Amen!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeker. Zijn weinig bands met zo'n discography.
Ik snap hem niet.quote:
Jij zei dat je weinig mensen uit VWO6 kent, ik ben er daar eentje vanquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wat is het punt van VWO zes dan
Niet eens bakkebaarden?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
http://www.faceyourmanga.it/faceyourmanga_eng.html
Keihard die bol_wan. Goede zaakquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja haha, geen vakantie tot je dood he, hooguit een halve dag
o, op die fietsquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij zei dat je weinig mensen uit VWO6 kent, ik ben er daar eentje van.
Monumenten moeten onderhouden wordenquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Keihard die bol_wan. Goede zaak.
he das balen, handleiding voor je slang nodig dan?quote:
Kusje op je leven zonder poes.quote:
dankuquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kusje op je leven zonder poes.
Ik weet niet wat je op hebt maar mag ik een litertje van dat.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:18 schreef Cee het volgende:
Mijn Moes heet Pika. Gut, wat zit ik te dippen hier trouwens. Da's niet het zelfde als daggeren. Da's gewoon helemaal rozig in een badjas zitten en in een groot zwart gat kijken.
Maakt niet uit wat ik typ nu, alles klinkt ranzig.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:18 schreef Cee het volgende:
Mijn Moes heet Pika. Gut, wat zit ik te dippen hier trouwens. Da's niet het zelfde als daggeren. Da's gewoon helemaal rozig in een badjas zitten en in een groot zwart gat kijken.
Maakt niet uit wat ik typ nu, alles klinkt ranzig.
Wie? PM mag. :pquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij zei dat je weinig mensen uit VWO6 kent, ik ben er daar eentje van.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:20 schreef Guanabana het volgende:
Merry Christmas nieuwe pixelvrinden
Ohja, Gelukkig Kerstfeest iedereenquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:20 schreef Guanabana het volgende:
Merry Christmas nieuwe pixelvrinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |