quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij had je handen vol met Niels, joh.![]()
Ik vond het wel heftig om te horen dat de baby zich rustiger kan houden doordat ik uitgedroogd ben. Ik dacht altijd dat een baby niet zo gauw eronder te lijden heeft als de moeder niet veel eet of drinkt omdat er genoeg reserves zijn. Maar ik was héél gauw uitgedroogd en voelde haar ook ineens niet meer. Ze is normaliter zo druk en op een bepaald moment had ik al 6 uur helemaal niks meer gevoeld. Nu ik hersteld ben zijn de bewegingen meteen als vanouds.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:30 schreef miss_sly het volgende:
Tjonge, Claudia, dat is echt wel erg heftig. Fijn dat je weer thuis bent en het weer beter gaat.
En mijn aanbod geldt ook in de toekomst hoor. Ik woon vlakbij, dus als er iets is waarbij ik kan helpen, niet aarzelen om te vragen, hoor.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:31 schreef Claudia_x het volgende:
VT, wat is het geweldig om te lezen dat je je hier komt melden! Gefeliciteerd en welkom.
TM, ik ben ook geschrokken van je tromboseverhaal. Ik zou ook gewoon op de huisarts vertrouwen en het verder goed in de gaten houden. Onthoud in ieder geval dat bijvoorbeeld een longembolie ook atypische klachten op kan leveren. Je hoeft bijvoorbeeld niet per se heel benauwd te worden, maar je kunt juist ook ineens rugpijn krijgen. Ach, het is eigenlijk zoals met alle dingen: als je merkt dat iets ineens anders is dan bel je gewoon even. Dat zou je eigenlijk altijd moeten doen, maar misschien is het wat makkelijker nu je niet alleen voor jezelf maar ook voor de kleine zorgt.(En pff, er wordt wel een beerput opengetrokken met die bloedonderzoeken van je! Heel vervelend.)
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je!En ik houd het in mijn achterhoofd, want het blijft slecht weer en ik zou in theorie elk moment kunnen bevallen (vandaag 37 weken - meldplicht!).
Dan maar vast weer veel succes voor vannacht!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
Vanyel, ik las je vraag net nog. Ik heb vannach heel goed geslapen in het ziekenhuis doordat ik geen last had van misselijkheid, maagzuur, een heel levendige baby, rugpijn, een snurkende vriend, noem maar op.Vannacht zal het slapen vast wel weer moeizamer gaan. (Ivan heeft nog steeds diarree en wordt telkens wakker met pijn en komt dan bij ons op de kamer slapen.)
Pm me je rekeningnummer even nog een keer zodat ik de verzendkosten over kan maken!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef huuphuup het volgende:
Claudia wat fijn dat je weer thuis bent en fijn ook dat je even goed bij hebt kunnen slapen!
Ik ben nu bezig in t laatste tijdschrift, morgen laat ik me heen en weer karren naar t postkantoor en dan komt er een zwik jouw kant uit!
Dank u! En broertje..we zullen zien. Mn voorkeur gaat uit naar een meisje, maar dat mag je eigenlijk niet zeggen hequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Pm me je rekeningnummer even nog een keer zodat ik de verzendkosten over kan maken!
Linda, je staat in de lijst!(Ik zet mijn geld alvast op een broertje voor Lotte.)
mrien, ik hoop dat we snel iets van DoctorB horen. Ik gun je zo die eerste plaats! Dat zal wel stom hormonaal van me zijn, maar ik hecht er bijvoorbeeld ook waarde aan dat ik de eerste van 2011 ben.
Lotte heeft 4 maanden bij ons geslapen, dat zullen we met deze baby ook doen. Eigenlijk willen we richting 2012 kijken voor een koophuisje, dus dan zal baby iets langer bij ons op de kamer blijven. Is kopen geen optie dan wordt ofwel onze kamer kinderkamer en gaan wij in Lottes kamer of we gaan op zoek naar een 4 kamer woningquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Linda, wat ik me afvraag als mede klein huis bewoonster. Gaan jullie de baby bij Lotte op de kamer leggen?
Verlof! Wat lekker!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:14 schreef het-is-mij het volgende:
@ Linda en vrouwtje theelepel, Gefeliciteerd!
@ Ego, ik heb sinds 3 uurtjes verlof!!!![]()
En ik moet het rustiger aan gaan doen van de vk en de slapeloze nachten zijn weer ingegaan![]()
Maar verder gaat het goed en zal het met de feestdagen e.d. vast heel snel gaan en voor we het weten is het begin febr.
Dat is het bij mij ook geloof ik, voor m'n gevoel sta ik eerste maar toch nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
mrien, ik hoop dat we snel iets van DoctorB horen. Ik gun je zo die eerste plaats! Dat zal wel stom hormonaal van me zijn, maar ik hecht er bijvoorbeeld ook waarde aan dat ik de eerste van 2011 ben.
Het is een eer!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:34 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ claudia: als je dit nog leest, zou je mij op 7 Augustus willen zetten? Alvast bedankt!
Lol, had ik ook zelf kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een eer!
mrien, ik heb hem even een pm gestuurd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |