CindieY - 0 Public Playlistsquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:06 schreef CindieY het volgende:
[..]balen. Ik heb er nog nooit moeite mee gehad.
Hoe fix ik dat? Niet dat m'n playlists zo lang zijn hoor, ben er net voor SR mee begonnen en heb ze tijdens SR eigenlijk nooit bij gehoudenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
CindieY - 0 Public Playlists
Buma in mijn zak en My name is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welke twee? Ik ben bijna geneigd om te vragen onder welke steen jij leeft..
Rechtermuisknop op een van je playlists > "Published"quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe fix ik dat? Niet dat m'n playlists zo lang zijn hoor, ben er net voor SR mee begonnen en heb ze tijdens SR eigenlijk nooit bij gehouden
Ik heb me niet eens aangemeld geloof ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon nog een keer proberen![]()
mijn username was ook al niet meer vrij![]()
Dat ik voor je hopen ja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Buma in mijn zak en My name is.Het meer dat ik ze niet ken van titel de meeste nummers als ik ze zou horen krijg ik waarschijnlijk een heleboel van die o ja momenten.
ik begin er niet aanquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef Briggy het volgende:
Hij doet het echt niet, krijg steeds weer die foutmelding![]()
Daar zie ik een vinkje voor staan, lijkt me in orde dan toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op een van je playlists > "Published"
Lekker Nederlandsquote:
Ow, haha. Ik zie dat nu pasquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Lekker NederlandsMaar sowieso de meeste in dat rijtje vallen niet echt in mijn straatje qua favoriete muziek.
Hoi briggy !quote:
Dat heb ik bij elke SR dus nu ook wel. Dan draaien ze altijd van die nummers die je ooit kende in 2006 ofzo. En dan ga ik ook meteen even los.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, haha. Ik zie dat nu pasNja, ik vermoed dat je wel owja-momentjes gaat hebben
Oei, vreemd. Misschien moet je "Social" aanzetten. Hoe dat precies ookalweer moet weet ik niet, wel dat 't ergens in de buurt van hier moet zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar zie ik een vinkje voor staan, lijkt me in orde dan toch?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |