Ik van 9 tot 7quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:07 schreef PurpleDaisy het volgende:
Geslapen van half 10 tot half 8. Gaat lekker!
Spannend!quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb ook zeer goed geslapen.. Morgen vertellen we het aan mijn ouders, zo benieuwd hoe ze zullen reageren!
Mag ik trouwens ook in de OP? 21 juli 2011
Ik vond dat een mooi momentquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb ook zeer goed geslapen.. Morgen vertellen we het aan mijn ouders, zo benieuwd hoe ze zullen reageren!
Mag ik trouwens ook in de OP? 21 juli 2011
Tof he? Ik vind dat ook zo cool, ik dacht een week of twee/drie terug al dat ik het voelde, maar dat het nog niet echt kon. Sinds vorige week is het zo overduidelijk dat het al die tijd t ukje al is geweest.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:44 schreef laiveneertiekje het volgende:
Claudia, hopen dat je vandaag echt naar huis mag, en dat je je weer een stuk beter voelt!
Ik verbaas mij er echt over hoeveel ik al voel. Ik voel plopjes, en als ik mijn hand op mijn buik leg dan voel je soms hele volksverhuizingen. Dat zo'n ukkie dat al teweeg brengt, niet te geloven..
Wij hebben mijn schoonmoeder vorige week voor haar verjaardag een boek gegeven waarin ze tijdens het oppassen de eerste 4 jaar kan bijhouden wat ze allemaal samen doen en ervaren. De bedoeling is dat je het daarna weer teruggeeft, maar kan me ook voorstellen dat je dat later doet als het kind al ouder is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn moeder is morgen jarig dus wil haar een boek geven over het "oma-schap" iemand tips?
Bij mij blijkt ook de placenta aan de voorkant te liggen en ik voelde voor het eerst iets met 19w1d.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop dat je vandaag weer naar huis mag Claudia.
Ik voel nog niets maar de placenta ligt aan de voorkant dus het kon wel wat langer duren voor ik iets ging voelen.
Vanmorgen voelde ik mij zo goed dat ik enthousiast ben begonnen met schoonmaken. 3x raden wat het resultaat was.
Was het deze?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef danic het volgende:
[..]
Wij hebben mijn schoonmoeder vorige week voor haar verjaardag een boek gegeven waarin ze tijdens het oppassen de eerste 4 jaar kan bijhouden wat ze allemaal samen doen en ervaren. De bedoeling is dat je het daarna weer teruggeeft, maar kan me ook voorstellen dat je dat later doet als het kind al ouder is.
Maar dan moeten ze wel gaan oppassen haha. Hoe het boek heet?? al sla je me dood![]()
Het zag er wel heel leuk uit. Rood met een afbeelding, een groene linnen rug met een lintje erdoor.
Wat fijn dat je weer beter bentquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben weer thuis, het huis is schoon, dus we gaan nu Ivan ophalen!Ik denk dat ik vanavond wat bijlees. Eerst even bijkomen en van Ivan genieten.
Nogmaals dank voor de lieve reacties.
gek eigenlijk dat wij het hier eerder weten dan je ouders, maar suc6!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Aventura, ik las je post eerder, dikkenog daarvoor! Kijk je wel uit naar dat jullie de ouders gaan vertellen van je zwangerschap?
waarom gek?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:40 schreef cleany het volgende:
[..]
gek eigenlijk dat wij het hier eerder weten dan je ouders, maar suc6!
Ik doe het rustig aan. Bij mij zeiden ze dat het wel tot de 20wk kon duren eer ik iets voelde. Heb op de echo wel gezien dat het een keer flink afzette maar ik voelde niets.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef danic het volgende:
[..]
Bij mij blijkt ook de placenta aan de voorkant te liggen en ik voelde voor het eerst iets met 19w1d.
Schijnbaar niet heel vroeg, want zowel mijn moeder als zusje begrepen niet dat ik nog niets voelde.... nou ja!
Doe jij wel ff rustig aan! Dat je een goede dag hebt is heel fijn, maar je merkt nu al dat je dan gauw te veel gaat doen. Nu niet overmoedig raken maar juist bijtanken op zo'n dag.
stel dat ik me hier mag komen melden, dan wacht ik er wel nog even mee tot nadat we de ouders hebben ingeseind... hier lezen ook mensen mee die we IRL ook kennen, en we willen het zeker niet laten uitlekken voor de ouders het weten...quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Inderdaad, hier ben je nog "lekker anoniem"
dat is verdrietig F_R... sterkte voor je moeder (en vader?) en ook voor jullie... ik kan me goed voorstellen dat een kat die helemaal bij het gezin hoort, enorm gemist wordt!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik doe het rustig aan. Bij mij zeiden ze dat het wel tot de 20wk kon duren eer ik iets voelde. Heb op de echo wel gezien dat het een keer flink afzette maar ik voelde niets.
Kom net bij mijn moeder vandaan ze heeft hun kat moeten laten inslapen. Wat ze het er met kerst rustig zijn en wat zal ik hem missen dan.
volgens mij ook 2 weken ervoor, want de bevruchting is dan net een paar dagen daarvoor geweest (bij een verse tp, anders tel je er nog een paar dagen bij op...) en bij een gewone zwangerschap (ehm, iedere zwangerschap is bijzonder hoor, dat bedoel ik niet...) tel je ook 2 weken voor de bevruchting... volg je me nog?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat snap ik van jullie mijsje.
Misschien een hele domme vraag maar als je via IVF zwanger wordt vanaf wanneer tellen ze dan je zwangerschapsduur? Vanaf de terugplaatsing? of ook 2 wk daarvoor?
Jaaaaa! Dat was em!! Superleuk issie!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Was het deze?
Mijn kleinkind, van Pauline Oud.
Ik heb daar het zwangerschapsdagboek van, erg leuk.
[ afbeelding ]
Jij had je handen vol met Niels, joh.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:17 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Wat fijn dat je weer beter bentEcht schrikken hoor dat je naar het ziekenhuis moest, heftig dat je uitgedroogd was en het met de baby niet zo goed leek te gaan
![]()
Ik voel me heel dom dat ik dat gemist had omdat ik hier niet meegelezen had![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |