Bij motoren is wel zo'n soort regel, maar bij auto's heb ik er nog nooit van gehoord. Je betaalt je misschien wel blauw aan verzekering, maar dat hoort er bijquote:Op zondag 26 december 2010 22:24 schreef Grielen het volgende:
Het liefst een dikke Impreza WRX STI, maar ik hoor net dat je pas na je 23e een auto mag met meer dan 2000cc
Meer dan 65kw, daarboven zal vaak een speciale clubje zich over joun aanvraag buigen, en moet je meestal extra veel premie betalen, apd ze je al willen verzekerenquote:Op zondag 26 december 2010 22:24 schreef Grielen het volgende:
Het liefst een dikke Impreza WRX STI, maar ik hoor net dat je pas na je 23e een auto mag met meer dan 2000cc
Die wil dat niet. M'n zus werd een jaar terug aangereden, auto total-loss. Kreeg m'n ma te horen: Ja, u heeft mazzel dat ze geen schuld heeft, anders was u dubbel no-claim kwijtgeraakt.quote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
Wie zegt dat, de verzekering?
En anders zet je hem toch op de naam van je ouders.
Dit dus. m'n Subaru heeft volgens mij 88kw. Zie post hierboven waarom ze het toch nog wilden verzekeren.quote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Meer dan 65kw, daarboven zal vaak een speciale clubje zich over joun aanvraag buigen, en moet je meestal extra veel premie betalen, apd ze je al willen verzekeren
Is al jaren zo, en op naam van ouders schiet niet op, bouw je geen noclaim op, egn er zijn verzekeringen die je het niet eens laat doen...quote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
Wie zegt dat, de verzekering?
En anders zet je hem toch op de naam van je ouders.
Hier ook, 74 kw, kon ook haast alleen maar dankzij mijn uitgebreide rijervaring, en dat ik trials heb gedaan(ook unive verzekerd)quote:Op zondag 26 december 2010 22:31 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dit dus. m'n Subaru heeft volgens mij 88kw. Zie post hierboven waarom ze het toch nog wilden verzekeren.
Ze zij. Idd zeer onbetrouwbaar, laatst hier vlakbij nog 1 spontaan in de brand gevlogen...quote:Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef Blistering het volgende:
Is het trouwens echt zo dat Alfa Romeo's rammelbakken zijn? M'n maat die in de autohandel zit zei dat die oude 145/146's (en 156 trouwens ook) vaak nogal... kut zijn.
Maar goed, ik weet er zelf te weinig van om te kunnen oordelen.
IK zit nu met WA + op ¤77 per maand, gaat in Juni weer een stuk omlaag denk ik (4 schadevrije jaren dan) en dan ben ik 20quote:Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier ook, 74 kw, kon ook haast alleen maar dankzij mijn uitgebreide rijervaring, en dat ik trials heb gedaan(ook unive verzekerd)
Maar allrisk nog 80¤ per maand...
Hahaquote:Op zondag 26 december 2010 22:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ze zij. Idd zeer onbetrouwbaar, laatst hier vlakbij nog 1 spontaan in de brand gevlogen...
Maar genoeg autos die dat niet doen.... porsche, vw etc....quote:Op zondag 26 december 2010 22:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha. Nouja, dat is niet iets om rekening mee te houden bij aanschaf van een auto, daar Ferrari's ook spontaan vlam kunnen vatten.
Mijn rekenkunsten laten me in de steek denk ik. Dan moet je toch 16 zijn geweest? Telt een brommer/scooterverzekering dan ook mee?quote:Op zondag 26 december 2010 22:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
IK zit nu met WA + op ¤77 per maand, gaat in Juni weer een stuk omlaag denk ik (4 schadevrije jaren dan) en dan ben ik 20
Maserati, Aston Martin, Jaguar, Lamborghiniquote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Maar genoeg autos die dat niet doen.... porsche, vw etc....
Bij Univé doen ze dat idd ja, heerlijke regeling..quote:Op zondag 26 december 2010 22:46 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Mijn rekenkunsten laten me in de steek denk ik. Dan moet je toch 16 zijn geweest? Telt een brommer/scooterverzekering dan ook mee?
Wat is Nederland een kakland op autogebied zeg.quote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die wil dat niet. M'n zus werd een jaar terug aangereden, auto total-loss. Kreeg m'n ma te horen: Ja, u heeft mazzel dat ze geen schuld heeft, anders was u dubbel no-claim kwijtgeraakt.
Maar volgens mij kan ik hem als 19/20- jarige niet verzekeren, als er iets gebeurd ben ik de jacques... Ik kon deze Subaru al net aan verzekeren omdat ik 3 schadevrije jaren had en het huis, zorgverzekering, andere auto etc al bij Univé was...
Regelmatige bestuurder.quote:Op zondag 26 december 2010 22:50 schreef WhiteJoker het volgende:
AllSecur ook volgens mij! Ik kon aangeven of ik ook de bestuurder was. Wat daar verder mee gedaan wordt weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |