Weet ook niet of ik na de TopSR nog blijf luisteren. Het is nu een stuk gevarieerder dan de normale programmering.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is weer even omschakelen inderdaad
quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:03 schreef Yurithemaster het volgende:
heb gister de hele nacht geluisterd maar mis toch wel gerard en coen
Klopt, maar ik kan opzich wel goed tegen de normale programmering dus ik blijf hier nog rondhangenquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet ook niet of ik na de TopSR nog blijf luisteren. Het is nu een stuk gevarieerder dan de normale programmering.
Luister normaal alleen radio in de badkamer maar die staat op Q-music.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan opzich wel goed tegen de normale programmering dus ik blijf hier nog rondhangen
Ik kan op het moment geen radio luisteren, mijn Christelijke opa blijft nog even hangenquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Luister normaal alleen radio in de badkamer maar die staat op Q-music.
Ordinary world
Leerproblemen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nouuuu kerst begon goed. Jammer dat een goed begin maar het halve werk is.
Was het op TV dan?, blij dat ik het gemist heb.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:32 schreef alors het volgende:
Ik ga All You Need Is Love terugkijken![]()
Me too, ik ben niet zo van de melodramaquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Was het op TV dan?, blij dat ik het gemist heb.![]()
Inderdaad het is pure vrouwentelevisie, daarnaast raak ik er van in een lichte kerstdepressie.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Me too, ik ben niet zo van de melodrama
quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:56 schreef ValHallen het volgende:
Uitgegeten, de rest mag de afwas doen.
Het was tegelijk met SR ontknoping...quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad het is pure vrouwentelevisie, daarnaast raak ik er van in een lichte kerstdepressie.
Heldin!quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:40 schreef Briggy het volgende:
Ik heb een -tik em aan ouwe!- smiley gemaakt![]()
[ afbeelding ]
je moet toch wat doen met je 1e kerstdag![]()
Nee mijn zus is uitgeweest en nu is ze chagrijnig en reageert ze alles op mij af, en als ik een keer chagrijnig ben dan verpest ik de sfeer en is het huis te klein. Maar nee, mijn zus niet, zij is geweldig!!!quote:
Dan ben je wel erg diep gezonkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
Bij de burgerking je kerstmaaltijd eten
Ik zou er niet eens mijn gewone maaltijd etenquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:42 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dan ben je wel er diep gezonken
Ah vandaar dat ik het gemist heb, ach die gasten die zijn waarschijnlijk net als ik en hebben alleen hun familie met de kerst. En zijn een beetje opgefokt en gaan dan denken wat heeft die Surinamer wat ik niet heb?quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Het was tegelijk met SR ontknoping...
Er is idd ook een jaarlijks KLB topic over waarin mannelijke fokkers hun gal spuwen over negers die hierheen worden gehaald![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |