Waar? In dit topic?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel frappant trouwens dat het nu ineens wel weer over andere dingen mag gaan.
als er geen modjes zijn, valt er weinig te corrigeren.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel frappant trouwens dat het nu ineens wel weer over andere dingen mag gaan.
Het waren niet de modjes die erover klaagden. Integendeel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als er geen modjes zijn, valt er weinig te corrigeren.
Het is de kerstgedachtenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het waren niet de modjes die erover klaagden. Integendeel.
you, me and a bottle of chocomel? vrij naar Eagle-Eye Cherry)quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ben er hoor met oud en nieuw, ik heb namelijk ook geen vrienden en geen leven
Zou je de eerste #HELLO in het Glazen Huis willen uploaden? Kijken hoe toen de sfeer was daarmeequote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:56 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
beetje laat![]()
ik probeer servetten te vouwen maar het lukt niet![]()
Staan voorbeelden op youtube, kind kan de was doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:56 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
beetje laat![]()
ik probeer servetten te vouwen maar het lukt niet![]()
Ga je het geheim vragen van briggyquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]Heb je een overzicht met alle emoticons en gifjes?
Neej, heb de link al gevondenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga je het geheim vragen van briggy
Die 1ste keer was jammer, paar springende meiden de rest stilquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou je de eerste #HELLO in het Glazen Huis willen uploaden? Kijken hoe toen de sfeer was daarmee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |