Ja, zo is het vaker gegaan en zo zal het nu ook wel gaan.quote:Op zondag 26 december 2010 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ja, dan mogen de nieuwe somaliërs, die uit het buitenland kwamen, zomaar blijven en krijgen ze een zak geld mee...
mag hopen van niet. dit is een internationaal samenwerkingsverband.quote:Op zondag 26 december 2010 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zo is het vaker gegaan en zo zal het nu ook wel gaan.
Nou, ik denk zomaar dat het zo gaat lopen. We'll seequote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mag hopen van niet. dit is een internationaal samenwerkingsverband.
ja het zou zomaar kunnen en is het weer een smet op het achterlopende westerse blazoen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik denk zomaar dat het zo gaat lopen. We'll see
Jawel.quote:Op zondag 26 december 2010 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja het zou zomaar kunnen en is het weer een smet op het achterlopende westerse blazoen.
dat achterlopen gaat, denk ik, snel veranderen. nieuwe wetten, die voldoen aan huidige tijden, worden voorzichtig aan aangepast.quote:
Heel voorzichtig, babystapjesquote:Op zondag 26 december 2010 23:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat achterlopen gaat, denk ik, snel veranderen. nieuwe wetten, die voldoen aan huidige tijden, worden voorzichtig aan aangepast.
eerder volwassen voorzichtigheid mag ik hopen.quote:
Hopen mag altijdquote:Op maandag 27 december 2010 00:00 schreef zoalshetis het volgende:
![]()
[..]
eerder volwassen voorzichtigheid mag ik hopen.
waarom iemand vasthouden als er geen duidelijk bewijs is? ...quote:Op maandag 27 december 2010 11:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
het aftellen kan beginnen
De zesde somalier is vrijgelaten
Krijg je als je je in laat met terroristjes. Kom je zomaar onterecht in de cel.quote:'Somaliërs verdacht van link met Al-Qaeda'
ROTTERDAM - De Somaliërs die vrijdag werden opgepakt voor terrorisme, worden verdacht van betrokkenheid bij de islamitische terreurgroep Al-Shabaab. Een van de twaalf mannen die op kerstavond werden opgepakt zou familie zijn van een commandant van deze aan Al-Qaida gelieerde terreuorganisatie.
Dat schrijft de Volkskrant op basis van bronnen in de Somalische gemeenschap in Nederland, Kenia en de Somalische hoofdstad Mogadishu.
De bijnaam van de commandant, Mohamed Garmashaqo, zou ook de bijnaam zijn van de opgepakte eigenaar van een belhuis in Rotterdam Mohamed Abdullahi R.
Bekenden van belhuiseigenaar R. zeggen volgens de krant dat er geen sprake kan zijn van terrorisme. De verdachten zouden islamitisch zijn, maar niet radicaal.
Vijf van de twaalf verdachten gisteren vrijgelaten
Van de twaalf zijn er overigens zondag vijf vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs. Deze vijf worden ook al niet meer beschouwd als verdachte. Over het lot van de anderen wordt maandag in de loop van de dag besloten. Dan wordt gekeken of ze langer vast blijven zitten of dat ze ook weg mogen.
De advocaat van enkele van de verdachten, Michael Ruperti, is niet te spreken over de aanhoudingen naar aanleiding van een ambtsbericht van de AIVD. De inlichtingendienst waarschuwde daarin voor een op handen zijnde aanslag in Nederland.
De raadsman wil een onderzoek naar manier van werken van de AIVD. Tegenover Radio 1-programma Met het oog op morgen spreekt hij van een blunder. (Novum)
Ga toch weg, je hebt geen flauw idee hoe terrorismebestrijding in z'n werk gaat. Dit heeft niets met Nederland te maken maar puur en alleen met terrorisme. Overal ter wereld gaat het op deze manier, alleen in Nederland een stuk netter dan elders.quote:Op maandag 27 december 2010 12:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
zonder enig vorm van bewijs op zn kneuterig oerhollands
Hij is familie van een lid van een tereurgroep en jij zegt "dat krijg je ervan". Weet jij een manier om een bloedband te verbreken dan?quote:Op maandag 27 december 2010 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Krijg je als je je in laat met terroristjes. Kom je zomaar onterecht in de cel.
Jammer genoeg viert dat volk toch geen kerst anders was het nog mooier geweest
Breken met je terroristische/criminele familie misschien???quote:Op maandag 27 december 2010 17:40 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hij is familie van een lid van een tereurgroep en jij zegt "dat krijg je ervan". Weet jij een manier om een bloedband te verbreken dan?
Ik zie anders nergens staan dat hij een goede band met dat familielid had.quote:Op maandag 27 december 2010 17:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Breken met je terroristische/criminele familie misschien???
Hij zal vast niet aangehouden zijn omdat zijn knipperlicht het niet deed.quote:Op maandag 27 december 2010 17:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik zie anders nergens staan dat hij een goede band met dat familielid had.
Nee, omdat hij zich inlaat met terroristen. Dat was in ieder geval wat je net zei.quote:Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij zal vast niet aangehouden zijn omdat zijn knipperlicht het niet deed.
Hun huiskleur kan me aan m'n kont roesten, het interesseert me werkelijk geen moer of het een Somaliër is of een Fries die zich wil opblazen, beiden mogen "het hoekje om", wanneer er sprake van is.quote:Op zondag 26 december 2010 22:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat eigenlijk racisme is gezien je al eerder aangegeven hebt dat het voor jou geen probleem is hoe mensen behandeld worden omdat je zelf toch nooit voor terrorist aangezien zult worden.
Nee op verdenking daarvan.quote:Op maandag 27 december 2010 17:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee, omdat hij zich inlaat met terroristen. Dat was in ieder geval wat je net zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |