Dat is wel fijnquote:Op zondag 26 december 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
maar het moet gezegd, ik heb er even geen kind aan
Ode aan het speelgoedquote:Op zondag 26 december 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
maar het moet gezegd, ik heb er even geen kind aan
Er ontstaat inmiddels wel een knuffelgebrek hoorquote:
Hihi, nou, tegen de tijd dat hij drie is, verdwijnt hij echt achter de berg speelgoed denk ikquote:
Geen diner voor mij hoorquote:
Hoiquote:
Ook een soort diner hequote:Op zondag 26 december 2010 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen diner voor mij hoor
Misschien gooi ik wel een halve rookworst tussen een broodje, maar dat is het wel dan
fijne avond stuquote:Op zondag 26 december 2010 16:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat er vandoor. Tot later misschien mensen. Fijne avond![]()
Wel leuk, maar beetje kort. Had liever gehad dat het doordeweeks was geweestquote:Op zondag 26 december 2010 17:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Heb jij een beetje leuke kerstdagen (gehad)?
Oeh, nog leuke cadeautjes gekregen?quote:Op zondag 26 december 2010 17:07 schreef D. het volgende:
Wel leuk, maar beetje kort. Had liever gehad dat het doordeweeks was geweest
vrijdag gewerkt, 's avonds diner en pakjesavond, zaterdag gewerkt en daarna naar oma, en nu is het alweer bijna maandag en ik ben nog niet bijgekomen
We hebben gedobbeld en ik ben uiteindelijk met twee December-krasloten naar huis gegaanquote:Op zondag 26 december 2010 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, nog leuke cadeautjes gekregen?![]()
Ik weet de planning nog niet, maar zal wel de hele week zijnquote:Moet je volgende week ook de hele week werken dan?
quote:Ehm..van jezelf?
smakelijkquote:Op zondag 26 december 2010 17:08 schreef Trevland het volgende:
We gaan hier wat gisteren over was even op gourmetten
Bis Later Lui![]()
Eetzequote:Op zondag 26 december 2010 17:08 schreef Trevland het volgende:
Bis Later Lui![]()
smakelijk trevquote:Op zondag 26 december 2010 17:08 schreef Trevland het volgende:
Bis Later Lui![]()
Oehquote:Op zondag 26 december 2010 17:11 schreef D. het volgende:
We hebben gedobbeld en ik ben uiteindelijk met twee December-krasloten naar huis gegaan
Ik moet zelfs extra werken komende weekquote:Ik weet de planning nog niet, maar zal wel de hele week zijn
quote:
Nou ik niet eigenlijk. Nu zijn maar één keer de winkels dicht en de bussen en treinen op halve kracht. Or well. De bussen tochquote:Op zondag 26 december 2010 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Wel leuk, maar beetje kort. Had liever gehad dat het doordeweeks was geweest
Ik heb nog niet gekrastquote:
Heb ik afgelopen 2 weken al gedaan, dus misschien kan ik nu wel een dagje vrij nemen van al die tijd voor tijd urenquote:Ik moet zelfs extra werken komende week
[..]
quote:![]()
Verwend kereltjequote:Op zondag 26 december 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, nou, tegen de tijd dat hij drie is, verdwijnt hij echt achter de berg speelgoed denk ik
Als ik lekker thuis heb ik geen last van de perikelen van het OV.quote:Op zondag 26 december 2010 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet eigenlijk. Nu zijn maar één keer de winkels dicht en de bussen en treinen op halve kracht. Or well. De bussen toch
Het idee dat je iets zou kunnen winnen is toch ook leukquote:
Ik zou het gewoon doenquote:Heb ik afgelopen 2 weken al gedaan, dus misschien kan ik nu wel een dagje vrij nemen van al die tijd voor tijd uren![]()
Ojaquote:Op zondag 26 december 2010 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
warm hier. Ik ga de was ophangen en dan het raam openzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |