Muziek keihard zetten dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:10 schreef GotC het volgende:
Pff, lekker zeg. De hele dag al aan t boren, alleen raken ze nu elke keer de verwarming oid aan, dat hoor je hier dus ook![]()
.
Maar ik ga nu soep makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Muziek keihard zetten dusOf koptelefoon op...
Oeh, soepquote:
koptelefoon.. met dat oor van d'r ?!?!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Muziek keihard zetten dusOf koptelefoon op...
Dat kan primaquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koptelefoon.. met dat oor van d'r ?!?!
GotC had je unique nog gebeld??
Uiteraardquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:22 schreef MissMSX het volgende:
Hey Ronnie! Weet jij nog een goede loodgieter?
M'n oor kan veel aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koptelefoon.. met dat oor van d'r ?!?!
GotC had je unique nog gebeld??
Wanneer kunnen we langskomen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:31 schreef GotC het volgende:
Net bijna 3 liter verse groentesoep gemaaktEn 2 liter verse sinaasappelsap+paar mandarijntjes gemaakt
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb spulletjes voor de vogels gekocht (Bar mond houden!) lekkere pinda's en vetbolletjes
weet niet of de vacature online komt te staanquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:29 schreef GotC het volgende:
[..]
M'n oor kan veel aanBen wel benieuwd naar morgen!
Nee nog niet gedaan. Wel online al aangemeld, effe kijken of die vacature er nu wel staat.
Jammer, minder mooi vuurwerk op straatquote:15:36:37 28-12-10 Melding : Circa 1000 kg illegaal vuurwerk in bedrijfsbusjes aangetr. 2 verdachte aangeh.
Regio : [HAA] Regio 15 - Haaglanden
Eenheden : [1530875] Persinformatie Politie Haaglanden
Ik vond a_a al zo stil vandaag...quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:39 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jammer, minder mooi vuurwerk op straat
Och ik steek nooit wat af maar ik weet wel iemand die die troep allemaal verkoopt, als hij het nog doet dan . Of hij zat in dat busjequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:39 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jammer, minder mooi vuurwerk op straat
Is pas een paar minuten geleden gebeurdquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vond a_a al zo stil vandaag...
Blue Bloodsquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:43 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Is pas een paar minuten geleden gebeurd
@TuinT, dark blue af, welke serie moest ik nu binnen slurpen?
Staat nu ook op de 170 gig. lange slurp lijst!! (alle godfathers in bluray a 50 gig per film, YEAH!)quote:
oeh mijn vader zal jaloers zijn als hij dat hoort .. over the godfathers danquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:37 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Staat nu ook op de 170 gig. lange slurp lijst!! (alle godfathers in bluray a 50 gig per film, YEAH!)
Ik heb daar geen specifieke redenen voor nodig hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef tuintegel het volgende:
overigens zit ik het gall & gall krantje na te lezen , zie ik de flessen champagne staan die ik heb gekregen , staat hier gewoon voor 80 euro 2 flessen champagne weg te stoffen. Ik zou behalve nieuwjaar niet zo snel weten wanneer je dat moet opdrinken.
Lekker he .. ik krijg er vast nog wel een paar van J.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef tuintegel het volgende:
overigens zit ik het gall & gall krantje na te lezen , zie ik de flessen champagne staan die ik heb gekregen , staat hier gewoon voor 80 euro 2 flessen champagne weg te stoffen. Ik zou behalve nieuwjaar niet zo snel weten wanneer je dat moet opdrinken.
Hoe kun je nu lekker he naar mij schrijven als ik ze nog niet eens open hebquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Lekker he .. ik krijg er vast nog wel een paar van J.
zuipschuitquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb daar geen specifieke redenen voor nodig hoor
hahaha das waar ook...quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Hoe kun je nu lekker he naar mij schrijven als ik ze nog niet eens open heb. Ik weet nog niet of ze lekker zijn:) . Misschien geef ik ze wel weg
Enkele weken ook gewoon....ik mag hopen dat er toch wel iemand aan de bel trekt als ik een paar weken verdwijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:52 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.westonline.nl/nieuwsitem/47259
Tis toch best sneu dat je als 28-jarige totaal niet wordt gemist in je omgeving, alleen door je huurbaas omdat je al een tijdje achterloopt met de huur. Schijnbaar werkloos of heel veel vakantiedagen, geen familie of vrienden die regelmatig contact houd...sneu.
ingesproken op je voicemail : Hallo R_B we zien je al een paar weken niet op kantoor, je hebt nog genoeg vakantiedagen over dus neem je tijd... RB al gorgelend: hellup ...quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Enkele weken ook gewoon....ik mag hopen dat er toch wel iemand aan de bel trekt als ik een paar weken verdwijn.
ghe ghe... valsquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ingesproken op je voicemail : Hallo R_B we zien je al een paar weken niet op kantoor, je hebt nog genoeg vakantiedagen over dus neem je tijd... RB al gorgelend: hellup ...
sorrie
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef tuintegel het volgende:
ja! Hij komt morgen kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dat doet me denken.... Necta...heb jij nog gebeld??
Ik weet morgen nog wel een feestjequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:27 schreef tuintegel het volgende:
Oh dan kan ik wel ze wel meenemen , mits ik geen pijn meer heb natuurlijk
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja! Hij komt morgen kijkenFiksen kan pas als de sneeuw weg is.
Dat is waar ook , morgen is de dagquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik weet morgen nog wel een feestje![]()
oh en mooie boom!En schattige kat
![]()
drankquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef tuintegel het volgende:
Dat is waar ook , morgen is de dag. Zou je het echt een leuk kadootje vinden ?
Morgen, mijn beste flappert, is het een feestdag voor jarige stukken fruit. En om dat te vieren heb ik net een perzikkwarktaart in de koelkast gezetquote:
Kwarktaart! Dat was een van de eerste dingen die ik vroeger van mijn moeder mocht helpen maken. Alleen moest ze opletten dat ik niet al het bodemdeeg opat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Morgen, mijn beste flappert, is het een feestdag voor jarige stukken fruit. En om dat te vieren heb ik net een perzikkwarktaart in de koelkast gezet
Het is simpel en eigenlijk altijd lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef WheeleE het volgende:
Kwarktaart! Dat was een van de eerste dingen die ik vroeger van mijn moeder mocht helpen maken. Alleen moest ze opletten dat ik niet al het bodemdeeg opat.
Tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:46 schreef Lovechild het volgende:
Goed, hierbij dan de kerstboomfoto's. De kwaliteit is ruk, het licht was niet meer zo goed en haastig gemaakt. Wie betere kwaliteit wil is nog steeds welkom om hem in het echt te komen bewonderen
Er hangt een kerstkaart in en Oudste Dochter is verantwoordelijk voor de witte slinger: die heeft ze zelf gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mochten jullie vinden dat de onderkant nogal leeg is, hierbij de jongedame die dat op haar geweten heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga binnenkort ook maar eens een poging wagen denk ik. Aardbeien ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het is simpel en eigenlijk altijd lekker
ik kan ze op m'n werk niet bekijken.. en hier thuis zie ik alleen de linker helft??quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:51 schreef Lovechild het volgende:
Zeg Barretje, nu heb je meermaals om kerstboomfoto's gevraagd, nu heb ik die dan eindelijk gepost, zeg je niks
gefeliciteerd necta!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Morgen, mijn beste flappert, is het een feestdag voor jarige stukken fruit. En om dat te vieren heb ik net een perzikkwarktaart in de koelkast gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |