mooie vertypingquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:07 schreef miss_sly het volgende:
mrien gefeliciteerdmooie naam, past ook echt leuk bij die van zijn zusje
Geniet, heelrijk weer zo'n bundeltje!
ja, om op te vretenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:15 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Mrien!!!
Fijn dat het allemaal goed gegaan is!
En Huup, lekker he, die hammam secrets!
Waar ga je dan voeden enzo? Ga je de co-sleeper weer gebruiken de eerste weken/maanden? In dat geval zou ik in het bedje verschonen en een heel klein lampje aan het bedje maken, zo'n stopcontactlampje zeg maar, daar wordt hij toch neit wakker van of wel?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:21 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik heb op het laatste moment bedacht dat we toch iets van een commode moeten improviseren hier. Overdag kunnen we wel gewoon op ons bed verschonen, maar ik zie even niet zo goed hoe dat 's nachts moet. Het is de bedoeling dat ik zoveel mogelijk de nachtelijke activiteiten voor mijn rekening neem omdat mijn lief werkt, dus ik wil hem er zo weinig mogelijk bij storen.
Iemand suggesties?
True, ik wilde geen losliggend verschoonkussen hebben, hij past hier niet onder de bank, én we hadden de ruimte voor zo'n tafeltje dus waarom niet. Ik vind het wel prettig, al mn troepjes, luiers, hydrofielen enzo voor na het douchen liggen allemaal daar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb in de woonkamer gewoon een verschoonkussen onder de bank liggen met een gevulde luiertas erbij. Ik verschoon R altijd op de grond of op de bank. Hop, ding op z'n plek, tas erbij, klaar is kees. Op die manier kun je verschonen waar je wilt toch?
Mrien en Sander, gefeliciteerd met jullie zoon!quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:47 schreef mrien het volgende:
Vannacht om 1:45 is na een snelle en voorspoedige bevalling onze zoon J E L L E geboren!!!!
Hij weegt 4380 gram en drinkt al erg goed aan de borst!
Wij zijn nu nog in het ziekenhuis maar hopen zo naar huis te mogen
Dat klinkt interessant. Wat is dat voor ding?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef Popples het volgende:
claudia heb je een bad? ik ga geen commode aanschaffen omdat het niet in het kamertje past.
wij gaan zo een aankleedkussen ding weer aanschaffen die kun je op bad klikken en voor het badje hebben we ook al een frame. ik vond dat de vorige keer ook veel handiger.
ik zal eens zoeken zag net wel een badstandaard voor op het badquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat klinkt interessant. Wat is dat voor ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |