quote:
Je kan ook gewoon toegeven dat je opmerking ongepast was hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Krijg je als je je in laat met terroristjes. Kom je zomaar onterecht in de cel.
Jammer genoeg viert dat volk toch geen kerst anders was het nog mooier geweest
Ongepast is sowieso subjectief dus valt er niets toe te geven ook.quote:Op maandag 27 december 2010 18:14 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat je opmerking ongepast was hoor.
Oke objectief dan, dat je opmerking nergens op sloeg.quote:Op maandag 27 december 2010 18:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ongepast is sowieso subjectief dus valt er niets toe te geven ook.
Ook nietquote:Op maandag 27 december 2010 18:34 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Oke objectief dan, dat je opmerking nergens op sloeg.
Dus je staat nog steeds achter de opmerking dat hij door familie te zijn van een lid van Al-Shabaab het zelf heeft uitgelokt dat hij werd opgepakt? Interessant.quote:
per definitie niet!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het niet misschien een idee om eens écht met de "terroristen" te gaan praten en probeert te achterhalen wat ze willen? Wellicht zijn die wensen zo in te willigen en haal je de grond onder eventuele terroristische daden weg.
Ego's moeten hier geen rol spelen, nederigheid kan ons verder helpen.²
Weer mis.quote:Op maandag 27 december 2010 18:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dus je staat nog steeds achter de opmerking dat hij door familie te zijn van een lid van Al-Shabaab het zelf heeft uitgelokt dat hij werd opgepakt? Interessant.
Ik ging echter in op de opmerking dat hij het er zelf naar had gemaakt door met terroristen om te gaan. In het stuk dat je aanhaalde werd echter alleen genoemd dat hij (mogelijk) familie is van een terrorist. Dus sloeg die opmerking nergens op. Maar ja je gaat het toch niet toegeven dus laat maar zitten eigenlijk.quote:Op maandag 27 december 2010 18:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weer mis.
Ik sta achter de opmerking dat hij hoogstwaarschijnlijk niet voor niets is opgepakt.
De klacht tegen de AIVD is al ingediend, het gaat nog sneller dan ik verwacht hadquote:Op zondag 26 december 2010 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja het zou zomaar kunnen en is het weer een smet op het achterlopende westerse blazoen.
Ik heb een criminele neef. Die zit diep in de drugswereld. Toch is de AIVD/Politie nog nooit bij mij komen binnenvallen.quote:Op maandag 27 december 2010 19:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik ging echter in op de opmerking dat hij het er zelf naar had gemaakt door met terroristen om te gaan. In het stuk dat je aanhaalde werd echter alleen genoemd dat hij (mogelijk) familie is van een terrorist. Dus sloeg die opmerking nergens op. Maar ja je gaat het toch niet toegeven dus laat maar zitten eigenlijk.
C wut I did thar?quote:Nederlanders zijn gewoon uitschot.
hele dag wiet roken, prostituees neuken en werkloos zijn.
gewoon terug sturen
Ach, ook weer niet zó onschuldig dus.quote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef tinoburg het volgende:
Verslaggever ''hoe was het in de gevangenis?''
onschuldige Somalier ''gewoon, zoals altijd''
Kijk onderbouwde, niet kortzichtige posts, daar hou ik van.quote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef hallootjen het volgende:
somaliers zijn gewoon uitschot.
hele dag quat kauwen, crimineel en werkloos zijn.
gewoon terug sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd eigenlijk, de AIVD heeft concreet bewijs dat de groep een aanslag wil plegen, maar dit bewijs kan niet bij justitie gebruikt worden. Is de AIVD ook een soort private organisatie, zoals stichting Brein?quote:
Mooi, als ze zo van films en helicopters houden stel ik voor om ze a la Scarface vanaf een meter of 800 hoogte uit zo'n toestel te flikkeren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:20 schreef fratsman het volgende:
Volgens het ontbijtnieuws wilden ze Black Hawk Down naspelen.
Zoiets als Judge Dredd...quote:Op zondag 26 december 2010 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
Ik pleit voor super-super-snelrecht, volgende keer het vuurpeloton meesturen bij de arrestatie.
ik denk dat er genoeg bewijs is gevonden, maar dat dit bewijs niet gebruikt kan worden in een rechtzaak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:22 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik geloof hier dus echt helemaaal nix vaner is totaal geen bewijs gevonden, (bivakmutsen misschien ofzo ? ) en om de actie van het AIVD goed te praten komen ze met dit verhaal
Dan was schiphol toch een veel sterker doelwit ??
En nu wordt de rest ook nog eens alsnog vrij gelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |