abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 december 2010 @ 11:53:34 #41
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90453969
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 11:47 schreef huuphuup het volgende:
Strippen moet wel maar net kunnen natuurlijk. Als de boel dicht zit dan houdt het op, kijk maar naar Pvoesss, die was van haar tweede met ruim 41 weken nog steeds niet te strippen.
Het zou wel mooi zijn als het zo zou kunnen, heb je toch een natuurlijke bevalling waar je zo op hoopte.

Ik vind het zo rot voor je Claudia :{ Wanneer heb je weer een afspraak?
Ja, dat weet ik wel, maar het valt toch altijd te proberen? Als het lijf en ukje er idd nog niet klaar voor zijn zal er niets gebeuren, maar als het er wel klaar voor is ben je maar mooi bevallen.
pi_90454048
Ja is ook, vragen kan altijd, ze weten het snel genoeg of het uberhaupt kan.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90464641
Ik sluit me aan bij de andere dames, ik weet en snap dat je geen inleiding wilt, maar je moet in dit geval ook aan jezelf denken Claudia. Overleg het gewoon eens even met je gyn, kijk eens wat er mogelijk is..
En aan alle misselijken en andere kwaaltjes onder ons...heeeel veel sterkte, tis gewoon niet leuk.

C_A, ik heb dat echt nog nooit gehoord dat een ziekenhuis dat aanbied. Wel bij commerciele echobureaus maar een en ziekenhuis...vraag me ook af hoe ze dat declareren dan.

Hier gewoon alles goed. Nog een paar weekjes tot de echo, begin volgend jaar naar de vk en dan even overleggen over mijn bekken. Alhoewel ik steeds meer het idee heb dat het niet mijn bekken is, maar mijn been, hoe voelt een ischias eigenlijk?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 26 december 2010 @ 18:39:20 #44
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90464980
* Susie even uit lurk stand
Ischias zit onder in je rug en trekt idd je been (of benen) in...
* Susie weer terug in lurk stand
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_90465161
quote:
Op zondag 26 december 2010 18:20 schreef mefke79 het volgende:
C_A, ik heb dat echt nog nooit gehoord dat een ziekenhuis dat aanbied. Wel bij commerciele echobureaus maar een en ziekenhuis...vraag me ook af hoe ze dat declareren dan.
Wat valt er te declareren?

Je betaald ervoor. Zal het wel even vragen bij welk ziekenhuis het is geweest.
pi_90465263
Ja, maar diegene die de echo maakt moet ook betaald worden. Die betalen ze op basis van de verrichtingen die zij/hij doet en dat is medische echo's maken. Als ze dus op commerciele basis echo's maken kan dat wel, maar dan is het private zorg en officieel (ik zeg officieel, praktijk is een ander verhaal) zouden ze daar dan ook aparte apparatuur en mensen voor moeten hebben. Bovendien, 25 euro is goedkoop als je het vergelijkt met de echobureaus hier in de buurt (en dat is dus niet de randstad, ik geloof dat het daar duurder is).
  zondag 26 december 2010 @ 19:00:59 #47
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90465329
Zo, het nieuws is verteld en iedereen was zo blij! Mijn ouders waren echt verrast! Ik zei op een gegeven moment dat ik op iets wilde proosten. Toen was het echt gokken. Op kerst? Op de familie? Alvast voor mijn paps verjaardag de 29e? Nee op onze zwangerschap! Haha. Mijn vader ging meteen zijn beste vriend bellen. De oom en tantes ook helemaal enthousiast, mijn zusje wil oppassen en had meteen haar vriendinnen gesms't. Mijn oma vond het ook geweldig, ze dacht niet dat ze het zo leuk zou vinden zei ze. Vakantieplannen van ouders zijn meteen verzet :P Het was echt zo leuk. Nu lekker thuis met z'n tweetjes.
  zondag 26 december 2010 @ 19:20:29 #48
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90465689
C_A, bij ons in het zh kun je inderdaad ook de echo's laten maken, maar ik weet dat mijn vk dat zelf doet. Zij is in opleiding ofzo, en voor ¤25 oefent ze op je. Misschien dat dat bij jullie ook kan?

Claudia, meid, hopelijk wordt er snel een oplossing gevonden. Ik zou het er zeker met de gyn over hebben, want als je over 2 weken uitgeput een bevalling in moet, werkt ook niet in je voordeel.

Aventura, wat leuk dat ze zo enthousiast allemaal reageerden! Nu kun je in de openheid genieten!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 26 december 2010 @ 19:23:33 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90465788
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 18:56 schreef mefke79 het volgende:
Ja, maar diegene die de echo maakt moet ook betaald worden. Die betalen ze op basis van de verrichtingen die zij/hij doet en dat is medische echo's maken. Als ze dus op commerciele basis echo's maken kan dat wel, maar dan is het private zorg en officieel (ik zeg officieel, praktijk is een ander verhaal) zouden ze daar dan ook aparte apparatuur en mensen voor moeten hebben. Bovendien, 25 euro is goedkoop als je het vergelijkt met de echobureaus hier in de buurt (en dat is dus niet de randstad, ik geloof dat het daar duurder is).
Ik vraag me ook af hoe het dan met afschrijving gaat of vloeit een deel terug de ziekenhuiskas in?
Ik heb weinig behoefte aan extra echo's en wil er zeker niet voor betalen. Zwanger worden, het zijn en ook het ouderschap zijn allemaal oefeningen in geduld...Zo zie ik het!
pi_90465969
Aventura, fijn dat het nieuws er nu uit is...en leuke reacties!
J-net, ik weet ook een adres waar ze gratis op je oefenen, bij de opleiding zelf in Eindhoven.
Hm, die ischias ga ik eens op zoeken. Het is echt in 1 been...
pi_90465984
Wat een leuke reacties Aventura!!

Rotsje, heb jij het ook verteld vandaag? Ik ben benieuwd of je bent wie ik denk dat je bent
pi_90466196
quote:
Op zondag 26 december 2010 19:30 schreef mefke79 het volgende:
Aventura, fijn dat het nieuws er nu uit is...en leuke reacties!
J-net, ik weet ook een adres waar ze gratis op je oefenen, bij de opleiding zelf in Eindhoven.
Hm, die ischias ga ik eens op zoeken. Het is echt in 1 been...
Ben ik wel benieuwd naar aangezien ik voor m'n eerste echo ook naar Eindhoven ga. Ik weet wel dat de dochter van een collega een extra 20 weken echo gehad heeft zodat stagiaires konden oefenen. Zij heeft daar geloof ik niet zelf naar gevraagd maar het is haar aangeboden.

Nee elke week of om de week een echo vind ik ook zeker niet nodig maar als er na mijn eerste echo bij acht weken nog twaalf weken tussen zitten voor de volgende dan zou ik dat best lang vinden. Ook omdat ik er stiekem wel van uit ga dat ik er bij twaalf weken ook nog een ga krijgen. Zou denk ik wel een tegenvaller zijn als dat niet zo is.
  zondag 26 december 2010 @ 19:44:18 #53
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90466301
Wij kregen er een bij 8 weken, volgende week bij 12 wk en dan nog het SEO. Daar ben ik al heel tevreden mee! Die van 8 wk kreeg ik voor mijn gevoel kado. Was geen speciale reden voor.
pi_90466555
Hier met 8 weken om te kijken of alles goed was, 12 weken voor de nekplooi en dan straks nog 20 weken en 34 weken. Vorige keer was de nekplooi al echo 5, ben al lang blij dat ik dat nu niet meer hoefde.

Hillibilie: Fontys Hogescholen. Daar bieden ze de opleiding aan en daar hebben ze proefpersonen nodig. Linkje is te vinden via google (vrijwilligers echo Fontys Eindhoven) en een paar topics terug.
  zondag 26 december 2010 @ 20:22:45 #55
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_90467366
Aventura wat een super leuke reactie's :D

Mrien ik Heb het idd verteld. zo nu ga ik me inloggen met mijn gewone account ;)
pi_90467536
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 20:22 schreef rotsje het volgende:
Aventura wat een super leuke reactie's :D

Mrien ik Heb het idd verteld. zo nu ga ik me inloggen met mijn gewone account ;)
F5 F5 F5 F5 :D

of ging je met je gewone account niet hier komen melden dat je zwanger bent? ;)
pi_90467557
Kom maar rotsje, ik ben benieuwd :Y .
pi_90467581
*)

Rotsje mag uit het lijstje en mag in het Popples en Prowl
mama van 3 kids!
pi_90467619
Gefelicteerd *O* Ik denk alleen dat ik je niet zo goed ken nog :D :@ .
pi_90467650
Oh Popples wat leuk! Gefeliciteerd (en Prowl ook natuurlijk!). Fijne zwangerschap gewenst :)

Claudia, ik wilde je nog even sterkte wensen. Je krijgt het flink voor je kiezen zeg. Hoop dat de kleine meid niet al te lang meer op zich laat wachten :*

[ Bericht 1% gewijzigd door happyme28 op 26-12-2010 20:43:33 ]
pi_90467695
Claudia is niet meer op fok geweest sinds dat bericht vannacht toch? Ik ben benieuwd hoe het met je gaat Claudia.
pi_90467847
quote:
Op zondag 26 december 2010 20:28 schreef Popples het volgende:
*)

Rotsje mag uit het lijstje en mag in het Popples en Prowl
Ja zie je wel :) wat leuk! Gefeliciteerd nogmaals :)
pi_90467862
Mrien, morgen alweer 40 weken!! Mijlpaal! *O* Hopelijk laat de kleine niet al te lang meer op zich wachten, maar nee een kerstkindje zal het idd niet meer worden! ;)

Takkembah veel succes/plezier morgen bij de 20 weken echo!! :*

Popples, gefeliciteerd! *O*

Claudia, wat rot dat je zo slecht slaapt en nu in een dip zit... sterkte... :*

Over echo's; hier de 1e echo met 7 weken, omdat ik een bloeding had het weekend ervoor. Daarna 2 weken later nog een echo (dat was de termijn echo). Nu pas weer met 20 weken... ik vind het wachten van 9 naar 20 weken ook wel lang, maar ja... 't is niet anders...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_90468142
Claudia kun je niet anders de vk bellen? dit kan toch ook niet zo doorgaan. :*

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 20:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Gefelicteerd *O* Ik denk alleen dat ik je niet zo goed ken nog :D :@ .
Ik lurk hier ook altijd. ;)
Met 2 kleine kids dicht op elkaar ging dat haast niet met meeschrijven hier.
Nu zijn ze groter en gaat het wat makkelijker met alles ;)
Dus velen zullen me niet zo goed kennen.

happy me dank je wel :)

Mrien vertel eens hoe ben je er achter gekomen?

nou we hebben het gisteren verteld aan mijn ouders en zusje en vriend. nouja zusje wist het al en mijn moeder konden we bijna afvoeren naar het ziekenhuis. :D mijn vader helemaal blij.

vandaag aan schoonfamilie. schoonzus keihard schreeuwend ben je zwanger? schoonbroer ook. _O- schoonmoeder was nog aan het uitpakken. :D ook helemaal leuk.

we hadden een foto op het strand gemaakt met de namen van de meiden onder elkaar en dan een groot vraagteken eronder. mijn ouders snapten hem in eerste kijk niet en de rest wel :D
mama van 3 kids!
pi_90468271
Mrien, jij zit ook spannend zeg. Nog helemaal niks???
pi_90468456
@aventura leuke reactie
@claudia ik hoop zo voor je dat het snel stopt. Krijg je al medicatie.

Hier wordt het spugen wel minder maar nu heb ik het aan de andere kant. Ik hoop op een buikgriepje oid. Ik sla de laatste primperan van vandaag maar even over.
pi_90469344
Popples uit de kast! Welkom met je normale jij!
F_R beterschap!
Huup, heb jij niets van Claudia gehoord via sms ofzo?
pi_90469872
Popples, de opmerking over de kinderwagen, leeftijd van je kids (half jaar ouder ongeveer dan Lotte, jouw jongste), en over je ouders & gehandicapt zijn + bekken klachten deden het hem wel geloof ik

Groof, nope, nog niets :) vanavond voor het eerst weer wat meer harde buiken, maar ook niet vreselijk veel ofzo.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 26 december 2010 @ 21:43:38 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90470535
feli popples!

nauwelijks bijgelezen vandaag, ik heb een hoofd als een vergiet (de berichte "zwangerschapsdementie"? ) en ik maak me wellicht een beetje te druk om Jan z'n verjaardag overmorgen. Toch best wel k*t dat die zó dicht op de kerst zit. We hebben nauwelijks de kerststress achter de rug of het circus begint opnieuw voor hem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 26 december 2010 @ 21:49:02 #70
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90470764
Popples, gefeliciteerd!!!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_90470867
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 21:13 schreef mefke79 het volgende:
Popples uit de kast! Welkom met je normale jij!
F_R beterschap!
Huup, heb jij niets van Claudia gehoord via sms ofzo?
Euh nou nee eigk niet. En ik heb ook wat sufs met mn foon gedaan (nieuwe telefoon :') ) en nu ben ik al mn telefoon nummers kwijt :X kan ze wel terug halen maar heb er nog steeds niet naar gekeken, zal straks eens zien.
Maar het is wel Kerst hč... ik bedoel, kans is toch best groot dat ze vandaag met familiedingen bezig is geweest en dat ze nu uitgeblust op de bank hangt?

Popples!!! :o :o gefeliciteerd!!! Wat leuk *O*

Mrien ik vind t zo spannend! Vanaf morgen nog maar max 2 weken joh en dan is ie er al!
Wat is het hard gegaan hč?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90470880
Ohja en Aventura O+ je post brings back memories :D wat leuk zo die reacties O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90471447
Mrien hopelijk duurt het voor jullie ook niet lang meer :*

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 21:27 schreef mrien het volgende:
Popples, de opmerking over de kinderwagen, leeftijd van je kids (half jaar ouder ongeveer dan Lotte, jouw jongste), en over je ouders & gehandicapt zijn + bekken klachten deden het hem wel geloof ik

:D dus toch nog te raden pfffffffff heb heel veel dingen niet verteld in posts. _O- nouja goed het ging ook om familie of vrienden die hier zouden mee kunnen lezen.

overmorgen nog aan een vriendin vertellen wat het moeilijkste van allemaal is. Ik ben zo bang dat het zo een pijn doet bij haar. Maar ik zal nu wel moeten.
mama van 3 kids!
pi_90473288
Oe Popples, dat zijn de minder leuke kanten ja. Maar goed, je kan er ook weinig aan doen.

Huup, tuurlijk Kerst enzo. Joh, maak je niet druk om dat nummer, ik bedacht me alleen dat als ze iets zou laten weten aan iemand, dat jij dat wel eens zou kunnen zijn.
pi_90473346
Oja, Mrien, vergeet ik je. Mocht je nog een kerstkindje willen ( ;( ) dan moet je nu wel heel snel zijn.
pi_90473888
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef mefke79 het volgende:
Oe Popples, dat zijn de minder leuke kanten ja. Maar goed, je kan er ook weinig aan doen.

Huup, tuurlijk Kerst enzo. Joh, maak je niet druk om dat nummer, ik bedacht me alleen dat als ze iets zou laten weten aan iemand, dat jij dat wel eens zou kunnen zijn.
ja nee snap ik, had gekund, maar ik bedoelde meer dat ze daar wsl gewoon druk mee is nu. Of nouja, ik hoop dat ze nu lekker ligt te slapen.

Ik heb niets gehoord dus, en ik ben alle nummers kwijt :') meeeeh onhandig!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90474064
Huup, slaap er een nachtje over, dan weet je morgen misschien hoe je je nummer probleem oplost. Alles verder oke met jou? Je buikfoto met je meisje was indrukwekkend moet ik zeggen. Pff. En je vocht, is het vergelijkbaar met de vorige keer of misschien toch een beetje minder? Ik hoop het laatste natuurlijk.

Enne, Claudia, die ligt hopelijk gewoon lekker te slapen ja. Ga ik ook zo doen. Eerst proberen om mijn holtes weer wat leger te krijgen, die stomme hoofdpijn ben ik wel weer zat.
pi_90474198
Popples gefeliciteerd!! Ik ken je idd van een berichtje af en toe die je postte, maar verder niet.

Mefke, ook ik heb de klachten zoals jij ze omschrijft en ik loop daarvoor bij de fysio. De banden tussen mijn bekken en heiligbeen zijn geļrriteerd. Aangezien daar ook alle zenuwen e.d. vanuit je ruggegraat langslopen en die banden de boel bij elkaar moeten houden, kan dat doorstralen naar je been. Bij mij dus ook. Ik kan max 45 minuten lopen.
Volgens fysio heb je kans dat je (met behandeling) hier rond de 24/25 weken minder last van krijgt, omdat je lichaam dan gewend is aan de verandering die je bekken ondergaat tijdens een zwangerschap (alles wordt weker, gaat wat meer wijken e.d.). Daarna kan je lijf er wat meer op inspelen.
Ischias is als er zenuwen bekneld zitten tussen je ruggewervels. De symptomen zijn vaak hetzelfde. Mijn huisarts heeft ook bloed geprikt op suiker, omdat dit ook signalen van suiker (kunnen) zijn. Beetje vreemd want 4 weken ervoor had ik mijn 12-weken echo en is er ook geprikt op suiker. Maar oké, better safe then sorry.
Als ik jou was zou ik gewoon ff langs de huisarts of fysio gaan.

Die echo klopt wel ongeveer waar C_A op duidt. Wij wonen in dezelfde plaats en het ziekenhuis daar biedt de mogelijkheid om op eigen kosten een echo te laten doen. Hoe zij dat met de financiėn regelen weet ik niet, maar het is voor eigen rekening. Ik heb dit in het begin opgezocht en het ziekenhuis vraagt hier nu ¤55,- voor.
Ik heb het bij een mevrouw thuis toen laten doen met 8 weken (puur nieuwsgierigheid en willen weten of het goed zat) en dat was ¤25,- eventueel met ¤10,- extra weekendtoeslag.
Ik weet niet of het neefje van C_A in hetzelfde ziekenhuis is geweest.

Wij hebben 29 jan. de pretecho in 3D/4D. Ben zo benieuwd. Op de foto's van de SEO lijkt het duidelijk dat ze de neus en kin van haar vader heeft. Dus ben benieuwd of dit 29-01 wordt bevestigd.
pi_90474272
Neh kwijt = kwijt :') simkaart geformatteerd, backup gemaakt maar nummers niet meegenomen in de backup, daarna dus geformatteerd en backup terug gezet, en dus zonder nummers.
Ik ga wel weer lekker bedelen voor telefoonnummers overal :Y)

Haha ja mn buik is ontploft deze keer :')
Vocht zit dit keer meer in mn benen en armen dan echt in mn voeten. Maar ik moet ook zeggen dat ik een stuk minder loop. De vorige zwangerschap gingen we bijna dagelijks wel een stuk wandelen,dat doen we nu gewoon niet, enerzijds door het weer, anderzijds door werk en geen tijd enzo. Dus mn voeten hebben wat minder te verduren.
En of het qua hoeveelheid vergelijkbaar is dat weet ik pas na de bevalling. Geen klap over te zeggen helaas. Misschien had ik de diepte van de deuken bij moeten houden in mn been :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90474563
Hihi Huup, volgende keer wel echt met een centimeter om je been hoor, dan weet hoeveel vocht het is. Maar ergens wel fijn dat het in je voeten minder is, dat vond ik toen het lastigste. En die buik is gewoon mooi, niks ;( aan.
Oe en dat klinkt wel als echt kwijt ja. Shit zeg. Heb je je oude sms'jes nog wel? Dan staat daar een nummer bij en kun je hopelijk heel wat afleiden.

Danic, ik ga me ook melden bij de vk en dan fysio of huisarts. Maar ja, zo tussen Kerst en Oud&Nieuw is dat lastig, zeker omdat we zelf nog een nachtje naar een hotel gaan. Eerste optie zou dan 3 januari zijn, maar dan moet ik ook naar de vk, dus dan doe ik het wel via haar. Vorige keer was het mijn stuitje, dat is veeel en veeeel vervelender. Dit doet wel zeer en ik schijn raar te lopen, maar in principe kan ik gewoon stukken lopen enzo. Vorige keer kon ik niet fietsen, niet zitten, niet omdraaien, niet op een harde ondergrond zitten etc. Dat is allemaal veel vervelender dan dit. Maar goed, ik kreeg de vorige keer op mijn kop dat ik te lang gewacht had, dus dan meld ik me nu maar op tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')