Nieuw?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:45 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb bij m'n moeder nog een nieuwe pannenset staan. Waar moet 't heen? Dit ivm verzenden, 't is best zwaar
Ja, nieuwquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nieuw?![]()
![]()
Ik woon in Purmerend trouwens.
Ik ga morgen of maandag van hilversum -> amsterdam -> hoornquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, nieuwNooit gebruikt, wel een beetje stoffig inmiddels
![]()
Iemand aanwezig die toevallig binnenkort van Omg. Amstelveen richting Purmerend moet?
Ah, kijk, dat kan een optie zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:49 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik ga morgen of maandag van hilversum -> amsterdam -> hoorn
waarschijnlijk maandag
Nee, geeft niks, als ze nog goed te gebruiken zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nog wel een koekenpan voor je, misschien zelfs 2. Zijn alleen wel gebruikt, is dat erg?En ik kan ze wel komen brengen denk ik, anders verstuur ik ze wel voor je
Dat zou een optie kunnen zijn, ware het niet dat verhuizen an sich al duur is. En als je het financieel al niet breed hebt kan zoiets al te veel zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:48 schreef Arriviste het volgende:
Of je gaat langs een 2e hands winkel. Schaft dingen aan voor tijdelijk gebruik. En als je financieel minder krap zit, kun je die dingen vervangen.
Ik heb vrij, dus het maakt me niet zoveel uit. Als ik maar niet 0600 oid uit bed moetquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat kan een optie zijnIk zit alleen wel met werk maandag, ben aan het werk van 9 tot ongeveer ergens tussen 12 en 1... Hoe laat vertrek je?
Ja, ze zijn nog prima te gebruiken, maar heb geloof ik nu 4 koekenpannen in totaal, dus kan er prima 2 missenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, geeft niks, als ze nog goed te gebruiken zijn.
Als je van Zwolle naar Purmerend rijdt om twee pannen te brengen ben je wel echt de kerstman.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nog wel een koekenpan voor je, misschien zelfs 2. Zijn alleen wel gebruikt, is dat erg?En ik kan ze wel komen brengen denk ik, anders verstuur ik ze wel voor je
Ik zou langsgaan als ik al in het westen wasquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:54 schreef boyv het volgende:
[..]
Als je van Zwolle naar Purmerend rijdt om twee pannen te brengen ben je wel echt de kerstman.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ze zijn nog prima te gebruiken, maar heb geloof ik nu 4 koekenpannen in totaal, dus kan er prima 2 missen
Ah, top!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:52 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik heb vrij, dus het maakt me niet zoveel uit. Als ik maar niet 0600 oid uit bed moet
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Netsplitter het volgende:
Even een paar "grapjassen" eruit geknikkerd.
Ik ben maandag nagenoeg de hele dag thuis.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, top!
TS? Hoe komt jou dit uit?
Moet ik even kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Graag.![]()
![]()
Of je ze opstuurt of langsbrengt is aan jou.
okquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik even kijkenIk zou geloof ik nog naar R'dam binnenkort en heb van die goedkopie dagkaarten, dus dan kan ik zo even langswippen
Laat ik je nog weten, kee?
Mooiquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben maandag nagenoeg de hele dag thuis.
In het geval dat ik morgen die route afleg, kan ik ze ook meenemen. Dan breng ik ze maandag desnoods naar Purmerend, da's niet zo heel ver van waar ik woon.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, top!
TS? Hoe komt jou dit uit?
Vooralsnog nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:00 schreef boyv het volgende:
Maar ik heb het gevoel dat ts er een paar moet gaan kiezen, anders komen er straks 15 pannen aan
Morgen is wat mij betreft ook prima.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:00 schreef boyv het volgende:
[..]
In het geval dat ik morgen die route afleg, kan ik ze ook meenemen. Dan breng ik ze maandag desnoods naar Purmerend, da's niet zo heel ver van waar ik woon.
Ik ben morgen niet echt in de buurt ben ik bang. We gaan zometeen naar mijn schoonouders en komen morgen in de loop van de middag pas terugquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:00 schreef boyv het volgende:
[..]
In het geval dat ik morgen die route afleg, kan ik ze ook meenemen. Dan breng ik ze maandag desnoods naar Purmerend, da's niet zo heel ver van waar ik woon.
Maar ik heb het gevoel dat ts er een paar moet gaan kiezen, anders komen er straks 15 pannen aan
Ja, graag.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:30 schreef Felixa het volgende:
Ik heb nog een braadpan over:
[ afbeelding ]
Ik woon vlakbij Purmerend en ga toevallig maandagavond bij een vriendin van me op visite in de Purmer Zuid dus als je 'm wilt hebben, kan ik maandag zo rond half acht wel even langswippen.
Laat het me maar weten.
Mooi aanbod! Heb je alleen pannen nodig TS?quote:Op zondag 26 december 2010 19:12 schreef Wasmachinemann het volgende:
Hoi,Nog een wasmachine nodig? Eind van de maand als het goed is mag je een Miele ophalen,Dan is ie gemaakt.
Moet er vanaf anders gaat ie wel naar het oud ijzer.
Ja, die heb ik zeker nodig.quote:
Maar gaat 'ie nog wel even mee dan?quote:Eind van de maand als het goed is mag je een Miele ophalen,Dan is ie gemaakt.
Nee, ik heb eveneens een koelkast, stofzuiger en een magnetron nodig... en vanzelfsprekend een fornuis/oven, maar die kan vaak nog overgekocht worden bij de overname van een huis.quote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi aanbod! Heb je alleen pannen nodig TS?
Ja, Het is een W726, Straks nieuwe trommel,Machine kan weer 45 jaar meequote:Op zondag 26 december 2010 21:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, die heb ik zeker nodig.![]()
[..]
Maar gaat 'ie nog wel even mee dan?![]()
Dat ik niet over een aantal maanden alsnog een nieuwe moet kopen...![]()
[..]
Nee, ik heb eveneens een koelkast, stofzuiger en een magnetron nodig... en vanzelfsprekend een fornuis/oven, maar die kan vaak nog overgekocht worden bij de overname van een huis.
Aha.. issie nog over....quote:Op zondag 26 december 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nog over een koel/vriescombinatie en een wasmachine en een Senseo.
De rest is weg inmiddels en eventueel nog een computer, wel een oude bak maar het werkt
Ik kan die koel/vriescombinatie heel goed gebruiken natuurlijk.quote:Op zondag 26 december 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nog over een koel/vriescombinatie en een wasmachine en een Senseo.
De rest is weg inmiddels en eventueel nog een computer, wel een oude bak maar het werkt
een redelijk nieuwe LGquote:Op maandag 27 december 2010 00:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik kan die koel/vriescombinatie heel goed gebruiken natuurlijk.![]()
Kan 'm eventueel komen ophalen in Heerhugowaard.![]()
Wat voor wasmachine heb jij staan?
Daar ga ik dan toch liever voor dan voor de Miele van Wasmachinemann.quote:
Da's een mooie.quote:
Naar Purmerend, hoezo?quote:Op maandag 27 december 2010 01:04 schreef Symphonic het volgende:
Als het maar deze week is maakt het me niet uit, ik maak wel tijd
Waar moet het heen?
Dat zou helemaal ideaal zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan zou ik het morgen of overmorgen ook nog kunnen brengen
geen probleemquote:Op maandag 27 december 2010 01:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zou helemaal ideaal zijn.
Heb ik weinig aan, en tevens al een flink bureau voor. Heb een laptop, die ik o.a. gebruik voor muziekproductie. Daar moet dus ook nog een aantal instrumenten en een mengtafel naast kunnen staan.quote:Op maandag 27 december 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
en een compiterkast? (hout, wit geschilderd)
quote:Op maandag 27 december 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan zou ik het morgen of overmorgen ook nog kunnen brengen
oke, dan doe ik die wegquote:Op maandag 27 december 2010 01:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Heb ik weinig aan, en tevens al een flink bureau voor. Heb een laptop, die ik o.a. gebruik voor muziekproductie. Daar moet dus ook nog een aantal instrumenten en een mengtafel naast kunnen staan.
quote:
Oh, je hebt ook nog een magnetron? Ja, doe die er ook maar bij.quote:Op maandag 27 december 2010 01:28 schreef Symphonic het volgende:
Had je die magnetron nou nog nodig?
Die heb ik ook nog voor je
Jijquote:
Nee, ik neem de LG van Symphonic over.quote:Op maandag 27 december 2010 10:36 schreef Wasmachinemann het volgende:
Wat is het nou? Wil je de miele of niet?
Ja, die zou ik ook goed kunnen gebruiken (anders moet de tv op de grond staanquote:Op maandag 27 december 2010 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
Erwin, heb je nog iets aan een tvmeubel?
Ik heb evt ook nog glazen en bekers, maar je was al voorzien geloof ik in keukenspul toch?
Het plaatje is van internet
[ afbeelding ]
Heb je nog andere dingen nodig mop? Dan doe ik nog even wat navraag voor jequote:Op maandag 27 december 2010 11:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, die zou ik ook goed kunnen gebruiken (anders moet de tv op de grond staan), maar die kan ik pas overnemen als ik daadwerkelijk een eigen woning heb, ivm ruimtegebrek.
![]()
Zal niet lang meer duren, ga morgen alweer kijken naar een woning waarvoor ik op de 1e plaats sta.![]()
Glazen / bekers heb ik.
Een stofzuiger is wel handig.quote:Op maandag 27 december 2010 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je nog andere dingen nodig mop? Dan doe ik nog even wat navraag voor jeEn anders he, zou je moeten kijken of je via de gemeente oid in aanmerking zou kunnen komen voor bijzonder bijstand oid voor woninginrichting (of had je dat al gedaan?
)
En je begon alleen met pannenquote:
Hij ligt op zolder dus staat niet in de wegquote:Op maandag 27 december 2010 11:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, die zou ik ook goed kunnen gebruiken (anders moet de tv op de grond staan), maar die kan ik pas overnemen als ik daadwerkelijk een eigen woning heb, ivm ruimtegebrek.
![]()
Zal niet lang meer duren, ga morgen alweer kijken naar een woning waarvoor ik op de 1e plaats sta.![]()
Glazen / bekers heb ik.
Langdurigheidstoeslag is met toetsing van de afgelopen 3 jaar, als je dan al inkomsten op of rond het bijstandsniveau had (max 115%) dan heb je daar recht op. Maar als je WAJONG hebt (en ik gok dat je dat hebt) dan zit je volgens mij boven die 115%, althans, mijn broertje heeft zeg maar hetzelfde en heeft geen recht op langdurigheidstoeslag. Bijzondere bijstand kun je gewoon bij je coach een formuliertje vragenquote:Op maandag 27 december 2010 11:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Een stofzuiger is wel handig.![]()
Noodzakelijk eigenlijk.
en een bankstel mss., heb nu 1 'goede' stoel en een tuinstoel.![]()
en een salontafel?![]()
vraag ik nu niet teveel?![]()
Ik hoop deze week trouwens nog een gesprek te hebben bij de sociale dienst, eens informeren of ik al in aanmerking kom voor langdurigheidstoeslag en 2; of ik bijzondere bijstand aan kan vragen voor bijvoorbeeld stoffering / schilderwerk etc.
Je moet er wel uit eten, ik kan me voorstellen, ondanks dat je geen geld hebt, niet uit ranzige pannen wilt eten..quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:48 schreef Arriviste het volgende:
Of je gaat langs een 2e hands winkel. Schaft dingen aan voor tijdelijk gebruik. En als je financieel minder krap zit, kun je die dingen vervangen.
Op de site van de gem. Purmerend staat dat ik 5 jaar lang niet of nauwelijks gewerkt mag hebben als criterium. Ik ben naar ik meen in september 2005 gestopt met mijn laatste baan, dus volgens mij moet het kunnen. De enige inkomsten die ik heb zijn van de bijstand zelf, WAJONG heb ik niet.quote:Op maandag 27 december 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Langdurigheidstoeslag is met toetsing van de afgelopen 3 jaar, als je dan al inkomsten op of rond het bijstandsniveau had (max 115%) dan heb je daar recht op. Maar als je WAJONG hebt (en ik gok dat je dat hebt) dan zit je volgens mij boven die 115%, althans, mijn broertje heeft zeg maar hetzelfde en heeft geen recht op langdurigheidstoeslag.
quote:Op maandag 27 december 2010 12:56 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga zo rond half 2 jouw pannen aan boyv meegeven
Ah, dan verschillen die criteria per gemeente, maar 5 jaar bijstand is sowieso dan voldoendequote:Op maandag 27 december 2010 12:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Op de site van de gem. Purmerend staat dat ik 5 jaar lang niet of nauwelijks gewerkt mag hebben als criterium. Ik ben naar ik meen in september 2005 gestopt met mijn laatste baan, dus volgens mij moet het kunnen. De enige inkomsten die ik heb zijn van de bijstand zelf, WAJONG heb ik niet.
[..]
3 is meer dan genoeg.quote:Op maandag 27 december 2010 14:28 schreef Pien85 het volgende:
Pannen net afgewassen en afgegeven aan boyvWaren er iets minder dan ik dacht
maar er komen as we speak 3 pannen naar je toe TS
Topquote:Op maandag 27 december 2010 14:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
3 is meer dan genoeg.![]()
Ik kreeg net al een 'foontje van boyv, ik verwacht 'm met een uurtje.![]()
thx![]()
thx, heb gereageerd.quote:Op maandag 27 december 2010 14:59 schreef Felixa het volgende:
Hier wordt een salontafel aangeboden, TS!
[Aangeboden] Ikea salontafel Ramvik in beuken
Wat een ontieglijk dom gelul zeg.. In kringloopwinkels staat vaak hartstikke mooi spul voor weinig geld. Echt niet alles wat tweedehands is is ranzig of smerig hoorquote:Op maandag 27 december 2010 12:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je moet er wel uit eten, ik kan me voorstellen, ondanks dat je geen geld hebt, niet uit ranzige pannen wilt eten..
Idd, sterker nog, een kringloopwinkel selecteert best streng op wat ze in de winkel zetten.quote:Op maandag 27 december 2010 18:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat een ontieglijk dom gelul zeg.. In kringloopwinkels staat vaak hartstikke mooi spul voor weinig geld. Echt niet alles wat tweedehands is is ranzig of smerig hoor
een hoop mensen vinden het nu eenmaal een ranzig idee om van borden of uit pannen te moeten eten die gebruikt zijn door mensen die ze niet kennenquote:Op maandag 27 december 2010 19:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Idd, sterker nog, een kringloopwinkel selecteert best streng op wat ze in de winkel zetten.
Maar dan zou je dus ook nooit meer in een restaurant kunnen eten of in een hotel kunnen slapen.quote:Op maandag 27 december 2010 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
een hoop mensen vinden het nu eenmaal een ranzig idee om van borden of uit pannen te moeten eten die gebruikt zijn door mensen die ze niet kennenIdem met slapen op een 2ehands matras of onder een gebruikt dekbed oid. Ik noem maar iets ..
Dit dusquote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hállo, een gebruikt dekbed wat fris en fruitig gewassen is is niks vies.
Zie daar niks mis aan, net als fris gewassen kussens, dekens, plaids, schoongemaakte pannen en zo.....
Niemand hier geeft vieze zooi weg dacht ik zo![]()
quote:
Neuh, die koop ik liever nieuw.quote:Op maandag 27 december 2010 18:58 schreef Felixa het volgende:
TS, heb je ook nog wat aan een stapeltje hand- en/of theedoeken voor in de keuken?
Heb er nog wat liggen die toch niet meer worden gebruikt sinds er hier in huis een vaatwasser staat.
Ik denk niet dat ik dat kwijt kan, zo groot zal de woning niet zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 19:38 schreef Ynske het volgende:
een eetkamertafel met stoelen, zoek je die ook nog?
een stofzuiger en een wadjang / wok?quote:Op maandag 27 december 2010 20:44 schreef vamperotica het volgende:
maar even OT.... TS... is er nog iets waar we je blij mee kunnen maken?
Oke, een 2e hsnds matras of kussen zou ik niet bij een kringloop halen, maar een pan die er goed uitziet?quote:Op maandag 27 december 2010 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
een hoop mensen vinden het nu eenmaal een ranzig idee om van borden of uit pannen te moeten eten die gebruikt zijn door mensen die ze niet kennenIdem met slapen op een 2ehands matras of onder een gebruikt dekbed oid. Ik noem maar iets ..
quote:Op maandag 27 december 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Erwin, als je nog hulp nodig hebt met verven oid? Geef je dan een gil? Ik kan best in een weekend of wat komen helpen als het zover is (of schoonmaken oid)
Ow sorryquote:Op maandag 27 december 2010 21:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gezellig, met z'n vieren schilderen.![]()
![]()
Nee, serieus... als ik hulp nodig heb weet ik je te vinden.![]()
*later in K&W*quote:Op maandag 27 december 2010 11:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, ik neem de LG van Symphonic over.
Bedankt voor je aanbod though.![]()
Ik vertrouw zo'n oude Miele die notabene net van reparatie komt ook niet zo eerlijk gezegd.quote:Op maandag 27 december 2010 21:49 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
*later in K&W*
LG wasmachine kapot,Lagers versleten?.
LG is problematisch met lagers+lagerkruizen, Dus het zal me niets verbazen als de machine straks op de stort kapot ligt.
Wat moet ik in dat filmpje zien? Dat ding doet het toch prima?quote:Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef Wasmachinemann het volgende:
Gozer, er gaat straks een nieuwe trommel in, Nieuwe lagers, Afdichtingen zijn vervangen, Elektronica en de motor is vervangen,Wat wil je nog meer?
BTW: Dat dus, LG zuigt met lagers.
Mmmmm... stofzuigert heb ik zelf eik ook nog eentje nodig en ik HAD zo'n fijne loodzware wok... met de nadruk op HADquote:Op maandag 27 december 2010 21:24 schreef 8108139dpths het volgende:
een stofzuiger en een wadjang / wok?
quote:Op maandag 27 december 2010 21:49 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
*later in K&W*
LG wasmachine kapot,Lagers versleten?.
LG is problematisch met lagers+lagerkruizen, Dus het zal me niets verbazen als de machine straks op de stort kapot ligt.
quote:Op maandag 27 december 2010 22:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
niet het paard meteen aankijken vanwege zijn afgekloven hoeven hoor, hij zou wel eens kunnen steigeren met die bek open waardoor zijn gele tanden wel eens in je ogen zouden kunnen kijken
Hij zou best nog jaren meekunnen. Maar als TS nu een beter gevoel heeft bij die LG.quote:Op maandag 27 december 2010 23:12 schreef Ireth het volgende:
Ik zie die Miele niet als een "oud gerepareerd" apparaat, maar als een "oude behuizing met nieuw binnenwerk" en volgens mij is dat dan niet echt meer te zien als 'gerepareerd', maar meer als vervangen?
ik had het gister nog over met mn ma. de wasmachine is na 23 jaar vervangen(ook af en toe wat reparaties). de droger werkt na 19 jaar nog steeds.quote:Op maandag 27 december 2010 23:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mijn Pap zei altijd: reparatie is degradatie.
En vervolgens heeft hij 17 jaar met zijn wasmachine gedaan, ondanks reparaties
Ik vraag me alleen af waarom je hem maakt terwijl 'ie toch naar het oud ijzer gaat. Want je hebt er al meer aan vervangen toch? Of maak je hem alleen als je er iemand voor hebt? Helaas zit je een beetje uit de richting, anders was het misschien wel wat voor mijn moeder. Die heeft nu van iemand een of ander vaag merk gehad, maar daarvan heeft de trommel tegen het deurtje aan gelopen, oftewel.. die is daar helemaal ingesleten op het glas. Weet niet eens meer wat voor merk het is, een of ander vaag duits merk.quote:Op zondag 26 december 2010 19:12 schreef Wasmachinemann het volgende:
Hoi,Nog een wasmachine nodig? Eind van de maand als het goed is mag je een Miele ophalen,Dan is ie gemaakt.
Jij begon over die Miele.en hoeveel beter die is dan de LG.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:25 schreef Wasmachinemann het volgende:
MEnsen,Kap nou over die miele hij gaat naar 2cv.
Ik snap dr ook geen kl*ten meer van nuquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij begon over die Miele.en hoeveel beter die is dan de LG.
Dit al geregeld? (geen zin om hele topic te lezen).quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, nieuwNooit gebruikt, wel een beetje stoffig inmiddels
![]()
Iemand aanwezig die toevallig binnenkort van Omg. Amstelveen richting Purmerend moet?
-edit- ook even hier gezet: Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
Stond al op pagina 1 volgens mij, maar jaquote:Op woensdag 29 december 2010 11:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Dit al geregeld? (geen zin om hele topic te lezen).
Jep, TS heeft de pannen maandag ontvangenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Dit al geregeld? (geen zin om hele topic te lezen).
Wat goed! Wanneer kun je er in?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:16 schreef 8108139dpths het volgende:
Inmiddels een woning gevonden.
Ik moet in ieder geval nog een stofzuiger en achteraf ook nog een gasfornuis (mét oven) en afzuigkap hebben.
Goeie tip! de kringloopwinkel in Purmerend is de beste die ik in de wijde regio heb bezocht. Ik heb er voor een habbekrats een hele hoop spullen (meubels) gehaald toen ik eerder dit jaar acuut moest verhuizen.quote:Op maandag 27 december 2010 12:35 schreef Felixa het volgende:
En mocht het hier niet lukken met meubels... heb je al bij de kringloopwinkel op de Koog gekeken wat ze daar hebben en wat ze er voor vragen?
Don't know. Hij staat al leeg. Ik word eerst nog financieel getoetst. Als dat allemaal goed is (waar ik wel van uit ga), krijg ik een uitnodiging om het huurcontract te komen tekenen en gelijk de eerste maand huur te voldoen. Zou niet al te lang moeten duren.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:16 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik moet in ieder geval nog een stofzuiger en achteraf ook nog een gasfornuis (mét oven) en afzuigkap hebben.
Oh.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Een afzuigkap zal denk ik niet per se nodig zijn, ik gok dat er een standaard afzuigsysteem inzit en dat is in principe afdoende (daar doe ik het al jaren mee in elk geval en dat gaat prima).maken
Hee wat goed dat je een woning hebt! Ook weer in Purmerend?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:16 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb zo'n rondje (iets van 20 cm doorsnee), wat je ook vaak in badkamers zietquote:Op woensdag 29 december 2010 11:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh.![]()
Er zit een klein rooster (ventilatie) net boven het rechterkeukenkastje, een paar cm links van waar het fornuis dan komt te staan. Is dat echt voldoende?
edit: en anders kan ik altijd de deur naar het balkon, die in de keuken zit, nog openzetten.![]()
en thx![]()
Nee, volgens mij kan ik het niet regelen. Het is volgens mij gewoon een standaard ventilatiebuis met een roostertje ervoor, meer niet, echt 'afzuigen' doet 'ie niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zo'n rondje (iets van 20 cm doorsnee), wat je ook vaak in badkamers zietHeb je ook een knop om em harder of zachter te zetten? Ik heb em altijd hard staan en dat is voldoende. Dus dat zou al weer iets schelen
En gebruik jij de oven voor snacks en lasagna enzo? Dan zou je er ook voor kunnen kiezen om een losse kleine oven (net zo groot als een magnetron) te kopen, die heb je namelijk al vanaf een paar tientjes
En zo'n los gasstel is denk ik wel gemakkelijk (goedkoop) te vinden... Maar het is net waar je tegenaan loopt natuurlijk
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hee wat goed dat je een woning hebt! Ook weer in Purmerend?
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:34 schreef Symphonic het volgende:
Tof dat je geslaagd bent voor een huis
De afzuigkap laat ik nog wel even zitten.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:47 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Wat betreft die afzuigkap: vraag even na wat precies de bedoeling is. Als je namelijk een normale afzuigkap ergens ophangt waar al centrale afzuiging is, is het resultaat dat je je braadworstlucht bij de buurman naar binnenblaast. Da's geen mooie binnenkomer.
Ik heb inmiddels een magnetron ontvangen van Symphonic.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:15 schreef mascara-klodder het volgende:
ik heb evt een combi-magnetron voor jezal het ding alleen even moeten afstoffen en voor de zekerheid even controleren of allebei de functies het nog doen
sorry, heb niet heel het topic doorgelezen, is geen doen op mijn foonquote:Op woensdag 29 december 2010 16:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
De afzuigkap laat ik nog wel even zitten.
[..]
Ik heb inmiddels een magnetron ontvangen van Symphonic.
Daar zou ik spontaan op in slaap vallen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef 8108139dpths het volgende:
Het RIBW heeft inmiddels een bankstel en een fornuis met oven weten te regelen.![]()
[ afbeelding ]
Nu alleen nog een stofzuiger en een wok...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |