Ik ook. En nodig.quote:
Nou vooruit dan maar weer. Eerst even de geweldige Afghan Wigs luisterenquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ehv
[..]
nein maar als ik ospta wel waarschijnlijk
Hahahquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed. Ik ben net voor de laptop in slaap gevallen bij de filmpjes van de klusjemannen.Voor iedereen hele fijne kerstdagen en tot gauw?!
Ik ook. Zat werkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:03 schreef CindieY het volgende:
Ik voel me opeens zoals ik me vanochtend ook voelde, en dat was be-hoor-lijk brak
Te veel info!!!!111 Vwo. Jij?quote:
quote:
Havo. Dus de kans word klein, ken weinig mensen van 6 VWOquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Te veel info!!!!111 Vwo. Jij?
Eindhoven is niet van je af te spoelen he. En maar goed ook.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:06 schreef ValHallen het volgende:
Zo te zien is Naatje_1 gestraft door z'n ouders
Je hebt je toch wel afgedroogd? of ben je nog nat?quote:
Corrigerende backhandquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:06 schreef ValHallen het volgende:
Zo te zien is Naatje_1 gestraft door z'n ouders
Je bent ook wel een klein beetje lui hequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
dat is een goed plan want mijn schouders doen zeer. Maar dan moet ik er weer uit.
Jij weet ook niet echt wat je wilt ofnie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
dat is een goed plan want mijn schouders doen zeer. Maar dan moet ik er weer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |