Ohhhh, ben je jarig vandaag?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:28 schreef ToT het volgende:
Jaaaah!Beste wensen enzulks!
En een fijne verjaardag voor mijzelf!
Nee, niemand vergeten, that covers it very wellquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Alle government trolls, shills, vrijdenkers, Reptillians, Greys, marsmannetjes, forumtrollen, paardenlullen, huilies, Mossad agenten, stromannen, klokkenluiders, belletje lellers, vrijmetselaars, onheilsprofeten, modjes, implantaat dragers, Morgellons patiënten, aluhoedjes, schapen, leeuwen, loopse teefjes, tijgers, luipaarden, slakken, wetenschappers en semi-intellectuelen van BNW..... alvast een mooie jaarwisseling en een voorspoedig 2011!!![]()
Sorry als ik iemand ben vergeten
Oh .. en ToT... van harte!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:03 schreef ToT het volgende:
@ http://verkiezingen.fok.nl
Thx @ degenen die gestemd hebben!
Graag gedaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:03 schreef ToT het volgende:
@ http://verkiezingen.fok.nl
Thx @ degenen die gestemd hebben!
Nee hoor, niemand vergeten. Jij ook een zalig nieuwjaar!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Alle government trolls, shills, vrijdenkers, Reptillians, Greys, marsmannetjes, forumtrollen, paardenlullen, huilies, Mossad agenten, stromannen, klokkenluiders, belletje lellers, vrijmetselaars, onheilsprofeten, modjes, implantaat dragers, Morgellons patiënten, aluhoedjes, schapen, leeuwen, loopse teefjes, tijgers, luipaarden, slakken, wetenschappers en semi-intellectuelen van BNW..... alvast een mooie jaarwisseling en een voorspoedig 2011!!![]()
Sorry als ik iemand ben vergeten
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:08 schreef Resistor het volgende:
Beetje humor moet kunnen:
[ afbeelding ]
I'm a solipsistic conspiracy theorist. I'm sure I must be up to something, and I will not stop until I find out what.
Wat een leuke jongens, mooie benen hebben zequote:
Benen? Je verbeelding speelt je parten denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat een leuke jongens, mooie benen hebben ze.
Thxquote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef Gray het volgende:
Als wetenschapscommunicator pleit ik graag voor meer plaatjes, goede zinnige plaatjes danwel. Het zal je verbazen hoe weinig goed gebruik gemaakt word van goede visuele media. Zelf interesseer ik me in 3D animatie, hoop daar ook wat mee te doen.
Succes met je abstract. Ik moet nog ff stevig aan de bak, maar dan gaat de mijne ook de deur uit. Iets met chips enzo. Maar niet die enge hoor.
3D printers gaan het ook helemaal worden in de komende jaren denk ikquote:Op zondag 9 januari 2011 19:54 schreef ATuin-hek het volgende:
ThxIk hou van plaatjes. Hopelijk helpt het mee in goede beoordelingen krijgen
Ik ga ze morgen insturen als onderdeel van een abstract voor een congres.
En idd GrayMisschien moet ik eens kijken waar wellicht een 3D printer beschikbaar is, en wat zoiets zou kosten. Ik heb een MRI scan van mijn eigen hoofd, dus het zou ipc moeten kunnen.
Zal in de eerste jaren wel verrot duur zijn in aanschaf en verbruik, maar als je zoiets hebt....man, GEWELDIG! Straks kun je allerlei shizzle downloaden om leuke beeldjes te maken, maar ook reserve-onderdelen voor dingen, speelgoed voor de kids enz.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
3D printers gaan het ook helemaal worden in de komende jaren denk ik
Je hebt 1 legoblokje nodig om zoveel lego te maken als je maar wilt bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 januari 2011 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal in de eerste jaren wel verrot duur zijn in aanschaf en verbruik, maar als je zoiets hebt....man, GEWELDIG! Straks kun je allerlei shizzle downloaden om leuke beeldjes te maken, maar ook reserve-onderdelen voor dingen, speelgoed voor de kids enz.
Wat zullen sommige bedrijven een klap oplopen zeg!
Ik kan me voorstellen dat veel bedrijven ook 3D-printbestanden van bepaalde artikelen zullen aanbieden aan hun klanten, maar zodra die online gegooid worden, zullen er behoorlijke omzetdalingen komen, of men moet weer dingen verzinnen dat iets weer niet compleet is zonder een onderdeel wat van een ander materiaal is dan wat er zo geprint kan worden. Uiteraard zullen mensen hier ook weer oplossingen voor vinden en wordt daar weer op ingespeeld!
http://3d-printservice.nl/printservice.html#kostprijsquote:Op maandag 10 januari 2011 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:
http://3d-printservice.nl/printservice.html
Jammer dat het toch nog aardig wat kostEen acryl versie van mijn eigen brein lijkt me toch wel vet om te hebben.
quote:De prijs hangt af van het gewenste formaat maar ook van de hoeveelheid materiaal dat gebruikt wordt. Een hol model vraagt minder materiaal dan een massief model.
Een hol model.. nou dichter bij de werkelijkheid kom je toch niet hequote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
http://3d-printservice.nl/printservice.html#kostprijs
[..]
Met een doperwt kom je toch wel aardig in de buurt van een 1:1 model?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:
http://3d-printservice.nl/printservice.html
Jammer dat het toch nog aardig wat kostEen acryl versie van mijn eigen brein lijkt me toch wel vet om te hebben.
Truequote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
http://3d-printservice.nl/printservice.html#kostprijs
[..]
Bij sommige mensen is 1 hand daarvoor al genoeg hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:46 schreef Gray het volgende:
Een gipsafdruk van je eigen hersenen in je handen houden lijkt me tof. En freaky. Maar vooral tof.
Uhhh....ik snap 'm niet: ?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Bij sommige mensen is 1 hand daarvoor al genoeg hoor.
*Ta-da-boom-tiss!*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:16 schreef ToT het volgende:
En je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen he!
Hm, klopt misschien wel; die lopen dan hun lul achterna i.p.v. dat ze hun verstand gebruiken!
Ben ik blij dat die van mij beneden gemiddeld zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:16 schreef ToT het volgende:
En je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen he!
Hm, klopt misschien wel; die lopen dan hun lul achterna i.p.v. dat ze hun verstand gebruiken!
Ja, die kwam ik een poos terug ook tegen, nice.quote:
De kleurtjes zijn redelijk random gekozen. Ik bepaal alleen gebieden, en hang er nog geen labels aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, die kwam ik een poos terug ook tegen, nice.
Wat moeten die kleurtjes in je modellen nu trouwens voorstellen?
Hmmm, zijn ze gebaseerd op een momentopnamen bij meerdere mensen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De kleurtjes zijn redelijk random gekozen. Ik bepaal alleen gebieden, en hang er nog geen labels aanDat is iets voor een voortzetting van dit onderzoek.
Tot op zekere hoogte zijn het momentopnamen ja. De scans in kwestie duren 35 minuten, maar eerdere resultaten hebben al laten zien dat dergelijke resultaten voor een groot deel gelijk zijn als je dezelfde persoon nog een keer scant.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hmmm, zijn ze gebaseerd op een momentopnamen bij meerdere mensen?
En zijn de functies nog niet redelijk geindexeerd dan of gaat het over een ander soort "gebieden"? Wat is het vernieuwende element dan, de resolutie? En hoezo bepaal jij de gebieden, zouden die niet juist uit de metingen moeten blijken? ^_^
Ofwel: waar kijken we naar als we dit model zien?
Als ik het goed begrijp is het dus een representatie van een samenhang van de activiteiten in de verschillende delen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte zijn het momentopnamen ja. De scans in kwestie duren 35 minuten, maar eerdere resultaten hebben al laten zien dat dergelijke resultaten voor een groot deel gelijk zijn als je dezelfde persoon nog een keer scant.
De gebieden defineer ik inderdaad aan de hand van de dataDat probeer ik juist zo blind mogelijk te houden, met zo min mogelijk input van mijn kant. De gebieden zouden functionele gebieden moeten zijn, die een gezamelijke taak hebben. Het vernieuwende hieraan is voor een deel inderdaad de resolutie, en dat het op single subject niveau werkt
Ja daar komt het wel ongeveer op neerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is het dus een representatie van een samenhang van de activiteiten in de verschillende delen?
Het is inderdaad een soort 3D film jaquote:Ga ik nog even door met zeuren.
Dus het is gebaseerd op een soort totaal filmpje geduurende die tijd? En moet het subject stil blijven liggen/ergens aan denken/andere stimuli?
Is het model een simulatie op basis van corelaties over time of geeft het juist een bepaald moment weer?
Juist doen, joh. Informeer jezelf, wees niet content met halve antwoorden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ga ik nog even door met zeuren.
Oke, bedankt. Ik vind het allemaal wel interessant dat hersen gedoe.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja daar komt het wel ongeveer op neerHet zijn gebieden die coherent fluctueren (in de 0.01 - 0.1 Hz range) in de tijd.
[..]
Het is inderdaad een soort 3D film jaElke 2 seconde wordt een compete opname gemaakt van het hele brein. Met deze opnames kan je zuurstof verbruik, en dus indirect activiteit, meten. Dit is wat ze meten bij normale activatie experimenten. Iemand doet wat in de scanner, en bepaalde gebieden worden actiever. Ik doe echter resting state fMRI. De persoon ligt in het donker, en moet wakker blijven. Zie het als een soort van dagdromen
De gebieden in mijn plaatjes zijn dan gebieden die coherent fluctueren over de tijd. Ze gedragen zich ipc als bron.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Juist doen, joh. Informeer jezelf, wees niet content met halve antwoorden.Ik kan me niet voorstellen dat ATuin-hek dat stoort.
Graagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, bedankt. Ik vind het allemaal wel interessant dat hersen gedoe.
Er zijn me verslagen bekend waar scans met boeddhistische monniken -die zich tijdens de scans op mededogen e.d. richten/mediteren- iets speciaals lieten zien. Hoewel ik ben vergeten wat.
Het mooiste tot nu toe vond ik in een docu waar iemand naar zijn favoriete muziek luisterde oid. Ik geloof een stukje opera of iig een emotioneel stuk. Welke tijdspanne/resolutie is me onbekend maar de doorbloeding die onstond was -onverwacht- enorm. Alsof de hersenen een bad namen. Haha, bloedbad. Ben alleen vergeten hoe die docu heet. Als ik hem weer ontdek laat ik het wel weten.
Voorlopig is het nog lang niet zo ver. Des te meer reden om daar nu vast over na te denken, denk ik danquote:Een wat ongemakkelijk aspect met scans vind ik dan weer dat er proeven worden gedaan het te gebruiken als controversiele toegangscontrole en zelfs al wordt ingezet bij solicitatie. Dat doet allemaal iets te veel aan als een slavencontrole. En ookal is de kennis nog pril en gebrekkig uiteindelijk ook een inbreuk op privacy.
Geloof dat ik de naam gevonden heb.quote:
Maar weinig heb ik het idee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Over hersenen gesproken... Iemand Technocalypse al gezien?
Ah er moet weer een sneer naar mijn 'professie'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar weinig heb ik het idee.
A-tuinhek is dat alleen al verplicht van uit zijn 'professie'
nee niet naar je professie- je wast toch nog studerende?. meer dat je een dergelijke docu niet wil kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ah er moet weer een sneer naar mijn 'professie'
Jaja.. vanwaar dan de ' ' er omheen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee niet naar je professie- je wast toch nog studerende?. meer dat je een dergelijke docu niet wil kijken.
Dat geeft ie toch net aan? :pquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jaja.. vanwaar dan de ' ' er omheen?
Mjah, ik vond het vooral erg veel gespeculeer en extrapolatie met erg weinig onderbouwing. Tis mij niet echt duidelijk wat er nou zo bijzonder aan is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat geeft ie toch net aan? :p
Ik zit trouwens "TechnoCalyps - Part I - TransHuman" te kijken. Voor een deel is het een soort fragmentele collage van beelden en sprekers. Veel invalshoeken, verschillende noties van dingen als transhumanisme, neurologie, AI, nanotech en toekomst scenarios.
Voor de rest wordt het meer geleid door een reflectieve narrator. Die op dezelfde themas in gaat. Maar je al vragend wat meer bekend maakt met sommige termen en huidige experimenten.
Ik heb al een paar stukjes geskipped omdat: langdradig... maar ga het volgende deel ook zeker aanzetten.
Er worden helemaal geen conclusies getrokken. Het is eigenlijk gewoon een registratie van mensen die hun ideeen geven. Je moet het niet zien als iets anders.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mjah, ik vond het vooral erg veel gespeculeer en extrapolatie met erg weinig onderbouwing. Tis mij niet echt duidelijk wat er nou zo bijzonder aan is.
Moeilijk moeilijk, maar ik doe een gok. Jij?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:43 schreef Flammie het volgende:
[ afbeelding ]
Ok wie van BNW was dit?
El Matador?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:47 schreef Flammie het volgende:
Nee ik zit daar rechtsonder.. maar die complotter links daar gaat het om
----quote:[Nas Talking - Intro]
Here we are
here we are
Yeah
This one right here is for the people
[Hook] (Sample -MAMADOU & MARIAM, SABALI)
Sabali, Sabali, Sabali, yonkontê
Sabali, Sabali, Sabali, kiye
Ni kêra môgô
Sabali, Sabali, Sabali, yonkontê
Sabali, Sabali, Sabali, kagni
Ni kêra môgô
[Nas Talking]
Ay yo D. Lets go all the way on this one.
[Damian Marley - Verse 1]
Some of the smartest dummies
Cant read the language of Egyptian mummies
An a fly go a moon
And cant find food for the starving tummies
Pay no mind to the youths
Cause its not like the future depends on it
But save the animals in the zoo
Cause the chimpanzee dem a make big money
This is how the media pillages
On the TV the picture is
Savages in villages
And the scientist still cant explain the pyramids, huh
Evangelists making a living on the videos of ribs of the little kids
Stereotyping the image of the images
And this is what the image is
You buy a khaki pants
And all of a sudden you say a Indiana Jones
An a thief out gold and thief out the scrolls and even the buried bones
Some of the worst paparazzis Ive ever seen and I ever known
Put the worst on display so the world can see
And thats all they will ever show
So the ones in the west
Will never move east
And feel like they could be at home
Dem get tricked by the beast
But a where dem ago flee when the monster is fully grown?
Solomonic linage whe dem still cant defeat and them coulda never clone
My spiritual DNA that print in my soul and I will forever Own Lord
[Hook]
[Nas talking]
Yeah, Sabali. Thats patience. Thats what the old folks told me
Discovering the World before this World. A World buried in time.
Uncover with rhymes. It gets no realer.
[Damian Marley: Verse 2]
Huh, we born not knowing, are we born knowing all?
We growing wiser, are we just growing tall?
Can you read thoughts? can you read palms?
Huh, can you predict the future? can you see storms, coming?
The Earth was flat if you went too far you would fall off
Now the Earth is round if the shape change again everybody woulda start laugh
The average man cant prove of most of the things that he chooses to speak of
And still wont research and find out the root of the truth that you seek of
Scholars teach in Universities and claim that theyre smart and cunning
Tell them find a cure when we sneeze and thats when their nose start running
And the rich get stitched up, when we get cut
Man a heal dem broken bones in the bush with the wed mud
Can you read signs? can you read stars?
Can you make peace? can you fight war?
Can you milk cows, even though you drive cars? huh
Can you survive, Against All Odds, Now?
[Hook]
[Nas]
Its crazy when you feed people the truth you dont know how theyre gonna react. Youre scared of wrong doers, people that just ignorant, Youre scared of the truth, be patient for now.
[Nas: Verse 3]
Who wrote the Bible? Who wrote the Quran?
And was it a lightning storm
That gave birth to the Earth
And then dinosaurs were born? damn
Who made up words? who made up numbers?
And what kind of spell is mankind under?
Everything on the planet we preserve and can it
Microwaved it and try it
No matter what well survive it
Whats hue? whats man? whats human?
Anything along the land we consuming
Eatin, deletin, ruin
Trying to get paper
Gotta have land, gotta have acres
So I can sit back like Jack Nicholson
Watch n-ggas play the game like the lakers
In a world full of 52 fakers
Gypsies, seances, mystical prayers
You superstitious? throw salt over your shoulders
Make a wish for the day cuz
Like somebody got a doll of me
Stickin needles in my arteries
But I cant feel it
Sometimes its like pardon me, but I got a real big spirit
Im fearless. Im fearless
Dont you try and grab hold of my soul
Its like a military soldier since seven years old
I held real dead bodies in my arms
Felt their body turn cold, oh
Why we born in the first place
If this is how we gotta go?
Damn.
This goes to all the wisdom and knowledge seekers of the World. Sabali, Patience, yeah.
[End]
Dat zijn geen grappen meer. Voor het zelfde geld krijgt die gast een hartaanval ofzo, damn.quote:
Ja, fake.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:28 schreef ToT het volgende:
LOL @ denk ook fake!
Maar idd @ dat dat echt geen grap meer is. Hadden ze niet bij mij moeten flikken.
Ja.quote:
Yes. Yes, it is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
1 pot nat!Allemaal sprookjes, gebaseerd op macht!
Extreem vet!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:31 schreef ToT het volgende:
Geniaal!
http://www.telegraaf.nl/d(...)_uit_het_graf__.html
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef ToT het volgende:
Ik heb er nooit eentje gehad. Wij hadden thuis een Atari 800XL!
[ afbeelding ]
Haha, als die moeder spreekt gaat de kleine met z'n hoofd aan het schudden. Bijna meme potentie.quote:
Ik had een Atari 2600:quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef ToT het volgende:
Ik heb er nooit eentje gehad. Wij hadden thuis een Atari 800XL!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Amiga roeleert hard!4096 kleuren, 4-kanaals audio (of was het nou 8?) terwijl PC's nog EGA- en Adlib-kaartjes hadden!
________!
Een aantal games die op de Amiga dik geniaal waren, waren op de PC een bittere teleurstelling.
Alleen dat ellendige zwarte scherm met rode letters waar een rode kader omheen knipperde....de Software failure.....dat was écht een ramp! Vooral als je op disk 10 van een spel was!![]()
Cool!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://www.salon.com/news(...)sa_aliens/index.html
Kepler meet, in een klein gebied buiten ons zonnestelsel, meer dan 1200 mogelijke planeten, en meer dan 50 zijn leefbaar. De "goudlokje" planeten: niet te warm niet te koud.
Dus...
Ach so!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe ze hier geraken.. vanaf daar...
Een zwart gat worp.
Duss.
Hehe, nee het rijmt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe ze hier geraken.. vanaf daar...
Een zwart gat worp.
Duss.
Welke ui?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja wat staat er eigenlijk op je UI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet in een aantal opzichten aan mezelf denken, maar ik koos deze afbeelding eigenlijk gewoon omdat ik het heel mooi getekend vind en het geeft de 'geest' van het personage heel goed weer.
De laatste tijd valt me op dat iedereen me Grey noemt, ipv Gray. Ik mag dan af en toe anders overkomen dan de meeste mensen, maar ik ben geen alien!
Het is Gray mensen! GRAY!![]()
![]()
Hoe kun je sorteren op kleur?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Opslaan als, naam lezen, invoeren in Google Image, sorteren op kleur en voila!
Succes!quote:Op zondag 6 februari 2011 07:50 schreef ATuin-hek het volgende:
Oh, en even inspiratie opdoen voor straks:Tis weer wedstrijd tijd!
Nou, het is meer zoeken op kleur. Linksonderin bij Google Images kan je kleuren selecteren. Dan zijn de resultaten overwegend afbeeldingen met die kleur.quote:Op zondag 6 februari 2011 07:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe kun je sorteren op kleur?
Wel een leuke icon gevonden
[ afbeelding ]
Welke dansen dit keer Tuinhek?quote:Op zondag 6 februari 2011 07:50 schreef ATuin-hek het volgende:
Oh, en even inspiratie opdoen voor straks:Tis weer wedstrijd tijd!
Idiots, het grootste aandeel van je doelgroep de privacy schenden, dat sowieso uit paranoïde potentieel gevaarlijke hackers bestaat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:44 schreef ToT het volgende:
Sony eist gegevens alle YouTube bezoekers PS3-hack
Kansloos!
Tja en info bekijken over activiteiten die gebruiksvoorwaarden zouden schenden maken je nog geen crimineel. Sony wil met die gegevens zeker gericht kijken of die mensen hun console idd gehackt hebben, of zouden ze al die users gewoon al op zwart zetten en dat ze in de winkel (tegen betaling) mogen bewijzen dat ze het niet gehackt hebben?quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Idiots, het grootste aandeel van je doelgroep de privacy schenden, dat sowieso uit paranoïde potentieel gevaarlijke hackers bestaat.
Lekker Sony.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb toen ik the love police ontdekte alle filmpjes bekeken die er toen bestonden. Deze man doet het goed, eigenlijk de hele ploeg doet het geweldig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:06 schreef ToT het volgende:
The love police
Wel grappig dat marihuana gepromoot wordt, terwijl HIER gezegd wordt dat je er implants van krijgt!
Ja ik moet zeggen dat ik dit een strakke actie vind en hij weet alles ook goed achter elkaar op te noemen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik heb toen ik the love police ontdekte alle filmpjes bekeken die er toen bestonden. Deze man doet het goed, eigenlijk de hele ploeg doet het geweldig.
Welke daily show?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
Meh, daily show doet online plots voortaan aan censuur. :/
Niet dat het zulke fantastische show was maar de paar momenten dat het wel leuk was zullen we voortaan moeten missen. FUUUUU
Hehe, The(?) Daily Show.quote:
Ziet er wel geinig uit!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hehe, The(?) Daily Show.
*edit
en ja dat is een bagger clip...omdat ik dus die show niet meer kan linken
Anders dan voorheen kunnen mensen buiten Amerika de uitzendingen (en dus ook delen daarvan) niet meer online terugkijken zonder omwegen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ziet er wel geinig uit!Maar in wat voor opzicht wordt het nu gecensureerd dan?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Anders dan voorheen kunnen mensen buiten Amerika de uitzendingen (en dus ook delen daarvan) niet meer online terugkijken zonder omwegen.
Same here. Ik kan nog wel begrijpen waarom ze hebben gekozen voor die robotstem, maar niet dát ze ervoor gekozen hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zit trouwens TROM te kijken...wat een eindeloos gezeur. En het geluid is totaal bagger. Of om met H Teeuwen te spreken "Kut muziek".
Best een paar onderwerpen die mij aanspreken maar je kunt het gewoon geen docu meer noemen. Volgens mij zat een of andere tiener zich heel heel erg te vervelen.
Cool.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:28 schreef ToT het volgende:
Net zo wazig: http://www.dumpert.nl/med(...)erpetual_motion.html
Tis echt trouwensquote:
Ja hij had direct na zijn aanstelling ook al het vagevuur voor ongedoopte kinderen afgeschaft!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:18 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_vrij__.html?p=2,2
Dat is apart.. eindelijk na 2000 jaar..
Heel lief met een melodramatische ondertoon .. mooiquote:
Hij is vrij modern ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij had direct na zijn aanstelling ook al het vagevuur voor ongedoopte kinderen afgeschaft!
Het is een creepy uitziende ouwe rotmof met een wazig verleden, maar met deze dingen is hij wel goed bezig!
Yup, en na hem zou de vorige (die stiekem toch niet dood isquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is vrij modern ja.
Was er niet een theorie dat hij de laatste paus zou zijn
Geweldig boek vond ik het. Al weer een poosje geleden dat ik het gelezen heb.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:59 schreef Typisch het volgende:
Wat vinden jullie van dit boek?
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006537947/index.html
Ik vond hem wel redelijk tof om te lezen. Weer eens wat anders.
Poe hee dikke pil ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:59 schreef Typisch het volgende:
Wat vinden jullie van dit boek?
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006537947/index.html
Ik vond hem wel redelijk tof om te lezen. Weer eens wat anders.
Jep, zeker als je alles met een korrel zout neemt zijn zulke boeken prima vermaak.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Poe hee dikke pil ook
Lijkt mij erg gaaf om te lezen.. ben zelf ook liefhebber van Dan Brown , althans, De Da Vinci Code was echt heerlijk.
Maar echt he, hoe kom je op het idee om rotjes in bananen te stoppen en die in je gezicht te laten ontploffen ?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar echt he, hoe kom je op het idee om rotjes in bananen te stoppen en die in je gezicht te laten ontploffen ?![]()
En dan gebeurt er niksquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:45 schreef ToT het volgende:
Japan: Tsunami veroorzaakt door maan
19 Maart komt de volgende mega aardbeving en eventueel tsunami!Gaat een heel zware worden, deze keer!
Goeie vraag.. ik hou het niet bij. Dacht dat het vorig jaar al wel afgesloten was. En een chemisch goedje om een groot deel van de olie aan het zicht te onttrekken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:43 schreef Bastard het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met dat olielek in de zee![]()
Die zijn vorig jaar bevrijd?quote:En wat was het verhaal van de mijnwerkers in Chili
Verschuiving in welke zin?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:27 schreef ToT het volgende:
Tuinhek, is jou iets bekend over een verschuiving in het EEG-veld? Iets met de Schumann-resonantie die van 7.8 ineens skyhigh gaat? Schijnt ook iets met alfa-golven te maken te hebben?
Tja geen idee. Iets met een frequentie of zo die van 7.8 ineens omhoog schiet?quote:
Als ik op wiki kijk heeft die resonantie eigenlijk helemaal niets met het brein te maken, maar meer met atmosferische zaken. Geen idee hoe dat in zou moeten haken op een EEGquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja geen idee. Iets met een frequentie of zo die van 7.8 ineens omhoog schiet?
Degene van wie ik het gehoord heb is niet iemand die zo dingen uit de lucht grijpt, maar ik vind het wel een beetje een wazig verhaal.
Ja er werd gezegd dat de resonantie en "iets" met het menselijk brein en de EEG synchroon met elkaar liepen. De wetenschap zou dit weten, maar negeren. (Leek me al sterk.)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als ik op wiki kijk heeft die resonantie eigenlijk helemaal niets met het brein te maken, maar meer met atmosferische zaken. Geen idee hoe dat in zou moeten haken op een EEGZaken als alfa, beta, theta etc. zijn (naar mijn mening) meer superpositie verschijnselen dan op neuronaal niveau aanwezige signalen.
Nou zeg, ik begrijp de paniek ook niet hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er werd gezegd dat de resonantie en "iets" met het menselijk brein en de EEG synchroon met elkaar liepen. De wetenschap zou dit weten, maar negeren. (Leek me al sterk.)
Pfff wat anders: Twee derde vreest ramp kerncentrale Nederland
Stelletje paniekerige lutsers...
Ja stel dat wij hier ook zo'n extreme aardbeving en tsunami gaan krijgen....quote:Op zondag 27 maart 2011 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg, ik begrijp de paniek ook niet hoor.
Dat mensen zich zo op laten jutten he? Logisch nadenken of iets met kansenberekening is er niet meer bij.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja stel dat wij hier ook zo'n extreme aardbeving en tsunami gaan krijgen....Gebeurt zo hoor, kan elk moment toeslaan!
Chili betekent waarschijnlijk niks, maar de lek is wel een vrij ernstig verhaal, zie het filmpje over Corexit hier onderaan: Algemeen korte filmpjes thread.quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:43 schreef Bastard het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met dat olielek in de zeeEn wat was het verhaal van de mijnwerkers in Chili
Alle duistere aspecten van MRI \o/quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:19 schreef truepositive het volgende:
Ik zou graag weer suggesties van jullie willen voor een nieuw artikel
Ja, mooi onderwerp.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Alle duistere aspecten van MRI \o/
Ik moet wel zeggen dat sinds ik 2 jaar geleden in een MRI scanner ben gaan liggen, ik meer op BNW actief ben geworden..... kaaaching!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Alle duistere aspecten van MRI \o/
Ga er dan zometeen nog even in, want het is bladstil op BNWquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat sinds ik 2 jaar geleden in een MRI scanner ben gaan liggen, ik meer op BNW actief ben geworden..... kaaaching!
Er is in ieder geval genoeg te vinden over de gevaren van the secret, past wel binnen dat plaatjequote:Op vrijdag 1 april 2011 01:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
Nieuw artikel over de gevaren van positief denken.
Ja, ligt dat ook niet een beetje in de lijn van "what the bleeb"?quote:
Er was wel een topic over dit soort dingen door Yogi in tru of w&t.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Er is in ieder geval genoeg te vinden over de gevaren van the secret, past wel binnen dat plaatje
Is, dat jullie weten, hier overigens (bnw / tru of w&t) ergens een inhoudelijke discussie gevoerd over Bem's "feeling the future" die binnenkort (of pas geleden misschien al) in JPSP is verschenen?
http://dbem.ws/FeelingFuture.pdf
Radins experiment (dat met die lichamelijke reactie) is al een tijd geleden weerlegd als een artefact van de gebruikte onderzoeksmethode. Het veld is niet zozeer beladen als wel zo naar binnen toe gekeerd dat er weinig betrouwbaars uit komt (voor de gein eens lezen wat de mensen zeggen die uiteindelijk uit dit onderzoeksveld zijn gestapt). Nu is dat geen probleem zolang het kliekje alleen binnen zichzelf blijft. De reden waarom er nu ophef is, is omdat de nieuwe paper in een gerenomeerd tijdschrift wordt gepubliceerd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:15 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ligt dat ook niet een beetje in de lijn van "what the bleeb"?
Doen ze eerst net of een soort "Naive Realism" de huidige wetenschappelijke consensus zou zijn. Om er daarna een totaal gemystificeerde versie van iets wat op quantumfysica moet lijken tegenover te zetten.
Zie je ook bij andere zelfhulp boeken enz:
[..]
Er was wel een topic over dit soort dingen door Yogi in tru of w&t.
Daar kwam dit filmpje ook in voor:
Maar Rupert Sheldrake heeft nogal een aparte manier van dingen voorstellen. Dus daar vielen mensen dan weer lekker makkelijk overheen.
En het onderwerp is beladen met taboes. Ook daar een lezing over:
Verder heb ik van van zulke experimenten wel meer gehoord. Vooral de lichamelijke reactie op dingen die nog niet zijn gebeurd vind ik raar.
Dat vind ik ook het grote gevaar wat hierin schuil kan gaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Radins experiment (dat met die lichamelijke reactie) is al een tijd geleden weerlegd als een artefact van de gebruikte onderzoeksmethode. Het veld is niet zozeer beladen als wel zo naar binnen toe gekeerd dat er weinig betrouwbaars uit komt (voor de gein eens lezen wat de mensen zeggen die uiteindelijk uit dit onderzoeksveld zijn gestapt). Nu is dat geen probleem zolang het kliekje alleen binnen zichzelf blijft. De reden waarom er nu ophef is, is omdat de nieuwe paper in een gerenomeerd tijdschrift wordt gepubliceerd.
Ik zal eens gaan zoeken naar die thread.
Helemaal eens met je secret-analyse, maar vaak wordt het weggezet als ongevaarlijke gekkigheid. Ik ben er van overtuigd dat het wel meer dan dat is, de "filosofie" kweekt namelijk ook totale onverschilligheid en extreem grote verantwoordelijkheid. Baan kwijt? Ik ga je niet helpen, het is je eigen schuld had je maar positiever moeten denken. Kanker? nja waarom doneren, die mensen moeten gewoon positiever doen. etcetc
Ah, je hebt hem al gevonden zie ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Radins experiment (dat met die lichamelijke reactie) is al een tijd geleden weerlegd als een artefact van de gebruikte onderzoeksmethode. Het veld is niet zozeer beladen als wel zo naar binnen toe gekeerd dat er weinig betrouwbaars uit komt (voor de gein eens lezen wat de mensen zeggen die uiteindelijk uit dit onderzoeksveld zijn gestapt). Nu is dat geen probleem zolang het kliekje alleen binnen zichzelf blijft. De reden waarom er nu ophef is, is omdat de nieuwe paper in een gerenomeerd tijdschrift wordt gepubliceerd.
Ik zal eens gaan zoeken naar die thread.
Je kunt mensen moeilijk verbieden om iets onzinnigs te geloven of te schrijven, dat is nog gevaarlijker. Mensen moeten toch die ruimte hebben om hun eigen onzin en fouten maken.quote:Helemaal eens met je secret-analyse, maar vaak wordt het weggezet als ongevaarlijke gekkigheid. Ik ben er van overtuigd dat het wel meer dan dat is, de "filosofie" kweekt namelijk ook totale onverschilligheid en extreem grote verantwoordelijkheid. Baan kwijt? Ik ga je niet helpen, het is je eigen schuld had je maar positiever moeten denken. Kanker? nja waarom doneren, die mensen moeten gewoon positiever doen. etcetc
Probeer ik, maar ik kom maar niet van MSN af!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:06 schreef Bastard het volgende:
Genieten de bnw-ers ook van de lekkere zonneenergie?
Zon.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:06 schreef Bastard het volgende:
Genieten de bnw-ers ook van de lekkere zonneenergie?
Helemaal gemist, dank je wel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het grote gevaar wat hierin schuil kan gaan.
Hoi Oompa, leuk dat je er weer bent
Heel vetquote:
Dat links-leggen stukje is wel heel erg herkenbaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
Whehehehe.![]()
Daily show over het nieuws dat Glen Buk gaat stoppen.![]()
http://www.thedailyshow.c(...)-7-2011-jamie-oliver
En dat stukje daarna met Jamie Oliver is ook interessant.
Wat is een dwerg cory?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef ATuin-hek het volgende:
Er stond een leuke verrassing op mij te wachten vandaagHele berg eitjes van m'n laatste over gebleven dwerg cory, en de laatste jonge die ze bij de locale dierenwinkel nog hadden. In de planten, op het glas etc. Nu nog afwachten of er over een paar dagen wat uit gaat komen
quote:
Tenzij de eitjes door mamavis (of andere aanwezige vissen) worden opgegeten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, een mooi visje.
Hopelijk komen de eitjes uit en heb je er straks een paar vissen bij
Neeeeee, dat willen we nietquote:Op zondag 10 april 2011 12:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tenzij de eitjes door mamavis (of andere aanwezige vissen) worden opgegeten.
http://www.aqua-base.nl/aquabase.php?soort=Dwerg%20corydoras
Wordt nog een klus om ze te verven, zo onder water.quote:Op zondag 10 april 2011 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neeeeee, dat willen we nietZe wachten maar. Het is nog geen Pasen
Kán wel hoor, met lakquote:Op zondag 10 april 2011 13:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wordt nog een klus om ze te verven, zo onder water.
Zo op het oog zijn er nog geen eitjes opgegetenquote:Op zondag 10 april 2011 12:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tenzij de eitjes door mamavis (of andere aanwezige vissen) worden opgegeten.
http://www.aqua-base.nl/aquabase.php?soort=Dwerg%20corydoras
Dan is de kans dat daar vissen uitkomen een stuk groter.quote:Op zondag 10 april 2011 13:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo op het oog zijn er nog geen eitjes opgegetenHeb voor de zekerheid een blad waar er vrij veel aan hingen in een bakje gedaan wat in het aquarium drijft.
Mooie beestjes.quote:Nog een paar foto's van mijn nieuwe aanwinsten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de koning van de bak:
[ afbeelding ]
Die tweede heeft een soort snor, hoe heet dat visje?quote:Op zondag 10 april 2011 13:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo op het oog zijn er nog geen eitjes opgegetenHeb voor de zekerheid een blad waar er vrij veel aan hingen in een bakje gedaan wat in het aquarium drijft.
Nog een paar foto's van mijn nieuwe aanwinsten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de koning van de bak:
[ afbeelding ]
Aspidoras pauciradiatusquote:Op zondag 10 april 2011 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die tweede heeft een soort snor, hoe heet dat visje?
Fleurt de bak wel op, voorzover de eitjes zichtbaar zijn.quote:
Dacht even dat het een soort pantsermeervalletje was.quote:Op zondag 10 april 2011 13:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Aspidoras pauciradiatusSoort verwant van de corydoras familie. "False Cory" of "Sixray corydoras" op z'n engels. Voor zover ik weet is er geen nederlandse naam voor. En idd
Die hebben een soort snor tentakeltjes. Ze zoeken namelijk door het zand naar voedsel.
Geweldig he, die functionaliteit bij zo'n beestje. De natuur is toch wonderbaarlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 13:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Aspidoras pauciradiatusSoort verwant van de corydoras familie. "False Cory" of "Sixray corydoras" op z'n engels. Voor zover ik weet is er geen nederlandse naam voor. En idd
Die hebben een soort snor tentakeltjes. Ze zoeken namelijk door het zand naar voedsel.
Lijkt wel op een klein meervalletje idd, alleen niet zo'n brede bek he?quote:Op zondag 10 april 2011 13:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Fleurt de bak wel op, voorzover de eitjes zichtbaar zijn.
[..]
Dacht even dat het een soort pantsermeervalletje was.
Dat is het ookquote:Op zondag 10 april 2011 13:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Fleurt de bak wel op, voorzover de eitjes zichtbaar zijn.
[..]
Dacht even dat het een soort pantsermeervalletje was.
Garnalen zijn gaafquote:Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef Gray het volgende:
Wat toevallig, ben ook weer m'n bakkie aan het opstarten! Heb onlangs een meubel gekocht en moet het nu even opnieuw schoonmaken en voordraaien. Had vorig jaar net voor m'n verhuizing een ziekte/vergiftiging in de bak, waardoor vrijwel alles doodging binnen een week.Nu leeft alleen m'n allereerste plantje (ding is nu 6 jaar oud
) en m'n garnalen (niet dood te krijgen) nog, terwijl ik er al maanden niets meer mee gedaan heb.
Weet alleen nog niet welke visjes ik er nu in ga doen. Was cory's van plan met koe/tijger kleurtjes en misschien weer Betta Splendens, maar die alleen als het gezonde sterke varianten zijn. Ik zie wel. Wie weet dat ik tegen die tijd ook wel foto's plaats.
Die beestjes zijn echt baas van het aquarium, hah! Maar heb geen vuurtjes, 2 japonica en 2 aziatische waaierhandgarnalen. De japonica had ik eerst, maar dacht dat die overleden waren ergens, aangezien ik geen exoskeletten meer vond en ze maanden niet gezien had, terwijl ze altijd zo actief waren. Nog geen minuut nadat ik die andere twee geplaatst had, kwamen ze tevoorschijn.quote:Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Garnalen zijn gaafWat voorn soort heb je? Vuurtjes?
Kheb nog een complete bak met kast en toebehoren te koop staan voor jequote:Op maandag 11 april 2011 17:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een aquarium lijkt me ook best leuk, maar aan de andere kant ben ik bang dat het veel tijd gaat kosten.
Hier op kantoor hadden we een aantal jaar geleden triops in gedestilleerd water. Was ook best fun.
Maanvissen vind ik mooi. Heb niet zo snel een plaatje, maar dat vind ik van die sierlijke vissen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:50 schreef ToT het volgende:
De mooiste vissen die ik heb gehad waren plectostomussen en axolotls.
quote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maanvissen vind ik mooi. Heb niet zo snel een plaatje, maar dat vind ik van die sierlijke vissen.
Oh, die bedoel ik niet. Zal ik wel de verkeerde naam hebben. Ze zijn zwart en een beetje driehoekig . Nu ga ik zoeken want nu wil ik het weten ookquote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vind ze om eerlijk te zijn maar heel saai!
En het zijn nog agressieve beesten ook.
[ afbeelding ]
Plecostomus
[ afbeelding ]
(Maar dan in het zwart) Axolotls worden als vissen gezien omdat ze een tussenvorm tussen kieuwen en longen hebben. Feitelijk zijn het salamanders die hun hele leven in een embryonaal stadium leven en zich ook daarin voortplanten. Voeg je jodium aan het water toe, dan worden het volwaardige landsalamanders.
Bedankt voor het aanbod, maar ik skip nog even.quote:Op maandag 11 april 2011 17:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb nog een complete bak met kast en toebehoren te koop staan voor je
Niet allemaal hoor.. je hebt dr wel tussen zitten die dan de hele bak op stelten zetten maar dan moet je hem gewoon om gaan ruilen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vind ze om eerlijk te zijn maar heel saai!
En het zijn nog agressieve beesten ook.
Eens en eens!quote:Op maandag 11 april 2011 19:12 schreef Bastard het volgende:
Vind zelf de Discus heel mooi
[ afbeelding ]
En natuurlijk de Betta (japanse vechtvis)
[ afbeelding ]
Plecostomussen hebben altijd wel stippen, maar de grootte enzo verschilt per soort.quote:Op maandag 11 april 2011 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, en er zitten stippen op geloof ik, witte. Of is dat als ze ziek zijn?
Heb er helemaal geen verstand van. Weet alleen dat ik die vissen mooi vind. Die met zo'n neonstreepje ook. Tetra's, dát weet ik toevallig
Wat, die vliegtuigbouwer?quote:
Ja van 4 jaar terug ofzo.quote:
Whehe, daar had ik de topictitel losjes op gebaseerd.quote:
Mijn natuurkunde docente op de middelbare-school begon het jaar steevast met "het regenboog-sprookje: of te wel waarom de lucht blauw is"quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Whehe, daar had ik de topictitel losjes op gebaseerd.
Hier trouwens een wat langdradig lecture over de regenboog. Nederlands accent?
Kom je er toch achter dat je lang niet alles over regenbogen weet...zelfs simpele feiten.
Demolitionquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe het WTC echt is gevallen.
Bedankt, wel gemist.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef bl0emetjE het volgende:
Ook hier voor iedereen die het interessant vindt:
(...)
quote:Op zondag 24 april 2011 04:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bedankt, wel gemist.
Hier ToT: je hebt een fan ( 3:10 )
Hoop dat het niet een té warme bedoening is, en dat jullie goed gaan natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2011 08:38 schreef ATuin-hek het volgende:
Toch wel vreemd :p wedstrijd dansen op maandag
Thx, was idd erg warm maar ging erg goedquote:Op maandag 25 april 2011 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop dat het niet een té warme bedoening is, en dat jullie goed gaan natuurlijk
Yeahquote:Op maandag 25 april 2011 15:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Thx, was idd erg warm maar ging erg goed
Nog net geen punten, maar wel weer beter dan de vorige keer
Ik niet, maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die er nu heel erg last van hebben. Over mijn auto ligt een laag stuifmeel...quote:Op maandag 25 april 2011 19:38 schreef Bastard het volgende:
Zijn hier ook mensen met hooikoorts
Heb zelf nergens last van hoor, maar iedereen lijkt het te hebben.. zou bijna denken aan een complot
Ja bij mij ook, niet te zuinig.. .en een enorm veel insectenleed op mijn voorruit!quote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die er nu heel erg last van hebben. Over mijn auto ligt een laag stuifmeel...
Wat een held. Zeker bang alsnog voor het hekje te moeten komen?quote:Een van de acht geïnterviewden verleent pas toestemming voor gebruik van de beelden na zijn overlijden.
Vermoedelijk ja.. schaamt zich misschien niet voor zijn daden zoals zijn collega's dat ook niet doen maar wil er geen verantwoording voor dragen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat een held. Zeker bang alsnog voor het hekje te moeten komen?
Verder best intereSSant.
Als er nou nog een briefje in zat met de tekst mispoes! of iets dergelijks, okee, maar helemaal leeg...quote:Op donderdag 28 april 2011 08:26 schreef Bastard het volgende:
http://www.gva.be/nieuws/(...)bus-zowaar-leeg.aspx
Leeg? Als in.. er zat geen zwarte doos in het vliegtuig dat opsteeg of.. ze hebben de inhoud gehoord en dachten.. we kunnen beter vertellen dat de doos leeg is?
Maar dan op zn Frans dan Miss Kittyquote:Op donderdag 28 april 2011 08:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als er nou nog een briefje in zat met de tekst mispoes! of iets dergelijks, okee, maar helemaal leeg...
Google Tanslate gebruikt? Mispoes geeft niets, maar mis poes...quote:Op donderdag 28 april 2011 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dan op zn Frans dan Miss Kitty
Eerste hit!quote:Op donderdag 28 april 2011 09:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Google Tanslate gebruikt? Mispoes geeft niets, maar mis poes...
En hoe is het met de vissen, zijn de jonkies allemaal nog in leven?quote:Op maandag 25 april 2011 15:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Thx, was idd erg warm maar ging erg goed
Nog net geen punten, maar wel weer beter dan de vorige keer
Lijkt wel een tuinbeeldje.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal een duidelijkere foto neerzetten, alleen zit er dan geen con-of chemtrail bij![]()
[ afbeelding ]
Ja he, zo mooi.quote:
Ik heb er ook geen verstand van, heb alles opgezocht op google. Weet nu dat ze ongeveer 17 dagen zitten te broeden en dat ze afwisselen omdat de ene duif een witte rand om haar/zijn nek heeft. De ander heeft dat niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef Ketamier het volgende:
Wat lief dat ze afwisselen haha. Wist ik niet. Geen verstand van duiven verder.De ander gaat ondertussen voedsel zoeken? In de buurt?
Mooi stukje tuin wat ik zo kan zien btw.
Goed idee. Alleen ik kan het niet doen, heb 0,0 verstand van voetbal. Kun je het zelf niet? Of doe anders een oproep op de FB. Lukt vast welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:01 schreef Typisch het volgende:
Ik weet niet of iemand het voetbal op Nederland 3 aan het kijken is.. Maar dit is echt wel BNW stuff aan het worden daar, de FIFA. Tijdje terug al gevraagd, heeft iemand zin en kennis om een topic over de FIFA/UEFA corruptie te maken?
Ik heb redelijk verstand van voetbal (zelfs een seizoenkaart bij Feyenoordquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed idee. Alleen ik kan het niet doen, heb 0,0 verstand van voetbal. Kun je het zelf niet? Of doe anders een oproep op de FB. Lukt vast wel
Ach, soms kan er zelfs met een niet zo indrukwekkende OP een goed topic ontstaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb redelijk verstand van voetbal (zelfs een seizoenkaart bij Feyenoord![]()
, shame on me ), maar niet van het vieze spelletje wat er achter lijkt te worden gespeeld. Kan wel wat googlen en dubieuze dingen aanhalen, maar dat is niet echt voer voor een krachtige openingspost, wat bij elkaar geraapte zooi.
Zal eens kijken, binnenkort.. Denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, soms kan er zelfs met een niet zo indrukwekkende OP een goed topic ontstaan.
Dus waarom probeer je het niet gewoon? Je bent Feyenoorder, dus weet van aanpakken (korte mouwen he)
Gewoon doen!!
Maar hoe gaat het nu met je garnalen/visjes?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:38 schreef ATuin-hek het volgende:
BRIAN!......SKATE!......BRIAN!.....FIGHT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |