SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Anne op 25-12-2010 23:21:29 ]
Alles wat jij draagt is bijzonder schat, snap dat danquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:14 schreef Purdey het volgende:
Koele TT pic!
Kerstttt@Bart: Niks bijzonders
Zwarte legging en zwart jurkje met strik
Je bent te liefquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Alles wat jij draagt is bijzonder schat, snap dat dan
Ik ga Ice Age 3 kijken, verder toch geen gezelligheid hier
Morgen Piles! Gezellig dat jij er ook weer bentquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:28 schreef Piles het volgende:
M'n stats, wat doe je
Mogguh allemaalVind het maar niks, kerst op zaterdag. Heb je 2 van die lamme zondagen
Haha, weet je dat ook weer meteen. Ik vind het nu leuk, maar ik ben erg a-romantisch, dus het moet niet kleffer worden dan ditquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het eerder klef noemenMaar als dat is wat vrouwen willen weet ik wat ik fout doe
You go girl! Poolse kerst, met wodka! Ik ben inmiddels aan de cola-malibuquote:
Het ging mij meer om die zin Bartquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
You go girl! Poolse kerst, met wodka! Ik ben inmiddels aan de cola-malibu
Krankzinnig gewoon, dat we deze dagen niks anders doen dan eten en drinken. Ik hoop dat ik dinsdag m'n uniform nog pas.
Maar waarschijnlijk pas ik niet eens meer door de poortjes voor de metro
2 slokken?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:58 schreef WhiteJoker het volgende:
Damn ik heb twee slokken wijn op en ik ben nu al melig. Ik ben samen met m'n moeder aan het kijken of we iets kunnen ruiken en proeven in die wijn. Ik ruik alleen maar alcohol...
Intressant? Vind je? Ik zit inmiddels lavenloos en volgegeten op de bank, heel seksloos dusquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Dus de vrouwen zijn aan de drank. Hmm, interessant
Cheers big ears! Niet te hard werken hequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Cheers mensen.
Ik ga weer verder schrijven.
Weinig werk laat mij tegelijkertijd luisteren naar supertoffe muziek, genieten van beste drankjes en bovenal mijn eigen extreme uren bepalen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Cheers big ears! Niet te hard werken he
Je hebt een vertaalopdracht toch? Poolse tekst?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Weinig werk laat mij tegelijkertijd luisteren naar supertoffe muziek, genieten van beste drankjes en bovenal mijn eigen extreme uren bepalen.Zometeen zet ik het wel aan het kant voor een filmpje en wat nachtrust, maar voor de rest ben ik er wel content mee. Wil het af hebben en leven op de betalingen
Laveloos? Als in: katjelam?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Intressant? Vind je? Ik zit inmiddels lavenloos en volgegeten op de bank, heel seksloos dus
Straks toch nog maar een drankje doen
Laveloos als in: Ik kan geen boe of ba meer zeggenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laveloos? Als in: katjelam?Wij zijn net terug uit het restaurant, en oh oh wat was het weer onfatsoenlijk lekker
Nou niet meerquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:15 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Er staat nog steeds 43e in de OP
en wat ziet huisgenote er goed uit
Het eten + kerstboom + cadeaus ook
Haha, les 1: Nooit, maar dan ook nooit jezelf wegen na het eten. Dat is het meest frustrerende ding dat er is!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
Bah, ik ben voor en na het eten op de weegschaal gaan staan (geeikt), blijk ik binnen een uur 1,1 kilo te zijn aangekomen.
Je hebt helemaal gelijk Purdey, maar ik had nooit gedacht dat het zo hard zou gaan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, les 1: Nooit, maar dan ook nooit jezelf wegen na het eten. Dat is het meest frustrerende ding dat er is!
Dan moet ik dat juist doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, les 1: Nooit, maar dan ook nooit jezelf wegen na het eten. Dat is het meest frustrerende ding dat er is!
Mag ik dan naast je komen zitten, gaan we samen vervelen en stomme kerstfilms kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Laveloos als in: Ik kan geen boe of ba meer zeggen
Teveel drinken is niet ladlylike, remember?Fijn dat je lekker hebt gegeten en het naar je zin hebt gehad!
Ik verveel me een beetje eigenlijkNiks op tv ook, alleen vervelende kerstfilms.
Fijne kerstdagenquote:
Je mag inmiddels naast me komen liggenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mag ik dan naast je komen zitten, gaan we samen vervelen en stomme kerstfilms kijken
Thank youquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:22 schreef Anne het volgende:
Sorry, over het hoofd gezien. Staat er nu bij.
Goed plan, ik ga ook naar bed. Weltrustequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je mag inmiddels naast me komen liggen
Ben verhuisd naar bed, ik viel haast om beneden. Ik ben zo vermoeid
Lekker een nachtje slapen, dan zal ik me morgen weer meer uitgerust voelen
@Preus: Ik kan het ook weleens niet laten hoorMaar het is afschuwelijk. Ook als je iets te veel zout hebt gegeten, merk je dat. Dan houd je veel meer vocht vast
Ik weeg me over een weekje wel weer eens. In het nieuwe jaar maar weer eens echt aan de slag gaan
Fijne kerstnacht Bartjeliefquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook naar bed. Weltruste
Te vroeg gegeten hier, dus net nog maar popcorn gemaaktquote:
Ik begon om half 8 en was 10 uur klaar?quote:Op zondag 26 december 2010 00:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Te vroeg gegeten hier, dus net nog maar popcorn gemaakt
Weer een laagje sneeuw hier trouwens, dus rijden is best link
Je bent iig beweeglijk in bed, zal Bart wel leuk vinden!quote:Op zondag 26 december 2010 08:27 schreef Purdey het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik vannacht gedaan heb, maar m'n lampje op m'n nachtkastje lag op de grond, evenals m'n handcreme en nagelknipper :/
Waarschijnlijk heb ik alles in m'n slaap op de grond gegooidIk wist dat ik rare dingen deed als ik sliep, maar dit
Waar ben je op dit moment?quote:Op zondag 26 december 2010 08:54 schreef von_Preussen het volgende:
Hier heeft het ook wat gesneeuwd, maar het mag allemaal geen naam hebben.
Eigenlijk heb ik vandaag zin om weer eens een eindje te gaan touren, iemand suggesties wat een interessante bestemming zou kunnen zijn?
In de regio Deventer, zit te denken om eventjes naar Zutphen te gaan een daarna mischien de Hanzelijn (althans, de werkzaamheden) te gaan bekijken.quote:
Tot Bart ineens een stomp van me krijgt, of ik 'm hele nachten wakker hou omdat ik lig te praten, dan gaat ie wel anders piepenquote:Op zondag 26 december 2010 10:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je bent iig beweeglijk in bed, zal Bart wel leuk vinden!
Ik ben niet echt bekend in die regio dus tips heb ik ook niet.....quote:Op zondag 26 december 2010 10:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de regio Deventer, zit te denken om eventjes naar Zutphen te gaan een daarna mischien de Hanzelijn (althans, de werkzaamheden) te gaan bekijken.
Maar mocht je nog suggesties hebben, dan zijn deze uiteraard welkom.
Dat praten in de slaap kan anders best grappig zijn!!quote:Op zondag 26 december 2010 10:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Tot Bart ineens een stomp van me krijgt, of ik 'm hele nachten wakker hou omdat ik lig te praten, dan gaat ie wel anders piepen
Ik wou net zeggen, dat heeft ook nadelenquote:Op zondag 26 december 2010 10:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Tot Bart ineens een stomp van me krijgt, of ik 'm hele nachten wakker hou omdat ik lig te praten, dan gaat ie wel anders piepen
Ik ben op de helft van de vreet-dagen.quote:Op zondag 26 december 2010 12:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo mijn twee uitslaapdagen zitten er weer op
Vandaag lekkere partij gamen denk ikquote:Op zondag 26 december 2010 12:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben op de helft van de vreet-dagen.
Ja verschrikkelijk, ik word hier gewoon volgestopt en kan gewoon neit weigerenquote:Op zondag 26 december 2010 12:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben op de helft van de vreet-dagen.
Alles heeft z'n prijs.quote:Op zondag 26 december 2010 11:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat heeft ook nadelen
Ik hoop dat ie het opschrijft en met ons deelt.quote:Op zondag 26 december 2010 11:51 schreef monsterd. het volgende:
Ik brabbel dus heel veel in mijn slaap, ook vermakelijk voor house straks
Dat hoop ik eigenlijk ook! Ik wil weleens waar Monsterd het allemaal over heeftquote:Op zondag 26 december 2010 12:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie het opschrijft en met ons deelt.
quote:Op zondag 26 december 2010 12:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie het opschrijft en met ons deelt.
Ik zal er proberen aan te denken maar als ik eenmaal slaap...quote:Op zondag 26 december 2010 13:01 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat hoop ik eigenlijk ook! Ik wil weleens waar Monsterd het allemaal over heeft
Niets mis mee.quote:Op zondag 26 december 2010 13:47 schreef Purdey het volgende:
Zo, ik ben maar alvast aan de drank gegaan. Het is vast ergens in de wereld rond vijven
Drink gewoon wat extra koffie en red bull met dextrosesnoepjes voor je naar bed gaat.quote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik zal er proberen aan te denken maar als ik eenmaal slaap...
Ik doe m'n best.quote:Op zondag 26 december 2010 14:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Drink gewoon wat extra koffie en red bull met dextrosesnoepjes voor je naar bed gaat.
Ah toe? Voor ons?
Ik kan er niks aan doen; tis een classic gewoonquote:
Ik praat natuurlijk alleen maar over auto's in mijn slaapquote:Op zondag 26 december 2010 13:01 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat hoop ik eigenlijk ook! Ik wil weleens waar Monsterd het allemaal over heeft
Dan droom je ws. dat je achtervolgd wordt en dat je met je auto niet kan ontsnappen omdat je auto niet vooruit te bránden is. Alsof je in dikke stroop rijdt.quote:Op zondag 26 december 2010 15:40 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik praat natuurlijk alleen maar over auto's in mijn slaap
Haha achja de kans is er dat ik idd wat over mijn micra te zeggen hebquote:Op zondag 26 december 2010 15:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan droom je ws. dat je achtervolgd wordt en dat je met je auto niet kan ontsnappen omdat je auto niet vooruit te bránden is. Alsof je in dikke stroop rijdt.
Maar dat is natuurlijk maar een droom, in het echt is je auto supersnel!
Picasso wou denk ik de oude auto(vextra?) Ontwijken, die reed denk ik wel veeeeel te hard voor de omstandigheden, dus ik zou zeggen, zijn schuld..quote:Op zondag 26 december 2010 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zag het net ook ja, stomme MPV's ook altijd.
Heb jij gezien wat voor type auto achterop knalde, en wie er precies schuld had? Het leek alsof die auto veel te snel achterop kwam, of kwam dat omdat die Picasso opeens naar links kwam?
Nu ik hem net terug kijk is het wel duidelijk dat de Picassorijder de schuldige is, de Opel Astra komt hard aanrijden (of het te hard is kan ik niet zeggen, maar de Picassorijder is wel erg langzaam), en die hoekt hem "opeens" naar links. Dan vind ik het niet gek dat de Opelrijder niet op tijd kan remmen.quote:Op zondag 26 december 2010 19:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Picasso wou denk ik de oude auto(vextra?) Ontwijken, die reed denk ik wel veeeeel te hard voor de omstandigheden, dus ik zou zeggen, zijn schuld..
Maar zal straks op de pc eens beter kijken...
Ah, bedanktquote:Op zondag 26 december 2010 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
Volgens mij is het deze:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/89ac216b-73cd-43fb-83ab-046d097b8a75
Dan moet je het filmpje niet helemaal uit laten lopen maar een paar seconden voor het einde weer naar voren slepen.quote:Op zondag 26 december 2010 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, bedankt![]()
Picasso gaat Audi inhalen, en die achteropkomer rijdt te hard om nog te kunnen stoppen
Inschattingsfoutje van Picasso en snelheidsfoutje van achterkomert (dus Picasso is schuldige)
Word wel gestoord van elke keer advertentie als je opnieuw wil kijken
Ik weet het, maar ik zat ff bericht te typenquote:Op zondag 26 december 2010 19:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je het filmpje niet helemaal uit laten lopen maar een paar seconden voor het einde weer naar voren slepen.
Stel je voor dat dat rijtje auto's 30 rijdt, en die Opel 60 terwijl de matrixborden op 50 staan, dan gaat het "zo hard" echt niet op. In Duitsland zou juist de Picassorijder schuld hebben, want die maakt een bijzondere manoeuvre en veroorzaakt door niet op te letten het ongeval.quote:Op zondag 26 december 2010 19:55 schreef Marco001 het volgende:
Ook goed... maar sowieso, om zo hard te rijden terwijl er allemaal politie en alles staat... Ik denk dat het een leuk gevecht tussen de verzekeringen gaat worden... in duitsland zou de opel de schuld hebben.... want die reed zo te zien zeker 2-3 keer zo hard als de rest..(valt dan ook niet zo goed in te schatten door de picasso..) hoewel, mensen in picasso's :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |