Ik van 9 tot 7quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:07 schreef PurpleDaisy het volgende:
Geslapen van half 10 tot half 8. Gaat lekker!
Spannend!quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb ook zeer goed geslapen.. Morgen vertellen we het aan mijn ouders, zo benieuwd hoe ze zullen reageren!
Mag ik trouwens ook in de OP? 21 juli 2011
Ik vond dat een mooi momentquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb ook zeer goed geslapen.. Morgen vertellen we het aan mijn ouders, zo benieuwd hoe ze zullen reageren!
Mag ik trouwens ook in de OP? 21 juli 2011
Tof he? Ik vind dat ook zo cool, ik dacht een week of twee/drie terug al dat ik het voelde, maar dat het nog niet echt kon. Sinds vorige week is het zo overduidelijk dat het al die tijd t ukje al is geweest.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:44 schreef laiveneertiekje het volgende:
Claudia, hopen dat je vandaag echt naar huis mag, en dat je je weer een stuk beter voelt!
Ik verbaas mij er echt over hoeveel ik al voel. Ik voel plopjes, en als ik mijn hand op mijn buik leg dan voel je soms hele volksverhuizingen. Dat zo'n ukkie dat al teweeg brengt, niet te geloven..
Wij hebben mijn schoonmoeder vorige week voor haar verjaardag een boek gegeven waarin ze tijdens het oppassen de eerste 4 jaar kan bijhouden wat ze allemaal samen doen en ervaren. De bedoeling is dat je het daarna weer teruggeeft, maar kan me ook voorstellen dat je dat later doet als het kind al ouder is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn moeder is morgen jarig dus wil haar een boek geven over het "oma-schap" iemand tips?
Bij mij blijkt ook de placenta aan de voorkant te liggen en ik voelde voor het eerst iets met 19w1d.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop dat je vandaag weer naar huis mag Claudia.
Ik voel nog niets maar de placenta ligt aan de voorkant dus het kon wel wat langer duren voor ik iets ging voelen.
Vanmorgen voelde ik mij zo goed dat ik enthousiast ben begonnen met schoonmaken. 3x raden wat het resultaat was.
Was het deze?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef danic het volgende:
[..]
Wij hebben mijn schoonmoeder vorige week voor haar verjaardag een boek gegeven waarin ze tijdens het oppassen de eerste 4 jaar kan bijhouden wat ze allemaal samen doen en ervaren. De bedoeling is dat je het daarna weer teruggeeft, maar kan me ook voorstellen dat je dat later doet als het kind al ouder is.
Maar dan moeten ze wel gaan oppassen haha. Hoe het boek heet?? al sla je me dood![]()
Het zag er wel heel leuk uit. Rood met een afbeelding, een groene linnen rug met een lintje erdoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |