie het maar als een tunnel waar je ingaat en je kunt allemaal maar vooruit maar niet achteruit
Hoi Dago!quote:
quote:
Zie PIquote:
Met mij altijd.quote:
Hmmmzquote:Op zondag 26 december 2010 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik moet weg, 12,5 jarig huwelijksfeestje van vriendinnetjeDus tot vanavond
Och arme!quote:Op zondag 26 december 2010 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met mij altijd.Behalve dan dat ik geen vrienden heb enzo. Voel me eenzaam.
Veel Plezier en tot laterquote:Op zondag 26 december 2010 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot vanavondquote:Op zondag 26 december 2010 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja nou sorryquote:
Mij SMS je nooitquote:Op zondag 26 december 2010 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och arme!Het is dat ik je nummer niet meer heb, anders had ik je gesmst
Knuffel!
Je neus groeit!quote:
Ik mis gewoon al het leukequote:Op zondag 26 december 2010 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou sorryEn jij was er vrijdag niet en dat was vet balen ja!
![]()
Had een heel mooi kaartje voor je meegenomen
Als je ooit je adres durft te geven dan stuur ik je alsnog een mooi kaartje, ja?quote:
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 26 december 2010 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Mij ook al niet
Heeft vast te maken met het feit dat ze mijn nummer niet heeft
Dat is natuurlijk een lame excuusquote:Op zondag 26 december 2010 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Mij ook al niet
Heeft vast te maken met het feit dat ze mijn nummer niet heeft
quote:Op zondag 26 december 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je ooit je adres durft te geven dan stuur ik je alsnog een mooi kaartje, ja?
Veel plezierquote:Op zondag 26 december 2010 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar nu echt echt echt wegLaters
quote:Een gelukkig en
liefdevol nieuw
jaar gewenst!
Dikke kus
marijke
Ik weet niet waar het over gaat, maar je bent wel liefquote:
Dankjequote:Op zondag 26 december 2010 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar je bent wel lief![]()
Nee, daar baal ik ook nogal vanquote:Op zondag 26 december 2010 16:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
geen idee, heb je helaas niet ontmoet
Sorry, ik wilde het niet voorzeggen, echt nietquote:Op zondag 26 december 2010 16:09 schreef D. het volgende:
[..]
Trev wilde raden, dan moet je het niet voorzeggen
In welke eenheid zal ik het uitdukken?quote:Op zondag 26 december 2010 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, op welke golflengte zit jij ergens?
Een duidelijke eenheidquote:Op zondag 26 december 2010 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In welke eenheid zal ik het uitdukken?
Oepsie.quote:Op zondag 26 december 2010 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, heb jij toestemming dat zomaar te posten?
-92,7 duidelijke eenheidquote:
Ah kijk, daar heb je het al, ik zit op Radio 2 naar BZN te luisterenquote:Op zondag 26 december 2010 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
-92,7 duidelijke eenheid [ afbeelding ]
Bananen Zonder Neuzenquote:Op zondag 26 december 2010 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ah kijk, daar heb je het al, ik zit op Radio 2 naar BZN te luisteren
Die zin bevat twee kenmerken waaruit ik aan zou kunnen nemen dat jij mijn opa bent...quote:Op zondag 26 december 2010 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, niet de spot drijven met BZN he, jij vlegel
Nu wil je zeker bij opa op schoot?quote:Op zondag 26 december 2010 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die zin bevat twee kenmerken waaruit ik aan zou kunnen nemen dat jij mijn opa bent...Mijn opa op Fok!
![]()
trevquote:
stuartquote:
Preciesquote:Op zondag 26 december 2010 15:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nou, dat is natuurlijk een goede reden om de deur uit te gaan![]()
En wat heb je gekocht? Paar lekkere biertjesquote:
6 blikken Grolsch en 6 blikken Warsteinerquote:Op zondag 26 december 2010 16:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wat heb je gekocht? Paar lekkere biertjes![]()
Klinkt goed. Laat het je smakenquote:Op zondag 26 december 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
6 blikken Grolsch en 6 blikken Warsteiner
Dooien buitenquote:Op zondag 26 december 2010 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Het dooit als een aap buitenGlibberende papsneeuw
En wat drink je vanavond dan?quote:Op zondag 26 december 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
6 blikken Grolsch en 6 blikken Warsteiner
Ja maar dan moet wel alles weg zijn natuurlijkquote:
het dooit nog te weinigquote:Op zondag 26 december 2010 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Het dooit als een aap buitenGlibberende papsneeuw
Ja, er ligt immers nog steeds van die zooiquote:
en dan gaat het straks vriezenquote:
Dat is dan weer niet de bedoelingquote:Op zondag 26 december 2010 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan gaat het straks vriezen
Joh, geef je centjes uit aan iets leukersquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
Vuurwerkbestelling te lang open laten staan, nu kan ie niet meer verzonden worden en ik moet dus die hele site opnieuw doorzoeken
Dat is wel ruk, waar bestel je het dan?quote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
Vuurwerkbestelling te lang open laten staan, nu kan ie niet meer verzonden worden en ik moet dus die hele site opnieuw doorzoeken
Ja precies. Kijk gewoon naar wat anderen afsteken. En als je per se zelf zo nodig moet: Voor 5 euro kan je best een paar geinige dingetjes kopen. Tenzij je de First Day on the Somme wil gaan reenacten of zoquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, geef je centjes uit aan iets leukers
Meer vuurwerkquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, geef je centjes uit aan iets leukers
Dure zooi, de helft doet het niet en er is inderdaad vaak al genoeg om je heen. Koud buiten. Hmmmz, misschien word ik wel oud ofzo maar ik zou het geld uitgeven aan iets andersquote:Op zondag 26 december 2010 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Kijk gewoon naar wat anderen afsteken. En als je per se zelf zo nodig moet: Voor 5 euro kan je best een paar geinige dingetjes kopen. Tenzij je de First Day on the Somme wil gaan reenacten of zo
Ik heb meestal voor 20 Euro, dat is echt heel weinig in vergelijking met anderenquote:Op zondag 26 december 2010 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Kijk gewoon naar wat anderen afsteken. En als je per se zelf zo nodig moet: Voor 5 euro kan je best een paar geinige dingetjes kopen. Tenzij je de First Day on the Somme wil gaan reenacten of zo
Een mooie fles champagne voor derbijquote:Op zondag 26 december 2010 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dure zooi, de helft doet het niet en er is inderdaad vaak al genoeg om je heen. Koud buiten. Hmmmz, misschien word ik wel oud ofzo maar ik zou het geld uitgeven aan iets anders
Leuk zo'n vader. Was je ongewenst of zo?quote:Op zondag 26 december 2010 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb meestal voor 20 Euro, dat is echt heel weinig in vergelijking met anderen
Ik hoef het zelf niet te betalenMijn vader vindt dat het bij oud en nieuw hoort en dus betaalt hij het
Als het ff kan wel ja, ik heb vrijdag 4 keer vast gezetenquote:Op zondag 26 december 2010 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan moet wel alles weg zijn natuurlijk
How rude!quote:Op zondag 26 december 2010 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk zo'n vader. Was je ongewenst of zo?
quote:Op zondag 26 december 2010 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk zo'n vader. Was je ongewenst of zo?
Whehehe geen winterbanden onder je hoerensloep?quote:Op zondag 26 december 2010 16:43 schreef D. het volgende:
[..]
Als het ff kan wel ja, ik heb vrijdag 4 keer vast gezeten
Oja, die moet ik nog invullenquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
Toch niet alleen maar knalspul hè?quote:
Die bestaan niet in die maatquote:Op zondag 26 december 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe geen winterbanden onder je hoerensloep?
Nee, bijna niets zelfsquote:Op zondag 26 december 2010 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch niet alleen maar knalspul hè?
Misschien hoort het er ook wel een beetje bij als je jong bentquote:Op zondag 26 december 2010 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb meestal voor 20 Euro, dat is echt heel weinig in vergelijking met anderen
Ik hoef het zelf niet te betalenMijn vader vindt dat het bij oud en nieuw hoort en dus betaalt hij het
Vuur(werk) blijft altijd leukquote:Op zondag 26 december 2010 16:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien hoort het er ook wel een beetje bij als je jong bent
Mijn vader vindt dat vuurwerk stiekem ook wel leukquote:Op zondag 26 december 2010 16:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien hoort het er ook wel een beetje bij als je jong bent
Maar dan wel siervuurwerk en niet van die knalshitquote:Op zondag 26 december 2010 16:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn vader vindt dat vuurwerk stiekem ook wel leukMaar inderdaad, vooral traditie
Preciesquote:Op zondag 26 december 2010 16:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dan wel siervuurwerk en niet van die knalshit
Niet teveel eten he, je moet straks nog dinerenquote:Op zondag 26 december 2010 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooah wat zijn Cheese Onion chips toch lekker
Ook erg leuk met beugelquote:Op zondag 26 december 2010 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
en bwooah wat plakt die troep in je kiezen
Met zuigen, ik zweet nog een beetje na, want dat hoort zoquote:
wat weet jij?quote:Op zondag 26 december 2010 16:50 schreef D. het volgende:
[..]
Niet teveel eten he, je moet straks nog dineren
Ik heb de Elephant song nuquote:
Nu nog iemand die je gaat helpen met klussenquote:Op zondag 26 december 2010 16:51 schreef Muck het volgende:
Ik heb een lieve familie
Mijn pa gaf me vanmiddag een emmer met fittingen, lampen en andere klustroepies
Mijn tante kwam met krabbers en kwasten
En nu komt mijn oom net ook nog binnen lopen met een verbakje, rollers en tips
Ja, dat hoort zoquote:Op zondag 26 december 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met zuigen, ik zweet nog een beetje na, want dat hoort zo
Best veel, hoezo?quote:
Voel je je geroepen?quote:Op zondag 26 december 2010 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu nog iemand die je gaat helpen met klussen
Jeujquote:Op zondag 26 december 2010 16:51 schreef Muck het volgende:
Ik heb een lieve familie
Mijn pa gaf me vanmiddag een emmer met fittingen, lampen en andere klustroepies
Mijn tante kwam met krabbers en kwasten
En nu komt mijn oom net ook nog binnen lopen met een verbakje, rollers en tips
Kind is tof maar waarom zo veel speeltjes?quote:Op zondag 26 december 2010 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg net trouwens een kind terug met weer 300.000 speeltjes erbij
Ah, daar heb je ff geen last meer van, of juist welquote:Op zondag 26 december 2010 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
Woohooquote:Op zondag 26 december 2010 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
Altijd handigquote:
Kerstquote:Op zondag 26 december 2010 16:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kind is tof maar waarom zo veel speeltjes?
Tadaaaaquote:Op zondag 26 december 2010 16:54 schreef Stuart het volgende:
Ik wil leuke e-mailtjes of PM's ontvangen![]()
Dat is wel minder, heb je nog genoeg ruimte in huis of moet toch wat weg?quote:Op zondag 26 december 2010 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kerst![]()
(en een opa en oma die gewoon echt niet snappen wat 'niet te veel cadeautjes' betekent)
En de hele week weer brak zijn?quote:Op zondag 26 december 2010 16:55 schreef Stuart het volgende:
Straks maar eens een biertje proberen, kan mij het schelen![]()
Wie niet?quote:Op zondag 26 december 2010 16:54 schreef Stuart het volgende:
Ik wil leuke e-mailtjes of PM's ontvangen![]()
quote:
Nah, dat was een bacterie ofzo, niet door een biertjequote:
Ik denk er nog ff over naquote:Op zondag 26 december 2010 16:55 schreef Stuart het volgende:
Straks maar eens een biertje proberen, kan mij het schelen![]()
Ik had net alles zo ver uitgezocht dat het weer in één speelgoedkist pastquote:Op zondag 26 december 2010 16:55 schreef Trevland het volgende:
Dat is wel minder, heb je nog genoeg ruimte in huis of moet toch wat weg?
Ja, dat is op zich wel waar. Saaie, stomme mensen misschien?quote:
Dat is zeker fijnquote:Op zondag 26 december 2010 16:56 schreef Muck het volgende:
[..]
We krijgen gelukkig van alle kanten hulp aangeboden
En zeker onder het mom van alcohol desinfecteerquote:Op zondag 26 december 2010 16:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, dat was een bacterie ofzo, niet door een biertje
* Trevland geeft ST een knuffelquote:Op zondag 26 december 2010 16:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had net alles zo ver uitgezocht dat het weer in één speelgoedkist past![]()
Nu lukt dat niet meer
Dat denk ikquote:Op zondag 26 december 2010 16:57 schreef Stuart het volgende:
Ja, dat is op zich wel waar. Saaie, stomme mensen misschien?
Veel plezier met je familiequote:Op zondag 26 december 2010 16:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat er vandoor. Tot later misschien mensen. Fijne avond![]()
Nee, niet NOG meer speelgoedquote:
Doeiquote:Op zondag 26 december 2010 16:57 schreef Stuart het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, niet NOG meer speelgoed
Bis Laterquote:Op zondag 26 december 2010 16:57 schreef Stuart het volgende:
Je mag Kirby alleen even lenen, hij is en blijft van mijquote:Op zondag 26 december 2010 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, niet NOG meer speelgoed
quote:Op zondag 26 december 2010 16:57 schreef Stuart het volgende:
Dat is wel fijnquote:Op zondag 26 december 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
maar het moet gezegd, ik heb er even geen kind aan
Ode aan het speelgoedquote:Op zondag 26 december 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
maar het moet gezegd, ik heb er even geen kind aan
Er ontstaat inmiddels wel een knuffelgebrek hoorquote:
Hihi, nou, tegen de tijd dat hij drie is, verdwijnt hij echt achter de berg speelgoed denk ikquote:
Geen diner voor mij hoorquote:
Hoiquote:
Ook een soort diner hequote:Op zondag 26 december 2010 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen diner voor mij hoor
Misschien gooi ik wel een halve rookworst tussen een broodje, maar dat is het wel dan
fijne avond stuquote:Op zondag 26 december 2010 16:57 schreef Stuart het volgende:
Wel leuk, maar beetje kort. Had liever gehad dat het doordeweeks was geweestquote:Op zondag 26 december 2010 17:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Heb jij een beetje leuke kerstdagen (gehad)?
Oeh, nog leuke cadeautjes gekregen?quote:Op zondag 26 december 2010 17:07 schreef D. het volgende:
Wel leuk, maar beetje kort. Had liever gehad dat het doordeweeks was geweest
vrijdag gewerkt, 's avonds diner en pakjesavond, zaterdag gewerkt en daarna naar oma, en nu is het alweer bijna maandag en ik ben nog niet bijgekomen
We hebben gedobbeld en ik ben uiteindelijk met twee December-krasloten naar huis gegaanquote:Op zondag 26 december 2010 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, nog leuke cadeautjes gekregen?![]()
Ik weet de planning nog niet, maar zal wel de hele week zijnquote:Moet je volgende week ook de hele week werken dan?
quote:Ehm..van jezelf?
smakelijkquote:Op zondag 26 december 2010 17:08 schreef Trevland het volgende:
We gaan hier wat gisteren over was even op gourmetten
Bis Later Lui![]()
Eetzequote:Op zondag 26 december 2010 17:08 schreef Trevland het volgende:
Bis Later Lui![]()
smakelijk trevquote:Op zondag 26 december 2010 17:08 schreef Trevland het volgende:
Bis Later Lui![]()
Oehquote:Op zondag 26 december 2010 17:11 schreef D. het volgende:
We hebben gedobbeld en ik ben uiteindelijk met twee December-krasloten naar huis gegaan
Ik moet zelfs extra werken komende weekquote:Ik weet de planning nog niet, maar zal wel de hele week zijn
quote:
Nou ik niet eigenlijk. Nu zijn maar één keer de winkels dicht en de bussen en treinen op halve kracht. Or well. De bussen tochquote:Op zondag 26 december 2010 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Wel leuk, maar beetje kort. Had liever gehad dat het doordeweeks was geweest
Ik heb nog niet gekrastquote:
Heb ik afgelopen 2 weken al gedaan, dus misschien kan ik nu wel een dagje vrij nemen van al die tijd voor tijd urenquote:Ik moet zelfs extra werken komende week
[..]
quote:![]()
Verwend kereltjequote:Op zondag 26 december 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, nou, tegen de tijd dat hij drie is, verdwijnt hij echt achter de berg speelgoed denk ik
Als ik lekker thuis heb ik geen last van de perikelen van het OV.quote:Op zondag 26 december 2010 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet eigenlijk. Nu zijn maar één keer de winkels dicht en de bussen en treinen op halve kracht. Or well. De bussen toch
Het idee dat je iets zou kunnen winnen is toch ook leukquote:
Ik zou het gewoon doenquote:Heb ik afgelopen 2 weken al gedaan, dus misschien kan ik nu wel een dagje vrij nemen van al die tijd voor tijd uren![]()
Ojaquote:Op zondag 26 december 2010 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
warm hier. Ik ga de was ophangen en dan het raam openzetten
Dat probeer ik nou juist te voorkomen....quote:
Mijn kerstpakket was een oudjaarslotquote:Op zondag 26 december 2010 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het idee dat je iets zou kunnen winnen is toch ook leuk
[..]
Ik moet nog naar de k(n)apperquote:Ik zou het gewoon doen![]()
![]()
Oehquote:
Pics?quote:Ik moet nog naar de k(n)apper
Ik dacht alquote:Op zondag 26 december 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat probeer ik nou juist te voorkomen....
Ververknetterd is dat, grootouders die je opvoeding een beetje lopen te dwarsbomenquote:Op zondag 26 december 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat probeer ik nou juist te voorkomen....
Geef ik aan mn moederquote:Op zondag 26 december 2010 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt liever een mand met eten waarvan je de helft niet vreet?
Een staatslot is foodig?quote:Op zondag 26 december 2010 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
overigens krijg ik meestal iets non-foodigs van de baas
Goeierdquote:Op zondag 26 december 2010 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Als mijn staatslot meewerkt krijgt mijn moeder ook wel een mand met eten
heb een top middag gehadquote:
Neuh. Maar ik krijg ook geen staatslotquote:
Ja, ik ken hetquote:Op zondag 26 december 2010 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik krijg ook geen staatslot
Ik krijg nu eens een USB harddisk, dan eens een enorme Hummer van Technisch Lego, dan een eoa kastje om films te kijken of zo. Of een bordspel, of een hangmat. Soms heb je er wat aan, soms maak je er iemand anders blij mee
Weet ik, maar ik wil je voor en naquote:
Hebbertquote:Op zondag 26 december 2010 17:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil je voor en na
Nieuw recordquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 17:03 uur
01. 174 Stuart
02. 163 suikertaartje
03. 090 Trevland
04. 068 RockNijntje
Is dat allesquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn record posts op een dag is helaas 1157..
quote:
Valt wel mee hoor...quote:
Tussen de regels doorquote:Op zondag 26 december 2010 17:44 schreef D. het volgende:
Waar lees jij dat ik zomaar mijn medewerking verleen?
Godskolerequote:Op zondag 26 december 2010 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
Verliezerquote:Op zondag 26 december 2010 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
18 december: 07. 306 Dagoduckquote:
Ja, maar waar blijft die foto nou?quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
18 december: 07. 306 Dagoduck
19 december: 01. 905 Dagoduck
20 december: 02. 890 Dagoduck
21 december: 01. 1157 Dagoduck
22 december: 02. 798 Dagoduck
23 december: 01. 869 Dagoduck
24 december: 01. 1038 Dagoduck
25 december: 02. 412 Dagoduck
Als het nou allemaal gezellige meepost-posts waren....quote:Op zondag 26 december 2010 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat valt reuze meequote:Op zondag 26 december 2010 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welke?quote:Op zondag 26 december 2010 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar waar blijft die foto nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |