Misschien ben jij vaker chagrijnig? Kan ik me niets bij voorstellenquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee mijn zus is uitgeweest en nu is ze chagrijnig en reageert ze alles op mij af, en als ik een keer chagrijnig ben dan verpest ik de sfeer en is het huis te klein. Maar nee, mijn zus niet, zij is geweldig!!!
Over compilaties gesproken....quote:
Ja dat ontken ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien ben jij vaker chagrijnig? Kan ik me niets bij voorstellen
@0.28quote:
quote:
Dit waren de eerste keren in het glazenhuis..quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:47 schreef heloef het volgende:
Trouwens heeft iemand een fragmentje van de eerste keer dat Hello werd gedraaid?
Ze heeft er niet eens geld voorquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:42 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dan ben je wel erg diep gezonken
Als je Hole1988 lief aankijkt misschien welquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:47 schreef heloef het volgende:
Trouwens heeft iemand een fragmentje van de eerste keer dat Hello werd gedraaid?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee mijn zus is uitgeweest en nu is ze chagrijnig en reageert ze alles op mij af, en als ik een keer chagrijnig ben dan verpest ik de sfeer en is het huis te klein. Maar nee, mijn zus niet, zij is geweldig!!!
Ik heb dat met praten willen zij een gezellig gesprek voeren heb ik geen zin, en wil ik eens praten hebben zij er weer geen zin in.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
HerkenbaarIk kies ook altijd de verkeerde momenten uit om chagrijnig te zijn. Ik heb hetzelfde met vrolijk trouwens, als ik hyperactief en blij ben is de rest het niet en andersom. Het is af en toe ook om gek van te worden
TIK EM AAN OUWE!quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo heb net lekker kerstdiner gehad
Ook herkenbaar jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat met praten willen zij een gezellig gesprek voeren heb ik geen zin, en wil ik eens praten hebben zij er weer geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |