quote:Voelde mij gelijk een paard ofzo hahaha.
Een gelbed?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:59 schreef Jeetjejom het volgende:
Oh ja, dat 's nachts omdraaien met dikke buik, ik zie er nu alweer tegenop!
Wij hebben een gelbed, dus van de ene kant ben ik daar heel blij mee omdat mijn buik toch ondersteund blijft als ik op mijn zij lig, maar dat draaien is wel een heel gedoe dan hoor!
Hey in sommige ziekenhuizen kan je elke week of om de week een echo laten makenquote:Op zondag 26 december 2010 10:26 schreef hilliebillie het volgende:
Poeh Claudia, dat is wel erg vervelend zeg, hopen dat daar toch nog snel even wat verandering in komt voor de geboorte!
Takkembah wat fijn dat je binnenkort je hummeltje weer kunt zien! Ik hoop dat er bij me zelf toch een echo meer tussen zit. Ik heb m'n eerste echo namelijk ook bij acht weken (en een beetje) maar dan moeten wachten tot de 20 weet ik niet of ik dat zal trekken. Maja ti's voor mij de eerste zwangerschap en alles is nog nieuw misschien dat dat ook wel scheelt
Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Wanneer heb je weer een afspraak bij je verloskundige?quote:Op zondag 26 december 2010 03:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begin er weer aardig doorheen te zitten. Met de grootst mogelijke moeite heb ik 2,5 uur geslapen en het ziet ernaar uit dat ik het daar weer mee kan doen. Even op bed laptoppen of een puzzeltje maken kan ook niet, want dan wordt mijn lief wakker. Nu kan ik dus weer naar de bank verkassen waar mijn rug niet fijner van gaat voelen.
Ik ben de nachtmisselijkheid zo zat, en het valt me steeds zwaarder om te functioneren op zo'n 3 uur slaap per nacht. Als ik morgenvroeg een afspraak bij de verloskundige zou hebben zou ik denk ik smeken om een vroegtijdige inleiding.
Ja, dat weet ik wel, maar het valt toch altijd te proberen? Als het lijf en ukje er idd nog niet klaar voor zijn zal er niets gebeuren, maar als het er wel klaar voor is ben je maar mooi bevallen.quote:Op zondag 26 december 2010 11:47 schreef huuphuup het volgende:
Strippen moet wel maar net kunnen natuurlijk. Als de boel dicht zit dan houdt het op, kijk maar naar Pvoesss, die was van haar tweede met ruim 41 weken nog steeds niet te strippen.
Het zou wel mooi zijn als het zo zou kunnen, heb je toch een natuurlijke bevalling waar je zo op hoopte.
Ik vind het zo rot voor je ClaudiaWanneer heb je weer een afspraak?
Wat valt er te declareren?quote:Op zondag 26 december 2010 18:20 schreef mefke79 het volgende:
C_A, ik heb dat echt nog nooit gehoord dat een ziekenhuis dat aanbied. Wel bij commerciele echobureaus maar een en ziekenhuis...vraag me ook af hoe ze dat declareren dan.
Ik vraag me ook af hoe het dan met afschrijving gaat of vloeit een deel terug de ziekenhuiskas in?quote:Op zondag 26 december 2010 18:56 schreef mefke79 het volgende:
Ja, maar diegene die de echo maakt moet ook betaald worden. Die betalen ze op basis van de verrichtingen die zij/hij doet en dat is medische echo's maken. Als ze dus op commerciele basis echo's maken kan dat wel, maar dan is het private zorg en officieel (ik zeg officieel, praktijk is een ander verhaal) zouden ze daar dan ook aparte apparatuur en mensen voor moeten hebben. Bovendien, 25 euro is goedkoop als je het vergelijkt met de echobureaus hier in de buurt (en dat is dus niet de randstad, ik geloof dat het daar duurder is).
Ben ik wel benieuwd naar aangezien ik voor m'n eerste echo ook naar Eindhoven ga. Ik weet wel dat de dochter van een collega een extra 20 weken echo gehad heeft zodat stagiaires konden oefenen. Zij heeft daar geloof ik niet zelf naar gevraagd maar het is haar aangeboden.quote:Op zondag 26 december 2010 19:30 schreef mefke79 het volgende:
Aventura, fijn dat het nieuws er nu uit is...en leuke reacties!
J-net, ik weet ook een adres waar ze gratis op je oefenen, bij de opleiding zelf in Eindhoven.
Hm, die ischias ga ik eens op zoeken. Het is echt in 1 been...
F5 F5 F5 F5quote:Op zondag 26 december 2010 20:22 schreef rotsje het volgende:
Aventura wat een super leuke reactie's![]()
Mrien ik Heb het idd verteld. zo nu ga ik me inloggen met mijn gewone account
Ja zie je welquote:Op zondag 26 december 2010 20:28 schreef Popples het volgende:![]()
Rotsje mag uit het lijstje en mag in het Popples en Prowl
Ik lurk hier ook altijd.quote:Op zondag 26 december 2010 20:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
GefelicteerdIk denk alleen dat ik je niet zo goed ken nog
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Euh nou nee eigk niet. En ik heb ook wat sufs met mn foon gedaan (nieuwe telefoonquote:Op zondag 26 december 2010 21:13 schreef mefke79 het volgende:
Popples uit de kast! Welkom met je normale jij!
F_R beterschap!
Huup, heb jij niets van Claudia gehoord via sms ofzo?
quote:Op zondag 26 december 2010 21:27 schreef mrien het volgende:
Popples, de opmerking over de kinderwagen, leeftijd van je kids (half jaar ouder ongeveer dan Lotte, jouw jongste), en over je ouders & gehandicapt zijn + bekken klachten deden het hem wel geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |