Ik hou er niet van om te praten tijdens het plassen. Doe mij die gezelligheid maar ergens anders.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon even praten met elkaar tijdens het plassen. Gezelligheid alom.
ik ook niet, word ik altijd raar aangekekenquote:
quote:
Held.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:22 schreef ValHallen het volgende:
Voor het eerst dat ik in een daglijst voorkom volgens mij
Ik hoor er nu bij
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga helaas nooit met een andere vrouw naar de wc.
Even knoflook inslaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:23 schreef Guanabana het volgende:
Mijn kat doet heel freaky en nu ben ik een beetje bang
Vlak bij het Toilet-bord, aan het eind van de straat waar de dj's doorheen kwamen, die kant. Lekker tussen de menigte zodat ik geen wind ving. Behalve op het moment dat iemand een wind liet. Die LUCHT!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wist de tekst niet meeren dubbelee sokken hielpen bij mij niet
maarja een blikje bier maakte alles fijn.
Waar stond je ergens?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Vlak bij het Toilet-bord, aan het eind van de straat waar de dj's doorheen kwamen, die kant. Lekker tussen de menigte zodat ik geen wind ving. Behalve op het moment dat iemand een wind liet. Die LUCHT!
Waar stond jij?
Wat doettie?.. there therequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:23 schreef Guanabana het volgende:
Mijn kat doet heel freaky en nu ben ik een beetje bang
heb hier nog wel een lege viltstift liggenquote:
Ja en dan gek vinden als iemand er iets van zegtquote:
Nou je kan als man dingen doen op het toilet met een vrouw je weet wel.quote:
Oh leuk!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Vlak bij het Toilet-bord, aan het eind van de straat waar de dj's doorheen kwamen, die kant. Lekker tussen de menigte zodat ik geen wind ving. Behalve op het moment dat iemand een wind liet. Die LUCHT!
Waar stond jij?
Kijken en mauwen naar iets wat er niet is. Ze keek heel de tijd naar het plafond/muur alsof er iets zat, maar ik zag echt niks.quote:
3 geeltjes.quote:
was het een beetje te doen op de weg..quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
Zo. Ben terug uit Eindhoven. 7,1 miljoen. GoedeMIDDAG!
Ik ook.quote:
Als Moses niet naar de berg komt..quote:
Heb ik ook soms, met onze dieren. Ga er maar van uit dat het geesten zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kijken en mauwen naar iets wat er niet is. Ze keek heel de tijd naar het plafond/muur alsof er iets zat, maar ik zag echt niks.
Ja die verbinding met Caro was zeer tof iddquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef Qunix het volgende:
Ohja, ook wel een beetje tof was dat Michiel Veenstra bij een huiskamer concert was en een kazoo had en samen met Gerard het jazz nummer van Ekstra Weekend gingen spelen
En ook tof was verbinding met concert van Caro Emerald.
cam4.comquote:
Fake Blood.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
En van wie is die I think i like it bladiebla nou precies?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
YAAAAAAAAAAAY IK ZIE HET NIET MAAR YAAAAAAAAAAAAY
Fake Bloodquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja die verbinding met Caro was zeer tof idd![]()
![]()
Is aan dovemans oren gerichtquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en dan gek vinden als iemand er iets van zegt
Fake Blood!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Fake Blood.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh.. ja .. dit is gerust stellend voor meidenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb ik ook soms, met onze dieren. Ga er maar van uit dat het geesten zijn.
Alsof dat een geruststellende gedachte isquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb ik ook soms, met onze dieren. Ga er maar van uit dat het geesten zijn.
Ja én vier slokken wijn. Maar mijn ontbijt was om 18.00 uur en dat was ehm. Twee broodjes met gecarameliseerde ssuiker.quote:
Fake. Bloohooood.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
En dat op eigenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik deed zo van YAYYYYYY!!!, denkende dat het een paar ton minder dan vorig jaar was. Pas op de weg terug hoorde ik dat het 20.000 euro meer is zelfs. Briljant.
Nee, maar het zijn waarschijnlijk spinnetjes ofzo, kleine vliegen. Of spinnenrag die beweegt. Dus beter je huis schoonmaken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Alsof dat een geruststellende gedachte is
Moet meteen denken aan de Party Animals.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja én vier slokken wijn. Maar mijn ontbijt was om 18.00 uur en dat was ehm. Twee broodjes met gecarameliseerde ssuiker.Het is wel minder nu trouwens
maar nu ben ik gewoon melig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |