Kiek em Hoans!quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 01:06 schreef Geo3kant het volgende:
Hoe was jullie kerstdag/avond?
Mijne was
Wakker gemaakt om half12 door zusje, ontbeten, cadeautjes (oa een fijn boek), gourmet en toen weer hier hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Ik heb het geluk dat we er niet zoveel aan doen. Kado's op kerstavond, lekker eten en that's it.quote:Op zondag 26 december 2010 01:08 schreef ValHallen het volgende:
Wat is er toch aan de hand met deze kerst.. Lees hier al van 3 mensen dat ze het kut hebben gehad
Liever niet natuurlijk maar als er niemand anders isquote:Op zondag 26 december 2010 01:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als jij zo laat opblijft, van mij mag je.
Welkom op FOK!quote:Op zondag 26 december 2010 01:08 schreef ValHallen het volgende:
Wat is er toch aan de hand met deze kerst.. Lees hier al van 3 mensen dat ze het kut hebben gehad
Ik kom hier niet om aandacht, toch bedankt voor je response hoorquote:
Dat zou ik wel willen maar ik kan de OP niet meer aanpassen (toch)?quote:Op zondag 26 december 2010 01:09 schreef hole1988 het volgende:
@cee zou je deze in de OP willen toevoegen
Ik heb gewoon een traditierijke kerst gehad ook. Blijkbaar zorgt de kerst voor veel emotiesquote:Op zondag 26 december 2010 01:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat we er niet zoveel aan doen. Kado's op kerstavond, lekker eten en that's it.
Nice, half 12.. jaloersquote:Op zondag 26 december 2010 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wakker gemaakt om half12 door zusje, ontbeten, cadeautjes (oa een fijn boek), gourmet en toen weer hier hangen
Wij hebben dit jaar juist gebroken met traditiesquote:Op zondag 26 december 2010 01:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een traditierijke kerst gehad ook. Blijkbaar zorgt de kerst voor veel emoties
Jij bent tenminste wakker gemaaktquote:Op zondag 26 december 2010 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wakker gemaakt om half12 door zusje, ontbeten, cadeautjes (oa een fijn boek), gourmet en toen weer hier hangen
Tuurlijk wel!quote:Op zondag 26 december 2010 01:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen maar ik kan de OP niet meer aanpassen (toch)?
Ik kwart over 12quote:
Jawel hoorquote:Op zondag 26 december 2010 01:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen maar ik kan de OP niet meer aanpassen (toch)?
Haha, hoe jong is je omaquote:Op zondag 26 december 2010 01:13 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik heb wel best veel geld van m'n oma gehad![]()
Kreeg trouwens pas een mailtje van haar. Ze deed een computercursus.![]()
Stond er: 'oma is nog niet zo goed in mailen hoor. Wil je zeggen of het gelukt is?'
lief he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |