SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Anne op 25-12-2010 23:21:29 ]
Alles wat jij draagt is bijzonder schat, snap dat danquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:14 schreef Purdey het volgende:
Koele TT pic!
Kerstttt@Bart: Niks bijzonders
Zwarte legging en zwart jurkje met strik
Je bent te liefquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Alles wat jij draagt is bijzonder schat, snap dat dan
Ik ga Ice Age 3 kijken, verder toch geen gezelligheid hier
Morgen Piles! Gezellig dat jij er ook weer bentquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:28 schreef Piles het volgende:
M'n stats, wat doe je
Mogguh allemaalVind het maar niks, kerst op zaterdag. Heb je 2 van die lamme zondagen
Haha, weet je dat ook weer meteen. Ik vind het nu leuk, maar ik ben erg a-romantisch, dus het moet niet kleffer worden dan ditquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het eerder klef noemenMaar als dat is wat vrouwen willen weet ik wat ik fout doe
You go girl! Poolse kerst, met wodka! Ik ben inmiddels aan de cola-malibuquote:
Het ging mij meer om die zin Bartquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
You go girl! Poolse kerst, met wodka! Ik ben inmiddels aan de cola-malibu
Krankzinnig gewoon, dat we deze dagen niks anders doen dan eten en drinken. Ik hoop dat ik dinsdag m'n uniform nog pas.
Maar waarschijnlijk pas ik niet eens meer door de poortjes voor de metro
2 slokken?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:58 schreef WhiteJoker het volgende:
Damn ik heb twee slokken wijn op en ik ben nu al melig. Ik ben samen met m'n moeder aan het kijken of we iets kunnen ruiken en proeven in die wijn. Ik ruik alleen maar alcohol...
Intressant? Vind je? Ik zit inmiddels lavenloos en volgegeten op de bank, heel seksloos dusquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Dus de vrouwen zijn aan de drank. Hmm, interessant
Cheers big ears! Niet te hard werken hequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Cheers mensen.
Ik ga weer verder schrijven.
Weinig werk laat mij tegelijkertijd luisteren naar supertoffe muziek, genieten van beste drankjes en bovenal mijn eigen extreme uren bepalen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Cheers big ears! Niet te hard werken he
Je hebt een vertaalopdracht toch? Poolse tekst?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Weinig werk laat mij tegelijkertijd luisteren naar supertoffe muziek, genieten van beste drankjes en bovenal mijn eigen extreme uren bepalen.Zometeen zet ik het wel aan het kant voor een filmpje en wat nachtrust, maar voor de rest ben ik er wel content mee. Wil het af hebben en leven op de betalingen
Laveloos? Als in: katjelam?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Intressant? Vind je? Ik zit inmiddels lavenloos en volgegeten op de bank, heel seksloos dus
Straks toch nog maar een drankje doen
Laveloos als in: Ik kan geen boe of ba meer zeggenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laveloos? Als in: katjelam?Wij zijn net terug uit het restaurant, en oh oh wat was het weer onfatsoenlijk lekker
Nou niet meerquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:15 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Er staat nog steeds 43e in de OP
en wat ziet huisgenote er goed uit
Het eten + kerstboom + cadeaus ook
Haha, les 1: Nooit, maar dan ook nooit jezelf wegen na het eten. Dat is het meest frustrerende ding dat er is!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
Bah, ik ben voor en na het eten op de weegschaal gaan staan (geeikt), blijk ik binnen een uur 1,1 kilo te zijn aangekomen.
Je hebt helemaal gelijk Purdey, maar ik had nooit gedacht dat het zo hard zou gaan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, les 1: Nooit, maar dan ook nooit jezelf wegen na het eten. Dat is het meest frustrerende ding dat er is!
Dan moet ik dat juist doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, les 1: Nooit, maar dan ook nooit jezelf wegen na het eten. Dat is het meest frustrerende ding dat er is!
Mag ik dan naast je komen zitten, gaan we samen vervelen en stomme kerstfilms kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Laveloos als in: Ik kan geen boe of ba meer zeggen
Teveel drinken is niet ladlylike, remember?Fijn dat je lekker hebt gegeten en het naar je zin hebt gehad!
Ik verveel me een beetje eigenlijkNiks op tv ook, alleen vervelende kerstfilms.
Fijne kerstdagenquote:
Je mag inmiddels naast me komen liggenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mag ik dan naast je komen zitten, gaan we samen vervelen en stomme kerstfilms kijken
Thank youquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:22 schreef Anne het volgende:
Sorry, over het hoofd gezien. Staat er nu bij.
Goed plan, ik ga ook naar bed. Weltrustequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je mag inmiddels naast me komen liggen
Ben verhuisd naar bed, ik viel haast om beneden. Ik ben zo vermoeid
Lekker een nachtje slapen, dan zal ik me morgen weer meer uitgerust voelen
@Preus: Ik kan het ook weleens niet laten hoorMaar het is afschuwelijk. Ook als je iets te veel zout hebt gegeten, merk je dat. Dan houd je veel meer vocht vast
Ik weeg me over een weekje wel weer eens. In het nieuwe jaar maar weer eens echt aan de slag gaan
Fijne kerstnacht Bartjeliefquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook naar bed. Weltruste
Te vroeg gegeten hier, dus net nog maar popcorn gemaaktquote:
Ik begon om half 8 en was 10 uur klaar?quote:Op zondag 26 december 2010 00:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Te vroeg gegeten hier, dus net nog maar popcorn gemaakt
Weer een laagje sneeuw hier trouwens, dus rijden is best link
Je bent iig beweeglijk in bed, zal Bart wel leuk vinden!quote:Op zondag 26 december 2010 08:27 schreef Purdey het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik vannacht gedaan heb, maar m'n lampje op m'n nachtkastje lag op de grond, evenals m'n handcreme en nagelknipper :/
Waarschijnlijk heb ik alles in m'n slaap op de grond gegooidIk wist dat ik rare dingen deed als ik sliep, maar dit
Waar ben je op dit moment?quote:Op zondag 26 december 2010 08:54 schreef von_Preussen het volgende:
Hier heeft het ook wat gesneeuwd, maar het mag allemaal geen naam hebben.
Eigenlijk heb ik vandaag zin om weer eens een eindje te gaan touren, iemand suggesties wat een interessante bestemming zou kunnen zijn?
In de regio Deventer, zit te denken om eventjes naar Zutphen te gaan een daarna mischien de Hanzelijn (althans, de werkzaamheden) te gaan bekijken.quote:
Tot Bart ineens een stomp van me krijgt, of ik 'm hele nachten wakker hou omdat ik lig te praten, dan gaat ie wel anders piepenquote:Op zondag 26 december 2010 10:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je bent iig beweeglijk in bed, zal Bart wel leuk vinden!
Ik ben niet echt bekend in die regio dus tips heb ik ook niet.....quote:Op zondag 26 december 2010 10:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de regio Deventer, zit te denken om eventjes naar Zutphen te gaan een daarna mischien de Hanzelijn (althans, de werkzaamheden) te gaan bekijken.
Maar mocht je nog suggesties hebben, dan zijn deze uiteraard welkom.
Dat praten in de slaap kan anders best grappig zijn!!quote:Op zondag 26 december 2010 10:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Tot Bart ineens een stomp van me krijgt, of ik 'm hele nachten wakker hou omdat ik lig te praten, dan gaat ie wel anders piepen
Ik wou net zeggen, dat heeft ook nadelenquote:Op zondag 26 december 2010 10:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Tot Bart ineens een stomp van me krijgt, of ik 'm hele nachten wakker hou omdat ik lig te praten, dan gaat ie wel anders piepen
Ik ben op de helft van de vreet-dagen.quote:Op zondag 26 december 2010 12:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo mijn twee uitslaapdagen zitten er weer op
Vandaag lekkere partij gamen denk ikquote:Op zondag 26 december 2010 12:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben op de helft van de vreet-dagen.
Ja verschrikkelijk, ik word hier gewoon volgestopt en kan gewoon neit weigerenquote:Op zondag 26 december 2010 12:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben op de helft van de vreet-dagen.
Alles heeft z'n prijs.quote:Op zondag 26 december 2010 11:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat heeft ook nadelen
Ik hoop dat ie het opschrijft en met ons deelt.quote:Op zondag 26 december 2010 11:51 schreef monsterd. het volgende:
Ik brabbel dus heel veel in mijn slaap, ook vermakelijk voor house straks
Dat hoop ik eigenlijk ook! Ik wil weleens waar Monsterd het allemaal over heeftquote:Op zondag 26 december 2010 12:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie het opschrijft en met ons deelt.
quote:Op zondag 26 december 2010 12:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie het opschrijft en met ons deelt.
Ik zal er proberen aan te denken maar als ik eenmaal slaap...quote:Op zondag 26 december 2010 13:01 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat hoop ik eigenlijk ook! Ik wil weleens waar Monsterd het allemaal over heeft
Niets mis mee.quote:Op zondag 26 december 2010 13:47 schreef Purdey het volgende:
Zo, ik ben maar alvast aan de drank gegaan. Het is vast ergens in de wereld rond vijven
Drink gewoon wat extra koffie en red bull met dextrosesnoepjes voor je naar bed gaat.quote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik zal er proberen aan te denken maar als ik eenmaal slaap...
Ik doe m'n best.quote:Op zondag 26 december 2010 14:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Drink gewoon wat extra koffie en red bull met dextrosesnoepjes voor je naar bed gaat.
Ah toe? Voor ons?
Ik kan er niks aan doen; tis een classic gewoonquote:
Ik praat natuurlijk alleen maar over auto's in mijn slaapquote:Op zondag 26 december 2010 13:01 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat hoop ik eigenlijk ook! Ik wil weleens waar Monsterd het allemaal over heeft
Dan droom je ws. dat je achtervolgd wordt en dat je met je auto niet kan ontsnappen omdat je auto niet vooruit te bránden is. Alsof je in dikke stroop rijdt.quote:Op zondag 26 december 2010 15:40 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik praat natuurlijk alleen maar over auto's in mijn slaap
Haha achja de kans is er dat ik idd wat over mijn micra te zeggen hebquote:Op zondag 26 december 2010 15:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan droom je ws. dat je achtervolgd wordt en dat je met je auto niet kan ontsnappen omdat je auto niet vooruit te bránden is. Alsof je in dikke stroop rijdt.
Maar dat is natuurlijk maar een droom, in het echt is je auto supersnel!
Picasso wou denk ik de oude auto(vextra?) Ontwijken, die reed denk ik wel veeeeel te hard voor de omstandigheden, dus ik zou zeggen, zijn schuld..quote:Op zondag 26 december 2010 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zag het net ook ja, stomme MPV's ook altijd.
Heb jij gezien wat voor type auto achterop knalde, en wie er precies schuld had? Het leek alsof die auto veel te snel achterop kwam, of kwam dat omdat die Picasso opeens naar links kwam?
Nu ik hem net terug kijk is het wel duidelijk dat de Picassorijder de schuldige is, de Opel Astra komt hard aanrijden (of het te hard is kan ik niet zeggen, maar de Picassorijder is wel erg langzaam), en die hoekt hem "opeens" naar links. Dan vind ik het niet gek dat de Opelrijder niet op tijd kan remmen.quote:Op zondag 26 december 2010 19:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Picasso wou denk ik de oude auto(vextra?) Ontwijken, die reed denk ik wel veeeeel te hard voor de omstandigheden, dus ik zou zeggen, zijn schuld..
Maar zal straks op de pc eens beter kijken...
Ah, bedanktquote:Op zondag 26 december 2010 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
Volgens mij is het deze:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/89ac216b-73cd-43fb-83ab-046d097b8a75
Dan moet je het filmpje niet helemaal uit laten lopen maar een paar seconden voor het einde weer naar voren slepen.quote:Op zondag 26 december 2010 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, bedankt![]()
Picasso gaat Audi inhalen, en die achteropkomer rijdt te hard om nog te kunnen stoppen
Inschattingsfoutje van Picasso en snelheidsfoutje van achterkomert (dus Picasso is schuldige)
Word wel gestoord van elke keer advertentie als je opnieuw wil kijken
Ik weet het, maar ik zat ff bericht te typenquote:Op zondag 26 december 2010 19:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je het filmpje niet helemaal uit laten lopen maar een paar seconden voor het einde weer naar voren slepen.
Stel je voor dat dat rijtje auto's 30 rijdt, en die Opel 60 terwijl de matrixborden op 50 staan, dan gaat het "zo hard" echt niet op. In Duitsland zou juist de Picassorijder schuld hebben, want die maakt een bijzondere manoeuvre en veroorzaakt door niet op te letten het ongeval.quote:Op zondag 26 december 2010 19:55 schreef Marco001 het volgende:
Ook goed... maar sowieso, om zo hard te rijden terwijl er allemaal politie en alles staat... Ik denk dat het een leuk gevecht tussen de verzekeringen gaat worden... in duitsland zou de opel de schuld hebben.... want die reed zo te zien zeker 2-3 keer zo hard als de rest..(valt dan ook niet zo goed in te schatten door de picasso..) hoewel, mensen in picasso's :S
Nee, dat zou in nl zo zijn. In de is het zo dat diegene die te hard reed, in principe Altijd schuld heeft, (is mij geleerd door een aantal vrachtautochauffeurs en Porsche rijders...)quote:Op zondag 26 december 2010 19:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stel je voor dat dat rijtje auto's 30 rijdt, en die Opel 60 terwijl de matrixborden op 50 staan, dan gaat het "zo hard" echt niet op. In Duitsland zou juist de Picassorijder schuld hebben, want die maakt een bijzondere manoeuvre en veroorzaakt door niet op te letten het ongeval.
Dat is een mythe, er is genoeg jurisprudentie te vinden die het tegendeel bewijst en de schuldvraag open laat (in de zin van die kan ook voor volle 100% door de "langzame" partij worden gedragen). Het Amtsgericht Jena bijv. heeft in zo een situatie (weliswaar geen winterweer) een zulke uitspraak gedaan.quote:Op zondag 26 december 2010 20:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nee, dat zou in nl zo zijn. In de is het zo dat diegene die te hard reed, in principe Altijd schuld heeft, (is mij geleerd door een aantal vrachtautochauffeurs en Porsche rijders...)
Die is irritant gewordenquote:
Welkomquote:Op zondag 26 december 2010 20:10 schreef Blistering het volgende:
Oh, ik mag me hier nu ook melden volgens mij. Sinds 7 December een rijbewijs en sindsdien 5x gereden ofzo. Met die sneeuw heb ik de auto van m'n pa de laatste anderhalve week niet meer aangeraakt.
![]()
Ben zelf al wel een beetje aan het kijken voor een auto, maar no rush voorlopig.
Welkomquote:Op zondag 26 december 2010 20:14 schreef Blistering het volgende:
Thanks, wat een warm (en snel) welkom.
Nouja, niet specifiek iets. Gewoon een karretje om van A naar B te komen, wil ook niet meer dan 2000 euro uitgeven. Liefst gewoon een wagen die betrouwbaar is en niet compleet afgetrapt is. Kom je al gauw bij de Saxo's, 106'jes, 306'jes en de japanse en koreaanse merken uit lijkt me?
Die Mazda 323's zijn wel erg interessant moet ik zeggen, vooral qua prijs/aantalkm's verhouding.quote:Op zondag 26 december 2010 20:32 schreef Grielen het volgende:
Ik heb gehoord van mensen die er ervaring mee hebben dat een hyundai s coupe meestal wel ietsie is afgetrapt, en de kwaliteit van de bumpers ed. zijn heel slecht, plastic zooi. Komen vaak los...
Een knappe Nissan, Toyota of Mazda heb je wel voor 2000 euro..
Een vriend van me heeft dit model, erg goede motor: Klik
Mazda 323F
Mazda 323 Glx
Omdat ze vrij onpraktisch zijn I guess?quote:Op zondag 26 december 2010 20:37 schreef Grielen het volgende:
323's staan niet bekend als gewilde auto's, maar zijn wel erg goed.
Denk het. Komen door de wat kleinere motor 'sportiviteitsgevoel' te kort, en als gezinsauto's is het ook niet wat. Maarja als je budget wat klein is, mag je er niet over klagen, hij brengt je van A naar B zonder gezeur. Ik zat eerst ook te kijken voor zo'n 323F, maar toen kwam er ineens een financieel voordeeltje voorbij met m'n Subaruquote:Op zondag 26 december 2010 20:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Omdat ze vrij onpraktisch zijn I guess?
Da's altijd mooi meegenomenquote:Op zondag 26 december 2010 20:40 schreef Grielen het volgende:
[..]
Denk het. Komen door de wat kleinere motor 'sportiviteitsgevoel' te kort, en als gezinsauto's is het ook niet wat. Maarja als je budget wat klein is, mag je er niet over klagen, hij brengt je van A naar B zonder gezeur. Ik zat eerst ook te kijken voor zo'n 323F, maar toen kwam er ineens een financieel voordeeltje voorbij met m'n Subaru
Toevallig, ik verwacht er 1 van 13,75 miljoenquote:Op zondag 26 december 2010 20:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Da's altijd mooi meegenomen. Ik verwacht binnenkort ook een financieel meevallertje van 27,5 miljoen
.
Niks mis met de betrouwbaarheid van een Saxo of 106 hoorquote:
Maar ik neem aan dat je budget voor een auto in dat geval ook iets hoger dan ¤2000 zal liggen.quote:Op zondag 26 december 2010 20:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Da's altijd mooi meegenomen. Ik verwacht binnenkort ook een financieel meevallertje van 27,5 miljoen
.
Stimmt, mocht het gebeuren dan verwacht ik binnen afzienbare tijd een Audi S8 op de opritquote:Op zondag 26 december 2010 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je budget voor een auto in dat geval ook iets hoger dan ¤2000 zal liggen.
Of de kans dat ik die 27,5 miljoen win.quote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Stimmt, mocht het gebeuren dan verwacht ik binnen afzienbare tijd een Audi S8 op de oprit.
Maar goed, de kans dat ik morgen geschept wordt door een bus is aanzienlijk groter dan dat ik 27,5 miljoen win
Bij mij ook, aangezien ik geen lot hebquote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Stimmt, mocht het gebeuren dan verwacht ik binnen afzienbare tijd een Audi S8 op de oprit.
Maar goed, de kans dat ik morgen geschept wordt door een bus is aanzienlijk groter dan dat ik 27,5 miljoen win
Ik heb een 535dquote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of de kans dat ik die 27,5 miljoen win.![]()
In dat geval staat er binnen afzienbare tijd een BMW 535d (zonder typeplaatje etc.) voor de deur.
Een oude 535d...........uiteraard zou ik dan een nieuwe willen hebben, met meer PK's en een hele generatie verder.quote:
Bij motoren is wel zo'n soort regel, maar bij auto's heb ik er nog nooit van gehoord. Je betaalt je misschien wel blauw aan verzekering, maar dat hoort er bijquote:Op zondag 26 december 2010 22:24 schreef Grielen het volgende:
Het liefst een dikke Impreza WRX STI, maar ik hoor net dat je pas na je 23e een auto mag met meer dan 2000cc
Meer dan 65kw, daarboven zal vaak een speciale clubje zich over joun aanvraag buigen, en moet je meestal extra veel premie betalen, apd ze je al willen verzekerenquote:Op zondag 26 december 2010 22:24 schreef Grielen het volgende:
Het liefst een dikke Impreza WRX STI, maar ik hoor net dat je pas na je 23e een auto mag met meer dan 2000cc
Die wil dat niet. M'n zus werd een jaar terug aangereden, auto total-loss. Kreeg m'n ma te horen: Ja, u heeft mazzel dat ze geen schuld heeft, anders was u dubbel no-claim kwijtgeraakt.quote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
Wie zegt dat, de verzekering?
En anders zet je hem toch op de naam van je ouders.
Dit dus. m'n Subaru heeft volgens mij 88kw. Zie post hierboven waarom ze het toch nog wilden verzekeren.quote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Meer dan 65kw, daarboven zal vaak een speciale clubje zich over joun aanvraag buigen, en moet je meestal extra veel premie betalen, apd ze je al willen verzekeren
Is al jaren zo, en op naam van ouders schiet niet op, bouw je geen noclaim op, egn er zijn verzekeringen die je het niet eens laat doen...quote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
Wie zegt dat, de verzekering?
En anders zet je hem toch op de naam van je ouders.
Hier ook, 74 kw, kon ook haast alleen maar dankzij mijn uitgebreide rijervaring, en dat ik trials heb gedaan(ook unive verzekerd)quote:Op zondag 26 december 2010 22:31 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dit dus. m'n Subaru heeft volgens mij 88kw. Zie post hierboven waarom ze het toch nog wilden verzekeren.
Ze zij. Idd zeer onbetrouwbaar, laatst hier vlakbij nog 1 spontaan in de brand gevlogen...quote:Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef Blistering het volgende:
Is het trouwens echt zo dat Alfa Romeo's rammelbakken zijn? M'n maat die in de autohandel zit zei dat die oude 145/146's (en 156 trouwens ook) vaak nogal... kut zijn.
Maar goed, ik weet er zelf te weinig van om te kunnen oordelen.
IK zit nu met WA + op ¤77 per maand, gaat in Juni weer een stuk omlaag denk ik (4 schadevrije jaren dan) en dan ben ik 20quote:Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier ook, 74 kw, kon ook haast alleen maar dankzij mijn uitgebreide rijervaring, en dat ik trials heb gedaan(ook unive verzekerd)
Maar allrisk nog 80¤ per maand...
Hahaquote:Op zondag 26 december 2010 22:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ze zij. Idd zeer onbetrouwbaar, laatst hier vlakbij nog 1 spontaan in de brand gevlogen...
Maar genoeg autos die dat niet doen.... porsche, vw etc....quote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha. Nouja, dat is niet iets om rekening mee te houden bij aanschaf van een auto, daar Ferrari's ook spontaan vlam kunnen vatten.
Mijn rekenkunsten laten me in de steek denk ik. Dan moet je toch 16 zijn geweest? Telt een brommer/scooterverzekering dan ook mee?quote:Op zondag 26 december 2010 22:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
IK zit nu met WA + op ¤77 per maand, gaat in Juni weer een stuk omlaag denk ik (4 schadevrije jaren dan) en dan ben ik 20
Maserati, Aston Martin, Jaguar, Lamborghiniquote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Maar genoeg autos die dat niet doen.... porsche, vw etc....
Bij Univé doen ze dat idd ja, heerlijke regeling..quote:Op zondag 26 december 2010 22:46 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Mijn rekenkunsten laten me in de steek denk ik. Dan moet je toch 16 zijn geweest? Telt een brommer/scooterverzekering dan ook mee?
Wat is Nederland een kakland op autogebied zeg.quote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die wil dat niet. M'n zus werd een jaar terug aangereden, auto total-loss. Kreeg m'n ma te horen: Ja, u heeft mazzel dat ze geen schuld heeft, anders was u dubbel no-claim kwijtgeraakt.
Maar volgens mij kan ik hem als 19/20- jarige niet verzekeren, als er iets gebeurd ben ik de jacques... Ik kon deze Subaru al net aan verzekeren omdat ik 3 schadevrije jaren had en het huis, zorgverzekering, andere auto etc al bij Univé was...
Regelmatige bestuurder.quote:Op zondag 26 december 2010 22:50 schreef WhiteJoker het volgende:
AllSecur ook volgens mij! Ik kon aangeven of ik ook de bestuurder was. Wat daar verder mee gedaan wordt weet ik niet.
Uhm, dat is hier ook zo hoor...quote:Op zondag 26 december 2010 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is Nederland een kakland op autogebied zeg.![]()
Bij mijn moeders autoverzekering (in Duitsland) zijn alle familieleden voor die auto gewoon meeverzekerd, dat hoef je niet eens extra aan te geven. Daarnaast kan je als jonge gast al grote auto's verzekeren (kost echter wel) terwijl het ook mogelijk is om de wagen op naam van je ouders te verzekeren terwijl jij de regelmatige bestuurder bent (die optie bieden de verzekeringen dus zelf), terwijl je de no-claim van je ouders gebruikt.
Dan vraag ik me af wat het probleem is, afgezien van het niet kunnen opbouwen van een no-claim.quote:
Waarom deed de verzekering in het geval van Grielen z'n zus zo moeilijk, danwel dreigde daarmee?quote:Op zondag 26 december 2010 22:53 schreef Marco001 het volgende:
Sterker: iedereen die ie toestemming geeft in joun auto te rijden, is verzekerd...
Zelfde voor het noclaim...
Omdat het voorkomt dat iedereen lekker de auto op iemand anders z'n naam verzekerd, lekker lage premie overmaakt naar diegene, maar wel hoge schades kan rijden. Anders kan ik m'n leven lang op mijn moeders verzekering autorijden, dan gaan ze bij de verzekering echt zo van: ho, ho wacht eventjes..quote:Op zondag 26 december 2010 22:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat het probleem is, afgezien van het niet kunnen opbouwen van een no-claim.
[..]
Waarom deed de verzekering in het geval van Grielen z'n zus zo moeilijk, danwel dreigde daarmee?
Inderdaad,quote:Op zondag 26 december 2010 22:58 schreef Grielen het volgende:
[..]
Omdat het voorkomt dat iedereen lekker de auto op iemand anders z'n naam verzekerd, lekker lage premie overmaakt naar diegene, maar wel hoge schades kan rijden. Anders kan ik m'n leven lang op mijn moeders verzekering autorijden, dan gaan ze bij de verzekering echt zo van: ho, ho wacht eventjes..
Dat ding, really?quote:Op maandag 27 december 2010 00:43 schreef Blistering het volgende:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v3pxddz23mcu
I'm in love. Maar er moet wel iets mee mis zijn wat niet aangegeven wordt, want no way in hell dat die auto helemaal perfect is voor die prijs/kilometers.
Mag dat niet?quote:
Goede avond!quote:
Dan is dit wel dé perfecte tijd om die honger te stillen. Decemberquote:Op maandag 27 december 2010 00:57 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een onstilbare honger had ik vandaag zeg.
Klopt. Ik heb ook genoeg gegeten afgelopen 2 dagen.quote:Op maandag 27 december 2010 01:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan is dit wel dé perfecte tijd om die honger te stillen. December
Volgens mij heeft FlowMaster die als z'n dagelijkse autoquote:Op maandag 27 december 2010 00:43 schreef Blistering het volgende:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v3pxddz23mcu
I'm in love. Maar er moet wel iets mee mis zijn wat niet aangegeven wordt, want no way in hell dat die auto helemaal perfect is voor die prijs/kilometers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 december 2010 06:59 schreef Dubish het volgende:
Goedemorguh!!!!
Ik kan gvd niet slapen...That sucks Dubish! Zeker in deze tijd.... hoop dat je snel weer wat anders vind!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie smaak danquote:Op maandag 27 december 2010 02:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Volgens mij heeft FlowMaster die als z'n dagelijkse auto
En, bevalt 'ie? Veel gebreken?quote:Op maandag 27 december 2010 10:45 schreef FlowMaster het volgende:
House jaa dat klopt:P, alleen ik heb er een van 98 he.
een type ouder
quote:Op maandag 27 december 2010 11:22 schreef Grielen het volgende:
Misschien heeft die Neon een Ford-teller, die gaan bij de 99.999 weer naar 0. Heel tricky.
Ik ga weer even 100 km richting het oosten rijden, talla
Dan ben ik blij met mijn vaste contract en verplichte vrije schoolvakantiesquote:Op maandag 27 december 2010 10:40 schreef Purdey het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Ik zit in een after christmas dipIk was net gewend aan het goede leven van een beetje later opstaan, lekker eten, drinken, gezellig. En dan wordt je op 3e kerstdag keihard terug de realiteit in geschopt
Ik ben ook vrij hoor, vandaag. Maar wel brak. Iets teveel drankjes gisterquote:Op maandag 27 december 2010 11:59 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dan ben ik blij met mijn vaste contract en verplichte vrije schoolvakantiesIk wordt gewoon doorbetaald ook al doe ik niks... Lekker uitslapen
Ik heb vandaag en morgen vrijquote:Op maandag 27 december 2010 12:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij hoor, vandaag. Maar wel brak. Iets teveel drankjes gister
Morgen weer werken van 9 tot 5dinsdag en woensdag ook, en dannnnnn 4 dagen vrij
Dan zul je moeten gaan kijken met iemand die er een beetje verstand van heeftquote:Op maandag 27 december 2010 13:59 schreef Blistering het volgende:
http://www.autowereld.nl/hyundai/accent/1.3i-815959/details.html
Vind ik ook wel een degelijk autootje. Betrouwbaar merk, redelijk nieuw, relatief weinig km's en goeie prijs. Een iets te goeie prijs, wellicht?
"prijs van 2250 voor 1950 euro zo mee neemen"quote:Op maandag 27 december 2010 13:59 schreef Blistering het volgende:
http://www.autowereld.nl/hyundai/accent/1.3i-815959/details.html
Vind ik ook wel een degelijk autootje. Betrouwbaar merk, redelijk nieuw, relatief weinig km's en goeie prijs. Een iets te goeie prijs, wellicht?
Ik ben er nog maar ben ook druk op zoek naar een andere auto.quote:Op maandag 27 december 2010 17:36 schreef von_Preussen het volgende:
Tis hier rustig de laatste tijd, is iedereen verdwenen?
Is goed mogelijk, vaste lasten van zo'n ding zijn zowat gelijk aan die van een motorfiets.quote:Op maandag 27 december 2010 17:38 schreef Kadooosh het volgende:
Ik zat een beetje te kijken naar een simpel autotje en zag deze:
http://link.marktplaats.nl/407759243
(alleen als voorbeeld)
Nu heb ik dus 0 schadevrije jaren en ben 24 jaar en heb net mijn rijbewijs.
Klopt het dan dat ik verzekerd kan zijn voor ongeveer ¤20 per maand?
http://www.independer.nl/autoverzekering/
Alleen WA natuurlijk.
En de wegenbelasting is dan ¤120 per jaar?
http://www.autokoophandel(...)incie=nh&gewicht=551
Vergeet ik nog wat?
Was meer een voorbeeld maar hoezo kan je er beter niet op de snelweg mee?quote:Op maandag 27 december 2010 17:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is goed mogelijk, vaste lasten van zo'n ding zijn zowat gelijk aan die van een motorfiets.
Als jij je hier in wilt verplaatsen en er mankeert niet te veel aan heb je hier een hele goede deal aan lijkt mij.
Als je veel op de snelweg moet rijden zou ik ff verder zoeken als ik jou was.
Oncomfortabel. Dit soort auto'tjes zijn meer voor in de stad.quote:Op maandag 27 december 2010 17:44 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Was meer een voorbeeld maar hoezo kan je er beter niet op de snelweg mee?
Onveilig of duur?
oncomfortabel als in: zijwindgevoelig en pokkeherrie omdat het motortje dan flink aan de slag moet, meestal zijn dat soort autootjes ook niet zo koersvast, en omdat je toch niet echt opschiet, zul je veel op de rechterbaan zittern waar je dan weer last krijgt van de spoorvorming van de vrachtwagens.quote:Op maandag 27 december 2010 17:44 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Was meer een voorbeeld maar hoezo kan je er beter niet op de snelweg mee?
Onveilig of duur?
Dat soort dingen bedoel ik idd met oncomfortabel, bedankt voor je aanvulling.quote:Op maandag 27 december 2010 17:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
oncomfortabel als in: zijwindgevoelig en pokkeherrie omdat het motortje dan flink aan de slag moet, meestal zijn dat soort autootjes ook niet zo koersvast, en omdat je toch niet echt opschiet, zul je veel op de rechterbaan zittern waar je dan weer last krijgt van de spoorvorming van de vrachtwagens.
1000¤ moet Ye ook wel een 306 van 1997 ofzo moeten kunnen halen volgens mij...quote:Op maandag 27 december 2010 18:01 schreef vannelle het volgende:
kijk anders eens naar een Ford Fiesta oid als de vaste lasten niet te hoog mogen zijn.
Er wordt nou wel Starlet en zo geroepen maar die dingen zijn aardig aan de prijs omdat ze nogal gewild zijn.
Mazda 323 is evt. ook een optie.
Is ook een idee idd.quote:Op maandag 27 december 2010 18:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
1000¤ moet Ye ook wel een 306 van 1997 ofzo moeten kunnen halen volgens mij...
Ik bedoel maar, leuke auto toch?quote:Op maandag 27 december 2010 18:13 schreef Kadooosh het volgende:
De meeste van deze auto's zijn wel rond de 900kg zie ik, dat is wel redelijk standaard?
http://link.marktplaats.nl/407734388
Net nog onder de 950kg.. scheelt al wel aardig per maand.
Zie verschillende Peugeot's met een gewicht van 748 of 760.quote:Op maandag 27 december 2010 18:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik zou een Peugeot 106 aanraden als je lage lasten en lage aanschaf wilt. Zijn namelijk veel onderdelen voor verkrijgbaar
Jupquote:Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Herinneren jullie je nog het gevoel dat je je (eerste) auto hebt gekocht?Dat was een stoer moment, ofniet?
Ja, Alleen jammer dat hij inmiddels al weer weg isquote:Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Herinneren jullie je nog het gevoel dat je je (eerste) auto hebt gekocht?Dat was een stoer moment, ofniet?
Neequote:Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dat er in koeienletters RADIOVOORBEREIDING staat zegt al genoeg aan het aantal opties dat deze auto beschikbaar stelt voor de gebruikerquote:Op maandag 27 december 2010 19:26 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Zie verschillende Peugeot's met een gewicht van 748 of 760.
http://link.marktplaats.nl/400193179
Is dat wat bijvoorbeeld?
Scheelt toch weer ¤46 aan wegenbelasting
En daarom wil ik ook nog alle opties die er bij horen er weer in hebben, alleen dat gaat volgens mij meer kosten dan de hele auto bij elkaarquote:Op maandag 27 december 2010 19:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jup.. En daardoor wil ik m ook lang houden
Eerste stond tussen haakjes, dus ja het gaat om alle aankopenquote:Op maandag 27 december 2010 19:36 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ja, Alleen jammer dat hij inmiddels al weer weg isMaar de tweede auto was ook nog stoer hoor
Jammer dat je er uiteindelijk niet mee gereden hebt, wat is de reden daarachter?quote:Op maandag 27 december 2010 19:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Ik had er eentje gekregen van mijn paps
. En daarna heb ik nog heel wat auto's 'gekregen'.
Mijn eerste echte auto welke ik zelf had uitgezocht + gekocht was volgens mij de opknapper; Suzuki SC 100 GX Coupé. Maar daar heb ik nooit mee gereden.. Beetje een domper dus.
Nooit opgeknapt... Je kent het misschien wel: "komt wel een keertje".quote:Op maandag 27 december 2010 19:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Jammer dat je er uiteindelijk niet mee gereden hebt, wat is de reden daarachter?
Die mentaliteit komt me heel bekend voor iddquote:Op maandag 27 december 2010 19:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Nooit opgeknapt... Je kent het misschien wel: "komt wel een keertje".
En toen verhuisde ik naar Duitsland en had ik geen zin om het kreng mee te gaan nemen, dus heb ik haar maar weer verkocht..
Ik wil m ook upgraden naar een GT ofzoquote:Op maandag 27 december 2010 19:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En daarom wil ik ook nog alle opties die er bij horen er weer in hebben, alleen dat gaat volgens mij meer kosten dan de hele auto bij elkaar.
[..]
Eerste stond tussen haakjes, dus ja het gaat om alle aankopen. Al is die eerste wat magischer natuurlijk!
[..]
Jammer dat je er uiteindelijk niet mee gereden hebt, wat is de reden daarachter?
De bekerhouder nog steeds?quote:Op maandag 27 december 2010 19:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En daarom wil ik ook nog alle opties die er bij horen er weer in hebben, alleen dat gaat volgens mij meer kosten dan de hele auto bij elkaar
quote:Op maandag 27 december 2010 19:41 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat er in koeienletters RADIOVOORBEREIDING staat zegt al genoeg aan het aantal opties dat deze auto beschikbaar stelt voor de gebruiker
Die wordt nog lastig. Naar wat ik in een (van de schroot geschraapte) handleiding over een Colt zag, die vrijwel dezelfde dash heeft, zit er op het plekje dat de bekerhouder hoort geen gat bij mijquote:
Ik mis dat ook. Jij hebt zeker ook zo'n stom bakje waar je pasjes in kunt doen?quote:Op maandag 27 december 2010 20:25 schreef Marco001 het volgende:
mijn seat heeft ook geen bekerhouder, en dat mis ik best wel enorm eigenl;ijk.. flesjes drinken moet ik nu op de passagiersstoel dumpen, waardoor ze alle kanten op rollen, en ik geen plaats voor een flesje heb, als ik een passagier heb. En dat terwijl ik heel veel drink in de auto...
Vind persoonlijk een 306 het mooiste, toch ongeveer zelfde leeftijd, maar oogt veel minder gedateerd...quote:Op maandag 27 december 2010 20:12 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
![]()
http://link.marktplaats.nl/399962342
De Swift is ook wel redelijk toch?
Nouja, blijkbaar krijg je 'm dan bij de slecht gereviewde garage voor een ''meeneemprijs'' en bij de goed gereviewde garage met een beurt en alles erbij. Ik kijk wel ff verderquote:Op maandag 27 december 2010 19:52 schreef Marco001 het volgende:
Is ook zo bij de garage waar mijn 1e auto -de seat- wegkomt. Bestaat uit 2 of 3 bedrijven, een echt el cheap toko, what you see is what you get, een wat luxere (5-10000 ¤) en een echt lux gebeuren. Denk audi, BMW nieuwere modellen.
nope, niet aanwezig..quote:Op maandag 27 december 2010 20:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik mis dat ook. Jij hebt zeker ook zo'n stom bakje waar je pasjes in kunt doen?
Weet je waar die ook handig voor is?
[ afbeelding ]![]()
. Zo gingen ze tenminste niet rollen...
jup,. was bij zo'n slechte boer, stond een (op de foto's) mooie kalos, 2008 op LPG(1 van de eisen), voor een leuke prijs..quote:Op maandag 27 december 2010 20:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar krijg je 'm dan bij de slecht gereviewde garage voor een ''meeneemprijs'' en bij de goed gereviewde garage met een beurt en alles erbij. Ik kijk wel ff verder.
Ben overigens wel gecharmeerd van die Renault Megane Coupe.
Mijn vorige was er eentje uit 2007, maar kan me daar dan weer helemaal niks herinneren van bakkies en vakkies:quote:Op maandag 27 december 2010 20:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nope, niet aanwezig..
Ik heb een jonger model he.. tussen stuur en deur een klepje(die ik, bedenk ik me net, volgens mij best als fleshouder kan gebruiken...) en onder de handrem een vakje, waar ik wat pasjes(p-kaart school) in heb liggen + wat snoep![]()
Anwb pas, pen e.d. in een sp;ecial houdertje in dashboardkastje..
Oh, en ik heb nog een bak onder de passagierstoel, handleiding past er NET niet in, dus daar ligt alleen de slotbout..
Met je knieen als kreukelzonesquote:Op maandag 27 december 2010 20:12 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
![]()
http://link.marktplaats.nl/399962342
De Swift is ook wel redelijk toch?
Leuk! Kom ik aan met een niet indrukwekkend lijstje van een rondje om de kerk met een 440, leren rijden in een Auris, een paar honderd kilometer in een 206 en 11000km in m'n Lancertje.quote:Op maandag 27 december 2010 21:11 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, even wat stats voor 2010, aangezien ik dit jaar niet verwacht nog veel meer te rijden.
Auto's gereden (wat langer dan alleen een rondje om de kerk):
Audi
- A6 3.0 TDI Avant
BMW
- 318i
- 318dA Touring
- 530d GT
- 730d
- Z4 sDrive3.0i
Mercedes Benz
- C180 Kompressor
- E200 CGI
- E220 CDI
- E220 CDI estate
- E350 CDI estate
- S350
En natuurlijk mijn eigen wagen.
Aantal kilometer gereden verdeeld over de merken:
Audi: 1000km
BMW: 29611km
Mercedes Benz: 8067km
En daar komt dan nog wat klein spul bij (auto van moeders, bekenden, etc.).
Totaal schat ik 2010 ongeveer 40.000km gereden te hebben.
Wat vindt je huisgenote er van? Dat mis ik een beetje in je post.quote:Op maandag 27 december 2010 21:26 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Kennen jullie dat ook? Dat je van bepaalde muziek gewoon harder gaat rijden?
Dat herinner ik me ineens... toen het nog niet zo glad wasluisterde ik dit nummer:
en dit nummer:
en ik reed toen al gauw 230(in Duitsland)
kennen jullie dat?
quote:Op maandag 27 december 2010 21:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat vindt je huisgenote er van? Dat mis ik een beetje in je post.
[..]
Die had bijna mijn auto in de prak geredenquote:Op maandag 27 december 2010 21:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het effect ken ik, maar de muziek is wel een beetje soft, vind je niet?quote:Op maandag 27 december 2010 21:26 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Kennen jullie dat ook? Dat je van bepaalde muziek gewoon harder gaat rijden?
Dat herinner ik me ineens... toen het nog niet zo glad wasluisterde ik dit nummer:
en dit nummer:
en ik reed toen al gauw 230(in Duitsland)
kennen jullie dat?
ik ken het halfquote:Op maandag 27 december 2010 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het effect ken ik, maar de muziek is wel een beetje soft, vind je niet?
Als we het hebben over muziek om echt hard te knallen dan zit ik toch eerder hieraan te denken:
en ik reed toen al gauw 250km/h (in Nederland)
kennen jullie dat?
Even zonder gekkigheid, in de S-klasse had ik een Hardan Kardon systeem, daar heb ik die nummers op het maximale volume afgespeeld, de rest van de dag liep ik dan ook met een piepje in mijn oor.
[..]
Ik zit mobiel, dus kan even geen YT kijken. Maar is dat dat liedje van: 'Nein mann, Ich will noch niech gehn, lets us nog ein bitje tanzen'?quote:Op maandag 27 december 2010 22:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dat heb ik vooral met deze track
Nee, dit is een andere.quote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dus kan even geen YT kijken. Maar is dat dat liedje van: 'Nein mann, Ich will noch niech gehn, lets us nog ein bitje tanzen'?
Sorry voor mijn Duits overigens![]()
Haha nee, die commerciële verneuking van fatsoenlijke minimal heeft Brinky hierboven wel gepost. Dit is een klein stukje van de Berlin Calling soundtrackquote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dus kan even geen YT kijken. Maar is dat dat liedje van: 'Nein mann, Ich will noch niech gehn, lets us nog ein bitje tanzen'?
Sorry voor mijn Duits overigens![]()
Okequote:
Ik zie 'm staan nu jaquote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Haha nee, die commerciële verneuking van fatsoenlijke minimal heeft Brinky hierboven wel gepost. Dit is een klein stukje van de Berlin Calling soundtrack
Nee, helaas. Zit geen diepgang in die wel in dat genre hoort.quote:Op maandag 27 december 2010 22:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zie 'm staan nu jaVind je 't niets
Mischien kan jij dan een paar voorbeelden posten? Dan heb ik mischien ook weer een paar leuke nummers erbij.quote:Op maandag 27 december 2010 22:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nee, helaas. Zit geen diepgang in die wel in dat genre hoort.
Hup bartquote:Op maandag 27 december 2010 22:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Zo! Gister naar charleroi vertrokken, daar vanmorgen begonnen en nog 6 adressen gelost waarvan de laatste onder de rook van antwerpen.Toen nog een ander vrachtje opgepikt en nu sta ik in een gat in het oosten van ons eigen koude kikkerlandje bij het losadres voor de deurDus ik leef nog
Het is meer hup DAFquote:
Van minimal en techno? Ik weet niet of je losstaande nummers wel wat vindt, kan je beter mixjes gaan luisterenquote:Op maandag 27 december 2010 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien kan jij dan een paar voorbeelden posten? Dan heb ik mischien ook weer een paar leuke nummers erbij.
Nee hoor, is hard zat. Je ben wel met 40+ ton op wielen onderweg he, dat rag je niet ff sjiek de bocht door ofzoquote:Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
Is het niet vreselijk frustrerend om constant weer met die 90km/h te moeten rijden?
Ik zou daar zo gaar van worden.
Dank, ik ga er eens naar luisteren!quote:Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Van minimal en techno? Ik weet niet of je losstaande nummers wel wat vindt, kan je beter mixjes gaan luisterenIk zou zeggen leef je uit:
http://www.audiobeats.net/artist?id=11
http://www.audiobeats.net/liveset?id=26473
http://www.audiobeats.net/artist?id=872
http://www.audiobeats.net/artist?id=1680
http://www.audiobeats.net/artist?id=1717
Het is mij duidelijk dat je met 40 ton niet te snel moet willen gaan, maar ik zou daar veel te ongeduldig voor zijn, respect dat jij het kan.quote:Op maandag 27 december 2010 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee hoor, is hard zat. Je ben wel met 40+ ton op wielen onderweg he, dat rag je niet ff sjiek de bocht door ofzo
En ik word per uur betaald
Oh ik zit ook wel eens te schelden hoor, maar als het ding bult af rolt en ineens 100+ km/h gaat schrik je toch wel weer ook. Het klinkt echt stom maar met een vrachtwagen is 100+ echt lomp hardquote:Op maandag 27 december 2010 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is mij duidelijk dat je met 40 ton niet te snel moet willen gaan, maar ik zou daar veel te ongeduldig voor zijn, respect dat jij het kan.
terustenquote:Op maandag 27 december 2010 22:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Goed, ik ga de gordijntjes dicht schuiven. Slaap lekker allemaal!
Da's ook lullig, sta je zo dicht bij huis (jij woont toch in het Oosten?) moet je alsnog overnachten in je vrachtwagen. Toch welterusten!quote:Op maandag 27 december 2010 22:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Da's de wet, zoveel rij uren per dag en geen minuut meer want anders boete.quote:Op maandag 27 december 2010 22:39 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Da's ook lullig, sta je zo dicht bij huis (jij woont toch in het Oosten?) moet je alsnog overnachten in je vrachtwagen. Toch welterusten!
Bartjelief! Ga je nu in je vrachtwagen slapen? Dat leek me 'vroeger' altijd zo coolquote:Op maandag 27 december 2010 22:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Flesje water? Benzinepomp? Bij de Mac? Improviseren!quote:Op maandag 27 december 2010 22:40 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Misschien een rare vraag, maar als je in je vrachtwagen overnacht... hoe poets je in de morgen dan je tanden etc?
Als een chauffeur een beetje slim is staat ie bij een truckerscafé te slapen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Flesje water? Benzinepomp? Bij de Mac? Improviseren!
Dat van de rijtijdenwet wist ik. Het kan natuurlijk ook dat bet bedrijf waar hij moet lossen al dicht is. Da's ook lullig. Ik weet dat mijn vader dat wel eens had.quote:Op maandag 27 december 2010 22:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Da's de wet, zoveel rij uren per dag en geen minuut meer want anders boete.
Veel te statisch vind ik, maar wie ben ik?
Kijk eens hier:quote:Op maandag 27 december 2010 22:40 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Misschien een rare vraag, maar als je in je vrachtwagen overnacht... hoe poets je in de morgen dan je tanden etc?
Gin met Tonic!quote:Op maandag 27 december 2010 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijn Jägermeister is op.. Is Gin met energiedrank ook te zuipen?
Als het bedrijf waar gelost moet worden dicht is én je bent vlak bij huis zou je normaal gesproken naar huis gaan.quote:Op maandag 27 december 2010 22:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat van de rijtijdenwet wist ik. Het kan natuurlijk ook dat bet bedrijf waar hij moet lossen al dicht is. Da's ook lullig. Ik weet dat mijn vader dat wel eens had.
@Purdey: Dat had ik met mijn vader, die was vrachtwagenchauffeur. Ik mocht vaak mee naar Duitsland.
Heb hier geen tonic, alleen energiedrank, taksi en dubbel frisquote:Op maandag 27 december 2010 22:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk eens hier:
Die koning zit gewoon aan z'n oplegger te ontbijten.![]()
En Mercedes Benz SK'88, jeugdherinneringen worden wakker.
[..]
Gin met Tonic!
Dan zou ik de gin maar laten staan, het zou zonde zijn die te verneuken door hem met iets anders te mixen.quote:Op maandag 27 december 2010 23:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb hier geen tonic, alleen energiedrank, taksi en dubbel fris
Puur, nee. En niemand drinkt dat.. Die fles staat hier al 3 jaar ongebruiktquote:Op maandag 27 december 2010 23:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zou ik de gin maar laten staan, het zou zonde zijn die te verneuken door hem met iets anders te mixen.
Of gewoon puur drinken natuurlijk!
Zoals het hoort.quote:Op maandag 27 december 2010 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
Nee house, ik drink bepaalde zaken ook graag puur (whisky en cognac), alleen gin mix ik met tonic en wodka heb ik totaal niets mee.
Dat mensen wodka mixen kan ik nog wel snappen, maar dat men whisky (whisky-cola, wtf?) of cognac zou mixen daar snap ik ook niets van.quote:
Geen ideequote:Op maandag 27 december 2010 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
Vanwaar opeens die belangstelling van jouw kant dan?
Ik drink ook amper hoorquote:Op maandag 27 december 2010 23:12 schreef WhiteJoker het volgende:
Ben ik dan de enige die amper iets drinkt en nog nooit echt sterke drank op heeft?
Ik drink voornamelijk als ik nog moet rijden, nuchter durf ik niet te rijden vanwege de zenuwen.quote:
had een keer een chauffeur een bekeuring gekregen; stond in de file, was al ver over zijn rijtijd heen, dus is maar gaan slapen in de file, omdat hij toch niet snel een p-plaats zou bereiken..... Kreeg die van de politie een bekeuring.. XDquote:Op maandag 27 december 2010 22:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Da's de wet, zoveel rij uren per dag en geen minuut meer want anders boete.
Veel te statisch vind ik, maar wie ben ik?
Dat lijkt me trouwens best een leuke bijbaan. Chauffeur zijn voor iemandquote:Op maandag 27 december 2010 23:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
had een keer een chauffeur een bekeuring gekregen; stond in de file, was al ver over zijn rijtijd heen, dus is maar gaan slapen in de file, omdat hij toch niet snel een p-plaats zou bereiken..... Kreeg die van de politie een bekeuring.. XD
btw, die rijtijdenwet, hebben we ook op taxi; alleen hier word er helemaal niet aan gehouden.. Zit regelmatig 9-10 uur op een dag, zonder pauze, achter het stuur....
Het staat er toch echt:quote:
quote:Woorden als betrouwbaar, loyaal, stipt, reprentatief, cummunicatief en dienstverlenend komen niet onbekend voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |