Ik luister nu lekker:quote:
Ga eens dEUS luisterenquote:
Ohh.. goed idee.quote:
Ik ook niet, echt sowieso niet lekker.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat vind ik nou dus ook intens smerig. Ik ben sowieso niet van de fondue's
Nouja het is niet eens dat. Ik zit al weet ik niet hoe lang niet lekker in mijn vel en in plaats van dat er dan wordt gevraagd wat er is, gaan mijn ouders zeiken (terwijl ik ALLES heb geslikt toen mijn moeder werkeloos en overspannen was). En als ik een nacht niet goed slaap en ik maak een bitchy opmerking, dan is het gelijk 'ja je hebt zeker weinig geslapen? Da's te merken aan je humeur!". Mijn zus heeft vandaag 4 uur geslapen en begint half te janken omdat ik iets van haar aan het bekijken was en trekt bijna mijn vinger eraf, maar daar wordt niets van gezegd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
HerkenbaarIk kies ook altijd de verkeerde momenten uit om chagrijnig te zijn. Ik heb hetzelfde met vrolijk trouwens, als ik hyperactief en blij ben is de rest het niet en andersom. Het is af en toe ook om gek van te worden
PAHAAAAAAAYquote:
Ruzie maken met je zusquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja het is niet eens dat. Ik zit al weet ik niet hoe lang niet lekker in mijn vel en in plaats van dat er dan wordt gevraagd wat er is, gaan mijn ouders zeiken (terwijl ik ALLES heb geslikt toen mijn moeder werkeloos en overspannen was). En als ik een nacht niet goed slaap en ik maak een bitchy opmerking, dan is het gelijk 'ja je hebt zeker weinig geslapen? Da's te merken aan je humeur!". Mijn zus heeft vandaag 4 uur geslapen en begint half te janken omdat ik iets van haar aan het bekijken was en trekt bijna mijn vinger eraf, maar daar wordt niets van gezegd.Hallooooooooooooooo.
Maargoed het begon wel leuk. Da's al iets.
Ja eh niet mijn idee. Ik deed juist mijn best om er voor de verandering iets leuks van te maken maar ik ben maar naar mijn kamer gevlucht.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ruzie maken met je zusje bent daar toch veel te oud voor
Nouja, tot 3.30 uur hier gepost, toen geslapen tot 12.15, toen gefokt tot een uur of 13, toen gedoucht, toen gefokt tot 13 uur 40, toen geFOK!t tot 18 uur, toen gegeten tot 19 uur, toen spelletje gespeelt met mn ouders tot 19 uur 30, toen gaan fokken tot nu!quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja en het is hier koud want de verwarming stond niet aan.
Hoe is jullie kerst tot nu toe?
Gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja en het is hier koud want de verwarming stond niet aan.
Hoe is jullie kerst tot nu toe?
Waarom haat jij toch zo op die jongen? Alsof hem dat ook maar IETS boeit. Integendeel denk ik. Iets met energie verspillen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet je vingers gebroken
Gezellige boel bij jullie, goede kerstgedachtenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja eh niet mijn idee. Ik deed juist mijn best om er voor de verandering iets leuks van te maken maar ik ben maar naar mijn kamer gevlucht.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, tot 3.30 uur hier gepost, toen geslapen tot 12.15, toen gefokt tot een uur of 13, toen gedoucht, toen gefokt tot 13 uur 40, toen geFOK!t tot 18 uur, toen gegeten tot 19 uur, toen spelletje gespeelt met mn ouders tot 19 uur 30, toen gaan fokken tot nu!
Wie waren er?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gezelligbezoek is net weg
Blijf hem zijn hele postcarriere hier achtervolgenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom haat jij toch zo op die jongen? Alsof hem dat ook maar IETS boeit. Integendeel denk ik. Iets met energie verspillen.
Krijg er wel een harde van idd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom haat jij toch zo op die jongen? Alsof hem dat ook maar IETS boeit. Integendeel denk ik. Iets met energie verspillen.
Daarom zie ik ook elk jaar tegen kerst op.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezellige boel bij jullie, goede kerstgedachten
Denk niet dat dat zijn bedoeling is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijg er wel een harde van idd.
Tja, dat is zijn probleemquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denk niet dat dat zijn bedoeling is.
Zolang je knaken verdient en geen uitkeringstrekker wordt die wel wat beters te doen heeft vind ik het prima.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijf hem zijn hele postcarriere hier achtervolgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |