abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 december 2010 @ 10:14:29 #1
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90425460
Het vorige topic: Zwangerschap en geboorte deel 721

2011

Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
12 januari 2011: Sugarsnap
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll (jongentje)

Februari:
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
18 februari 2011: Hassanjassan
22 februari 2011: Chooselife

Maart:
04 maart 2011: stengeltje (jongetje)
12 maart 2011: DJMO (jongetje)
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje (meisje)
06 april 2011: Nienna (meisje)
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally (meisje)

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor ***
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa)
14 juni 2011: Danielle_
19 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: rotsje
13 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa

Augustus:
07 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
08 augustus 2011: PurpleDaisy
19 augustus 2011: Hilliebillie
24 augustus 2011: Linda2205
25 augustus 2011: BeessieJen
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 28-12-2010 11:34:15 ]
  zaterdag 25 december 2010 @ 10:17:10 #2
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90425477
Fijne Kerst allemaal! De laatste met z'n 2tjes,3tjes of 4tjes voor iedereen hier :*
  zaterdag 25 december 2010 @ 10:49:19 #3
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90425840
Iedereen fijne dagen!
pi_90426711
Fijne dagen allemaal!

De pijn wordt hier een klein beetje minder, maar het gaat me veel te langzaam.
Vandaag naar mijn schoonouders toe en door de pijn eigenlijk niet zo veel zin. Maargoed, pijn doet het thuis ook dus dat maakt geen verschil natuurlijk. Net weer 2 paracetamolletje genomen en zometeen een warme douche, dat zal vast wel een beetje helpen.
pi_90426862
Fijne feestdagen allen! :*.
pi_90426981
quote:
Voelde mij gelijk een paard ofzo hahaha.
_O-

Fijne Kerst allemaal!

En bedankt voor de reacties. Tuurlijk weet ik ook heel goed dat hele volksstammen het kunnen en dat je een bepaald soort oerdrift meekrijgt. Maar mijn verstand verloor het gisteren (en nu nog wel maar minder) van mijn gevoel en dat is niet prettig.
  zaterdag 25 december 2010 @ 11:58:38 #7
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90426984
Fijne feestdagen allemaal!!!!!! En volgend jaar mogen we weer allemaal carpaccio, bavarois en wijn hebben!

Oh en Danic, ik herken je angst opeens wel hoor. Ik was er van overtuigd dat ik het niet zou kunnen van te voren, maar de weeën vielen mij reuze mee (en ik heb 22 uur weeën gehad waarvan het grootste deel beenweeën, dus ik heb er iets van mogen proeven). Helaas is het uiteindelijk een ks geworden, maar nu wil ik koste wat kost op de natuurlijke manier bevallen.
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_90427490
allemaal hele prettige feestdagen gewenst!!!

mijn 1e echte (ochtend)misselijkheid is weer een feit... :r
*flashbacks*
haha ik ben dus echt echt echt zwanger :o

@danic; het komt echt goed hoor... :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90427651
Ja nu kun je er nog om lachen ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_90427712
oohh Vanyel; i know; bij Evie ben ik tot een week of 14 echt elke dag kotsberoerd geweest... gelukkig werd het daarna wel beter..
maar helaas dus wel enige ervaring met misselijkheid.
:{
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 25 december 2010 @ 12:35:31 #11
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90427987
Fijne kerstdagen allemaal! :*
pi_90430572
Danic, je angst is volstrekt begrijpelijk. Weet je wat het is, niemand kan hier kan iets zeggen om je gerust te stellen want jouw bevalling zal je eigen, unieke ervaring zijn. Ik vond de weeen helemaal niet meevallen of goed te doen, maarja, dat was mijn bevalling. Hoe zwaar en pijnlijk ik het ook vond, ik kijk er met een goed gevoel op terug omdat ik fijne begeleiding heb gehad en omdat het niet alleen de pijnlijkste maar ook de meest bijzondere dagen uit mijn leven zijn geweest. Daarom kijk ik nu zelfs naar de bevalling uit. Rationeel weet ik dat het zwaar zal zijn, maar gevoelsmatig ben ik er juist van doordrongen dat de bevalling zowel het einde als het begin van een tijdperk inluidt en daar wil ik van genieten, op een bepaalde manier. Dat laatste gun ik je heel erg!

BJ, ik heb echt met je te doen. Je werk is zwaar, de combinatie met een kleintje is heel zwaar en nu heb je ook nog last van misselijkheid. :* Wanneer ga je ook alweer stoppen met de nachtdiensten?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90431342
BJ ik hoop voor je dat de misselijkheid stopt.
Ik kijk ook wel tegen de bevalling op hoor. Ik heb er afgelopen nacht over gedroomd en het ging heel vlot.
  zaterdag 25 december 2010 @ 15:07:56 #14
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90432557
Hier iemand die ook best wel weer op ziet naar de bevalling. En dan niet zozeer het bevallen zelf, dat overkwam mij de vorige keer gewoon en dat wil ik nu ook wel weer. Maar vooral de nasleep. Ik was heel snel al weer thuis (Bram is om 12.17 geboren en ik was om 14.30 weer thuis), voelde me heel goed en heb veel te snel weer vanalles gedaan. Daarbij heb ik een knip gehad die ontzettend is gaan ontsteken en daar heb ik dan ook nog ong 4 weken last van gehad.
Maar waar ik wel naar uitkijk is dat kleine wezentje dat weer totaal afhankelijk is van mij. Dat kleine, knuffelige warme kindje...
pi_90437337
Zo, het kerstdiner en de 1e kerstdag tot nu toe overleefd ;) de telefoontjes (bij schoonmoeder) en berichtjes via hyves enzo beginnen nu al te komen. En..is er al nieuws ;) nee dus :D

Ik "moest" van mn "stiefouders" wachten tot 27 dec want dan zijn hun terug van vakantie, daar luister ik dan maar naar toch ;)

De bevalling..tja de vorige is me echt heel erg meegevallen, ik hoop dat het nu weer zo voorspoedig zal gaan!
pi_90438587
hahaha ja Mrien je zult wel gek worden van alle mensen die zeker denken te weten dat je met kerst gaat bevallen :D nou heb je qua datum ook wel goed gemikt :P

Ik zie ook niet op tegen de bevalling, kijk er eerder naar uit. Niet zozeer de bevalling an sich :') dat deed best zeer :P maar dat allesoverheersende gevoel erna O+ ik kan niet wachten tot k mn meisje kan vasthouden.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90438639
Moet zeggen dat ik er vannacht wel slecht door geslapen heb, met kerst lijkt me gewoon echt niet zo leuk (: hopelijk slaap ik er vannacht wel beter om
Maar idd, iedereen zei dat wordt een kerstkindje..het kan nog, maar liever na de kerst
pi_90438707
Kan me er wat bij voorstellen hoor :Y Het is wel gelijk heel wat zo met kerst enzo. Liever een eigen dag.

Ik kreeg die opmerking laatst ook in de supermarkt _O-
jaaaaaa dat wordt vast en zeker een kerstkindje!!!!
Die mevrouw keek heel verbaasd toen ik zei dat ik hoop dat ze toch minimaal nog een maand blijft zitten en liever iets langer :P en daarna heb ik het schap met de chocolaatjes enzo toch maar overgeslagen :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90438764
Ik moet bekennen dat ik op het moment vooral naar de bevalling uitkijk omdat ik mijn buik helemaal zat ben. Lijkt me zo heerlijk me weer eens normaal om te kunnen draaien in bed, mijn veters te strikken en langer dan 5 minuten lopen...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_90439165
Lol huup!

Veters strikken lukt gelukkig nog wel, sokken aantrekken is wel wat lastiger soms. Kon ik me niet herinneren van de vorige keer, maar dat was in juni en toen had ik gewoon geen sokken aan ;) langer dan 5 min lopen ook nog wel, maar het omdraaien en plassen 's nachts zal ik niet missen :)
pi_90439259
Meh ik ga er vanuit dat ik nog wel even bezig ben met nachtplassen :') :D

Ik heb niet echt last van mn buik ondanks dat ie enorm is. Het draaien 's nachts is wel pijnlijk, dat kan ik wel missen. Maar heel eerlijk? Ik heb na de vorige bevalling nog 12 weken meer pijn aan de hechtingen gehad dan de hele zwangerschap ervoor ;( dus nouja, dat zie ik allemaal tzt wel :P

Nou was dat wel een uitzondering hoor! Deze keer wordt er, als het nodig is, anders gehecht, dat zou een hoop gedoe moeten schelen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90439484
He, wat zie ik! BJ zwanger, wat leuk!! Gefeliciteerd zeg! :) Ik had al een klein beetje een vermoeden van de identiteit van de showkloon ;) Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!!
  zaterdag 25 december 2010 @ 20:59:19 #23
238474 Jeetjejom
pi_90439494
Oh ja, dat 's nachts omdraaien met dikke buik, ik zie er nu alweer tegenop!
Wij hebben een gelbed, dus van de ene kant ben ik daar heel blij mee omdat mijn buik toch ondersteund blijft als ik op mijn zij lig, maar dat draaien is wel een heel gedoe dan hoor!
Jouw warmte is genoeg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 25 december 2010 @ 21:24:10 #24
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90440202
wij zijn halsoverkop teruggekomen naar huis vanavond, na het eten bij m'n schoonvader. Het was de bedoeling dat we (nog) wat langer zouden blijven, maar toen het begon te ijzelen, was het hup de auto in en naar huis voor het echt spek en spekglad zou worden. Beetje jammer wel, maar ik had ook geen spullen bij me om daar te overnachten (wat met oud en nieuw wel de bedoeling is).

Het eerste wat ik in de auto op weg naar huis zei was "ik ben blij dat ik nu niet met kerst ben uitgerekend" aangezien Jan natuurlijk van deze periode is. Ik moet er niet aan denken om met die ijzel naar het ziekenhuis te moeten met weeën :N
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90440633
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 20:59 schreef Jeetjejom het volgende:
Oh ja, dat 's nachts omdraaien met dikke buik, ik zie er nu alweer tegenop!
Wij hebben een gelbed, dus van de ene kant ben ik daar heel blij mee omdat mijn buik toch ondersteund blijft als ik op mijn zij lig, maar dat draaien is wel een heel gedoe dan hoor!
Een gelbed? :o daar heb ik echt nog nooit van gehoord :D wat klinkt dat futuristisch. Soort waterbed maar dan met gel ofzo? Het klinkt wel heel comfortabel als je buik dan inderdaad ondersteund blijft.

Och ja bevallen en het weer. Het is vervelend, vooral met sneeuw en ijs en weet ik veel, maar het reguleert zich wel denk ik dan maar. We komen vast heelhuids in het ziekenhuis tegen die tijd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90441496
@ Danic, jouw angst heb ik ook heel erg gehad met Bas. En al helemaal toen ik bij de vk nogal bang werd gemaakt. Tijdens de laatste groeiecho bleek Bas niet meer 'meetbaar' met hun apparatuur. Er is toen letterlijk tegen ons gezegd 'je zou niet zeggen dat het een kind van jullie is. Jullie zijn allebei niet zo groot' (ik ben maar 1.62 en mijn (8> maar een kop groter)... Ik zei toen gelijk 'ja... maar... hij moet er straks ook nog uit! Dat past nooit!'. Ik moest toen -hupsakkee- naar de gyn voor een groeiecho. In het ziekenhuis bleek het allemaal nogal mee te vallen. Bas werd 2 dagen later geboren met een gewicht van 4070 gr. Ja, oke, niet de kleinste baby, maar het was ook echt geen halve peuter waar we zowat bang voor waren geworden...

Inderdaad, wat Claudia ook zegt; het is heel persoonlijk. Laat je niet gek maken... dat doe ik hier ook niet meer (zeg ik nu... :D ;) ).

@ Beessie Jen, wat leuk dat je ook weer zwanger bent...! ;).

@ Nienna.. bah zeg, klinkt echt super pijnlijk! Dat bandenpijn zooo hefitg kan zijn!! :o Sterkte!

Verder leuke dagen gehad; eergister waren we 5 jaar getrouwd ^) en zijn we een dagje naar Scheveningen geweest en naar Mary Poppins. Gister was Bas jarig w/ en alweer 2 jaar... O+ En nu dus kerst... mijn ouders en mijn oma kwamen gezellig gourmetten. En morgen naar mijn schoonfamilie..

Oh ja, en over emoties gesproken... wij hadden All You Need opgenomen en vanmiddag gekeken.. nou echt... da's geen goed plan nu... :+

Fijne kerst allemaal! ~:) :W

[ Bericht 2% gewijzigd door Jose81 op 25-12-2010 22:32:21 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_90451212
Ik begin er weer aardig doorheen te zitten. Met de grootst mogelijke moeite heb ik 2,5 uur geslapen en het ziet ernaar uit dat ik het daar weer mee kan doen. Even op bed laptoppen of een puzzeltje maken kan ook niet, want dan wordt mijn lief wakker. Nu kan ik dus weer naar de bank verkassen waar mijn rug niet fijner van gaat voelen.

Ik ben de nachtmisselijkheid zo zat, en het valt me steeds zwaarder om te functioneren op zo'n 3 uur slaap per nacht. Als ik morgenvroeg een afspraak bij de verloskundige zou hebben zou ik denk ik smeken om een vroegtijdige inleiding.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90451839
Wat zwaar claudia! Kun je de vk niet bellen of een inleiding geen optie kan zijn binnenkort? Ook al snap ik dat je dat eigenlijk niet wilt, maar het idee dat je nu nog max 4 weken moet is ook niet prettig natuurlijk

Hier alles rustig, heb me vannacht minder druk gemaakt over een kerstkindje en wel wat beter geslapen gelukkig. Toch merk ik wel dat het slapen wat slechter begint te gaan (maar ik heb niet te klagen als ik claudia zo lees). Met 's middags bijslapen is het gelukkig goed vol te houden. Hoort bij het einde ;)
pi_90451854
Klinkt uitputtend Claudia. Heb je geen smartphone? Ik lig regelmatig als ik niet kan slapen op de foon te fokken of spelletjes doen. Scherm op de minst heldere stand en lief merkt er niks van. Scheelt enorm veel frustratie.
  zondag 26 december 2010 @ 08:50:43 #30
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_90451925
Iedereen fijne Feestdagen!

Vanaf de 4 maanden elke nacht wel minimaal 1 keer wakker (vaak gecombineerd met plassen). En nu langzaamaan gaat dat wel naar de 2 keer per nacht.
Meestal als ik tussen 10 en 11 op bed ligt is het tussen 12 en 1 de eerste keer raak en dan tussen 3 enb 4 de tweede keer. Gelukkig ben ik wel heel erg gewend om daarna weer door te slapen, want mijn man gaat bij dagdiensten rond 4.15 uit zijn bed en als hij uit de nachtdienst komt is hij tussen 5 en 6 weer thuis.
Ik hoop alleen dat het hierbij blijft want meer onderbrekingen zullen maken dat ik moeier word overdag en ik wil heel graag gewoon doorwerken tot 36 weken. K heb tot nu toe nog geen uur hoeven te missen vanwege mijn zwangerschap, dus dat wil ik eigenlijk wel volhouden natuurlijk ;)

btw ik heb een Iphone dus als k echt wakker ben ga ik vaak even telegraaf lezen ofzo ... dat is wel heerlijk. Kan ook muziekje opzetten als ik dat wil.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_90451969
Ik hoop ook voor je dat het daarbij blijft J-net ;) ik heb vannacht geteld en kwam op 4 of 5 keer.
pi_90451980
Pfoeh Claudia, wat slopend ;( Is er niet iets wat de huisarts je voor kan schrijven tegen de misselijkheid zodat je 's nachts een keer kans hebt om goed te slapen?
:*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90452037
Ik moest juist in het begin makkelijk 4 of 5 keer. Nu red ik t meestal met 2.

Claudia heb je t eigenlijk ook als je overdag slaapt?
  zondag 26 december 2010 @ 09:42:01 #34
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90452204
claudia, Nienna en BJ dikke kussen voor jullie :*... Ik weet het, alledrie heel wat anders, maar wat je er allemaal niet voor over moet hebben soms, om dat bundeltje baby in je handen te hebben...

Ikzelf lig nu zo'n drie uur per nacht wakker, standaard. Zo van 1-4. Heb al heel wat Stephen Kings uitgelezen. Gelukkig slaapt Alexa overdag 3u en die tijd ik dus ook weer. Dus ik kom er zo wel door.

En wij nog één nachtje slapen tot de SEO. Superzenuwen hier. De vorige keer had ik voor de 20wk al vijf echo's gehad, nu hebben we met krap 8wk voor de laatste keer ons hummeltje gezien...

Iedereen nog een fijne 2e Kerstdag :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90452554
Poeh Claudia, dat is wel erg vervelend zeg, hopen dat daar toch nog snel even wat verandering in komt voor de geboorte!

Takkembah wat fijn dat je binnenkort je hummeltje weer kunt zien! Ik hoop dat er bij me zelf toch een echo meer tussen zit. Ik heb m'n eerste echo namelijk ook bij acht weken (en een beetje) maar dan moeten wachten tot de 20 weet ik niet of ik dat zal trekken. Maja ti's voor mij de eerste zwangerschap en alles is nog nieuw misschien dat dat ook wel scheelt
  zondag 26 december 2010 @ 10:30:04 #36
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_90452601
20 weken echo! spannend en leuk,
ik mocht ze allebei krijgen, SEO en GUO
en vanaf toen niks meer,
heb deze keer ook geen pretecho gedaan.

Vandaag 35 weken,
jippie!

We zijn druk bezig om de kinderkamer voor de kleine af te krijgen.

En ik wil heel veel doen, maar er komt nergens iets van terecht. balen maar niks aan de doen.
Stomme bekken, kreeg tape, dat hielp/helpt wel, maar nou krijg ik weer uitslag van de tape.
Dus weer eraf getrokken. Kan de huid daar even rusten. donderdag nieuwe poging. als het dan rustiger is tenminsten.
pi_90452743
BJ, gefeliciteerd!! Hopelijk blijft je de misselijkheid toch een beetje gespaard.

Claudia, :* ik heb met je te doen.

Mrien, doe maar lekker na de kerst hoor, veel leuker...een eigen dag ;)

Even afkloppen, maar het lijkt sinds gisteravond een stuk beter te gaan hier. Ik kan me weer bewegen zonder veel pijn. Ik voel het nog wel, maar het is niet te vergelijken met eerder deze week.
pi_90453081
quote:
Op zondag 26 december 2010 10:26 schreef hilliebillie het volgende:
Poeh Claudia, dat is wel erg vervelend zeg, hopen dat daar toch nog snel even wat verandering in komt voor de geboorte!

Takkembah wat fijn dat je binnenkort je hummeltje weer kunt zien! Ik hoop dat er bij me zelf toch een echo meer tussen zit. Ik heb m'n eerste echo namelijk ook bij acht weken (en een beetje) maar dan moeten wachten tot de 20 weet ik niet of ik dat zal trekken. Maja ti's voor mij de eerste zwangerschap en alles is nog nieuw misschien dat dat ook wel scheelt
Hey in sommige ziekenhuizen kan je elke week of om de week een echo laten maken ;)

Heeft mijn neefje ook gedaan. Kost geloof ik 25 euro per keer en ze zetten alles op dvd. Misschien dat een ziekenhuis bij jou in de buurt dat ook doet?

Als ik ooit zwanger raak, dan ga ik dat zeker ook doen ;)
  zondag 26 december 2010 @ 11:43:18 #39
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90453722
quote:
9s.gif Op zondag 26 december 2010 03:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begin er weer aardig doorheen te zitten. Met de grootst mogelijke moeite heb ik 2,5 uur geslapen en het ziet ernaar uit dat ik het daar weer mee kan doen. Even op bed laptoppen of een puzzeltje maken kan ook niet, want dan wordt mijn lief wakker. Nu kan ik dus weer naar de bank verkassen waar mijn rug niet fijner van gaat voelen.

Ik ben de nachtmisselijkheid zo zat, en het valt me steeds zwaarder om te functioneren op zo'n 3 uur slaap per nacht. Als ik morgenvroeg een afspraak bij de verloskundige zou hebben zou ik denk ik smeken om een vroegtijdige inleiding.
Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Wanneer heb je weer een afspraak bij je verloskundige?
Ik weet dat je niet zit te wachten op een inleiding, maar waarom vraag je niet of ze je wil strippen. Mijn nichtje was vorig jaar tijdens haar tweede zwangerschap met 38 weken helemaal op, de verloskundige heeft haar toen gestript om die reden, dat was om 11..00 uur 's ochtends en 's middags om 17.15 had ze haar zoon in haar armen.
Als je lijf er klaar voor is dan is dat het laatste zetje en beval je in ieder geval op een natuurlijke manier.

Succes ermee, hoop dat je nog een beetje kan uitrusten....
pi_90453816
Strippen moet wel maar net kunnen natuurlijk. Als de boel dicht zit dan houdt het op, kijk maar naar Pvoesss, die was van haar tweede met ruim 41 weken nog steeds niet te strippen.
Het zou wel mooi zijn als het zo zou kunnen, heb je toch een natuurlijke bevalling waar je zo op hoopte.

Ik vind het zo rot voor je Claudia :{ Wanneer heb je weer een afspraak?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 26 december 2010 @ 11:53:34 #41
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90453969
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 11:47 schreef huuphuup het volgende:
Strippen moet wel maar net kunnen natuurlijk. Als de boel dicht zit dan houdt het op, kijk maar naar Pvoesss, die was van haar tweede met ruim 41 weken nog steeds niet te strippen.
Het zou wel mooi zijn als het zo zou kunnen, heb je toch een natuurlijke bevalling waar je zo op hoopte.

Ik vind het zo rot voor je Claudia :{ Wanneer heb je weer een afspraak?
Ja, dat weet ik wel, maar het valt toch altijd te proberen? Als het lijf en ukje er idd nog niet klaar voor zijn zal er niets gebeuren, maar als het er wel klaar voor is ben je maar mooi bevallen.
pi_90454048
Ja is ook, vragen kan altijd, ze weten het snel genoeg of het uberhaupt kan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90464641
Ik sluit me aan bij de andere dames, ik weet en snap dat je geen inleiding wilt, maar je moet in dit geval ook aan jezelf denken Claudia. Overleg het gewoon eens even met je gyn, kijk eens wat er mogelijk is..
En aan alle misselijken en andere kwaaltjes onder ons...heeeel veel sterkte, tis gewoon niet leuk.

C_A, ik heb dat echt nog nooit gehoord dat een ziekenhuis dat aanbied. Wel bij commerciele echobureaus maar een en ziekenhuis...vraag me ook af hoe ze dat declareren dan.

Hier gewoon alles goed. Nog een paar weekjes tot de echo, begin volgend jaar naar de vk en dan even overleggen over mijn bekken. Alhoewel ik steeds meer het idee heb dat het niet mijn bekken is, maar mijn been, hoe voelt een ischias eigenlijk?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 26 december 2010 @ 18:39:20 #44
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90464980
* Susie even uit lurk stand
Ischias zit onder in je rug en trekt idd je been (of benen) in...
* Susie weer terug in lurk stand
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_90465161
quote:
Op zondag 26 december 2010 18:20 schreef mefke79 het volgende:
C_A, ik heb dat echt nog nooit gehoord dat een ziekenhuis dat aanbied. Wel bij commerciele echobureaus maar een en ziekenhuis...vraag me ook af hoe ze dat declareren dan.
Wat valt er te declareren?

Je betaald ervoor. Zal het wel even vragen bij welk ziekenhuis het is geweest.
pi_90465263
Ja, maar diegene die de echo maakt moet ook betaald worden. Die betalen ze op basis van de verrichtingen die zij/hij doet en dat is medische echo's maken. Als ze dus op commerciele basis echo's maken kan dat wel, maar dan is het private zorg en officieel (ik zeg officieel, praktijk is een ander verhaal) zouden ze daar dan ook aparte apparatuur en mensen voor moeten hebben. Bovendien, 25 euro is goedkoop als je het vergelijkt met de echobureaus hier in de buurt (en dat is dus niet de randstad, ik geloof dat het daar duurder is).
  zondag 26 december 2010 @ 19:00:59 #47
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90465329
Zo, het nieuws is verteld en iedereen was zo blij! Mijn ouders waren echt verrast! Ik zei op een gegeven moment dat ik op iets wilde proosten. Toen was het echt gokken. Op kerst? Op de familie? Alvast voor mijn paps verjaardag de 29e? Nee op onze zwangerschap! Haha. Mijn vader ging meteen zijn beste vriend bellen. De oom en tantes ook helemaal enthousiast, mijn zusje wil oppassen en had meteen haar vriendinnen gesms't. Mijn oma vond het ook geweldig, ze dacht niet dat ze het zo leuk zou vinden zei ze. Vakantieplannen van ouders zijn meteen verzet :P Het was echt zo leuk. Nu lekker thuis met z'n tweetjes.
  zondag 26 december 2010 @ 19:20:29 #48
238474 Jeetjejom
pi_90465689
C_A, bij ons in het zh kun je inderdaad ook de echo's laten maken, maar ik weet dat mijn vk dat zelf doet. Zij is in opleiding ofzo, en voor ¤25 oefent ze op je. Misschien dat dat bij jullie ook kan?

Claudia, meid, hopelijk wordt er snel een oplossing gevonden. Ik zou het er zeker met de gyn over hebben, want als je over 2 weken uitgeput een bevalling in moet, werkt ook niet in je voordeel.

Aventura, wat leuk dat ze zo enthousiast allemaal reageerden! Nu kun je in de openheid genieten!
Jouw warmte is genoeg
  zondag 26 december 2010 @ 19:23:33 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90465788
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 18:56 schreef mefke79 het volgende:
Ja, maar diegene die de echo maakt moet ook betaald worden. Die betalen ze op basis van de verrichtingen die zij/hij doet en dat is medische echo's maken. Als ze dus op commerciele basis echo's maken kan dat wel, maar dan is het private zorg en officieel (ik zeg officieel, praktijk is een ander verhaal) zouden ze daar dan ook aparte apparatuur en mensen voor moeten hebben. Bovendien, 25 euro is goedkoop als je het vergelijkt met de echobureaus hier in de buurt (en dat is dus niet de randstad, ik geloof dat het daar duurder is).
Ik vraag me ook af hoe het dan met afschrijving gaat of vloeit een deel terug de ziekenhuiskas in?
Ik heb weinig behoefte aan extra echo's en wil er zeker niet voor betalen. Zwanger worden, het zijn en ook het ouderschap zijn allemaal oefeningen in geduld...Zo zie ik het!
pi_90465969
Aventura, fijn dat het nieuws er nu uit is...en leuke reacties!
J-net, ik weet ook een adres waar ze gratis op je oefenen, bij de opleiding zelf in Eindhoven.
Hm, die ischias ga ik eens op zoeken. Het is echt in 1 been...
pi_90465984
Wat een leuke reacties Aventura!!

Rotsje, heb jij het ook verteld vandaag? Ik ben benieuwd of je bent wie ik denk dat je bent
pi_90466196
quote:
Op zondag 26 december 2010 19:30 schreef mefke79 het volgende:
Aventura, fijn dat het nieuws er nu uit is...en leuke reacties!
J-net, ik weet ook een adres waar ze gratis op je oefenen, bij de opleiding zelf in Eindhoven.
Hm, die ischias ga ik eens op zoeken. Het is echt in 1 been...
Ben ik wel benieuwd naar aangezien ik voor m'n eerste echo ook naar Eindhoven ga. Ik weet wel dat de dochter van een collega een extra 20 weken echo gehad heeft zodat stagiaires konden oefenen. Zij heeft daar geloof ik niet zelf naar gevraagd maar het is haar aangeboden.

Nee elke week of om de week een echo vind ik ook zeker niet nodig maar als er na mijn eerste echo bij acht weken nog twaalf weken tussen zitten voor de volgende dan zou ik dat best lang vinden. Ook omdat ik er stiekem wel van uit ga dat ik er bij twaalf weken ook nog een ga krijgen. Zou denk ik wel een tegenvaller zijn als dat niet zo is.
  zondag 26 december 2010 @ 19:44:18 #53
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90466301
Wij kregen er een bij 8 weken, volgende week bij 12 wk en dan nog het SEO. Daar ben ik al heel tevreden mee! Die van 8 wk kreeg ik voor mijn gevoel kado. Was geen speciale reden voor.
pi_90466555
Hier met 8 weken om te kijken of alles goed was, 12 weken voor de nekplooi en dan straks nog 20 weken en 34 weken. Vorige keer was de nekplooi al echo 5, ben al lang blij dat ik dat nu niet meer hoefde.

Hillibilie: Fontys Hogescholen. Daar bieden ze de opleiding aan en daar hebben ze proefpersonen nodig. Linkje is te vinden via google (vrijwilligers echo Fontys Eindhoven) en een paar topics terug.
  zondag 26 december 2010 @ 20:22:45 #55
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_90467366
Aventura wat een super leuke reactie's :D

Mrien ik Heb het idd verteld. zo nu ga ik me inloggen met mijn gewone account ;)
pi_90467536
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 20:22 schreef rotsje het volgende:
Aventura wat een super leuke reactie's :D

Mrien ik Heb het idd verteld. zo nu ga ik me inloggen met mijn gewone account ;)
F5 F5 F5 F5 :D

of ging je met je gewone account niet hier komen melden dat je zwanger bent? ;)
pi_90467557
Kom maar rotsje, ik ben benieuwd :Y .
pi_90467581
*)

Rotsje mag uit het lijstje en mag in het Popples en Prowl
mama van 3 kids!
pi_90467619
Gefelicteerd *O* Ik denk alleen dat ik je niet zo goed ken nog :D :@ .
pi_90467650
Oh Popples wat leuk! Gefeliciteerd (en Prowl ook natuurlijk!). Fijne zwangerschap gewenst :)

Claudia, ik wilde je nog even sterkte wensen. Je krijgt het flink voor je kiezen zeg. Hoop dat de kleine meid niet al te lang meer op zich laat wachten :*

[ Bericht 1% gewijzigd door happyme28 op 26-12-2010 20:43:33 ]
pi_90467695
Claudia is niet meer op fok geweest sinds dat bericht vannacht toch? Ik ben benieuwd hoe het met je gaat Claudia.
pi_90467847
quote:
Op zondag 26 december 2010 20:28 schreef Popples het volgende:
*)

Rotsje mag uit het lijstje en mag in het Popples en Prowl
Ja zie je wel :) wat leuk! Gefeliciteerd nogmaals :)
pi_90467862
Mrien, morgen alweer 40 weken!! Mijlpaal! *O* Hopelijk laat de kleine niet al te lang meer op zich wachten, maar nee een kerstkindje zal het idd niet meer worden! ;)

Takkembah veel succes/plezier morgen bij de 20 weken echo!! :*

Popples, gefeliciteerd! *O*

Claudia, wat rot dat je zo slecht slaapt en nu in een dip zit... sterkte... :*

Over echo's; hier de 1e echo met 7 weken, omdat ik een bloeding had het weekend ervoor. Daarna 2 weken later nog een echo (dat was de termijn echo). Nu pas weer met 20 weken... ik vind het wachten van 9 naar 20 weken ook wel lang, maar ja... 't is niet anders...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_90468142
Claudia kun je niet anders de vk bellen? dit kan toch ook niet zo doorgaan. :*

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 20:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Gefelicteerd *O* Ik denk alleen dat ik je niet zo goed ken nog :D :@ .
Ik lurk hier ook altijd. ;)
Met 2 kleine kids dicht op elkaar ging dat haast niet met meeschrijven hier.
Nu zijn ze groter en gaat het wat makkelijker met alles ;)
Dus velen zullen me niet zo goed kennen.

happy me dank je wel :)

Mrien vertel eens hoe ben je er achter gekomen?

nou we hebben het gisteren verteld aan mijn ouders en zusje en vriend. nouja zusje wist het al en mijn moeder konden we bijna afvoeren naar het ziekenhuis. :D mijn vader helemaal blij.

vandaag aan schoonfamilie. schoonzus keihard schreeuwend ben je zwanger? schoonbroer ook. _O- schoonmoeder was nog aan het uitpakken. :D ook helemaal leuk.

we hadden een foto op het strand gemaakt met de namen van de meiden onder elkaar en dan een groot vraagteken eronder. mijn ouders snapten hem in eerste kijk niet en de rest wel :D
mama van 3 kids!
pi_90468271
Mrien, jij zit ook spannend zeg. Nog helemaal niks???
pi_90468456
@aventura leuke reactie
@claudia ik hoop zo voor je dat het snel stopt. Krijg je al medicatie.

Hier wordt het spugen wel minder maar nu heb ik het aan de andere kant. Ik hoop op een buikgriepje oid. Ik sla de laatste primperan van vandaag maar even over.
pi_90469344
Popples uit de kast! Welkom met je normale jij!
F_R beterschap!
Huup, heb jij niets van Claudia gehoord via sms ofzo?
pi_90469872
Popples, de opmerking over de kinderwagen, leeftijd van je kids (half jaar ouder ongeveer dan Lotte, jouw jongste), en over je ouders & gehandicapt zijn + bekken klachten deden het hem wel geloof ik

Groof, nope, nog niets :) vanavond voor het eerst weer wat meer harde buiken, maar ook niet vreselijk veel ofzo.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 26 december 2010 @ 21:43:38 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90470535
feli popples!

nauwelijks bijgelezen vandaag, ik heb een hoofd als een vergiet (de berichte "zwangerschapsdementie"? ) en ik maak me wellicht een beetje te druk om Jan z'n verjaardag overmorgen. Toch best wel k*t dat die zó dicht op de kerst zit. We hebben nauwelijks de kerststress achter de rug of het circus begint opnieuw voor hem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 26 december 2010 @ 21:49:02 #70
238474 Jeetjejom
pi_90470764
Popples, gefeliciteerd!!!!!!
Jouw warmte is genoeg
pi_90470867
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 21:13 schreef mefke79 het volgende:
Popples uit de kast! Welkom met je normale jij!
F_R beterschap!
Huup, heb jij niets van Claudia gehoord via sms ofzo?
Euh nou nee eigk niet. En ik heb ook wat sufs met mn foon gedaan (nieuwe telefoon :') ) en nu ben ik al mn telefoon nummers kwijt :X kan ze wel terug halen maar heb er nog steeds niet naar gekeken, zal straks eens zien.
Maar het is wel Kerst hè... ik bedoel, kans is toch best groot dat ze vandaag met familiedingen bezig is geweest en dat ze nu uitgeblust op de bank hangt?

Popples!!! :o :o gefeliciteerd!!! Wat leuk *O*

Mrien ik vind t zo spannend! Vanaf morgen nog maar max 2 weken joh en dan is ie er al!
Wat is het hard gegaan hè?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90470880
Ohja en Aventura O+ je post brings back memories :D wat leuk zo die reacties O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90471447
Mrien hopelijk duurt het voor jullie ook niet lang meer :*

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 21:27 schreef mrien het volgende:
Popples, de opmerking over de kinderwagen, leeftijd van je kids (half jaar ouder ongeveer dan Lotte, jouw jongste), en over je ouders & gehandicapt zijn + bekken klachten deden het hem wel geloof ik

:D dus toch nog te raden pfffffffff heb heel veel dingen niet verteld in posts. _O- nouja goed het ging ook om familie of vrienden die hier zouden mee kunnen lezen.

overmorgen nog aan een vriendin vertellen wat het moeilijkste van allemaal is. Ik ben zo bang dat het zo een pijn doet bij haar. Maar ik zal nu wel moeten.
mama van 3 kids!
pi_90473288
Oe Popples, dat zijn de minder leuke kanten ja. Maar goed, je kan er ook weinig aan doen.

Huup, tuurlijk Kerst enzo. Joh, maak je niet druk om dat nummer, ik bedacht me alleen dat als ze iets zou laten weten aan iemand, dat jij dat wel eens zou kunnen zijn.
pi_90473346
Oja, Mrien, vergeet ik je. Mocht je nog een kerstkindje willen ( ;( ) dan moet je nu wel heel snel zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')