Coolquote:Op zondag 26 december 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoofddorp is 2x gasgeven
Dus geen probleem om ff naar je toe te rijden
Ik werd al ongeduldigquote:Op zondag 26 december 2010 01:05 schreef Symphonic het volgende:
Hij moet iets bekennen, pleurt daarmee het topic op slot en is spoorloos
Tof, ik pm je morgen om iets af te sprekenquote:Op zondag 26 december 2010 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool
Ken je al 6,5 jaar en heb je nog nooit gezien IRL
Okay, sounds like a planquote:Op zondag 26 december 2010 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tof, ik pm je morgen om iets af te spreken
Ikke niet begrijpquote:Op zondag 26 december 2010 01:06 schreef iBenny het volgende:
Ik zie nu pas die vorige TT-kaap van Stu
Oja, ik was in zo'n buiquote:Op zondag 26 december 2010 01:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
[TAL SC #945] The Twelve Days of Christmas
[KSC #2394] 12 Pains of Christmas
Geeft niet hoor, gebeurt mij ook regelmatigquote:Op zondag 26 december 2010 01:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, er postte nog iemand na mij, zag dat ie op slot was, maar keek daardoor niet naar het nummertje
excuses moi
jaa, maar jij bent oud, en mod met slechte grappen.. ik ben een jonge, vitale jongemanquote:Op zondag 26 december 2010 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, gebeurt mij ook regelmatig
quote:Op zondag 26 december 2010 01:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa, maar jij bent oud, en mod met slechte grappen.. ik ben een jonge, vitale jongeman
[..]
jaa, maar jij bent oud, en mod met slechte grappen.. ik ben een jonge, vitale jongeman
[..]
Vertel...quote:Op zondag 26 december 2010 01:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben verliefd op een taller geworden
Op mijquote:Op zondag 26 december 2010 01:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben verliefd op een taller geworden
Ik weet neit of het natuurlijk moet enzoquote:Op zondag 26 december 2010 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het kost wat, maar dan heb je ook wel wat
quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 01:53 schreef JJH het volgende:
Hoi.
Wat een zooitje weer op de weg vanavond.
Doei.
Hoe wist je dat!quote:Op zondag 26 december 2010 01:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Dat duurde fftjes
Succes
We merkten het net idd
Twitter iddquote:Op zondag 26 december 2010 01:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe wist je dat!
Twitter?
Ik logde in bij pomp hier in Zwolle.
<<insert spannend muziekje>>quote:Op zondag 26 december 2010 02:01 schreef JJH het volgende:
Ik heb terug gelezen:
-Symph is nog best vitaal voor zijn leeftijfd.
-Op wie is Patrique verliefd?
Das een betere variantquote:Op zondag 26 december 2010 02:05 schreef JJH het volgende:
[..]
En tot die tijd, een SPANNEND MUZIEKJE!!! [/ekdom]
Afgelopen week zijn er ook serieus mensen geweest die geld geboden hebben voor dat spannende muziekje.quote:
quote:
moggu symp en ook crazy natuurlijkquote:
hier ook, we gaan der zo op uit.quote:Op zondag 26 december 2010 10:11 schreef iBenny het volgende:
Glad
..en op sommige plekken liggen dikke pakken sneeuw.
drama. Glad, sneeuw, veel sneeuw, erg veel sneeuw. Limburg heeft ruim 40cm sneeuw. Kust provincies ijzel. Oftewel, geen typische nederlandse winterquote:Op zondag 26 december 2010 10:10 schreef crv het volgende:
[..]
Benny, prettige kerst
Hoe is het nu echt in NL, want van de kranten en de tv krijg ik enkel drama nieuws en dat geloof ik niet
Dit dusquote:Op zondag 26 december 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
Fijne kerst alle TAL'ies!
Welkom Symph, alhoewel je er natuurlijk al was![]()
En Erik tot in ESF![]()
En C_A, trek het je niet zo aanLaat iig je Kerst er niet door verzieken
Het is 'maar' FOK hé
Dawashet geloof ik
Moggeh Crazyquote:
noem me is niet gekquote:
HIHI!quote:Op zondag 26 december 2010 11:39 schreef Kally het volgende:
Hallo, Patrique tegen mij zeg je dat ik de liefde van je leven ben, en hier zeg je dat ik geen piemel heb
Ik ben me beroerd, zit helemaal vol, fijn kerst
Niet volgepropt, mijn kop zit vol doefus, als in mijn virus wordt actiefquote:Op zondag 26 december 2010 11:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HIHI!
lekker volgepropt, ik hou dr van!
Ik had net een op zo'n datingsite iets geplaatst.. binnen 5 minuten reactie
doefus?quote:Op zondag 26 december 2010 11:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet volgepropt, mijn kop zit vol doefus, als in mijn virus wordt actief
Ja ik hou van jequote:
Zijn er al, zijn druk aan het Donkey Kongenquote:
jah, heb mn stilzwijgen maar verbroken sinds gisterquote:Op zondag 26 december 2010 11:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn er al, zijn druk aan het Donkey Kongen
Crazy
Aah, wat liev!quote:Op zondag 26 december 2010 11:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn er al, zijn druk aan het Donkey Kongen
Crazy
* Crazy-M geeft 2 paar schoenenquote:Op zondag 26 december 2010 11:45 schreef Kally het volgende:
God, mijn neus blijft lopen, hoofd staat op klappen, joepie 2e kerstdag
quote:
Goed zo, dat is wel zo handig op een forumquote:Op zondag 26 december 2010 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, heb mn stilzwijgen maar verbroken sinds gister
tjah, durfde gister niks meer te zeggenquote:Op zondag 26 december 2010 11:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed zo, dat is wel zo handig op een forum
quote:Op zondag 26 december 2010 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, durfde gister niks meer te zeggen
hey ziekequote:
eruit trekkenquote:Op zondag 26 december 2010 11:50 schreef Kally het volgende:
Mijn jongste ziet er niet uit, zijn tand zit los en dus helemaal scheef in zijn mond
quote:Op zondag 26 december 2010 11:50 schreef Kally het volgende:
Mijn jongste ziet er niet uit, zijn tand zit los en dus helemaal scheef in zijn mond
even een tik verkopen, dan ligt die er zo uit!quote:Op zondag 26 december 2010 11:50 schreef Kally het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 11:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
even een tik verkopen, dan ligt die er zo uit!
Ik ben altijd de oude.quote:Op zondag 26 december 2010 11:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Kusje Bart.. dat je maar snel weer de oude bent!
Deur ?quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 11:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
even een tik verkopen, dan ligt die er zo uit!
Niet je bent 18, das jongquote:
met tanden .... dat ken ikquote:Op zondag 26 december 2010 11:51 schreef Kally het volgende:
Jullie kennen duidelijk mijn jongste niet, als er iemand een eigen wil heeft is die het wel, als ik in de buurt van zijn mond kom gaat hij krijsen
Zijn vader had het ook al geprobeerd
Bedanktquote:Op zondag 26 december 2010 11:50 schreef Kally het volgende:
Bos voor jou vandaag een hoop positieve energie van mijn kant
En dan vast maken aan en tand die er niet uit moest.quote:Op zondag 26 december 2010 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Deur ?
vroeger deden wij het efficienter ...
Touwtje om de tand, dan om de trekhaak en flink gas geven.
Was hij er ook zo uit
tjah, foutje moet kunnen toch ?quote:Op zondag 26 december 2010 11:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
En dan vast maken aan en tand die er niet uit moest.
Hij heeft sowieso nogal een overduidelijke eigen wil, het is echt een stiertje, stronteigenwijs ookquote:Op zondag 26 december 2010 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met tanden .... dat ken ikhad ik ook.
Vond ik echt zo afschuwelijk, soms uren over gedaan voor 1 tand
Always look on the side walk of life ... Dum tiedomquote:
zal me niks verbazen als hij later heel behulpzaam wordtquote:Op zondag 26 december 2010 11:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso nogal een overduidelijke eigen wil, het is echt een stiertje, stronteigenwijs ook
Omgquote:Op zondag 26 december 2010 11:54 schreef Graseter het volgende:
Wanneer komen mijn ouders kijken of ik nog slaap. Ik heb zin om zielig te doen.
Lekker alles erger maken dan het is.
aanstellerquote:Op zondag 26 december 2010 11:54 schreef Graseter het volgende:
Wanneer komen mijn ouders kijken of ik nog slaap. Ik heb zin om zielig te doen.
Lekker alles erger maken dan het is.
Span een touwtje laag over de grond dan struikelt ie. Dam spring je op z'n rug en bind je zn armen en benenvast. Hij kan nou niets meer doen, nu kan je rustig zn tand eruit trekken.quote:Op zondag 26 december 2010 11:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso nogal een overduidelijke eigen wil, het is echt een stiertje, stronteigenwijs ook
Doet hij al, als ik het huis doe komt hij helpen (van de wal in de sloot) hij is heel dubbel, een echte knuffel en vreselijk aandachtvragend, en aan de andere kant een draak en doet alles zelf welquote:Op zondag 26 december 2010 11:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal me niks verbazen als hij later heel behulpzaam wordt
Had vroeger ook zo mijn eigen wil, en kwa gedrag pas ik ook absoluut niet thuis hier
Maar zodra er geholpen moet worden sta ik voor aan haha
babbyquote:
hehequote:Op zondag 26 december 2010 11:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Doet hij al, als ik het huis doe komt hij helpen (van de wal in de sloot) hij is heel dubbel, een echte knuffel en vreselijk aandachtvragend, en aan de andere kant een draak en doet alles zelf wel
Ik zal jou eens een paar klappen verkopen, dieren- en kinderbeulquote:Op zondag 26 december 2010 11:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Span een touwtje laag over de grond dan struikelt ie. Dam spring je op z'n rug en bind je zn armen en benenvast. Hij kan nou niets meer doen, nu kan je rustig zn tand eruit trekken.
Ik ben het er totaal niet mee eens, maar goed dit is jou keuze. Ik denk dat je maar eens moet bedenken wie de beslissingen nu neemt en dat dat niet degene zijn met wie jij contact hebt gehad. En ik persoonlijk vind dat je de mensen die je graag mogen nu tekort doet.quote:Op zondag 26 december 2010 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
Hey lieve Tallers
Ik wilde nog even zegen dat ik voorlopig niet op fok kom.
Ik heb het even helemaal gehad![]()
Met sommige van jullie heb ik pm, whatsapp, msn en telefonisch contact, dus die mensen missen mij in ieder geval niet. En die hebben ook uitleg van mij ontvangen, waaromOk nog niet helemaal, maar diegene weten mij te vinden
Ik vind het erg jammer dat het zo gelopen is, en het heeft dus niet met jullie te maken
Fok is een deel van me leven, dat klinkt misschien raar, maar ik zit er al weer bijna 10 jaar
Ik had dus ook gehoopt met het vertrek van Erik, dat ik nu eindelijk eens moderator zou worden.
(Dat was me in het begin ook min of meer toegezegd, dat ik als eerste op de lijst stond als vervanging) Helaas is het op fok dus net zo als in het echte leven, ongeloofwaardig en niet te vertrouwen!
Ik ben blij dat ik sommige van jullie heb ontmoet. Jullie zijn stuk voor stuk leuke mensen met ieder een eigen verhaal. Ik heb er goede vrienden aan over gehouden, en diegene weten wel wie ik bedoel
Ik heb aan Siepie beloof dat ik vanaf februari weer langzaam terugkomIk zal geen top-poster meer worden, en blijf dan eerst voorlopig op de achtergrond.
Lutte heel erg bedankt voor je lieve pmZeker leuk dat je naar de meet komt
Benny heel veel succes met TAL
Kally en Patrique ik hou van jullie
Veel liefs Miranda...
Die mensen weten mij wel te vindenquote:Op zondag 26 december 2010 12:00 schreef Kally het volgende:
En ik persoonlijk vind dat je de mensen die je graag mogen nu tekort doet.
Ja makkelijk, fijn dat het bij jou wel kan.quote:Op zondag 26 december 2010 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die mensen weten mij wel te vinden
Ik ben altijd beheerder of moderator geweest op andere sites. En ik had er wel weer zin in, zeker toen dit forum opengingquote:Op zondag 26 december 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
Zonde C_A.
Maar persoonlijk zou ik het wat minder hoog opnemen, ook al is het belangrijk voor jeMisschien JUIST omdat je hier topposter bent en zo goed met iedereen op kan schieten zou het lastig voor je worden als je mod was
Ik snap hetquote:Op zondag 26 december 2010 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben altijd beheerder of moderator geweest op andere sites. En ik had er wel weer zin in, zeker toen dit forum openging
Maar helaas... jammer dat sommige het niet begrijpen.
Maar nu ga ik naar een verjaardag... altijd gezellig met kerst
We hebben het besproken gisteravond.quote:Op zondag 26 december 2010 12:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja makkelijk, fijn dat het bij jou wel kan.
Het is niet dat ik je niet snap, maar daarom hoef ik het er niet mee eens te zijn, en ik denk dat je heel misschien meer hebt gelezen dan er stond.quote:Op zondag 26 december 2010 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben het besproken gisteravond.
En ik dacht dat jij me wel snapte gisteren.....
Maar goed wat ik al zei.... nu ben ik echt weg
dat dusquote:Op zondag 26 december 2010 12:27 schreef Kally het volgende:
Het had alleen wel netjes geweest dat als er dingen veranderden dat ze jou op de hoogte hadden gesteld.
Mjah volgens mij wilde C_A al vanaf het begin graag mod worden en was dat geen geheim?quote:Op zondag 26 december 2010 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
C_a, jammer dat je deze beslissing neemt, en dat je het zo zwaar opneemt. Maar FOK! is net als herpes, het blijft je altijd achtervolgen
en steekt zo nu en dan weer de kop op, dus tot ziens.
Ik realiseer me ook steeds meer dat iedereen al uitging van mijn vertrek en daar al helemaal op ingesteld was, inclusief mogelijke opvolgers.
En ik kijk hier nog maar zelden. Wat een leegloop.quote:Op zondag 26 december 2010 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat effect heeft de SC ook op mensen. Eerst ik die hier even niet kom, Vaduz die een sabbatical neemt., c_a die nu een pauze inlast...
Tja klopt, ik had er ook last van, maar ben me gaan realiseren dat het maar een forum is, niks meer en niks minder, en dat je niet iedereen aardig kunt vinden en dat is nu eenmaal zo.quote:Op zondag 26 december 2010 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat effect heeft de SC ook op mensen. Eerst ik die hier even niet kom, Vaduz die een sabbatical neemt., c_a die nu een pauze inlast...
Preciesssssssssquote:Op zondag 26 december 2010 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet ook niet exact hoe het helemaal gegaan is, maar ik weet wel dat er een aantal mogelijke namen genoemd zijn en dat er daar één uitgekomen is (Symph dus). Misschien was de overweging wel dat ze gewoon gegaan zijn voor iemand die niet "ingewerkt" hoefde te worden oid. Ik weet het niet, ik heb me er niet zo ontzettend mee bemoeid.
Nou goed, het is duidelijk en c_a heeft haar punt gemaakt, en of het nou iets is wat logisch of nodig is maakt verder niet zo uit.
Het leven gaan door.
Gelukkig blijven er nog een paar echte die-hards overquote:Op zondag 26 december 2010 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het zonde dat het ooit zo gezellige en leuke TAL nu langzaam uit elkaar pleurt.
Tja, het lijkt het echte leven welquote:Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Preciesssssssss![]()
En ik moet me hier ook heul niet mee bemoeien natuurlijk, maar als je dit van een afstandje bekijkt dan is TAL wel écht een wespennest lately. Die belooft dit aan die, en de ander weer dat aan de volgende. Die steunt die weer daarin en de volgende weer in wat anders. En dan gaat die weer kappen, en dan de volgende, en dan krijgt die weer een shitload aan PM's/WA's waardoor zij/hij toch maar blijft... En volgens mij wordt er zelden HIER gewoon iets uitgesproken als er gedoe is, maar gaat alles via andere kanalen en blijft er zo een hoop 'ruis op de lijn.
Maakt mij verder niet uit, ik ben niet echt een regular meer hier. Maar das gewoon my 2 cent voor jullie. Wordt me wellicht niet in dank afgenomen, maar so be itIk vind het zonde dat het ooit zo gezellige en leuke TAL nu langzaam uit elkaar pleurt.
Ik kom hier ook steeds minder, ik kan met iedereen door 1 deur maar de helft heeft ruzie met elkaar, en ik ga er gewoon niet tussen zitten. Tis elke dag wel wat...quote:Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Maakt mij verder niet uit, ik ben niet echt een regular meer hier. Maar das gewoon my 2 cent voor jullie. Wordt me wellicht niet in dank afgenomen, maar so be itIk vind het zonde dat het ooit zo gezellige en leuke TAL nu langzaam uit elkaar pleurt.
Wie heeft er ruzie dan?quote:Op zondag 26 december 2010 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom hier ook steeds minder, ik kan met iedereen door 1 deur maar de helft heeft ruzie met elkaar, en ik ga er gewoon niet tussen zitten. Tis elke dag wel wat...
Jammer, het was ooit een leuke groep.
Das ook echt de instelling inderdaad... Zo kom je er toch nooit uit? Misschien denken anderen ook wel 'Het interesseert me niet, ik blijf gewoon', en dan hou je dus een kut-sfeertje.quote:Op zondag 26 december 2010 12:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja, het lijkt het echte leven wel
Maar ik heb er genoeg van van het geouweteringhoer, en blijf gewoon en als iemand daar een probleem mee heeft, jammer dan. Ik neem ook geen blad meer voor mijn mond, en als iemand daar dan weer problemen mee heeft, jammer dan.
Maar zonde is het wel en het gezeur blijft op deze manier ook lekker in stand. Over uitpraten, nee met sommige heb ik totaal die behoefte niet, die boeien me namelijk geen ene mallemoer.
Je weet niet eens wat er speelt, en mijn instelling is helemaal niks mis mee, ik ben niet degene die hard wegrent uit deze SC, waar is de rest om het uit te praten dan?quote:Op zondag 26 december 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook echt de instelling inderdaad... Zo kom je er toch nooit uit? Misschien denken anderen ook wel 'Het interesseert me niet, ik blijf gewoon', en dan hou je dus een kut-sfeertje.
En ik ben verantwoordelijk voor de kutsfeer?quote:Op zondag 26 december 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook echt de instelling inderdaad... Zo kom je er toch nooit uit? Misschien denken anderen ook wel 'Het interesseert me niet, ik blijf gewoon', en dan hou je dus een kut-sfeertje.
quote:
Dat dusquote:Op zondag 26 december 2010 12:54 schreef Kally het volgende:
ik ben niet degene die hard wegrent uit deze SC, waar is de rest om het uit te praten dan?
Nee maar met zo'n instelling is dat toch wel waar het op aan komt?quote:Op zondag 26 december 2010 12:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er speelt, en mijn instelling is helemaal niks mis mee, ik ben niet degene die hard wegrent uit deze SC, waar is de rest om het uit te praten dan?
Nee zeker niet, want een sfeer maak je (of breek je) met de HELE ploeg denk ik. Dus dan moet je niet een instelling hebben van 'ze leven er maar mee en anders pech', denk ik. Maar nogmaals; das MIJN gevoel erbij. Ik kom hier zelden meer, en heb er dus geen aandeel in. Dus ook weinig zin in deze discussie verder. Ik gaf alleen aan hoe ik het zie (van een afstandje), en wellicht is die afstand juist wel eens goed. getuige ook wat bijval die komt.quote:Op zondag 26 december 2010 12:54 schreef Kally het volgende:
[..]
En ik ben verantwoordelijk voor de kutsfeer?
Nee dat ben je niet, als er iemand is die er zoveel mogelijk aan doet het weer gezellig te maken en een beetje probeert te sussen ben jij het.quote:Op zondag 26 december 2010 12:54 schreef Kally het volgende:
[..]
En ik ben verantwoordelijk voor de kutsfeer?
Precies, en jammer dat die er niet zijn om het eens goed uit te praten, ik zie niet in waarom er mensen niet naast elkaar kunnen posten ook al liggen ze elkaar niet.quote:Op zondag 26 december 2010 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Elke week blijven er meer mensen weg.
Ik ga deze discussie niet voeren, omdat ik uiteindelijk ook niets te zeggen heb (of heb gezegd) over de opvolging, maar het is niet zo zwart/wit he. Het is niet zo dat jij het niet geworden bent en dat je dus totaal niet overwogen bent ofzo, of dat ze het doen om jou een hak te zetten. Er is een keuze gemaakt, so be it.quote:Op zondag 26 december 2010 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
En over dat ik geen ervaring hebik denk juist dat ik heel veel ervaring heb
dat heb ik ook bij mijn open sollicitatie gezet
maar goed dat vergeten de meeste mensen
Ik verwacht niet andersquote:Maar wat ik al zei, het maakt niet uitik kom er wel overheen
Zie uitleg over waarom ik die instelling hebquote:Op zondag 26 december 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar met zo'n instelling is dat toch wel waar het op aan komt?Als het jou niet boeit en mensen er maar mee moeten leven, dan is de bottomline toch dat er eentje op moet rotten? En ik zeg heul niet dat ik weet wat er speelt, d'r is alleen zo'n beetje aaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd iets als ik hier kijk, en dat zegt ook wel iets lijkt me.
[..]
Nee zeker niet, want een sfeer maak je (of breek je) met de HELE ploeg denk ik. Dus dan moet je niet een instelling hebben van 'ze leven er maar mee en anders pech', denk ik. Maar nogmaals; das MIJN gevoel erbij. Ik kom hier zelden meer, en heb er dus geen aandeel in. Dus ook weinig zin in deze discussie verder. Ik gaf alleen aan hoe ik het zie (van een afstandje), en wellicht is die afstand juist wel eens goed. getuige ook wat bijval die komt.
Maar verder ga ik me dr niet mee bemoeien, als iedereen HIER het prima vindt, wie ben ik dan?
quote:Op zondag 26 december 2010 12:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ontbijt op bed gehad.
Gelieve mij nou respect te geven.
Maar lieverd, je roept zelf elke 2 of 3 dagen dat je wegblijft.quote:Op zondag 26 december 2010 12:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies, en jammer dat die er niet zijn om het eens goed uit te praten, ik zie niet in waarom er mensen niet naast elkaar kunnen posten ook al liggen ze elkaar niet.
Er hoeft van mij niemand op te rotten, dat is hun keuze, ik zeg tegen niemand ga weg of blijf weg, vind het heel erg dat het gebeurt, ik weet niet maar ik ben degene die achter de meet zat omdat ik zo dol ben op deze groep, maar misschien wel iets te dol op en moet ik accepteren dat het niet wederzijds is.quote:Op zondag 26 december 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar met zo'n instelling is dat toch wel waar het op aan komt?Als het jou niet boeit en mensen er maar mee moeten leven, dan is de bottomline toch dat er eentje op moet rotten? En ik zeg heul niet dat ik weet wat er speelt, d'r is alleen zo'n beetje aaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd iets als ik hier kijk, en dat zegt ook wel iets lijkt me.
[..]
Nee zeker niet, want een sfeer maak je (of breek je) met de HELE ploeg denk ik. Dus dan moet je niet een instelling hebben van 'ze leven er maar mee en anders pech', denk ik. Maar nogmaals; das MIJN gevoel erbij. Ik kom hier zelden meer, en heb er dus geen aandeel in. Dus ook weinig zin in deze discussie verder. Ik gaf alleen aan hoe ik het zie (van een afstandje), en wellicht is die afstand juist wel eens goed. getuige ook wat bijval die komt.
Maar verder ga ik me dr niet mee bemoeien, als iedereen HIER het prima vindt, wie ben ik dan?
Ik snap jequote:Op zondag 26 december 2010 12:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Zie uitleg over waarom ik die instelling heb
pffft, aanstellerquote:Op zondag 26 december 2010 12:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ontbijt op bed gehad.
Gelieve mij nou respect te geven.
Kerstgedachtequote:Op zondag 26 december 2010 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms is het hier ook wel leuk hoor.
Vrede op aard enzo.
ze mag niet wegblijven van mijquote:Op zondag 26 december 2010 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar lieverd, je roept zelf elke 2 of 3 dagen dat je wegblijft.
Ja zoals ik al zei, ik ben te betrokken en heb er prive verdriet van, stom he zal het zeker niet meer doen.quote:Op zondag 26 december 2010 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar lieverd, je roept zelf elke 2 of 3 dagen dat je wegblijft.
quote:Op zondag 26 december 2010 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms is het hier ook wel leuk hoor.
Vrede op aard enzo.
okquote:Op zondag 26 december 2010 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom, we jinglelen de bells nog even.
![]()
.
C_a was al user hier toen ik nog niet kon praten, talentenjachten zijn haar passie, het was haar min of meer beloofd... Ze reageert misschien wat heftig maar ik snap haar wel.quote:Op zondag 26 december 2010 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
Ik snap echt totaal niet waar dit allemaal over gaat, ik ben er een tijd tussen uit geweest, leek gezellig maar nu ...
Mensen moeten leren dat FOK en RL een ander leven is. Kally snapt het (wat ik zo snel opmaak)
Het is jammer dat mensen forum dingen mee nemen naar het Prive leven. Ik heb met niemand hier problemen en kan met iedereen wel gezellig praten. Echter vind ik het geen wat C_A doet wel zwaar overdreven.
Net een klein kindje van: Ik krijg geen lolly ook al is het gezegd door aantal mensen, dus dan loop ik maar weg. Hard gezegd, maar zo komt het over.
Ik vind verder iedereen echt super relaxed en we moeten er gewoon het beste van maken![]()
Al bij al: Het is maar een forum.
ho wacht effequote:Op zondag 26 december 2010 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
Dat dus
Elke week blijven er meer mensen weg.
Nee, jij vroeg waar er ruzie was, ik zeg alleen waarom ik er weinig zin in heb, elke keer als ik wil komen posten gaat het weer over ruzie of iemand die wegblijft.quote:Op zondag 26 december 2010 13:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei, ik ben te betrokken en heb er prive verdriet van, stom he zal het zeker niet meer doen.
Begin de dag met een dansje?quote:Op zondag 26 december 2010 13:03 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk al een kwartier naar mijn invoer-vlak, maar ik weet niet wat ik moet zeggen.
Want elke morgen word ik wakker met een wijsje in mn hoofd ...quote:Op zondag 26 december 2010 13:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik een poosje als wekkerliedje gehad.afschuwelijk.
quote:Op zondag 26 december 2010 13:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik een poosje als wekkerliedje gehad.afschuwelijk.
jij moet ook hier blijven eendje !!!quote:Op zondag 26 december 2010 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, jij vroeg waar er ruzie was, ik zeg alleen waarom ik er weinig zin in heb, elke keer als ik wil komen posten gaat het weer over ruzie of iemand die wegblijft.
Ik bemoei me verder nergens mee, daarom blijf ik ws ook uit de SC want ik kan het amper meer volgen wie met wie in de knoop ligt.
quote:Op zondag 26 december 2010 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik al zei: ik ben maar even een maandje weg, ik kom terug alleen niet zo vaak meermaar als je ziet welke personen er hier modjes zijn
dan denk ik
Maar goed dat is mijn mening en dan heb ik het niet over sympht en Benny
Zoek je meningsverschil?quote:Op zondag 26 december 2010 13:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Als nou niet iedereen zich met elke meningsverschil of zoals jullie het willen noemen "ruzie" bemoeid.. volgens mij helpt dat al een heel stuk!
Tja en ik roep niet iedere 2 dagen dat ik wegblijf, heb het wat, 2 x gezegd?quote:Op zondag 26 december 2010 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, jij vroeg waar er ruzie was, ik zeg alleen waarom ik er weinig zin in heb, elke keer als ik wil komen posten gaat het weer over ruzie of iemand die wegblijft.
Ik bemoei me verder nergens mee, daarom blijf ik ws ook de SC want ik kan het amper meer volgen wie met wie in de knoop ligt.
I
Dank je luttequote:Op zondag 26 december 2010 13:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
C_a was al user hier toen ik nog niet kon praten, talentenjachten zijn haar passie, het was haar min of meer beloofd... Ze reageert misschien wat heftig maar ik snap haar wel.
mwa, ik vind het kinderachtig, maar wie ben ikquote:Op zondag 26 december 2010 13:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
C_a was al user hier toen ik nog niet kon praten, talentenjachten zijn haar passie, het was haar min of meer beloofd... Ze reageert misschien wat heftig maar ik snap haar wel.
Misschien moet je dan maar blij zijn dat je niet met die hele groep rare mensen hoeft samen te werken.quote:Op zondag 26 december 2010 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
maar als je ziet welke personen er hier modjes zijndan denk ik
Maar goed dat is mijn mening en dan heb ik het niet over sympht en Benny
Neuh, is het niet, er zijn dingen toegezegd en als er dan veranderingen komen is het wel netjes om haar dat eerst te laten weten, lijkt mij. Ze is boos en neemt even een afkoelperiode, dat is denk ik alleen maar verstandig voor er weer ergenissen en ruzies ontstaan.quote:Op zondag 26 december 2010 13:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, ik vind het kinderachtig, maar wie ben ik
Have funquote:Op zondag 26 december 2010 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
Maar goed,
ik ga nog ff kerst vieren bij mn zus
Ik vind zoveel dingen kinderachtigquote:Op zondag 26 december 2010 13:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, ik vind het kinderachtig, maar wie ben ik
Ik heb een gezellig feestje met meneer en mevrouw virus.quote:Op zondag 26 december 2010 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
Maar goed,
ik ga nog ff kerst vieren bij mn zus
Gister zou je ook al gaan omdat C_A gaat...quote:Op zondag 26 december 2010 13:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja en ik roep niet iedere 2 dagen dat ik wegblijf, heb het wat, 2 x gezegd?
Ho heb je dat mij horen zeggen?quote:Op zondag 26 december 2010 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gister zou je ook al gaan omdat C_A gaat...
Ik vind het gewoon jammer, ik wil jullie allemaal bij elkaar in de SC, en ik hoop dan ook echt dat iedereen terugkomt.
![]()
En C_A ik hoop dat jij ook snel weer terugkomt
denk eerst is moet nagaan over wie de toezeggingen hebben gedaan en wie er uiteindelijk over het kies procedure gaat.quote:Op zondag 26 december 2010 13:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, is het niet, er zijn dingen toegezegd en als er dan veranderingen komen is het wel netjes om haar dat eerst te laten weten, lijkt mij. Ze is boos en neemt even een afkoelperiode, dat is denk ik alleen maar verstandig voor er weer ergenissen en ruzies ontstaan.
En ik snap siewosie dat sommige mensen zich ermee komen bemoeienquote:Op zondag 26 december 2010 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar blij zijn dat je niet met die hele groep rare mensen hoeft samen te werken.
nee, maar iedereen mag zijn mening gevenquote:Op zondag 26 december 2010 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind zoveel dingen kinderachtighoor je mij daarover
erik, benny, symp.quote:Op zondag 26 december 2010 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we niet een 3e modje in TAL gebruiken?
Denk je nou echt dat ik nog mod wil wordenquote:Op zondag 26 december 2010 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we niet een 3e modje in TAL gebruiken?
Ik ben hier geen mod meer van (wel van ESF), en drie mods zijn niet nodig.quote:Op zondag 26 december 2010 13:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
erik, benny, symp.
Dat zijn er toch 3?
Via pmquote:Op zondag 26 december 2010 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben toch ondertussen, het is nu zo vaak genoemd, waar er en door wie er dingen zijn toegezegd. Kan het zo niet terugvinden.
Hè verdorie C_Aquote:Op zondag 26 december 2010 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik nog mod wil worden
Streepjesquote:Op zondag 26 december 2010 13:16 schreef Symphonic het volgende:
En we gaan hier even stoppen met moddergooien.
Lijkt me wel een goed idee...
Als eerste voel ik me persoonlijk aangesproken en terecht, want dat heb je al eerder gezegd. Dus ja, dan reageer ik. Daarbij lees ik nog altijd mee in deze SC, alleen post ik maar zelden.quote:Op zondag 26 december 2010 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik snap siewosie dat sommige mensen zich ermee komen bemoeien
We zien je weken niet en er is wat aan de hand en opeens is myr daar
Jaquote:Op zondag 26 december 2010 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hè verdorie C_A![]()
![]()
Ik hoop dat je stiekem snel gewoon weer besluit te blijven![]()
En ik respecteer je mening over alles, als het voor jou zo voelt, dan moet je het zo doen.
Wel vind ik het jammer, want je bent 1 van de gezelschapsdieren hier in TAL.
Ah, het is geen lijntje, maar een kerstguirlandequote:Op zondag 26 december 2010 13:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en in dat streepje zit stiekem een kerstgedachte verweven
Dat wist ikquote:Op zondag 26 december 2010 13:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en in dat streepje zit stiekem een kerstgedachte verweven
quote:Op zondag 26 december 2010 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, het is geen lijntje, maar een kerstguirlande.
Als je heel ver inzoomt zie je dit:quote:
quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je heel ver inzoomt zie je dit:
[ afbeelding ]
Symph, ik wil niet vervelend zijn ofzo maar er zit een streep in je post.quote:Op zondag 26 december 2010 13:16 schreef Symphonic het volgende:
En we gaan hier even stoppen met moddergooien.
Lijkt me wel een goed idee...
quote:Op zondag 26 december 2010 13:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Symph, ik wil niet vervelend zijn ofzo maar er zit een streep in je post.
Ben je nog niet opgegeten, gij grasetert?quote:Op zondag 26 december 2010 13:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Symph, ik wil niet vervelend zijn ofzo maar er zit een streep in je post.
Whehehehhehehequote:Op zondag 26 december 2010 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is zeker niet het goede moment om te klagen dat ik niet eens een afscheidstopic gehad heb![]()
![]()
!
Ik ging huilen, telt dat ook?quote:Op zondag 26 december 2010 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is zeker niet het goede moment om te klagen dat ik niet eens een afscheidstopic gehad heb![]()
![]()
!
Ik zat gister te vechten tegen het slotje in MEDquote:Op zondag 26 december 2010 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
!
quote:Op zondag 26 december 2010 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
-nee, opflikkeren-
[dit bericht is voor 100% gewijzigd door Symphonic (eigenlijk door Graseter)]
Ja en je ziet wat er van Raffaela terecht is gekomenquote:Op zondag 26 december 2010 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
XFA is altijd tof. En al je frustraties kunnen daar ook in kwijt. Ik herinner me vaag iets over een Floortje/Raffaela-strijd
...
Jij bnet een nep taller...quote:Op zondag 26 december 2010 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
XFA is altijd tof. En al je frustraties kunnen daar ook in kwijt. Ik herinner me vaag iets over een Floortje/Raffaela-strijd
...
Eens en jij kan rijmen en dichten zonder je hemd op te lichtenquote:Op zondag 26 december 2010 13:26 schreef Symphonic het volgende:
Er is hier duidelijk wat onderlinge wrevel, en ik wil niet eens weten hoe het allemaal zit.
Ik heb wel een idee hoe een en ander (gedeeltelijk) tot stand is gekomen.
Maar als we dat nou eens allemaal loslaten en iedereen elkaar nou gewoon eens neemt zoals hij is, hebben we al een hoop gewonnen.
Gewoon leven en laten leven, en zie je iemand niet helemaal zitten even reageer je gewoon ff niet op elkaar. En ik spreek niemand in het bijzonder aan, dit is gewoon in het algemeen.
XFA komt er weer aan en dat vorig jaar echt een supertoffe tijd, en ik zou het prettig vinden als dat weer een supertoffe tijd gaat worden.
Dus spoel al je frustraties door de plee en doe weer gezellig mee. (kut dat rijmt)
My two cents
precies en het zal me niet berooienquote:Op zondag 26 december 2010 13:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Eens en jij kan rijmen en dichten zonder je hemd op te lichten
Stokjes zijn wel daarvoor. Lekker oude wonden open prikken.quote:Op zondag 26 december 2010 13:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies en het zal me niet berooien
Zout is namelijk om op de weg en niet in oude wonden te strooien
Echt, ziek zeg ik jequote:Op zondag 26 december 2010 13:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Stokjes zijn wel daarvoor. Lekker oude wonden open prikken.
Sjeffriequote:
iedereen zijn stokjes bij mij inleveren, nuquote:Op zondag 26 december 2010 13:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Stokjes zijn wel daarvoor. Lekker oude wonden open prikken.
quote:
Mijn stokjes wat doe je!?quote:Op zondag 26 december 2010 13:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iedereen zijn stokjes bij mij inleveren, nu
okquote:
toiquote:
quote:
Zegquote:Op zondag 26 december 2010 13:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Damn, mijn moeder..
Ik zeg, ik kom zo beneden, kunnen we eten..
kom ik beneden.. heeft ze t al bijna op![]()
FLikker dan ook maar lekker in je graf..
Nee het is gewoon klaar nuquote:Op zondag 26 december 2010 13:44 schreef Koen66 het volgende:
hoe is tie hier
Nog steeds wrevel her en der![]()
Aids met een hoofdletter C.quote:Op zondag 26 december 2010 13:44 schreef Koen66 het volgende:
hoe is tie hier
Nog steeds wrevel her en der![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |