abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:33:44 #201
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90532200
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:07 schreef miss_sly het volgende:
mrien gefeliciteerd *O* mooie naam, past ook echt leuk bij die van zijn zusje O+
Geniet, heelrijk weer zo'n bundeltje!
mooie vertyping :)
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:34:23 #202
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90532238
Niet stressen popples, is niet goed voor de baby }:|
.... met gevoel voor drama....
pi_90533411
*O* Mrien *O* dat is snel gegaan!
Gefeliciteerd, en ook MrienMan en Lotte met jullie prachtige zoon en broertje! O+
pi_90533583
Hahaha popples, dat zullen wij tzt ook wel te horen krijgen ja, of uberhaupt, dat mensen denken dat je voor een derde gaat omdat je niet tevreden bent met 2 meiden.
B. krijgt het in elk geval nu al wel eens te horen zo van oh nouja, dan maar een derde hè. Wel met een dikke knipoog hoor, heus niet gemeend allemaal, maar toch haha.

Mèn, ik ben er ein-de-lijk achter waar mn douchegel nou naar ruikt :D t is een combi van pecto's en strepsils! Straks maar even een zak pecto's halen voor ik mn douchegel leeg eet :') voor de nieuwsgierigen, rituals hammam secret :9 :Y)

Volgens mij is mn puppeke aan het indalen geslagen ofzo. Mn buik had vanmorgen ineens weer redelijk normale proporties voor de termijn. Fijn! Ik vroeg me al af waar het zou eindigen :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90533804
*O* Gefeliciteerd Mrien!!! *O* Fijn dat het allemaal goed gegaan is!

En Huup, lekker he, die hammam secrets!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_90533829
Mrien gefeliciteerd *O*
En idd met recht een snelle Jelle zeg! Echt super zo'n bevalling!
Geniet er met zijn viertjes maar lekker van :*
pi_90533839
Mrien, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! *O*
Fijn dat alles zo voorspoedig ging!
Geniet van een hopelijk heerlijke kraamtijd. O+

Ha Huup, fijn! Kun je weer wat beter ademhalen. :s)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90533932
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:15 schreef tessie het volgende:
*O* Gefeliciteerd Mrien!!! *O* Fijn dat het allemaal goed gegaan is!

En Huup, lekker he, die hammam secrets!
ja, om op te vreten :+ :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90533963
Ik heb badspul van Rituals gekregen dat naar groene thee ruikt. En iets van Lush met cacao. Hoe bedenken ze het.

Gelukkig heb ik paaseitjes kersteitjes (volgens mijn lief) in huis.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90533984
mrien gefeliciteerd met je knul en wat een gave naam ;) geniet er van!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90534026
Oh, ik heb op het laatste moment bedacht dat we toch iets van een commode moeten improviseren hier. Overdag kunnen we wel gewoon op ons bed verschonen, maar ik zie even niet zo goed hoe dat 's nachts moet. Het is de bedoeling dat ik zoveel mogelijk de nachtelijke activiteiten voor mijn rekening neem omdat mijn lief werkt, dus ik wil hem er zo weinig mogelijk bij storen.

Iemand suggesties?
  dinsdag 28 december 2010 @ 13:26:45 #212
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90534186
Mrien !!! *O* Proficiat met J e l l e... En nu genietend het nieuwe jaar in....

claudia, even zo geen idee
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90535388
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:21 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik heb op het laatste moment bedacht dat we toch iets van een commode moeten improviseren hier. Overdag kunnen we wel gewoon op ons bed verschonen, maar ik zie even niet zo goed hoe dat 's nachts moet. Het is de bedoeling dat ik zoveel mogelijk de nachtelijke activiteiten voor mijn rekening neem omdat mijn lief werkt, dus ik wil hem er zo weinig mogelijk bij storen.

Iemand suggesties?
Waar ga je dan voeden enzo? Ga je de co-sleeper weer gebruiken de eerste weken/maanden? In dat geval zou ik in het bedje verschonen en een heel klein lampje aan het bedje maken, zo'n stopcontactlampje zeg maar, daar wordt hij toch neit wakker van of wel?

En anders is misschien zo'n opklapcommode wat in de badkamer?

Wij hebben een heel klein tafeltje in de woonkamer staan dat we gebruiken. Ik geloof dat hij Ingo heet van Ikea, omdat ik te lam ben om overdag steeds naar boven te lopen enzo :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90535580
Ik heb in de woonkamer gewoon een verschoonkussen onder de bank liggen met een gevulde luiertas erbij. Ik verschoon R altijd op de grond of op de bank. Hop, ding op z'n plek, tas erbij, klaar is kees. Op die manier kun je verschonen waar je wilt toch?
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 14:07:26 #215
43556 miss_dynastie
pi_90535854
Van harte Mrien *O*
pi_90535884
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb in de woonkamer gewoon een verschoonkussen onder de bank liggen met een gevulde luiertas erbij. Ik verschoon R altijd op de grond of op de bank. Hop, ding op z'n plek, tas erbij, klaar is kees. Op die manier kun je verschonen waar je wilt toch?
True, ik wilde geen losliggend verschoonkussen hebben, hij past hier niet onder de bank, én we hadden de ruimte voor zo'n tafeltje dus waarom niet. Ik vind het wel prettig, al mn troepjes, luiers, hydrofielen enzo voor na het douchen liggen allemaal daar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:20:13 #217
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90536482
@Claudia

Ik zou in dat geval voor zoiets gaan http://link.marktplaats.nl/402879724 mocht je echt een plek willen hebben om te verschonen.
pi_90536869
Mrien, wat fijn zo'n vlotte en voorspoedige bevalling! Je hebt het er lekker opzitten nu! Gefeliciteerd met Jelle! Super naam!! Veel geluk met z'n 4tjes! O+ *O* O+
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_90540846
Mrien gefeliciteerd met jullie zoon. En wat een snelle bevalling zeg. Kan ik daar ook voor tekenen?

Wij hebben vandaag de babykamer gekocht en ook een wiegje.
Vanmorgen waren we bij de praxis en daar zag ik een leuke disney lamp. Normaal 32,99 en nu 7,50 en omdat het voor 10:00 was ging er nog eens 15%af. Dat vond ik best wel een koopje eigenlijk.
pi_90541137
Ik vermoed dat ik er heel chagrijnig van word als ik 's nachts capriolen uit moet halen om Ivans zusje te verschonen. Ik denk dat we toch maar iets kleins in de slaapkamer gaan zetten. Ik had mijn oog ookal op de Sniglar laten vallen; nieuw is 'ie 25 euro en tweedehands kan ik misschien nog wel een geverfd exemplaar vinden. Als we gaan verhuizen hebben we toch twee commodes nodig - Ivan is dan vermoedelijk nog niet zindelijk - dus weggegooid geld is het niet.

Huup, ik zit nog steeds te twijfelen tussen wieg en cosleeper. Het voordeel van de wieg is flexibiliteit: het is een reiswieg dus we kunnen haar bijvoorbeeld vroeg in de avond erin leggen op een andere plek dan de slaapkamer zodat ik rustig kan slapen. Als vriendlief dan naar bed wil hoeft hij alleen het mandje op de standaard in de slaapkamer te zetten. Maarja, een cosleeper is weer ideaal als de baby vaak wil drinken of niet gauw in slaap valt na een voeding. Ik wil de beslissing af laten hangen van het temperament en gedrag van de baby.

Dat is dus eigenlijk het 'probleem': ik wil alles goed geregeld hebben, maar ik wil ook flexibel zijn en t.z.t. nog alle kanten op kunnen. :+
pi_90541199
Mrien van harte *G* en wat een snelle bevalling
hopelijk zijn jullie inmiddels thuis en lekker aan het genieten!

en BJ ik heb jou helemaal nog niet gefeliciteerd met je zwangerschap dus bij deze :*
pi_90542780
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 08:47 schreef mrien het volgende:
*O*
Vannacht om 1:45 is na een snelle en voorspoedige bevalling onze zoon J E L L E geboren!!!!
Hij weegt 4380 gram en drinkt al erg goed aan de borst!
Wij zijn nu nog in het ziekenhuis maar hopen zo naar huis te mogen :)
Mrien en Sander, gefeliciteerd met jullie zoon!
En natuurlijk ook aan de trotse opa en oma ;)
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:00:07 #223
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_90542966
Mrien, jullie tweede kindje is er! Gefeliciteerd en geniet van een fijne kraamtijd!!

Beessie-Jen, jij was dus de showkloon, gefeliciteerd met je zwangerschap! *O*

Ik heb vandaag de baby gevoeld, nu al! O+ Ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik de vorige keer beweging gevoeld heb, maar niet zo vroeg in elk geval. *O*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:13:18 #224
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90543532
@Claudia
Ik heb een ledikantje op het eigen kamertje en vaste wieg op onze slaapkamer, en dan ook nog zo'n draagmandje los voor overdag in de box (lekker knus en beschermd) en idd, ook omdat het handig is om zo op te pakken en met kindje en al te verplaatsen. Als de wieg te klein is, hebben we nog een extra bedje met zijkant die omlaag kan, die ik dan nog als co-sleeper kan gaan gebruiken. Wij kijken ook tzt of we dat na een paar maandjes wieg nog willen, van ons mag het, maar sommige kindjes slapen dan lekkerder op hun eigen kamer.

Ook lijkt me dat reismandje handig om de eerste twee/drie maanden mee te nemen op bezoekjes her en der. Aangezien het zomer is, zullen we dat wel doen zo nu en dan. En dan is de draagwieg vd kinderwagen best zwaar en onhandig.

Ze hebben ook bij Ikea de opvolger van die Sniglar, die is wat duurder, maar wel ook veel steviger en mooier, als je hem wil blijven gebruiken straks in t nieuwe huis is dat wellicht dan nog een betere optie. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70167218
pi_90544039
Mrien, man en grote zus: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!
pi_90544412
Mrien!! Wowwww! Jullie grote kleine manneke is er, zomaar ineens lijkt wel zo langs de zijlijn! Wat fijn dat alles zo snel en voorspoedig is gegaan! Heel veel geluk, liefde en vooral plezier voortaan met zn 4tjes! *O*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_90544522
Popples was een kloon! Wat leuk!! Gefeliciteerd! Wat spannend weer!
En PM, wat heerlijk dat je t kindje al begint te voelen O+

Ohhh en Claudia...je staat bovenaan!! O+ Heel echt nu!!

Ohhhh mènn, ik voel me alsof ik 3 dagen wijdbeens op een te groot peerd heb gezeten, heb zo uit t niets ineens last van mn bekken en das eigenlijk niet de bedoeling -O- Ik ken t ook helemaal niet van mijn zwangerschap bij Lena, dus ik moet even leren hoe ik pas op de plaats kan maken geloof ik...

[ Bericht 11% gewijzigd door Poppedein op 28-12-2010 17:51:37 ]
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:06:20 #228
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_90545670
Oei, even rustig aan dus Poppedein!

Popples ook zwanger begrijp ik, dat had ik gemist. Gefeliciteerd!! *O*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_90546432
Mrien, gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:42:00 #230
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_90547238
Van harte Mrien!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_90547997
Ik kwam trouwens een berichtje tegen dat de verloskundige opleiding in Groningen ook proefpersonen zocht voor een echo, maar het precieze weet ik er ook niet van. Misschien iets voor de zwangeren in die omgeving?
pi_90548931
Poppedein effe rustig doen en misschien wat tips halen bij een fysio?
Claudia, ik ben niet thuis vandaag, dus kan niet kijken wat ik nog naast de pethedine gehad heb, maar ik vermoed een slaapmiddel ja.
pi_90549903
poppedein goed op jezelf passen hoor en echt goed naar je lichaam luisteren.

pm wat speciaal zo voor het eerst voelen. O+

claudia heb je een bad? ik ga geen commode aanschaffen omdat het niet in het kamertje past.
wij gaan zo een aankleedkussen ding weer aanschaffen die kun je op bad klikken en voor het badje hebben we ook al een frame. ik vond dat de vorige keer ook veel handiger.

zo stress was even nodig. maar het kinderfeestje is weer voorbij de lading afwas is voor morgenvroeg. heb nu veel te veel pijn. mijn bekken auw

[ Bericht 13% gewijzigd door Popples op 28-12-2010 20:14:21 ]
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 20:26:52 #234
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_90552167
Gefeliciteerd Mrien, Mr Mrien en Ms Mrien! *O*
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_90552321
Mrien, meneer Mrien en Lotte, van harte met jullie zoon en broertje! Dat is vlot gegaan!!!
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 20:31:55 #236
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_90552423
En Popples wordt weer Ploppels :D Wat leuk!
ik doe niet meer niet mee, helaas ;)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:34:53 #237
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90552603
Claudia, ik heb de avond voor de geboorte van Bram ook een pethidineprik en een slaapmiddeltje gehad, dit ivm met al 24 uur weeën en nog maar 2 cm ontsluiting. Ik heb er een paar uur heerlijk op kunnen slapen en toen het weer losbarstte bleek ik ook al 6 cm ontsluiting te hebben. Het heeft voor mij geen gevolgen gehad voor de borstvoeding.
pi_90553355
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef Popples het volgende:

claudia heb je een bad? ik ga geen commode aanschaffen omdat het niet in het kamertje past.
wij gaan zo een aankleedkussen ding weer aanschaffen die kun je op bad klikken en voor het badje hebben we ook al een frame. ik vond dat de vorige keer ook veel handiger.
Dat klinkt interessant. Wat is dat voor ding?
pi_90554059
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat klinkt interessant. Wat is dat voor ding?
ik zal eens zoeken zag net wel een badstandaard voor op het bad
mama van 3 kids!
pi_90554487
En echt mooi is ie niet, maar misschien dat je anders nog dit opklapgeval van de ikea ergens op een muur in de hal of badkamer oid kwijt zou kunnen?
pi_90554836
http://link.marktplaats.nl/397078869 dit is het aankleed kussen voor op het bad.
maar ik had geen goede foto, dus dan maar een linkje gejat.

macka dank je wel jammer dat je niet mee doet.
mama van 3 kids!
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:37:37 #242
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90555594
Mrien: gefeliciteerd met J E L L E :D

Even een egopost. Ik ben een virusmagneet, weet het zeker }:|
Vandaag weer met griep thuisgebleven, verkouden, hoesten en verhoging/koorts

En Poppedein: ik heb sinds zondag ook last van mijn heupen, als het volgende week niet over is vraag ik mijn verloskundige om raad.
Kan namelijk ook komen door een stressvolle autorit die ik zaterdag heb gehad.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:23:44 #243
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90558058
mrien, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O*

ooh, en dan lees ik en passant dat Popples er een jongetje kindje bij krijgt ;)
Gefeliciteerd hoor!
pi_90560998
tankgirl dan kunnen we elkaar de hand schudden. Ik heb voor vrijdag een afspraak bij de huisarts, ben het hoesten nu wel beu. Bovendien moet ik er telkens van kokhalzen waardoor ik weer minder probeer te hoesten en het per saldo alleen maar erger wordt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 december 2010 @ 23:23:35 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90561744
een van m'n oudste nichtjes was hier vanavond nog even voor de verjaardag van jan, en vond mijn buik zo mooi. Alle zwangerschapskilo's (die ik niet heb ... ik weeg nog steeds maar 61,4 kilo, voor de zwangerschap ± 55 kilo ofzo) zijn geconcentreerd op mijn buik. Zelfs aan mijn voorgevel is niet te zien dat ik zwanger ben. Er komt wel melk uit, maar ze zijn niet zichtbaar gegroeid.

Op dit moment is m'n buik best wel strak gespannen, niet de baarmoeder, maar m'n huid. Heb natuurlijk veel te veel gedaan afgelopen dag(en). Hopelijk kan ik de 31e wel lekker in bad bij m'n schoonvader, dat ging 1e kerstdag niet door ivm de ijzel waardoor we eerder weg moesten ivm de gladheid.

Overigens is twee broodjes shoarma op een vrijwel nuchtere maag (paar koppen koffie, wat sinas, één saucijzenbroodje + een stuk taart) niet aan te raden als je niet misselijk wil worden :{

Ik ga zo naar bed, ben uitgeput en wil alleen nog maar slapen :Z
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:34:10 #246
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_90562325
DJMO, is je baby misselijk? Of jijzelf? :')
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_90572010
morgen!
Wij gaan zo maar eens babyshoppen! Eindelijk wat knuffeltjes enzo scoren voor drieka. Wandelschoenen aan om het pak sneeuw hier te trotseren en gaan met die banaan.
Claudia, wanneer moet je op controle?
  woensdag 29 december 2010 @ 10:32:28 #248
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_90572723
Hier ook weer oke bevonden door de vk.
Kleine ligt mooi ingedaald cvast!
dus mochten mijn vliezen nu breken hoef ik niet te blijven lopen.
Verder doen voorweeen altijd wel iets volgens haar. Hoef ik er niet vanuit te gaan dat ik deze keer over tijd ga lopen.
En voor de rest is het een kwestie van uitzingen en toegeven aan alles.
nog maar even lalalalala
pi_90572750
Ik ben net op controle geweest. Ik mag over 2 weken terugkomen, op de uitgerekende datum. De boodschap luidt 'het hoort erbij' en ik moet maar leuke dingen blijven ondernemen om de tijd door te komen en overdag een uurtje op de bank gaan liggen.

Ik begrijp het beleid wel, maar hoewel de verloskundige probeerde begrip te tonen vond ik niet dat ze met me meedacht of probeerde me erdoorheen te loodsen.
pi_90572944
Claudia, wat rot dat de verloskundige je niet op kon beuren door mee te denken -O- Wilde ze ook niet kijken of ze je al kon strippen?
Ik hoop voor je dat de bevalling niet nog 2 weken op zich laat wachten :*

Ik80 wat fijn dat de baby zo mooi ingedaald en vast ligt!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')